Kaapeli-tv koaksiaali verkon tulevaisuus suomessa ?

Onko siellä oikeasti jotain järkevää katseltavaa? Eikös nuo ole pääasiassa kielillä muilla kuin englanti vielä?

Uutiskanava ja musakanavia. Ja aika paljon urheilua. Ja Saksan kaikki "yle" kanavat.

Astra 28E suunnasta tulee sitten maksuttomia Englannin kielisiä kanavia joista osa näkyy 1,2 metrisellä antennilla E-Suomessa. Sitten ne parhaat BBC 1-4 HD, ITV kanavat, Channel 4 etc näkyvät kyllä maksutta myös Suomessa, mutta vaativat Suomessa noin 5 metrin lautasantennin kun UK Spot keitoissa.

Enigma2 boksilla saa monenlaista englannin kielistä audioraidallista kanavaa myös 19E ja 13E suunnista pikku lautasella, mutta vaatii "harrastusta".

Hyvä yhdistelmä näkyään oma harava, pieni lautanen ja päälle IPTV.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 359
Viestejä
5 248 690
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom