Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
Olen nähnyt tuksun livenä, tuli kadulla vastaan. Sanotaanko näin, että tämä klamour-kaunotar ei aiheuttanut varsinaisesti kestojöpötystä.
Itse olen myös pari kertaa nähnyt rinsessan kylillä. Viisari ei kyllä värähtänyt, korkeintaan vajosi entistä alemmas klamourin ansiosta :dead:
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 374
Täytyy sanoa, että kauneus on kyllä tässä tapauksessa katsojan silmissä.

Itse en aina ymmärrä näitä belörffin ja tuksun "kauneuden" ihannoijia.
Itse sanoisin näin että jos Belorf tulisi baarissa iskemään niin en kyllä hirveästi vastustelisi ja saattaisin jopa ajatella että onpas hyvännäkönen bööna. Jos taas mietitään vähän pidemmälle ja kuvitteellinen tilanne olisi se että saisi valita sen näköisen naisen kuin haluaa, niin ei tulisi Belorf ees mieleen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Belorf esittelee tässä jutussa olevassa kuvassa oikeaoppista tapaa pitää maskia lentokoneessa :facepalm:



Ok, massii löytyy eli laitetaan rohkeesti miehelle taka-alalla musta T-paita valkoisella Balenciaga-fontilla ja naiselle bomberi seksikkäällä pinkillä fontilla. Mielikuvituksellista!

Tässä designerin oma näkemys

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 126
Breaking News!
Bongasin iltapäivällä Sohvin ja Stefun lounastamassa Kämpin terassilla. Sovussa siis ollaan.:x3:
 

zet

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 353
Kukapa olisi uskonut, että Tunkki ja Kalkkis saavat samana vuonna perheenlisäystä? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kukapa olisi uskonut, että Tunkki ja Kalkkis saavat samana vuonna perheenlisäystä? :D

Ja samalla kun seiskan sivuille eksyin, siin Martina haluaa Stefulta 200 000€ eron jälkeen korvauksia siitä että auttanut Stefua rikastumaan. Avoliitosta oli siis kyse. Niska ainakin ollut limassa uutisen mukaan...

– Martina on saanut luoda uraansa stressaamatta mistään normaali-ihmisen kuluista. Olen valmis hoitamaan tyttäremme kulut, mutta en kustanna ex-kumppanini elämää, Stefu pamauttaa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703

Ja samalla kun seiskan sivuille eksyin, siin Martina haluaa Stefulta 200 000€ eron jälkeen korvauksia siitä että auttanut Stefua rikastumaan. Avoliitosta oli siis kyse. Niska ainakin ollut limassa uutisen mukaan...



Avoehto on tätä päivää :tup:
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Mitä sille suomalaiselle missimuijalle kuuluu joka jäi kiinni huumeista ja aseista gangstapoikaystävänsä kanssa Filippiineillä? Molemmat pääsivät vapaaksi kun huumepoliisin edustaja ei jostain syystä tullut oikeudenkäyntiin :think:

Iltapaskasta: "Asunnosta löytyi noin 150 ekstaasitablettia, 130 grammaa metamfetamiinia sekä kokaiinia ja reseptilääkkeitä. Huumausaineiden lisäksi asunnosta löytyi kaksi asetta ja huumeiden käyttämiseen tarkoitettuja välineitä. "
 
Liittynyt
22.07.2017
Viestejä
671
Tuossa jotain hänestä linkissä:
Sitä muistelinkin että sen nimi oli Maria Mustonen, hain hakukoneella sitä ja ajattelin että tulisi heti ekoina hakutuloksina 10 juttua siitä Filippiinien keissistä ja toiset 10 juttua sen jälkeisistä käänteistä, mutta Avastin hakukoneella tuli vaan jotain peruskäyttäjien tuubaa vastaan, luulin sitten muistaneeni sen nimen väärin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 126
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kuka tunnustaa isyytensä?
Elatusmaksuthan jonkun tuostakin on maksettava, niin eiköhän uhri löydy. Tiedä sitten miten lastensuojelu ottaa kopin tuosta.

Tissieläimet on näkojään40viikkoa raskaana , niin joutuu nyt odottamaan vielä tovin. Ja kaikkihan on vielä mahdollista kuten keskenmeno.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Naisilla, tai no miehilläkin, mutta jotenkin tuntuu, että etenkin naisilla joilla on taipumusta paksuuntua, ne lisukkeet vaan tulee takaisin. Aina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 900
Naisilla, tai no miehilläkin, mutta jotenkin tuntuu, että etenkin naisilla joilla on taipumusta paksuuntua, ne lisukkeet vaan tulee takaisin. Aina.
Minusta tuntuu että se monesti liittyy vain elämäntapaan. Jos elää epäterveellisesti, syö enemmän kuin kuluttaa ja sen seurauksena lihoo. Niin vaikka jollain kuurilla laihtuisikin mutta sen jälkeen palaa entisiin tapoihinsa niin lopputulos on ihan varma kilojen takaisin tuleminen. Jos tarkoitus taas on myös pysyä kevyempänä, pitää elämäntapojansa muuttaa..... koko loppuelämäksi. Ihminen kuitenkin helposti palaa siihen mihin on tottunut.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Niinpä. Sanoit sen tyhjentävästi, minä vain totesin mitä omin silmin olen nähnyt.
 

jkm

Liittynyt
23.06.2017
Viestejä
1 538
Tuli katsottua tuo Katiska-dokkarin eka jakso. Melkoinen luonne tai kotikasvatus meidän Nikolla. Katsotaan kerkeekö nyt vapaalla ollessaan hoitamaan taas bisnekset rullaamaan ja häkkituomion jälkeen jatkamaan siitä mihin jäätiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Pia Nykänen, on ollut IL otsikoissa milloin mistäkin. Nyt menee johonkin farmi tosi tv johonkin sellaiseen. En edes linkkiä jaksa kaivaa. Siitä se ura urkenee kun voi ratsastaa vainajan nimellä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
91
Tuli katsottua tuo Katiska-dokkarin eka jakso. Melkoinen luonne tai kotikasvatus meidän Nikolla. Katsotaan kerkeekö nyt vapaalla ollessaan hoitamaan taas bisnekset rullaamaan ja häkkituomion jälkeen jatkamaan siitä mihin jäätiin.
Käsittämätön ohjelma. Valkopestiin Nikoa urakalla kaivamalla rippipapista lähtien ihmisiä hymyilemään.
Mutta se tuli selväksi, että narsistisempaa tapausta saa jo hakea.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Jari Sillanpää alkaa taas keikkailee. Kuka helvetti tota pedofiili narkkaria menee kattoo ja samalla tukee kun ostaa lipun :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 181
Ei se pedofiliointi ja narkkaaminen siitä huonompaa laulajaa tee. Kuinka moni todella lahjakas artisti maailmanlaajuisestikin on vähintään yhtä sekava tapaus. Aika moni.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Ei se pedofiliointi ja narkkaaminen siitä huonompaa laulajaa tee. Kuinka moni todella lahjakas artisti maailmanlaajuisestikin on vähintään yhtä sekava tapaus. Aika moni.
No wikipedian tuomiokuvaus ainakin on vastenmielinen. Huumeita varmaan vetävät useimmat virtuoosit.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 289
Ei se pedofiliointi ja narkkaaminen siitä huonompaa laulajaa tee. Kuinka moni todella lahjakas artisti maailmanlaajuisestikin on vähintään yhtä sekava tapaus. Aika moni.
Narkkaaminen on vähän sellainen juttu, että siinä pääasiassa vahingoitetaan itseä (ja noh, välillisesti lähimmäisiä), mutta itse en kyllä haluaisi missään muodossa tukea / olla missään tekemisissä pedofiilien kanssa. Mutta jokainen kai taplaa tavallaan.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Narkkaaminen on vähän sellainen juttu, että siinä pääasiassa vahingoitetaan itseä (ja noh, välillisesti lähimmäisiä), mutta itse en kyllä haluaisi missään muodossa tukea / olla missään tekemisissä pedofiilien kanssa. Mutta jokainen kai taplaa tavallaan.
Eihän Jari mitään pedofiliaan liittyvää ole tehnyt.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Eihän Jari mitään pedofiliaan liittyvää ole tehnyt.

 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
No joo tuo kuvajuttu kyllä viittaa siihen, että pedofiili kyseessä. Olit oikeassa. Normaalit ihmiset eivät pidä pikkulasten raiskausvideoita puhelimessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 661
Viestejä
4 187 803
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom