Kaapeli USB 3.1 nopeuteen

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
220
Elikkäs suosituksia 1 m usb c-usb-c kaapelille jolla esim. Samsung T5 antaisi sen nopeuden mitä kuuluukin?

En uskonut, että kaapelilla voisi olla vaikutusta mutta tuli se eilen itse todettua. Ihmettelin kun siirto nopeus ulkoiselta levyltä koneen NVEm:lle oli vain 40 MB/s. Kaikkea muuta tulikin kokeiltua ensin kunnes vaihdoin kaapelin T5:n mukana tulleeseen. Sillä nopeus 400 MB/s.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 255
40MB/s kuulostaa USB2 kaapelilta...
Eli näinköhän on oikeasti USB3 kaapeli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
879
Moikka olen tuskaillut muutaman illan etsiessa lyhyttä (~15cm) usb c-usb-c kaapelia joka kykenee 3.1 nopeuksiin. Jos tuollaisen saisi vielä 90 asteen kulmalla toisenssa päässä niin se olisi täydellinen, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Kellään ideoita mistä tuollaisen voisi löytää? (tulossa videokameran rigiin SSD-tallennusmedian ja kameran väliin, jossa kaikki ylimääräiset johdot on väähän hankalia)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Moikka olen tuskaillut muutaman illan etsiessa lyhyttä (~15cm) usb c-usb-c kaapelia joka kykenee 3.1 nopeuksiin. Jos tuollaisen saisi vielä 90 asteen kulmalla toisenssa päässä niin se olisi täydellinen, mutta tämä ei ole välttämätöntä. Kellään ideoita mistä tuollaisen voisi löytää? (tulossa videokameran rigiin SSD-tallennusmedian ja kameran väliin, jossa kaikki ylimääräiset johdot on väähän hankalia)
Taitaa olla lähes mahdoton löytää tuollaista kelvollista ainakaan 90asteen päällä. Jos haluaa futureptooffia kaapelilta ja saa olla lyhyt niin en ostaisi enää muita kun thunderbolt 3 kaapeileita jotka pääsääntösesti 50cm. Tukevat sitten tulevaisuudessa myös usb4. Plugable noista taitaa olla hinta laatu suhteeltaan paras.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 465
Viestejä
4 192 105
Jäsenet
70 745
Uusin jäsen
Rroy

Hinta.fi

Ylös Bottom