Käytetty viihde-elektroniikka, hintataso ja yleinen hankinta

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 360
Avataas käytetylle viihde-elektroniikalla oma ketjunsa. Varsinkin käytettyjen televisioiden kanssa hintataso vaihtelee todella paljon naurettavan alhaisesta, järkyttävän korkeaan riippuen ihan siitä kuka myy ja missä.

Itse olen ostamassa (jos hinnasta sovitaan sukulaismiehen kanssa) LG 47LE531C 47" Full HD Musta LED-televisiota, mutta hintataso on täysin hakusessa. Jos jollain olisi antaa vinkkiä hintatasosta niin olisin kiitollinen.
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Pahoittelen ketjun lainaamista omiin kysymyksiin. Nurkassa olisi Loewe Individual 32 S, mutta ei kaukosäädintä. Yritin naittaa geneeristä Bilteman 8i1 kakea, mutta ei sitä jauhantaa viittinyt katella tuntia pidempään. Joutuuko tilaamaan ebaystä tai briteistä ja odottelemaan muutaman viikon, että saa pettyä kun ei toimi?

juu google on täynnä niitä koodeja, ei toimi.
 
Liittynyt
25.07.2018
Viestejä
438
Avataas käytetylle viihde-elektroniikalla oma ketjunsa. Varsinkin käytettyjen televisioiden kanssa hintataso vaihtelee todella paljon naurettavan alhaisesta, järkyttävän korkeaan riippuen ihan siitä kuka myy ja missä.

Itse olen ostamassa (jos hinnasta sovitaan sukulaismiehen kanssa) LG 47LE531C 47" Full HD Musta LED-televisiota, mutta hintataso on täysin hakusessa. Jos jollain olisi antaa vinkkiä hintatasosta niin olisin kiitollinen.
Tarkemmin tuosta telkusta tietämättä.. 50-100€ ite maksaisin tuon kokoisesta FHD mallista. Pienellä shoppailulla käytettyjä 55" 4k malleja voi löytyä alk 300€.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
82
PS3 on jäänyt jo täysin käyttämättömäksi. Paljonhan tälläisestä paketista nykypäivänä olisi käypä hinta?

PS3 Slim 500Gt, 2kpl Move-kapuloita + kamera, Singstar-Mikki, tanssimatto, joitakin pelejä (~10kpl).

Oisiko joku 120-150e kohtuuton?
 
Liittynyt
25.07.2018
Viestejä
438
PS3 on jäänyt jo täysin käyttämättömäksi. Paljonhan tälläisestä paketista nykypäivänä olisi käypä hinta?

PS3 Slim 500Gt, 2kpl Move-kapuloita + kamera, Singstar-Mikki, tanssimatto, joitakin pelejä (~10kpl).

Oisiko joku 120-150e kohtuuton?
Jaa'a, monesti peleillä ja lisähilppeillä ei ole juurikaan arvoa ellei satu sopiva ostaja.. Move patukoista voi saada 20€ kipale kun ne käy Playstation VR kaveriksi suoraan. Konsoli + perusohjain -> 50-60€. Pelit on varmaan 2-5€ kappale jos menevät kaupaksi yksittäin... Eli sopivan ostajan kohdalla "ok" hinta mutta käytännössä laita myös patukat erikseen myyntiin.
 
Liittynyt
17.11.2016
Viestejä
82
Tuota en itseasiassa osannut huomioida, että Move-patukat menee VR kanssa yhteen. Kiitoksia vinkistä. Löytyy kuitenkin PS4 ja VR-kamat on tarkoitus jossain vaiheessa hankkia.

Taidan pitää Move-kapulat ja myydä loput pakettina.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 577
Viestejä
4 191 319
Jäsenet
70 771
Uusin jäsen
jeppemiess

Hinta.fi

Ylös Bottom