Käyttäjätilin epämääräinen toiminta

Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
105
Hei..
En nyt äkkiseltään löytänyt sopivaa ketjua tälle.
Parina päivänä olen huomannut outoa toimintaa käyttäjätililläni ja epäilen että exä on tämän takana. Parisuhde juuri päättynyt ja aiemmin yhteisessä käytössä ollut tietokone ilmeisesti tallentanut käyttäjätilin tiedot jonka kautta henkilö kirjautuu ja seuraa tekemisiäni täällä. Hän on myös tehnyt oman profiilin jota käyttää seuraamiseen (oli nyt bannattu) syytä en tiedä.
Sain juuri ylläpidolta ilmoituksen käsitellystä raportoinnista toisesta käyttäjästä mitä en muista itse tehneeni? En saanut ilmoitusta avattua sen enempää niin jäi epäselväksi mitä tuo raportointi koski..

Käyttäjätiliin liitetty spostitili on hukkunut eikä ole siihen pääsyä.
Pääsenkö tästä ikävästä tilanteesta vaihtamalla salasanan + kaksivaiheisen tunnistautumisen ottamisella käyttöön. Olettaen ettei nuo tarvitse spostitiliä tähän.

Edit: Sain tuon kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön.
Heittääkö tämä toiminto nyt muut laitteet automaattisesti pihalle? Jos ovat nyt aktiivisena kirjautuneena..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 946
Kaksivaiheinen tunnistautuminen estää muut. Vaihda kuitenkin tilin salasana ja jatka kaksivaiheisella tunnistautumisella.
Edit: Ylläpito varmaan voisi auttaa, putoaako kirjautuneena oleva tällä tavalla ulos.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Hei..
En nyt äkkiseltään löytänyt sopivaa ketjua tälle.
Parina päivänä olen huomannut outoa toimintaa käyttäjätililläni ja epäilen että exä on tämän takana. Parisuhde juuri päättynyt ja aiemmin yhteisessä käytössä ollut tietokone ilmeisesti tallentanut käyttäjätilin tiedot jonka kautta henkilö kirjautuu ja seuraa tekemisiäni täällä. Hän on myös tehnyt oman profiilin jota käyttää seuraamiseen (oli nyt bannattu) syytä en tiedä.
Sain juuri ylläpidolta ilmoituksen käsitellystä raportoinnista toisesta käyttäjästä mitä en muista itse tehneeni? En saanut ilmoitusta avattua sen enempää niin jäi epäselväksi mitä tuo raportointi koski..

Käyttäjätiliin liitetty spostitili on hukkunut eikä ole siihen pääsyä.
Pääsenkö tästä ikävästä tilanteesta vaihtamalla salasanan + kaksivaiheisen tunnistautumisen ottamisella käyttöön. Olettaen ettei nuo tarvitse spostitiliä tähän.

Edit: Sain tuon kaksivaiheisen tunnistautumisen käyttöön.
Heittääkö tämä toiminto nyt muut laitteet automaattisesti pihalle? Jos ovat nyt aktiivisena kirjautuneena..
Mä joskus kysyin Sampsalta että viittitkö vilkaista onko mun tilillä ollut mitään outoa toimintaa. Noh, samoista syistä... Ei löytynut. Mutta kysäise toki niin saat asiaan varmuuden ja varmaan ohjeitakin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 574
Viestejä
4 204 687
Jäsenet
70 919
Uusin jäsen
XJX0

Hinta.fi

Ylös Bottom