• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Kärkkäinen, kaikki -11%

Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
413
Dolmio classico 500 g pastakastike 0,25 e/purkki kun ostaa 6 tai enemmän. Siitä hinnasta vielä sitten -11%.

 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
712
Dolmio classico 500 g pastakastike 0,25 e/purkki kun ostaa 6 tai enemmän. Siitä hinnasta vielä sitten -11%.

Kas, hintavirhe. Lieköhän toimittavat valtavan määrän?
Sokeria saa toki halvemmallakin (80% sokeria):tup:
Kieltämättä osuvasti sanottu ainesosien perusteella, mutten kyllä ymmärrä miten tuo voisi pitää paikkaansa. Jokainen varmasti on huomannut eron.
No olihan se paljon makeempaa mitä muisteli kun omasta maistoin paljaaltaan. Ei paljoa eronnut puhtaasta sokerista. Kai se makeus laimenee aika paljon sinne maitoon tms. Hyvin hienojakoista sokeria siis, jossa vähän kaakaotakin seassa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
413
Kas, hintavirhe. Lieköhän toimittavat valtavan määrän?
Jos nyt kymmeniä tilaa, niin jaa-a. Mutta pari kuukautta sitten myivät Osramin ledilamppuja, joita sai yli 6 kpl tilatessaan hintaan 1,38 e (norm.hinta 13,90 e, tällä hetkellä tarjouksessa 9,73 e). Ne ainakin tulivat perille, itse tosin tilasin juuri sen 6 kpl, ettei mene överiksi.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
712
Jos nyt kymmeniä tilaa, niin jaa-a. Mutta pari kuukautta sitten myivät Osramin ledilamppuja, joita sai yli 6 kpl tilatessaan hintaan 1,38 e (norm.hinta 13,90 e, tällä hetkellä tarjouksessa 9,73 e). Ne ainakin tulivat perille, itse tosin tilasin juuri sen 6 kpl, ettei mene överiksi.
Tilasin paljon enemmän kuin kymmeniä. Katsotaan tuleeko perille. Vähän vitsillä ja kokeena, en todellakaan ala tapella tai mitään.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 054
Oli jo 4,7 kiloa Tyrkisk Peberiä ostoskorissa 30,88 eurolla (2,2 kg * 2 + 150 g * 2) mutta maltoin mieleni. Ehkä parempi ostaa vähitellen, mikä hillitsee kulutustakin. :lonely:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Kärkkäisellä on näköjään Ubiquitin rautaa myynnissä ja toki myös niistä tuo -11%. Näistä on harvoin mitään alennuksia
 
Liittynyt
15.10.2018
Viestejä
68
Jos nyt kymmeniä tilaa, niin jaa-a. Mutta pari kuukautta sitten myivät Osramin ledilamppuja, joita sai yli 6 kpl tilatessaan hintaan 1,38 e (norm.hinta 13,90 e, tällä hetkellä tarjouksessa 9,73 e). Ne ainakin tulivat perille, itse tosin tilasin juuri sen 6 kpl, ettei mene överiksi.
Osramin ledilamppu on ollut ainoa tavara minkä olen pitkään aikaan nakannut suoraan roskiin. Se levisi käteen heti. Ei vesitiivis, ledit jotain B-stockia, magneetti niin tehoton ettei pysynyt lamppu missään kiinni. Typerä 3x AAA patterin painava systeemi. Aivan paskaa kiinalaista ongelmajätettä jota ei kannata ottaa edes ilmaiseksi. Sellaistahan Kärkkäinen enimmäkseen myy. En kyllä tue ko kauppaa vaan ostin Tuontitukku sivuilta tuon lampun mutta silti.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
891
Tuli huvikseen laskettua paljon nuo omat tilaukset painaa, niin toinen tilaus painaa yli 100kg ja toinenkin yli 50kg. Siinä on jo postin tyypeillä tekemistä.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
712
Tuli huvikseen laskettua paljon nuo omat tilaukset painaa, niin toinen tilaus painaa yli 100kg ja toinenkin yli 50kg. Siinä on jo postin tyypeillä tekemistä.
Oho, mulla vain vajaa 50kg + pakkaukset ja kotia tuodaan. 15.90€ postit, valavuori ei auta.
Maksimimäärä ettei nouse postit 50€ tai lähelle sitä.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
61
Miten usein näitä 10 - 11% tarjouksia tulee?
edit. saako uudet asiakkaat 10% tarjouskoodin?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom