Käyräsaari kutsuu jälleen miehiseen joulusaunaan

Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 751
^ account jolla ei ole postattu mitään muuta kuin tätä samaa jargonia ja nyt jo toista vuotta putkeem. Tosi uskottavaa hei. Tämä läppä on väljähtänyt jo Muron aikoina, eiköhän sen olisi jo aika antaa painua digiarkistoihin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
^ account jolla ei ole postattu mitään muuta kuin tätä samaa jargonia ja nyt jo toista vuotta putkeem. Tosi uskottavaa hei. Tämä läppä on väljähtänyt jo Muron aikoina, eiköhän sen olisi jo aika antaa painua digiarkistoihin.
Tämä on Jouluperinne.

Tätä voisi kehittää siten että halukkaat saisivat piikkiä lihakseen tänä vuonna niin halutessaan. Turvassa ja turvallisesti. :hmm:
 

JiP

Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
173
Täytyykö mukana tuoda omat kortsut ja liukkarit, vai tarjoaako talo?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
334
^ account jolla ei ole postattu mitään muuta kuin tätä samaa jargonia ja nyt jo toista vuotta putkeem. Tosi uskottavaa hei. Tämä läppä on väljähtänyt jo Muron aikoina, eiköhän sen olisi jo aika antaa painua digiarkistoihin.
Ainoa mikä tässä on väljähtänyt on tämä kateellisten vinku ja valitus hienosta jouluperinteestä. Meidän joulu ei ole mitenkään teiltä pois. Harmittaa että omaa elämäntapaa joutuu puolustelemaan kaikenlaisia kiihkoilijoita vastaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Ainoa mikä tässä on väljähtänyt on tämä kateellisten vinku ja valitus hienosta jouluperinteestä. Meidän joulu ei ole mitenkään teiltä pois. Harmittaa että omaa elämäntapaa joutuu puolustelemaan kaikenlaisia kiihkoilijoita vastaan.
Historia tuntee monta esimerkkiä miten suurimmat vastustajat vastustavat lähinnä itseään.

Onneksi tälläiset jutut valuu itseltä nykyisin kuin hanhen selästä, epävarmat teinivuodet ovat olleet ohi vuosia ja voi keskittyä nauttimaan löylyistä hyvässä seurassa :cigar2:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Täytyykö mukana tuoda omat kortsut ja liukkarit, vai tarjoaako talo?
Itse suosittelen omien tarvikkeiden tuomista. Vaikka talo näitä tarjoaisikin, niin ei niitä määrättömän paljon riitä, joten olisi ikävää jos aamutoimet jäisivät tämän takia väliin.

Tatamilla tavataan! :hungry:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 875
Toivottavasti on taas kyyti Kouvolasta järjestetty, pääsee heti tunnelmaan autossa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Täytyykö mukana tuoda omat kortsut ja liukkarit, vai tarjoaako talo?
Itse suosittelen omien tarvikkeiden tuomista. Vaikka talo näitä tarjoaisikin, niin ei niitä määrättömän paljon riitä, joten olisi ikävää jos aamutoimet jäisivät tämän takia väliin.

Tatamilla tavataan! :hungry:
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
307
Olipa tämä tapahtuma sitten totta tai trollausta, niin nyt se on yhteisvastuullista perua ainakin tämän vuoden osalta, ja syytä tuskin tarvitsee mainita.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 875
Käyräsaaressa ei pöpöt kauaa elä. Viina,sauna ja miehinen paini sekä kädenvääntö takaa sen.
Sen joulun jälkeen ei tarvitse mitään tiedemehuja.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Olipa tämä tapahtuma sitten totta tai trollausta, niin nyt se on yhteisvastuullista perua ainakin tämän vuoden osalta, ja syytä tuskin tarvitsee mainita.
Ei ole kuule paljon vaarallisemmatkaan virukset siellä pelottanut tosimiehiä. Öljyä vaan ja kunnon vääntöä.
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
17
Koronapassi tai juuri tehty koronatesti käyttöön ja saunomaan. Kuumissa löylyissä taudit kuin taudit lähtee. Tatamilla miehisessä painissa voi käyttää maskia. Toivottavasti järjestetään. Kaikki mukaan ja painetaan tapaniin asti kovaa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Noniin, alkaa olemaan kaikki löylykamat jo valmiina laukussa. Pandemian takia otankin erityisen paljon suojausvälineitä mukaan ettei vain tule ikäviä yllätyksiä kotiin vietäväksi. Mites muut, pakkaatteko vasta huomenna vai onko kassit jo täynnä?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Jos tulee sähköautolla, onko siellä jo mahdollista törkätä töpseliä rasiaan yön ajaksi?
Ison kävijämäärän vaatiman laajennuksen myötä on paikalla enemmän rasioita kuin milloinkaan aikaisemmin. Vapaasti saa valita mille paikalle joko peruuttaa tai tuuttaa itsensä.
 

poskiholisti

Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
784
Siellä oli ainakin viime vuonna aika erikoiset ne liitännät, pitää vetää sellaisen male-male adapterihässäkän läpi. Apua kyllä saa että ei siinä mitään.
Kyllä tämä oli käytössä jo toissa vuonna. Ns. kymiläinen kuntaliitos, vai miten se mustapartainen raahelaiskarju totesikaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Laitoin hieman privaviestejä autoilijoille, olen ajokiellossa niin pitää vähän kuljetusta sumplia, mutta yleensähän on paljonkin vapaaehtoisia antamaan kovatkin kyydit niin eiköhän se järjesty :tup:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Jotenkin tuntuu että tämän tapahtuman motto on makkara mieheen ja kinkkua suuhun. Kesällä taitaa samat jätkät junailla Yyterissä ja pelotella pikkulapsia.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 108
Ei, kyllä tämä on ihan aikuisten välistä joulusaunoittelua. Sekoitat nyt varmaan asiat keskenään?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 065
Noniin, alkaa olemaan kaikki löylykamat jo valmiina laukussa. Pandemian takia otankin erityisen paljon suojausvälineitä mukaan ettei vain tule ikäviä yllätyksiä kotiin vietäväksi. Mites muut, pakkaatteko vasta huomenna vai onko kassit jo täynnä?
Kotona on kaikki kassit tankattu täyteen odottamaan huomista. Toivottavasti saa taas apua paikan päällä kassien tyhjentämiseksi ennen saunomista.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 432
Käyräsaaressa ei ole mitään tauteja koskaan ennenkään pelätty, kunnon mies ottaa sarvesta härkää eikä taivu tällaisen feministisen akkahallituksen määräämiin turhiin rajoituksiin ja sääntöihin!

Mutta onkohan Miss Kyyr itse koronan takia karanteenissa, vai miksi ei ole jokajouluista kutsua saunaan tullut foorumille? :hmm:
 

skaribo

Vuoden räbä 2023
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Männävuosina, kun tämäkin tapahtuma järjestettiin syksyisin ja Laitilan VPK:n mökillä, oli kaikki paremmin. Väkeä riitti junaksi asti ja oli muutenkin hyvä meininki. Nyt täytyy tulla kaiken maailman nörttifoorumeille vonkaamaan, mikä on säälittävää :tdown:
Sille on syynsä, että MIEHET lähti ja jätti hintit vinkumaan :cigarbeye:

T: Karvainen merimies
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
17
Kaikki menee päin persettä taas!
Kerta ei järjestetä, niin kävin turhaan valkaisussa.
Onneksi huomiselle löytyi paikka junaan.
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
17
Sinutkin, wannabe- homo tai hintti olisi pantu halki OIKEASSA käyriksessä. Joka oli hienoa aikaa :happy:
Minä olen OIKEITA käyriksen miehiä alusta asti ollut.
Enkä ole homo tai hintti ja mitä sitten vaikka olisinkin? Aitoon käyrikseen ei kuulu ennakkoluulot ja syrjintä. Sillä tavalla käyttäytyvät kyllä poistettiin nopeasti.
Ja aiemmasta viestistäni jäi epähuomiossa pois, että kyseessä oli hampaiden valkaisu.
 

skaribo

Vuoden räbä 2023
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Minä olen OIKEITA käyriksen miehiä alusta asti ollut.
Enkä ole homo tai hintti ja mitä sitten vaikka olisinkin? Aitoon käyrikseen ei kuulu ennakkoluulot ja syrjintä. Sillä tavalla käyttäytyvät kyllä poistettiin nopeasti.
Ja aiemmasta viestistäni jäi epähuomiossa pois, että kyseessä oli hampaiden valkaisu.
Kuka oli -99 vuonna ilotulitusvastaavaana ? Jos sen sanot niin voit sanoa sen ihan suoraan koska olin mä :cigarbeye:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Olenko pahanilmanlintu, mutta vaikutta että tänä vuonna menee päin persettä koko homma. Noin käänteisesti ajateltuna:oops:
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 273
Harmillisesti itsellä on tänäkin vuonna Käyräsaari piilossa sydämmen kaapissa. Täytyy tyytyä kurjempiin jouluperinteisiin, kuten perheen kanssa olemiseen. Jouluyön saunan viimeisillä löylyillä, kun muut ovat menneet jo nukkumaan, voi aatteen nimissä laittaa vaikka Anikin parhaita tulemaan kännykän ruudulta ja muistella menneiden vuosien Käyräsaaren reissuja.

Jos ensivuonna sitten vihdoin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 226
Omassa perheessä Käyräsaaret on ollut myyttinen joulu-epistola jo 70-luvulta, kun isäni sinne jonkun mutkan kautta päätyi ja sille tielle jäi. Joskus olen kysynyt missä olen saanut alkuni kun ajallisesti viittaisi joulukuulle, niin vastaus on ollut tyyliin "No ei ainakaan Käyräsaaressa, kjeh kjeh". Jossain kohtaa herkkää teini-ikää päädyin isäni kanssa sinne viettämään joulua; kovin hämmentävää oli, ja parikymppisenä otin perinteestä vahvasti etäisyyttä. Mutta kunhan itseluottamusta ja elämänkokemusta kertyi, niin olen taas päässyt perinteeseen kiinni. Sittemmin jokavuotinen traditio jota ei voi missata :tup:
 
Liittynyt
23.12.2017
Viestejä
62
Toivotan kaikille BBSläisille hyvää ja maskuliinista joulua Käyräsaaren hengessä! Ja Käyräsaaren äijäsaunojen muistolle uskollisesti. Muistoa kunnioittaen.

Maailma on tosiaan muuttumassa ikävämmäksi paikaksi kun jo toinen perinnesauna jää väliin. Ja tällä kertaa 10-vuotisjuhlasaunamme jopa. En halua syyttää ketään enkä kritisoida ihmisten omia valintoja, mutta fakta on se että saunaporukkamme yhteishenki on saanut kovan kolauksen. Ihmiset jakautuvat näinä aikoina ja kurjinta on se että se uhmaa jo saunaperinteemme jatkumista. En ota sen enempää kantaa koronatilanteeseen ja ihmisten henkilökohtaisiin ratkaisuihin, sillä minun edustamaan Käyräsaaren joulusaunaan ovat tervetulleita niin rokotetut kuin rokottamattomatkin. Mutta toinen avainhenkilöistämme uhmaa nyt yhteishenkeämme ja kieltäytyy saunomasta piikitettyjen kanssa. Saunaan ei kuulemma ole asiaa rokotteen ottaneilla. Piikkiproteiini kuulemma aiheuttaa kyseiselle (kaiken lisäksi riskiryhmään kuuluvalle) henkilölle selittämätöntä pahoinvointia ja tämä pelkää että saunansa menee piloille piikkiproteiinia puhkuvan äijäporukan jäljiltä. Asiaa ei kuulemma ole samoihin tiloihin minullakaan.

Kyllähän tässä vituttaa. Olen nyt hakenut joulun henkeä sitten pullon pohjalta. Illalla on talon saunavuoro, joka kestää tunnin ja paikalle on ehkä saapumassa pari saunatoveria. Taidetaanpa juhlavuoden kunniaksi omia sitten seuraavienkin saunojien vuorot kun eihän tunnissa ehdi vittuakaan saunoa. Tulkoot vaikka poliisit noutamaan sitten.

Hyvää joulua!
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 432
Eli rokotekriitikot ja rokotevastaiset foliohattuilijat pilasivat tämänkin.

Ei riitä että rokotevastaiset paskovat ja jarruttavat koko yhteiskunnan toimintaa omalla jääräpäisyydellään, vaan pitää vielä Käyriskin pilata.
Mutta mitä muuta voi odottaa noilta hörhöiltä.

En ole vieläkään kuullut yhtään vakavasti otettua argumenttia miksi roketteita ei pitäisi ottaa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
593
Toivotan kaikille BBSläisille hyvää ja maskuliinista joulua Käyräsaaren hengessä! Ja Käyräsaaren äijäsaunojen muistolle uskollisesti. Muistoa kunnioittaen.

Maailma on tosiaan muuttumassa ikävämmäksi paikaksi kun jo toinen perinnesauna jää väliin. Ja tällä kertaa 10-vuotisjuhlasaunamme jopa. En halua syyttää ketään enkä kritisoida ihmisten omia valintoja, mutta fakta on se että saunaporukkamme yhteishenki on saanut kovan kolauksen. Ihmiset jakautuvat näinä aikoina ja kurjinta on se että se uhmaa jo saunaperinteemme jatkumista. En ota sen enempää kantaa koronatilanteeseen ja ihmisten henkilökohtaisiin ratkaisuihin, sillä minun edustamaan Käyräsaaren joulusaunaan ovat tervetulleita niin rokotetut kuin rokottamattomatkin. Mutta toinen avainhenkilöistämme uhmaa nyt yhteishenkeämme ja kieltäytyy saunomasta piikitettyjen kanssa. Saunaan ei kuulemma ole asiaa rokotteen ottaneilla. Piikkiproteiini kuulemma aiheuttaa kyseiselle (kaiken lisäksi riskiryhmään kuuluvalle) henkilölle selittämätöntä pahoinvointia ja tämä pelkää että saunansa menee piloille piikkiproteiinia puhkuvan äijäporukan jäljiltä. Asiaa ei kuulemma ole samoihin tiloihin minullakaan.

Kyllähän tässä vituttaa. Olen nyt hakenut joulun henkeä sitten pullon pohjalta. Illalla on talon saunavuoro, joka kestää tunnin ja paikalle on ehkä saapumassa pari saunatoveria. Taidetaanpa juhlavuoden kunniaksi omia sitten seuraavienkin saunojien vuorot kun eihän tunnissa ehdi vittuakaan saunoa. Tulkoot vaikka poliisit noutamaan sitten.

Hyvää joulua!
Sanot vain mihin pitää tulla niin täältä tullaan innosta puhkuen paikalle. Hyvää joulua sinulle löylyjen nahka-asuinen enkeli!
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
17
Huh huh! Järjestettiin toista vuotta putkeen oma miesten joulusauna Käyräsaaren hengessä pienellä 8 hengen porukalla. Saunominen jatkui tapaniin asti ja vedettiin viimeiseen mieheen täysillä. Ei toki ole sama asia kuin oikea "käyris". Ehkä ensivuonna sinne taas tulla saa.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Toivotan kaikille BBSläisille hyvää ja maskuliinista joulua Käyräsaaren hengessä! Ja Käyräsaaren äijäsaunojen muistolle uskollisesti. Muistoa kunnioittaen.

Maailma on tosiaan muuttumassa ikävämmäksi paikaksi kun jo toinen perinnesauna jää väliin. Ja tällä kertaa 10-vuotisjuhlasaunamme jopa. En halua syyttää ketään enkä kritisoida ihmisten omia valintoja, mutta fakta on se että saunaporukkamme yhteishenki on saanut kovan kolauksen. Ihmiset jakautuvat näinä aikoina ja kurjinta on se että se uhmaa jo saunaperinteemme jatkumista. En ota sen enempää kantaa koronatilanteeseen ja ihmisten henkilökohtaisiin ratkaisuihin, sillä minun edustamaan Käyräsaaren joulusaunaan ovat tervetulleita niin rokotetut kuin rokottamattomatkin. Mutta toinen avainhenkilöistämme uhmaa nyt yhteishenkeämme ja kieltäytyy saunomasta piikitettyjen kanssa. Saunaan ei kuulemma ole asiaa rokotteen ottaneilla. Piikkiproteiini kuulemma aiheuttaa kyseiselle (kaiken lisäksi riskiryhmään kuuluvalle) henkilölle selittämätöntä pahoinvointia ja tämä pelkää että saunansa menee piloille piikkiproteiinia puhkuvan äijäporukan jäljiltä. Asiaa ei kuulemma ole samoihin tiloihin minullakaan.

Kyllähän tässä vituttaa. Olen nyt hakenut joulun henkeä sitten pullon pohjalta. Illalla on talon saunavuoro, joka kestää tunnin ja paikalle on ehkä saapumassa pari saunatoveria. Taidetaanpa juhlavuoden kunniaksi omia sitten seuraavienkin saunojien vuorot kun eihän tunnissa ehdi vittuakaan saunoa. Tulkoot vaikka poliisit noutamaan sitten.

Hyvää joulua!
Voimia. Itse kanssa pidän pienen hiljaisen hetken omassa saunassa ja hieron niin perkeleesti. Positiivisin mielin eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 304
Itse olen viettänyt joulupyhiä nuhassa joten olisi jäänyt jokatapauksessa väliin, mutta harmi muiden puolesta.
Milläköhän nuha lähtisi :hmm:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 658
Omassa perheessä Käyräsaaret on ollut myyttinen joulu-epistola jo 70-luvulta, kun isäni sinne jonkun mutkan kautta päätyi ja sille tielle jäi. Joskus olen kysynyt missä olen saanut alkuni kun ajallisesti viittaisi joulukuulle, niin vastaus on ollut tyyliin "No ei ainakaan Käyräsaaressa, kjeh kjeh". Jossain kohtaa herkkää teini-ikää päädyin isäni kanssa sinne viettämään joulua; kovin hämmentävää oli, ja parikymppisenä otin perinteestä vahvasti etäisyyttä. Mutta kunhan itseluottamusta ja elämänkokemusta kertyi, niin olen taas päässyt perinteeseen kiinni. Sittemmin jokavuotinen traditio jota ei voi missata :tup:
Omakin jo nyt edesmennyt setäni muisteli juuri noita 70-luvun käyräsaaren reissujaan muutaman kerran, yleensä pohjalla oli pari paukkua kun kosteiden silmäkulmien kanssa rupatteli että oli joulun parasta aikaa nuorelle miehelle. Selvinpäinhän se ei sitten halunnut mainita mitään, mutta sain sen käsityksen että tapahtumasta ei haluttu tehdä liian tunnettua, siihenhän aikaa käyräsaaren ilmoituksia oli miestenlehtien yleisöosastolla, ne tosin kuulemma väheni kun "lössi oli kasassa ja lankapuhelimet lauloi kasarille mentäessä".
Kuulosti kyllä poikasena hauskalta puuhalta, kädenväännön, sylipainin ja saunomisen ohjella miehet saivat purkautua keskenään erilaisista elämänkohtaloista. Ketään ei syrjitty ja rankoille kokemuksille naurettiin ja miehinen syli oli aina lähellä sillä käyräsaaressa raavaskin mies sai itkeä.

Jos vain saisi jossain kohtaa käytyä, 2019 olin kouvolassa ennen joulupyhiä lopettelemassa työreissua kun näin ison joukon raavaita miehiä pikkubussiin menossa. Kassit oli täynnä monenlaista purtavaa ja näkyi makkaraakin olevan ihan joka makua. Aavistin kyllä mikä porukka lähtöä teki, hieman haikeana katselin pikkubussin takavaloja pakatessani omia ostoksiani autoon.

Hieno perinne ja toivottavasti saa jatkoa :sfist:
 
Liittynyt
15.12.2020
Viestejä
17
Suurin vapahtajamme Nor Miskyyr! Tule kertomaan meille joulun ilosanomaa ja ilmoita, että miesten perinteinen joulusauna käyräsaaressa järjestetään suurempana ja kovempana kuin koskaan vuonna 2022!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 933
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom