Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Olin ajatellut että ois just kätevä sen takia että jos virtalähe menee sököksi niin riittäs että ottaa siitä piuhat irti iskee uuden virtalähteen tilalle ja sit vaan piuhat takas kiinni virtalähteeseen, mutta ilmeisetikin ei näin.Se että saa ne tarpeettomat piuhat mäkeen sieltä, eikä tarvitse murehtia niiden kaapelinhallinnasta. Tai se että voit valita sen oikean pituisen piuhan sun käyttötarpeeseesi.
Olin ajatellut että ois just kätevä sen takia että jos virtalähe menee sököksi niin riittäs että ottaa siitä piuhat irti iskee uuden virtalähteen tilalle ja sit vaan piuhat takas kiinni virtalähteeseen, mutta ilmeisetikin ei näin.
Jos se korvaava virtalähde on sama kun edellinen/uusi samalla pinnijärjestyksellä niin kyllä tuo silloin onnistuuOlin ajatellut että ois just kätevä sen takia että jos virtalähe menee sököksi niin riittäs että ottaa siitä piuhat irti iskee uuden virtalähteen tilalle ja sit vaan piuhat takas kiinni virtalähteeseen, mutta ilmeisetikin ei näin.
Jos olisit koskaan päässyt asentamaan ei-modulaarista 750W Superkukkaa normaaliin ATX koteloon niin ajattelisit toisin. ITX kotelot vielä pahempia vaikka olisi SFX poweri.Olin ajatellut että ois just kätevä sen takia että jos virtalähe menee sököksi niin riittäs että ottaa siitä piuhat irti iskee uuden virtalähteen tilalle ja sit vaan piuhat takas kiinni virtalähteeseen, mutta ilmeisetikin ei näin.
no ainahan ne vois, mutta tuskin rupevat siihen. Kyllähän ihmisten pitäisi tietäää, että eri virtalähteiden johtoja ei käytetä kuin vaan siihe ntehtyyn mallliin. Toki kyllä tuolla LTT Forumejenkin puolella on noita ihmisiäEu vois vaikka tehä tähänkin hommaan standardit niin päästäisiin tuostakin ongelmasta eroon.