Pystyit juomaan mutta oliko hyvän makuista?Näköjään olen pystynyt tätä tummaa Costa Ricaa ihan kivutta juomaan kun K-kaupan 3/10€ salesta ostin.
Meinaatko, että tekisi valmiita sekoituksia, joista sitten keittelisi kahveja?Kertokaapa parhaat funktionaaliset kahvikombot, mitä voi sekoitella itse, ja miten ne tehdään.
Eli siis lion's mane -kahvit, l-teaniinikahvit, kaakaokahvit yms.
Olen esimerkiksi pohtinut hieman kokeellisempia variantteja, kuten vaikkapa mate-kahvit tai mäkikuismakahvit.
New York?Onkohan palstalaisilla suosituksia Pauligin Guatemala-kahvin tilalle? Menivät tietenkin lopettamaan valmistuksen, niin jotain vastaavaa kaipaisi. Voi olla ihan papuinakin.
Kiitos, tämä on aika lähellä, puuttuu se pieni suklainen jälkimaku, mutta erittäin mukava juotava. Sapphire on toinen melko hyvä, mutta suutuntumaltaan paljon "raskaampi"New York?
Ostin itse testiin Mundo Rwanda & Nicaragua, joka voi myös olla tuossa genressä.Kiitos, tämä on aika lähellä, puuttuu se pieni suklainen jälkimaku, mutta erittäin mukava juotava. Sapphire on toinen melko hyvä, mutta suutuntumaltaan paljon "raskaampi"