Jonsbo esitteli putkimaisen V11-tietokonekotelon mini-ITX-kokoonpanoille

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Jonsbo on esitellyt mini-ITX-kotelokatalogiinsa uuden tulokkaan – uusi Jonsbo V11 tarjoaa putkimaisen muotoilun hieman vanhemman V8-mallin tapaan, mutta selvästi pienemmässä koossa.

Vain 170 x 353 x 217 millimetrin (L x S x K) ulkomitoistaan huolimatta Jonsbo V11 mahduttaa sisäänsä maksimissaan 330 millimetriset kolmen korttipaikan korkuiset näytönohjaimet, joskin etupaneeliin tuulettimen sijoittaminen pienentää maksimimittaa jonkin verran. Prosessoricoolerille tilaa on 70 mm tai vaihtoehtoisesti tuettuna on myös 140 mm:n nestejäähdyttimet. Virtalähteiden osalta tuettuna on korkeintaan 110 millimetrin SFX-virtalähteet.

Tallennustilaa varten kotelosta löytyy kaksi 2,5” levypaikkaa. Etupaneelissa on tarjolla virtapainikkeen ohessa yksi USB-C-liitäntä, yksi USB 3.0-liitäntä ja yhdistetty 3,5 mm:n liitäntä kuulokkeille ja mikrofonille.

[gallery link="file" columns="2" size="medium" ids="69499,69500"]

Kotelon runko on terästä, mutta ulkokuori on 2,5 millimetriä paksua alumiinia ja painoa sillä on 3,6 kilogrammaa. Mielenkiintoisena ominaispiirteenä kotelon voi sijoittaa joko pystyyn tai vaakatasoon.

Jonsbo ei toistaiseksi ole paljastanut kotelon tarkempia myyntiintuloaikatauluja tai hintaluokkaa, mutta saataville kotelo tulee mustana ja hopeisena värivaihtoehtona.

Lähde: Jonsbo (1), (2)

Linkki alkuperäiseen juttuun
 

Jaba

Tukijäsen
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
399
Tuon kun saisi jollain tammen värisellä puukuorella, niin sukeltaisi erittäin näppärästi melkeinpä mihin tahansa skandinaaviseen sisustukseen.
 

Jaba

Tukijäsen
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
399
DC-Fixillä toki saa saman näköisen, mutta onhan se vähän sellasta räpellystä eikä siitä ikinä tule niin täydellistä, että se kelpaisi tällaiselle perfektionistihifistelijälle :D
 
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
235
Jonsbon sisarmerkin Jonsplussan kotelot ovat myös kiinnostavia. Laatu on parin näkemäni testin perusteella kohdallaan, ja muotoilu on minun silmääni erittäin onnistunutta. Toivoisin kuitenkin, että i100 ja i400 -mallien väliin tulisi koon osalta kolmas malli. Pienempään i100:aan mahtuu vain yksi 3,5 tuuman kiintolevy, ja tarvitsen itse niitä vähintään kaksi.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
519
Jonsbon sisarmerkin Jonsplussan kotelot ovat myös kiinnostavia. Laatu on parin näkemäni testin perusteella kohdallaan, ja muotoilu on minun silmääni erittäin onnistunutta. Toivoisin kuitenkin, että i100 ja i400 -mallien väliin tulisi koon osalta kolmas malli. Pienempään i100:aan mahtuu vain yksi 3,5 tuuman kiintolevy, ja tarvitsen itse niitä vähintään kaksi.
Tälläinenkin esitelty: Jonsbo D30 Jonsbo D30
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 395
Viestejä
4 159 749
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom