• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Kaikki aurinkolasit -25% Silmäasema

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaalip
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
30.03.2021
Viestejä
420
Tuote: Aurinkolasit
Tarjoushinta: -25%
Normaalihinta:
Kauppa: Silmäasema
Voimassa: 7.5. asti
Linkki: Aurinkolasit | Silmäasema
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Nyt kun kevätaurinko on alkanut häikäisemään monella varmasti ajankohtainen hankinta. Voimassa verkossa ja kivijaloissa 7.5. asti.
 
Olen huomannut, että silmaasema myy todella kovalla katteella noita aurinkolaseja. Suosittelen googlailemaan ja etsimään halvempaan hintaan identtisiä laseja. Silmäasemassa omat polaroidut arskat olisi maksanu n 170€ ja sain muualta n 90€.
 
Ray-Banit tuntuu olevan kaikkialla suht saman hintaisia. Tuolla jotain halvemmalla kuin muualla.

On kyllä hinnat muuttuneet, joku 5v sitten tarjouksesta Justinit 65€, nykyisin ~110€
 
Olen huomannut, että silmaasema myy todella kovalla katteella noita aurinkolaseja. Suosittelen googlailemaan ja etsimään halvempaan hintaan identtisiä laseja. Silmäasemassa omat polaroidut arskat olisi maksanu n 170€ ja sain muualta n 90€.
Varmaan pitää vaan tarkkana olla ettei satu feikkejä myyvä kauppa vastaan.
 
Tarjoaako nämä isot brändit aurinkolaseissa jotain parempaa kuin 20€ aurinkolasit? Minulle silmälääkäri sanoi joskus, että mitään eroa suojassa ei ole.
 
Materiaalit. Vertaile joskus vaikka jotain vaatekaupan kympin Wayfahrer-kopioita alkuperäisiin. Jälkkimäiset on jämäkämmät vaikka myös samalla kevyemmät.
 
Ray Baneista kannattaa tarkastaa onko polaroidit, läheskään kaikki ei ole. Siis jos hakee polaroideja.
 
Tarjoaako nämä isot brändit aurinkolaseissa jotain parempaa kuin 20€ aurinkolasit? Minulle silmälääkäri sanoi joskus, että mitään eroa suojassa ei ole.

Onhan noissa eroja. Parit Oakleyn pyöräilylasit käytössä ja niitä on todella miellyttävä pitää päässä. Tuntuu jotenkin selkeämmältä se kuva, kuin ilman laseja tai halpislasien kanssa. Vaikea selittää :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 452 997
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom