JVC:n telkkari, mistä ohjelmistopäivitys?

Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
188
No niin, muotaman vuoden vanha JVC:n taulutelkkari mallia LT-40E710 otti ja hyytyi, huollossa viaksi paljastui powerin puolelta muutama konkka. Nyt sitten isäntä totesi että ohjelmisto pitäisi saada päivitettyä kun käytössä tuppaa jumimaan. Televisio siis. (Meillä tuota jumimisongelmaa ei ole havaittu kun lähetyksiä katsottu aina boxin kautta. Älkääkä kysykkö miksi).
No googlettelun perusteella tuntuu pääsevän vain JVC:n Ameriikan webbisivuille, ja sieltäkään en ole updatea löytänyt. Eli: Onko jollain tietoa mistä tuollainen update löytyisi? Ja kyllä, olen laittanut viestiä maahantuojallekin mutta ei ole vielä vastausta kuulunut...

P.S. Laite ostettu Gigantista, ja takuu on mennyt umpeen jo ajat sitten. Osaisikohan ne siellä päivittää, kokemuksia?

edit: Maahantuoja kertoo että "JVC:n televisiot eivät ole edustamiemme JVCKenwood Euroopan tuotteita vaan niitä joku valmistaa lisenssillä eli alkuperästä ei ole meillä tietoa".
Eli joku huihai-tehdas jossain koonnut osista television ja saanut myydä sen JVC:n nimellä? Faak.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
17
Eli joku huihai-tehdas jossain koonnut osista television ja saanut myydä sen JVC:n nimellä?
Taitaa olla kyseessä tyypillinen Gigantin itse maahantuoma tuote. Näitähän on tosin muillakin ketjuilla.. Olisin itse Giganttiin yhteydessä ja tiedustelisin, missä nämä JVC:n televisiot huolletaan, vai huolletaanko niitä ollenkaan. Jos saat huoltoliikkeen tietoosi, voit kysellä huollosta, onko heillä päivityksestä tietoa ja pystyvätkö asian etenemisessä auttamaan.

Voihan sitä Gigantista kysyä, että päivittävätkö rahaa vastaan, mutta en itse tuon varaan kauheasti laskisi. Tuskin heilläkään tuota firmistä on saatavilla.
 
Liittynyt
25.10.2017
Viestejä
188
Nyt tuo pimeni kokonaan. Eilen taloon tuli uusi Sony tilalle joka oli vikatikki: Yhtä huonoja ohjelmia näkyy kuin vanhallakin töllöllä. Vanha lähtee kohta ser-jätteisiin.

Ja kyllä, tuo on Gigantin omaa maahantuontia. JVC:n maahantuojan mukaan telkut on lisenssillä tehtyjä ja he eivät niihin sekaannu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 798
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom