Kajakki

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 030
Joo, antaapa olla.
Jos kajakkihomma kiinnostaa niin omani ostin https://www.bearwater.fi/ Hyvää palvelua emailin läpi. Sain just omaan käyttöön sopivan vekottimen. Poljettavalla sit-on-top kalastuskajakilla tulee oltua aika paljon vesillä. Mahtava laite, jos prioriteetti vesillä ollessa on saada kädet vapaaksi, kalastus/metsästys/...

Mulla on tällanen


Kiinnostaisi maksimit viritellä kajakkiin sähkömoottori toiminta-alueen kasvattamiseksi.
 
Liittynyt
18.05.2023
Viestejä
19
Itse tilasin XXL:n tarjouksesta tällaisen kajakin 300 eurolla:

Halvin kajakki, jonka löysin. Toivottavasti hinta ei kostaudu :) Näyttää olevan kevyempikin kuin kalliimmat, toivottavasti pohja kestää pikkujokien pohjakivien raapimiset. En ole vielä saanut kajakkia käsiini.

Meinasin ensin ostaa sellaiset sit on top -mallisen suunnilleen samaan rahaan, mutta jossain kehuttiin sellaisen olevan vähän kiikkerämpi kun istutaan korkeammalla.
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 030
Itse tilasin XXL:n tarjouksesta tällaisen kajakin 300 eurolla:

Halvin kajakki, jonka löysin. Toivottavasti hinta ei kostaudu :) Näyttää olevan kevyempikin kuin kalliimmat, toivottavasti pohja kestää pikkujokien pohjakivien raapimiset. En ole vielä saanut kajakkia käsiini.

Meinasin ensin ostaa sellaiset sit on top -mallisen suunnilleen samaan rahaan, mutta jossain kehuttiin sellaisen olevan vähän kiikkerämpi kun istutaan korkeammalla.
En usko, että korkea istuma-asento tekee kiikkerämmäksi. Kiikkeryys tulee pohjan muodosta, leveydestä ja kajakin pituudesta. Sit-on-top:it yleensä sup-laudan mallisia, leveitä ja tasainen pohja. Perinteinen kajakki kapea ja kiikkerä.

Perinteiset kajakit millä käynyt melomassa ja kurssit niin on ihan eri tavalla kiikkeriä kuin mulla oleva sit-on-top. Toisaalta kiikeryyden kaverina saa ketteryyttä ja keveyttä melontaan.

Kuvan kapeahko kajakki oli eri kiikkerä. Ei toivoakaan, että tuossa vois seisoa päällä toisin kuin mun edellisen postauksen lähinnä sup-lautaa vastaavassa sit-on-top:ssa.

1687927416436.png
 
Liittynyt
18.05.2023
Viestejä
19
No hitsi, olis pitänyt vähän tutkia enemmän sitten ensin. Tuo sit-on-top olisi kyllä houkutellut muutenkin kun tuntui, että olisi ollut mukavampaa istua päällä vapaana. Onkohan tuo 70 cm kapea? Mutta en taida kehdata perua enää tilausta...
 

finWeazel

Chief Karpfen
Liittynyt
15.12.2019
Viestejä
8 030
No hitsi, olis pitänyt vähän tutkia enemmän sitten ensin. Tuo sit-on-top olisi kyllä houkutellut muutenkin kun tuntui, että olisi ollut mukavampaa istua päällä vapaana. Onkohan tuo 70 cm kapea? Mutta en taida kehdata perua enää tilausta...
Sun linkkaama on melko leveä. Tuskin on kiikkerimmästä päästä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 840
Viestejä
4 204 300
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom