Käyttäjien kotelo- ja työpöytägalleria

Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
35
Onko tuo kotelon jalusta itse askarteltupaskarteltu vai saako tuollaisia jostain valmiina? Käynyt mielessä nostaa koteloa edes vähän lattialta vaan ei ole vielä motivaatio riittänyt rakentelemaan jotain itse.

Nuo tuolin jalat kyllä näyttäisi vähän siltä että voisi olla kannattavaa suojata tuo lattia jollain :think:
Askarreltu paskarreltu se on ylijäämä vanerista. Virtalähteen kohdille tehty tuulettimelle aukko ja pyörät Bauhaussista.

Tuolin jalkojen alla paksut karvatassut. :)
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
433
Voisi se huonompikin olla :D

Komponentit:
Phanteks p400s
MSI Z97 Gaming 5
2x4gb team group vulcan
1tb samsung hdd
120gb kingston v300
Intel 600p 256gb m.2
XFX 750 pro xxx + cablemods jatkot


Jäähdytyksen hoitaa ;
D5 acetal kannella
Alphacool capecorp 10lt
Alphacool 120/30
Ekwb(?) 360/30
Tygon r3603 13/10
Nesteenä Ekwb cryofuel blood red

3x Noiseblocker m-12p eturadissa
3x cougar vortex (2x katossa, 1x 120mm rad)

 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
785
Viimeinen foto ennen PCI-E kaapelikampoja (tulevat alkuviikosta). :cigar2:

Koska vaihdat tuon vihreän 24pin kaapelin? :D Toi on osunut mun silmään häiritsevästi jo useamman vuoden ajan (murobbs). Laita osoitetiedot privana niin laitan sulle postissa mustan jatkokaapelin tulemaan :D
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Onko tuo kotelon jalusta itse askarteltupaskarteltu vai saako tuollaisia jostain valmiina? Käynyt mielessä nostaa koteloa edes vähän lattialta vaan ei ole vielä motivaatio riittänyt rakentelemaan jotain itse.

Nuo tuolin jalat kyllä näyttäisi vähän siltä että voisi olla kannattavaa suojata tuo lattia jollain :think:
Tästä löytyy malli mitä voisi soveltaa. Hieman iso, mutta ajaa varmasti asian: Siirtoalusta 45X60 cm 100 kg | Motonet Oy
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
762
Vaikka iso ruutu onkin, niin en itse enää pärjäisi yhdellä näytöllä. :D Muuten jees. :tup:
No juu, itselläkin ollut useamman näytön setuppi. Saattaa olla, että joutuu jossain vaiheessa miettimään toista(toisia) rinnalle. Toistaiseksi ihan hyvin kuitenkin pärjännyt yhdellä UW -näytöllä. :)
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
346
Konetta päivitelty. Edellisestä jäi kotelo, kovot ja näyttis. En oikeen tiedä miten laittaisi tuon prossun jäähyn. Olisikohan parempi jos pyöräyttäisi radia ympäri niin letkut menisivät tuosta takaa. Täytyisi vielä kokeilla miten lämpöjen kävisi jos kääntäisi takatuulettimen puhaltamaan sisään jolloin katon kaksi toimisi ulosmenona.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 704
Noniin, tuli päivitettyä Phanteks Enthoo Evolv ATX TG -editionista kotelo Fractal Define Design R6 ja samalla uusin koko custom loopin sekä osatkin pääsi vaihtumaan.. #raudanhimo. Noh, päivitin myös hieman kolmannen näytön paikkaa joten tässäpä lopputulos. Nyt alkaa olemaan tyytyväinen.

Ps. Kuka tunnistaa TN-paneeelin? :joy:
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
259
Alkuviikosta pääsi siirtämään osat vähän pienempään koteloon. Virtalähteen piuhat olisi jossain vaiheessa tarkoitus tehdä vähän sopivammaksi ja varmaan itse rauta joutaisi jo pikkuhiljaa päivittää... :vihellys: Kuvat valitettavasti puhelinlaatua...




Eli litroissa ainakin on mennyt jonkin verran pienempään päin. Nykyistä koteloa varten tuli pikkuhiljaa palattua takaisin ilmajäähdytyksen pariin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 465
Jäi näköjään pölyt pyyhkimättä samalla kun lisäsin Noctuaan coverin ja
kotelon taakse kaksi pientä 80mm slim tuuletinta. Aika näppärästi mahtuivat tuohon. :lol:

Kotelon etuosaa olen siirtänyt/korottanut noin 5mm ulospäin, mikä tuntuisi auttavan
pari astetta lämpöihin. Vielä olisi varaa korottaa pari milliä niin, ettei vaikuttaisi ulkonäköön.

Evolv.png
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Kuvassa hieman siistitty pöytä, levyhylly on kyllä sekaisin, mutta se onkin sitten oma suonsa.

Kuvassa olevat lento-ohjaimet eivät ole käyttöpaikallaan, mutta ei jaksa laittaa kaappiin, kun pitää Eliteä pelailla jatkuvasti.

Kuvastakin näkyy, että itse kymmenisen vuotta sitten tehty pöytä alkaa osoittaa kulumisen merkkejä etureunasta ja vasemmanpuoleisen läppärin kohdalta (siinä datailee nainen välillä). Pöydän takana on koko pituudella takalevy, jossa läpivientejä tarvittaville johdoille. kuva on tumma, kun sen melko suoraan kamerasta otin. Pakko oli tosin photoshopata huonosti näyttöön näyttö monta kertaa.

Kuvan oton jälkeen huomasin, että tyttöystäväni on ajan myötä ottanut omaa tilaa ja en ole enää keskellä tuota ryijyä näyttöineni kuten alunperin olin.

tyopoyta.jpg
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
4 346
20180204_104946.jpg

20180204_105016.jpg 20180127_094131.jpg


Tommosta melko tylsähköä settiä nyt. Vahvistin pitäisi vaihtaa johonkin "mini" stereovahvariin, vie vähän turhan paljon tilaa tollanen 2000-luvun alun kolhoosi pöydältä. Tuolikin alkaa olemaan jo puhki istuttu eli sekin pitäisi lähiaikoina uusia :)
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 156
Aijai Red Alert. Todellinen klassikko. Juuri hiljattain pelasin Originin kautta Red Alertin molemmat kampanjat läpi (+ skirmishiä toki sen jälkeen) ja pelikello näytti siinä vaiheessa yli 100 tuntia. Nautin edelleen joka hetkestä, niinkuin silloin kun peli julkaistiin ysärillä. Uskomattoman hyvä ja viihdyttävä peli edelleen.

Ja hieno on tuo sinun retrokoneesikin :tup:
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Taitoin kuvaa varten vaan sen tuohon, käytössä se on huomattavasti alempana tai pään yläpuolella, riippuu mitä tekee.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Taitoin kuvaa varten vaan sen tuohon, käytössä se on huomattavasti alempana tai pään yläpuolella, riippuu mitä tekee.
Ok. Kuvasta kun voisi päätellä että puhut mikrofonin päähän vaikka kyseessä on kardiomikki. ;)
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Joo, tiedossa on kyllä, että käytössä on kardioidimikrofoni. ;) johon muuten voi puhua ihan hyvin myös suoraan edestä...

Edit. Mistä muuten tiesit, että tässä mikissä on kardioidi suuntakuvio?
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Joo, tiedossa on kyllä, että käytössä on kardioidimikrofoni. ;) johon muuten voi puhua ihan hyvin myös suoraan edestä...

Edit. Mistä muuten tiesit, että tässä mikissä on kardioidi suuntakuvio?
Kuvan perusteella näyttäisi olevan joko Aunan mikki taikka sen kiinakopio BM-800?
 

Snowman

Peräsmies
Liittynyt
09.02.2017
Viestejä
1 424
Joo oikeassa olet, kopio BM-800 kyseessä. On muuten todella hyvä mikki.
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Pistetäänpä tähänkin ketjuun viimeisin setti:

Oma nurkkaus (emännän kone ja pöytä kamoineen mua vastapäätä, semmoinen kaatopaikka etten ottanu siltä puolelta kuvaa :dead:):

20180206_173626.jpg

Kokoonpano:

20180206_173644.jpg
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Pistetäänpä tähänkin ketjuun viimeisin setti:

Oma nurkkaus (emännän kone ja pöytä kamoineen mua vastapäätä, semmoinen kaatopaikka etten ottanu siltä puolelta kuvaa :dead:):


Kokoonpano:

Sama Q-code ku täällä! :p

Onko noi tuulettimet jotenkin itse viritelty tohon vai onko peräti Thermaltakella ollut huoli VRM-lämmöistä? :joy:
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Sama Q-code ku täällä! :p

Onko noi tuulettimet jotenkin itse viritelty tohon vai onko peräti Thermaltakella ollut huoli VRM-lämmöistä? :joy:
Ihan L-kulmilla askartelin tuulettimet tohon. Eihän VRM lämmöillä ole vitunkaan väliä kun ne on ton monoblokin alla. Mä laitoin tuularit muisteja ja emon muita pintakomponentteja varten.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Tämmöstä.. mitenhän tällä iPhonella sais hämärässä parempia kuvia...

Kuvaamalla oikeella kameralla :D no ei vaan jos siinä saa manuaalisesti säädettyä valotusaikaa ja ISOa niin kuvaat tripodilla niin voit pidentää valotusaikaa ja pienentää ISOa. Muut pimeäkuvausta edistävät asiat ovat mm. objektiivin valovoiman kasvattaminen tai kennokoon suurentaminen mutta eivät oiken sovellu tässä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 316
Viestejä
4 157 139
Jäsenet
70 407
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom