Kaapelimodeemin tietoturva

HS1

Liittynyt
25.06.2017
Viestejä
153
Elisalta tuli tällainen viesti: "kaapelimodeemisi valmistajan tietoturvasertifikaatti vanhenee, jonka vuoksi Cisco EPC3825-kaapelimodeemisi lakkaa toimimasta 15.6.24".
Lakkaako tosiaan netti toimimasta? Jos ei lakkaa onko modeemi tietoturvaltaan vaarallinen? Minulla on modeemin perässä Asuksen reititin jonka kautta kaikki laitteet ovat netissä.
Tarjosivat uutta modeemia 109€ hintaan. Käytettyä modeemia mietin mutta mikähän olisi hyvä peruslaite missä ei nopeudella ole kovin suurta merkitystä.
 
Liittynyt
16.03.2018
Viestejä
1 601
Elisalta tuli tällainen viesti: "kaapelimodeemisi valmistajan tietoturvasertifikaatti vanhenee, jonka vuoksi Cisco EPC3825-kaapelimodeemisi lakkaa toimimasta 15.6.24".
Lakkaako tosiaan netti toimimasta? Jos ei lakkaa onko modeemi tietoturvaltaan vaarallinen? Minulla on modeemin perässä Asuksen reititin jonka kautta kaikki laitteet ovat netissä.
Tuola on keskustelua aiheesta ja taitaa yhteys katketa :(
 
Liittynyt
26.04.2024
Viestejä
1
Elisalta tuli tällainen viesti: "kaapelimodeemisi valmistajan tietoturvasertifikaatti vanhenee, jonka vuoksi Cisco EPC3825-kaapelimodeemisi lakkaa toimimasta 15.6.24".
Lakkaako tosiaan netti toimimasta? Jos ei lakkaa onko modeemi tietoturvaltaan vaarallinen? Minulla on modeemin perässä Asuksen reititin jonka kautta kaikki laitteet ovat netissä.
Tarjosivat uutta modeemia 109€ hintaan. Käytettyä modeemia mietin mutta mikähän olisi hyvä peruslaite missä ei nopeudella ole kovin suurta merkitystä.
Kyllä lakkaa toimimasta ja 109€ on aika halpa hinta uudesta laitteesta. Jos käytetyn vanhan ostat, niin voi olla edessä pian vanhentuminensenkin osalta.
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
46
Piti tarkistaa miten on oman modeemin laita, ja DNA sivujen mukaan 9.4.2024 on ollut heillä viimeisin päivitys, joka löytyi myös omasta modeemista.
:)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 970
Viestejä
4 207 969
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom