Jonsbo U5s kotelon näytönohjaimen asennus vain pystyyn?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wason
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
01.10.2018
Viestejä
248
Tuli tilattua otsikonmukainen kotelo. En huomioinut, että näytönohjain asennetaan siinä ns pystyyn, vai onko tuossa optioita laittaa se normaalisti vaakaan? Jos ei, täytyykö siihen hommata erilliset lisäasennuspalikat sitä varten?
 
Taitaa pystyasento olla ainoa vaihtoehto, joten tarvitset riser-kaapelin mikäli sellaista ei tullut kotelon mukana. Kaapelin oikea pituus on hyvä hahmottaa ennen tilausta.
 
Joo. Lisätään, että peruin tilauksen ja tilasin Jonsbon mustan UMX6S kotelon tuon tilalle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
308 799
Viestejä
5 233 376
Jäsenet
83 390
Uusin jäsen
kpachiu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom