Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Korkkaan nyt tämän aloituksen. Luojan kiitos en sentään Tuksua tuupannut:wtf:

Ehkä siitä ämmästä vielä jotain juttua saa aikaan, vaikka viimeisin keikka oli niin surkea ettei siitä oikein saanut mitään tietoa. Kolme akkaa pyöri lattialla, ja asiakkaita ei tiettävästi jonoksi asti kertynyt.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
13
No kyllähän glaamurin ylipapittarella oma ketju pitää olla täälläkin.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Murossa jo aina vähän morbidisti odotin aina ketjun päivittyessä, että Tuksu on viimein saanut itseltään hengen pois.
No sama. Nyt siitä ei ole kuulunut mitään vähään aikaan, ei siis yhtään mitään. Rosis kuitenkin 29.11 ad. joten ainakin sitä odotellessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646


Ei. Se ei ole kuollut vieläkään, vaikka tuoreimmasta kuvasta voisi niin päätellä. Hemaisevan seksikäs pörröpää:wtf::sori:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Ei, se ei ole vieläkään kuollut:sori:





Ajattelin että kun nyt tänään kaikki pyörähtelee parhaimmillaan linnanjuhlissa ja mellakoissa, niin tuossa Tuksun viimeisin keikka.

Shokeeraavan shown jälkeen tummatukkainen esiintyjä ei ollut tyytyväinen siihen ettei sen kuluja maksettu, kehtasi jopa varastaa Tuksun omistaman 800€ puvun, bensarahoiksi. Ostettu aliexpressistä. Jätti sitten Tuksun ja venakon jyväskylään kahdestaan selviämään. Jotenkin ne on sieltä pois päässeet, jos oikein ymmärsin. Bussit ja junat ei käy kun hameet vie niin paljon tilaa, että kyllä kyyti pitää joltain saada.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
420
johanna tukiainen.. tulee mieleeni toissa kesänä olin saunomassa frendillä arabiassa. riittävästi olutta jne.. jossain kohtaa iltaa olin nitkahtanut sohvalle ja aamulla heräsin helvetillisessä kankkusessa siihen kun toi helvetin tukiainen herätti mut aamukahville! olis snadisti pihalla "mitä helvettiä"? frendi oli lähtenyt ostarin paikalliseen mun nitkahduksen jälkeen ja roudannut tuksun himaansa yö kylään! oli aikas oksettava herätys :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
frendillä kuvia, mutta oli juurikin tuksun ehdotus että ei kuvia :) voin sanoa, että kukaan ei katellinen kun herää sen rullahuulen pusuun poskelle :D
Nyt niitä kuvia kaverilta, Tuksulta ei kysellä mitään. Jos on jotain privaattia, niin saahan ne blurattua tai rajattua:hammer:

Olihan se pusu varmasti ensimmäinen mihin heräsit:sworried:
 

ziltoid

Merkitsemätön jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
105
Prkl ku ois tienny että Tuksu ollut laukaassa keikalla. Ei olis ollut kuin 30 kilometrin matka nähdä tämä hemaisevam seksikäs pörröpää
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 077
Tuksu bongattu eilen, 12.12.2016 puoliltapäivin, Helsinki-Vantaalta T1 ja T2 väliseltä käytävältä.
Lykkäsi matkatavarakärryjä ja joku äijä sillä oli mukana.

Aikalailla selvinpäin jopa tuntui olevan(??!)...

Olihan se vaan näky, vuosia aikaa kun viimeksi ihan Livenä olen nähnyt :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Tuksu bongattu eilen, 12.12.2016 puoliltapäivin, Helsinki-Vantaalta T1 ja T2 väliseltä käytävältä.
Lykkäsi matkatavarakärryjä ja joku äijä sillä oli mukana.

Aikalailla selvinpäin jopa tuntui olevan(??!)...

Olihan se vaan näky, vuosia aikaa kun viimeksi ihan Livenä olen nähnyt :D



Näkyyköhän kuva? Tuollaisissa asuissa kehtaa liikkua yleisillä paikoilla:rofl: Eihän tuo mikään pohjanoteeraus vielä ole, mutta... No se oli matkalla Kemiin, mikä on lähellä Norjan rajaa. Jonkin sortin kaveri sillä siellä on, viimeksi tais tulla lähtö kun yritti vokotella sen ukkoa. Mitenhän nyt mahtaa käydä.
Onhan se selvinpäin ollut muka jo 3kk, vaikka aina joku bongaa sen drikki kädessä tai viinapullo jossain kohtaa kuvaa. Joku äijä mukana voi olla sen ex kihlattu, tai ammattilaulaja Olli.

Muuten se alkaa olla jo aikalailla laitoskamaa, jutut on sellaisia ettei niissä ole mitään tolkkua. Aivovammainen papukaija mikä toistaa yhtä ja samaa. Nykyinen viihdearvo on tasan nolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Johannan Kemin matka, kirjoittanut nyt entinen ystävä:) Tuo siis facesta, jonka joku oli kopsannut hymyyn. Että tälläinen tapaus tuo Tuksu sitten on. Joo pitkä luettava on, mutta kertoo paljon. Tapauksessa mainittu video on poistunut facesta, ilmeisesti myyty tai annetu jollein medialle.


Moni saattaa ihmetellä miksi edes annoin Johannan tulla meille uudestaan,kun miettii edellistä hänen reissuaan meidän luona.Luulin oikeasti,että Johanna on muuttunut ,kun ei enää juo alkoa.Oltiin yhteyksissä silloin tällöin ja se oli niillä kerroilla todella asiallinen ja muutenkin erin oloinen.Oli taas naurava ja mukava,se Johanna mihin tutustuin.Ei paasannut mulle Jeesuksesta,kun tietää että en ole uskovainen.Asun niin kaukana Johannasta,että en tiedä todellakaan kaikkea mitä se touhuaa siellä kotona ollessaan.Se oli vähän niin kuin hyvän päivän tuttava vain mulle.Ei oltu päivittäin tekemisissä.Sillä on ihan se oma poppoo kenen kanssa hengaa.Olen tehnyt vain yhden reissun Johannan luo mistä onkin ne kuvat hänen asunnoltaan,kun Johannalla oli se punainen tukka.Toisella reissulla Helsinkiin tammikuussa en suostunut tapaamaan Johannaa ollenkaan,vaikka hotelli missä olimme oli ihan Johannan vieressä.Johanna kyllä soitteli ja pyysi hänen luokseen,mutta ei menty.Oli liian tuoreessa muistissa se Johannan reissu meille,että ei haluttu edes nähdä häntä ja Johannan asunto on niin likainen ja haiseva,että ei sinne toista kertaa edes halunnu mennä.Asunto on täynnä koirien ulostetta ja virtsaa.Ötököitä pörräsi ,vaikka ei edes ollut kesä.Lattiat täynnä vaatteita ja muuta rojua sellainen polku menee missä kulkea.Vessassa en suostunut siellä edes käymään saatikka yleensäkkään ottamaan edes kenkiä pois siellä asunnossa ensimmäisen ja viimeisen kerran käydessäni.

Tässä kohtaa moni varmaan myös miettii sitä miksi olla ollenkaan tekemisissä,jos oli niin paljon huonoja kokemuksia siitä ihmisestä.En osaa sanoa muuta kuin,että säälitti.Uskoin vielä tässä vaiheessa paljonkin sen juttuja ja en halunnut katkaista välejä,kun sillä ei oikein ollut ketään.Ajattelin,että mitä haittaa jos se nyt mun Facebookissa on kaverina,että eihän mun sen kanssa tarvii hengata,kun se asuu niin kaukana.Joskus sinne tänne positiivinen kommentti (minkä hän tosin itse aina pyysi laittaan) saa sen mielen hyväksi,niin mikäs siinä.Paljon on tullut eilisen jälkeen viestejä tuntemattomilta ja kaikki ovat olleet asiallisia,kiitos siitä.Kyselyjä on tullut siitä videosta, mikä mulla on Johannan ensimmäisestä reissusta meille.Videoon ei liity hänen koirat,jos liittyisi olisin sen jo toimittanut poliisille,että ne koirat saisi siltä pois.Johannan koirista olen myös tehnyt ilmoituksia vuosien aikana,niillä koirilla ei ole hyvät oltavat.Ovat nälissään ja likaisessa ympäristössä,eikä ne pääse ulos koskaan.Niin ja tällaisen huhun olen myös kuullut,että olisin hommannut Bebe koiran Johannalle.En todellakaan ole hommannut hänelle yhtäkään eläintä,olen yrittänyt hommata niitä siltä pois.Silloin,kun Johannan tapasin Torniossa hän oli Rovaniemeltä ostanut Beben.Sitä en tiedä keneltä tai miten,mutta silloisella reissulla koira oli hommattu.Yritimme ostaa jopa mieheni kanssa siltä silloiset koirat Beben ja Bellan ,kun olimme Helsingissä,mutta ei ollut halukas myymään.Harmitti jättää koirat sinne,mutta eihän siinä muutakaan voinut,kuin tehdä eläinsuojeluun ilmoituksia sitten,kun myyminen ei kiinnostanut häntä.

Johanna on viime illan ja yön viestitellyt puhelimeeni.Facebookissa hän ei sitä voi tehdä,kun laitoin sen estolle.Tänään aamusta on tähän hetkeen asti myös jatkunut viestittely.Uhkailee poliisilla,jos laitan julkaisuun eilen kuvaamat videoni plus sen videon mikä on kuvattu siellä mieheni kavereiden luona.Johannan käytös on ihan hirveää niissä eilisissä videoissa.Huutaa ja rääkyy,niin kuin riivattu sylki ihan lentää.Videoissa on myös se,kun Johanna käy mun päälle.Tönii repii ja rääkyy.En kertaakaan lyönyt Johannaa.Uhkasin kyllä lyöväni,mutta en sitten alentunut siihen ja mietin sitä,että jos lyön ja saan haavan käteeni tulee varmaan jokin tauti siitä ihmisestä.On se sen verran likainen nainen.

Johannahan hokee,että minä olen kutsunut hänet luokseni,mikä ei pidä paikkaansa.Johanna itse halusi tänne,kun halusi löytää uuden miehen,kun Veijo on niin pihi ja vammainen,eikä se muutenkaan tajua mistään mitään (nämä on Johannan omat sanat veijosta)On se siitä puhunut paljon muutakin.Sanoin,että saa tulla meille,jos todella on raitis ja hän kertoi,että on ollut niin ja niin kauan juomatta.No yhden miehen sain tapaamaan Johannaa ja sekin oli ihan mielenkiinnosta.Palaan tähän sitten myöhemmin.Mutta siis hain Johannan lentokentältä,silloin tajusin hänet nähtyään,että APUA!Mikään ei ollut muuttunut se oli edelleen yhtä likainen ja haiseva.Vaatteet oli tosi likaiset ja se haju,se haju oli jotain semmoista,että en edes tiennyt et ihminen voi haista sellaiselta.Siinä heti tajusin,että tästä reissusta ei tule mitään.Sen raittius ei ole näköjään muuttanut sen hygieniasta huolehtimista.No siinä sitten lähdettiin ajamaan meidän kotiin.

Johanna oli selvinpäin,siis sillain selvinpäin et ei ollut juonut.Pillereitä oli varmasti ottanut,kun pupiilit oli niin oudot ja hyvä,että sen silmät pysy auki.Tähän se sanoi syyksi,että oli tosi väsynyt lennosta,siis lennosta mikä kesti reilu tunnin.Johanna napsi koko ajan jotain lääkkeitä ja Googletin yhden niistä lääkkeistä se oli vahva rahoittava (Bentso)Noniin palataan taas itse juttuun.Sillä oli nälkä kun tultiin meille,joten tein ruokaa ja se söi ja söikin paljon.Olin vähän ihmeissäni,kun se oli mainostanut mulle miten vähän se syö nykyään ja painoa oli kuulemman puonnut 10kg.Sitä ei tosin näkynyt ennemminkin sitä oli tullut 10kg lisää.No se halus tän syönnin jälkeen et sitä kuvataan joka kulmasta ja halusi ottaa selfieitä mun kanssa,että näädät taas näkee,että niitä ystäviä tosiaankin on.Muutama selfie otettiin,mutta en pystynyt montaa selfietä hänen kanssaan ottaan,kun se haju oli todella kamala.Johanna haisi ulosteelta,virtsalta,hieltä ja muutenkin vain likaiselta.Sillä oli vanhat meikit naamassa ja huulista roikkui tosi pahoja nahan palasia.Vaatteet oli todella likaiset ja koirien karvoja täynnä.Kynnenaluset oli ihan pikimustat ja päänahka tosi hilseinen.Aina,kun se sitä tukkaa heilautti tuli tukasta ulosteen haju.Mieheni tuli kotiin samoihin aikoihin ja sanoi heti,että mikä helvetti täällä haisee.Mä nyökkäsin päällä Johannan suuntaan ja mieheni sanoi,että nyt pesulle. Johanna ei ottanut kuuleviin korviin.Se oli siis niin likainen,että missä tahansa se istu meidän kissa meni sen viereen ja yritti peitellä Johannaa,siis peitellä samalla tavalla,kun kissat on hiekkalaatikolla peittämässä ulosteitaan.

Johanna tuli meille klo:16 ja se laittoi nukkuun klo:19 aikoihin,kun oli niin väsynyt lennosta.Heräsi vasta seuraavana päivänä klo:13.Tein Johannalle pedin meidän sohvalle,jonka vuorasin muovilla ja muovin päälle laitoin ison lakanan mikä peitti koko sohvan.Meillä on valkoinen sohva,siksi tämä muovi vuoraus.Ennen tätä nukkumaan menoa tuli se mieheni ystävä käymään,joka oli suostunut treffeille Johannan kanssa.Mies oli järkyttynyt ja sanoi heti,että ei lähde treffeille et ei ollu sitä mitä oli odottanut.Haju oli se pahin este ja myös se,että Johannan ulkonäkö ei tätä miestä miellyttänyt.Sanoin et ihan ymmärrettävää,mutta voihan sitä kaveri olla ja mies sanoi,että tottakai mut ei mitään romanttista todellakaan.Johanna ei siis tiennyt tästä vielä.Kysyin,että voisiko hän käyttää Johannaa huomenna kelkkailemassa,kun Johanna haluaisi vähän nähdä Kemiä ja se passasi miehelle.Johanna aikoi lainata kelkkahousujani ja kokeilikin niitä heti,mutta ne ei mahtunut sille päälle.Mulla on niin monet kelkkahousut,että kokeilun jälkeen en edes yrittänyt niitä pestä,vaan heitin ne suoraan roskiin.Tiesin,että en olisi niitä ikinä saattanut enää päälleni laittaa.Miehen sitten lähdettyä Johanna laittoi nukkumaan ja sanoi miehelle,että on aamulla täällä valmiina odottamassa.Mies painotti,että Kemissä ei ole montaa tuntia valoisaa ja kelkkailu on tehtävä valosalla,jos haluaa jotakin nähdäkkin.Mies tuli aamulla klo:10 hakemaan,mutta Johanna oli liian väsynyt noustakseen ja sanoi,että jos he huomenna lähtisi kelkkaileen ja se sopi miehelle.

Johanna siis nukkui n 18h.Yöllä oli käynyt ylhäällä päivittämässä Facebookkia,mutta jatkoi samantien uniaan meidän sohvalla. Se haju oli ihan kamala,kun me herättiin mun miehen kanssa aamulla joskus 9 aikoihin.Mieheni sanoi suoraan,että tulee vasta illalla kotiin,että ei pysty olla täällä hajussa.Johannan sitten noustua sanoi,että oli todella kiinnostunut siitä kelkka miehestä,että oli tosi komea.Olin vaikeana en sanonut mitään,että mies ei halunnut treffeille Johannan kanssa.Se mies siis on komea ja sillä on paljonkin vientiä Kemissä,mutta on vaan aika tarkka noista naisista.Kerroin sen myös Johannalle ja se oli sitä mieltä,että no nyt saapu kunnon lohi saalis tälle miehelle,että mähän olen kaunis ja se on komea,ollaan täydellinen pari.Olin taas vaan hiljaa.No se sen päivän mittaan jankutti,että voisiko mennä kylään sen miehen luo,että haluaisi tutustua.Sanoin,että voin kysäistä tältä mieheltä ja se passasi miehelle,että saa mennä sinne.Kysyi oliko Johanna käynyt jo pesulla.Myönnettäköön,että valehtelin miehelle Johannan käyneen pesulla.Valehetelin siksi,koska olin jo niin epätoivonen halusin Johannan edes hetkeksi ulos asunnostamme,että sain siivottua ja tuuletettua asuntoa.Vein Johannan miehen luo ja mies haistoi heti,että suihkussa ei oltu käyty.Naurahin miehelle ja sanoin,että anteeksi,mutta please voiko olla edes tunnin,että saan siivottua.Miehelle se passasi,sanoi et tunti ja tuon takas.Johanna oli koko sen tunnin jankuttanu,että katsotaan Angelika sarjaa,että Angelika on samanlainen nainen,kuin hän ja pukeutuu samanlailla jne jne.Mies ei ollut suostunut.Niin meni tunti ja mies toi Johannan takas.Johanna sanoi sitten miehelle,että voisiko huomenna käydä siellä kelkkaileen,että kun ei aamulla jaksanut herätä.Mies lupasi,että voi käyttää,mutta hetken ja sitten hän lähtee lomalle.Siis ei se mies oikeasti lähtenyt lomalle ei vain enää halunnut nähdä Johannaa,mutta piti lupauksensa kelkkailusta.Johanna halusi miehen luota tultuaan alkaa katsomaan täällä meillä Angelika sarjaa.Laitoin sille Angelikat pyöriin ja sanoin,että olemme mieheni kanssa todella väsyneet me mennään jo nukkumaan.Klo oli tässä vaiheessa 21 illal.Ei me oltu väsyneitä ei vaan pystytty oleen siinä hajussa.Mentiin makuuhuoneeseen otettiin kissa mukaan sinne ja laitettiin ovi kii ja alettiin katsoon omia ohjelmia telkkarista hajulta paossa.Johanna katsoi koko yön Angelikaa samalla kitaten jotain kuoharia minkä kaivoi laukustaan.Kävi 100x vessassa ja joka kerran,kun vessassa kävi kuunneltiin,kun ei laskenut vettä eli ei pessyt käsiään kertaakaan.Tultiin siihen tulokseen,että se pelkää vettä.

Aamu tuli ja mies tuli taas klo:10 aamulla hakemaan Johannaa kelkkaileen.Nyt olis siis keskiviikko 14.12.Johanna oli taas liian väsynyt noustakseen ja mies lähti,eikä jäänyt odotteleen et milloin se jaksaisi nousta ylös.Mun mies huusi täysiä,että nyt ylös ja tää makaaminen riittää.Sä syöt jääkaapin tyhjäks yhdesti päivässä,etkä mieti haluisko muut syödä myös.Sä makaat sä haiset ,etkä suostu edes pesulle.Olet koko ajan niin olevinas,etkä arvosta mitään,etkä ketään.Sit mä rauhoittelin mun miestä ja me siinä kinattiin sit mun miehen kanssa,siis normaalia kinaa.Mun mies sit pyysi multa anteeksi käytöstään,mutta Johannalta ei.Sanoi mulle,että ei tule kotiin ennenkuin Johanna on häipynyt,että sen on häivyttävä siihen mennessä,kun tuun kotiin.Sanoin,että asia ok käykö,että vien sen toiselle asunnolle,kun siellä ei ole nyt vuokralaista ja se passasi mun miehelle.Mä sanoin Johannalle,että nyt sen on mentävä sinne,että mun mies on hermoromahduksen partaalla ja niin olin kyllä itsekkin.Johanna oli ilmeisesti siinä käsityksessä,että se olisi muutaman tunnin siellä toisella asunnolla ja kyseli vain tätä miestä kenen kanssa oli menossa kelkkaileen.En enää ollut hiljaa sanoin suoraan,että se ei ollut kiinnostunut susta,kun sä haiset pahalle eikä sun ulkonäkö viehättäny sitä.Se alkoi haukkumaan heti tän miehen juntiksi idiootiksi ja sen asunnonkin haukkui,vaikka tän miehen asunnossa ei ole siis mitään vikaa.On puhdasta ja siistiä.Se haukkui kaikilla mahdollisilla sanoilla tätä miestä.En sanonut muuta,kuin et mennään nyt sinne toiselle asunnolle.Johanna hoki koko ajan tämän jälkeen,kun kerroin et mies ei ollut hänestä kiinnostunut,että siis hän (Johanna) ei itse ole kiinnostunut mistään Lapin juntista ,kuka ei tajua naisten päälle.Sitten lopuks sanoi,että mua ei siis kiinnosta mitä,jokin juntti on musta mieltä.Sanoin vain,että no miksi sitten koko ajan kyselit sitä miestä ja kehuit,kuinka komea jos sua ei kiinosta.Huusi vain,että mua ei kiinosta mitkään Lapin juntit.

Mentiin sitten sinne toiselle asunnolle ja se jätti kaikki sen tavarat meidän asuntoon.En puhunut mitään halusin sen vaan äkkiä sinne toiselle asunnolle ja aioin viedä sen tavarat sitten myöhemmin sinne.Jätin sen sinne ja lähdin hakeen sen tavaroita sinne myös.Sillä välin tuli viestiä,että pitää päässä alkoon.Sanoin,että voin käyttää et laitan asunnon kuntoon ja tuon sun tavarat ja mennään.Sitten tuli viestiä,että siis joudunko oleen tääl koko loppu loman.Laitoin,että joo joudut ,kun mun mies ei halua sua enää tänne meille ja mä voin olla sun kans siel toisel asunnol,mut yöt oon sit kotona.Se alkoi laittaan jotain raivo viestejä,että eipä ollut yllätys et jouduin taas tänne toiselle asunnolle mihin laitoitte mut viimeksi myös sen rikollisen kanssa.Laitoin et siltikin sun piti sen ”rikollisen”kanssa mennä sänkyyn viime reissulla ja kinusit sitä sun luo asumaankin.No sitten tuli viestiä,että saako tulla itse hakemaan tavaransa.Laitoin,että tottakai saat.Tämä toinen asunto on siis viereisessä talossa meidän talon vieressä siis.No sieltä se sit tuli,niin kuin myrskyn merkki.

Käveli kengät jalassa pitkin asuntoa ja sanoin,että meillä ei kävellä kengät jalassa.Ei ottanut niitä kuitenkaan pois vaan alkoi haukkumaan mua mun miestä mun siskoa ja sitä mun miehen ystävää.Katoin suu auki et ootko tosissas.Se vaan huusi ja huusi en saanut välillä edes selvää,että mitä kun oli niin raivona.Sitten mulla pimahti täysin siis ihan täysin.Huusin Johannalle kaikki mikä mua painoi siis ihan kaikki.Sanoin et miten sä kehtaat käyttäytyä mun kotona noin,että haukut kaikki.Sulle on kaikki kannettu nokan eteen ja oot saanut ruuat ja paikan mis olla,että mitä sulta sai,kun Helsingissä olltiin?Ei mitään! Sanoi,että tarjosin et saatte tulla mun luo.Sanoin,että tajuatko missä kunnossa sun asunto on.Siivoisit joskus,niin silloin sinne olisi voinut tullakkin.Se alkoi kehumaan sitä omaa asuntoa,kuinka se on Kampissa,(vaikka se on Punavuoressa), Se haukku meidän asunnon mikä ei oo mitään verrattuna hänen asuntoon.Siinä vaiheessa tuntu,niin kuin olis riidelly 7-vuotiaan kanssa.Sanoin,että asia selvä meidän asunto on ihan paska ja niin on kaikkien muidenkin,joten eiköhän se ole parempi et vien sut hotelliin saman tien,että nyt riitti.Sä solvaat mua ja mun miestä ,sekä meidän ystävää & mun siskoakin ,meidän asuntoa ja kaikkea maan ja taivaan väliltä.Olin tosi raivona ja en edes muista enää kaikkea,jos tulee mieleen jotain vielä myöhemmin lisäilen niitä sitten tänne.

Johanna oli todella ylpeänä,että ei hän tämmöseen läävään halua edes jäädäkkään.Sanoin et noniin laukut mukaan ja autoon vien sut hotellille.No päästiin pihalle ja se alko huutaan,että mulla on tuolla toisella asunnolla tavaraa.Sanoin,että siel ei ole yhtään mitään,mutta voidaan toki käydä katsomassa.Mentiin ja eihän siellä ollut yhtään mitään Johannan tavaraa.Anteeks korjaan siellä oli yksi rivi suklaalevystä.Se oli puolessa tunnissa vetänyt ison suklaalevyn naamaan,kun kerkes siis sen puoli tuntia olla siellä toisella asunnolla.No sitten jatkui se huuto.Sanoin,että sinä et täällä korota sitä ääntä tajuatko,että olet vieraana toisten ihmisten luona ja rääyt,niin kuin mielipuoli.Huusi,että mulla ei ole rahaa maksakaa mun hotelli! Sanoin,että en todellakaan maksa sulle yhtään mitään.Mä annan sulle tunnin aikaa hoitaa asiat ,että saat hommattua sen huoneen en oo nii julma,että heitän sut ulos,kun oot oudossa kaupungissa.Johanna soitti Veijolle ja sanoi,että nyt on hätätilanne tää nainen on paholainen ja olen hengenvaarassa.Kyllä siinä oli vaikea pitää oikeasti hermoja kasassa,kun se ihan pokeri naamalla kehtaa tommosta soitella.Veijo sit laitto hihat heiluun työtä käskettyä.Veijo alkoi Googlettaa hotelleja ja sanoi et varaa huoneen ja siirtää la lennon keskiviikolle.Veijo sanoi,että soittaa ,kun kaikki on hoidettu.Siinä odotellessa Johanna alkoi todella agressiiviseksi ja huusi edelleen.Sanoin,että sä et täällä edelleen korota ääntäs,että mikä helvetti sä luulet olevas! Sit alkoi semmonen suolaaminen,että menin itsekkin hiljaseks vähäks aikaa,mutta tajusin laittaa video kuvauksen päälle.

Johanna rääkyy videolla ja kertoo mun ulkonäöstä,tässä ”muutama” näyte.Huutaa: sä olet ruma ihan vitun ruma ämmä et ole minkään näköinen.Sun mies on ihan vitun ruma ja se sen kaveri on vitun ruma kans ja juntti! Sä et ikinä pääse tolla naamalla sun siskon kans Miamiin,ettekä myöskään Tukholmaan.Te ootte ihan liian laihoja ja tavallisen näkösiä,että ei mitään mahdollisuuksia päästä Miamiin tai Tukholmaan.Sä oot tosi köyhä työtön Kelan työttömyyspvä rahalla oleva tavallinen tyttö.Haaveile vaan Miamista,sinne sulle ei ole ikinä varaa,eikä ulkonäköö.Oot yks rumimmista naisista mitä olen nähnyt,ihan luut törröttää ja sun naama on oksettava.Sä oot umpi rikollinen ja kaikki tääl ootte rikollisia.Vituttaa varmaan,kun sul ei oo rahaa mennä Miamiin sit jotain mölyä Udista.Mä oon sentään blondi ja mul on ulkonäköä ja isot rinnat,mitä sul ei oo.Mul on hyvä pyöreä peppu ja muutenkin miehet haluu blondin naisen,ei mitään brunettia harmaa varpua,kuka ei oo minkään näköinen ja on liian laihakin.Susta ei ikinä tuu mitään oot liian tavallinen ja siks sulla on niin ruma mieskin,kun oot niin ruma itsekkin.

No tätä jatkuu useamman minuutin,kunnes se tajuaa et kuvaan kaiken ja alkaa muka kans kuvaamaan,mutta lopetti sen sitten heti,kun huomasi et olin istunut siinä useamman minuutin vain hiljaa kuunnellen sen solvauksia.Sitten,kun se hiljeni mä aloin puhuun tai no huutaan.Sanoin näin: Johanna sä oot ylipainoinen eli lihava.Yhtä lyhyt,kuin olet leveäkin.Sä oot saman mittainen,kuin mun jalka.Sul on tekohiukset ja sä et ole blondi oikeasti.Sul on silikoonit mitkä roikkuu polvissa,huultentäytteet mitkä saa sut näyttään Homer Simpsonilta ja tekoripsetkin vielä.Olet täysin feikki,etkä siltikään ole sen kummemman näköinen,kuin alkon kulmilla notkuvat asunnottomat.Sun peppu on kaikkea muuta,kuin pyöreä se on ihan vain läski se sun peppu.Sul on ihan paskaset vaatteet ja mustat kynnenaluset ja haiset niin pahalle,että mul silmiä kirvelee.Olet taas meikannu vanhojen meikkien päälle ja tuo sun pinkki huulipuna ei sovi sulle,eikä se sovi kenellekkään muulleekkaan.Yrittäsit edes opetella laittaan sitä huulipunaa,että sitä ei olis hampaissa ja yli huulien.Olet keski-ikäinen vanha elähtänyt juoppo ja näytät 50-vuotiaalta.Sun otsa on ihan muhkurainen .Sä et oo saavuttanut mitään sun elämässä ja olet kuitenkin jo kohta 40v.Sä olet vanha escort,ja sitä työtä tekisit tänäkin päivänä,jos joku vain enää maksaisi tuollaisesta hajukasasta,joten ymmärrät varmaan miksi sun mielipiteet mun tai mun miehen ulkonäöstä tai muutenkaan meidän elmäään liittyen ei kiinnosta.Mä voin olla ruma,mutta mitä sitten.Mulla on peruasiat kunnossa sekä luottotiedot myös kunnossa ja mul on hyvä mies mitä sinä et ikinä saa.Tuut aina oleen vanhapiika.Ja nuo Miamit sun muut on sun unelmia ei mun.Miksi mun pitäis olla kateellinen sun reissuille,kun jokainen voi mennä ja ostaa liput Miamiin tai minne vain.Mua ei kiinnosta Miamit,eikä muukaan.Kyllä ,olen Kelan rahalla,kun Kemissä ei ole töitä.Olen kyllä koulut käynyt ja olen ammatiltani Laborantti.Menisin mieluusti töihin,jos ja kun niitä saan.On varmaan raskasta olla pa ja elää koko ajan toisten rahoilla ja toisen ihmisen asunnossa,mitä et suostu antamaan pois.Melkein jo meinasit joutua sieltä kartanolle.Jos Veijo ei olis maksanut sitä 15000e sä et asuis enää Albertilla.Sä oot hyväkskäyttäjä lokkeilija ja toivon,että sun ikäisenä en ole tuollainen.Olet katkera sun siskolle ja kaikille nuorille,kellä on miehet.Olet kateellinen kaikesta ja mä huomaan sen pelkästään sun ilmeestä ja käytöksestä.Sä olet käynyt Miamissa escorttina 15v sitten,koita jo päästä sen yli ja elää tätä hetkeä.Nyt ymmärrän miksi sulla ei ole ystäviä ja miksi kaikki kaikkoaa sun ympäriltä.Me ollaan niin vähän nähty,että en ollut aikaisemmin nähnyt sun todellista luonnetta.Mulla on kaikki samat kaverit vieläkin,kuin ylä asteella.Mitä sulla on ? Ei mitään.Joudut roikkuun Veijossa ketä inhoot,kun oot niin pa,että et aikuinen nainen pärjäis muuten.Veijo raukka on sulle antanut jopa rajattoman luottokortinkin,kun oot niin säälittävä.(Tosin on sen sulkenut nyt Kemin reissun ajaksi,tai sitten valehtelit,että saisit täällä kaiken ilmaseks).Laitan Veijolle kaikki sun haukut kuvakaappauksena Facebookissa,jos sekin tajuis sit mikä sä oot.Sä haukut kaikki rikolliseks mikä sä itse olet.Mulla ei ole edes rikosrekisteriä,mutta sulla on ja sut on tuomittu monta kertaa.Olisit joutunut vankilaan muutama kk sitten,jos Veijo ei olis maksanut sun 4000e sakkoja.Miten silloin kehtaat mua haukkua rikolliseks,mitä sä itse olet.En tajunnut,että olet oikeasti noin vajaa ja sokeakin omille virheilles.Mites siinä raamatussa sanotaan? Älä tuomitse tai älä ylennä itseäs tai sut alennetaan.

Sanoin paljon muutakin,mut en muista enää kaikkea.Tullut aukko,kun olin niin raivona.Johannalla sitten soi puhelin ja Veijo ilmoittaa,että asit on ok nyt voi lähteä hotellille.Sanoin siinä ,että Veijo katso Facebookin inbox laitan kuvakaappaukset sulle sinne.Johanna yrittää peitellä puhelinta ja huutaa Veijol,että nyt laitat Heidi nimisen tytön estolle heti! Johanna sanoo olevansa hengenvaarassa .Veijo huutaa,että soitan poliisit.Johanna itkee puhelimeen ,että mua niin pelottaa soita mulle taksi älä poliiseja.No sanon siinä,että ota laukkus nyt mennään alas.Johanna lopettaa puhelun itku loppu,kuin sinään ja rääkyyminen jatkuu, sinä et mun laukkuun koske.Sanon,että älä viiti huuta ja ota se laukkus nyt vai pitääkö mun nakata se tonne käytävään ja sut myös.Johanna jatkaa huutamista,että vittu sä oot ruma ämmä (tässä vaiheessa nauhoitus on taas päällä) olen itse hiljaa ja annan sen resuta yksinään,että saan kaiken nauhoitettua.Se huutaa ja rääkyy niin,että sylki vaan lentää.Haukkuu mua vitun ämmäks,rumaksi ,tavikseksi jne jne tätä perus mitä se on jo rääkynyt pitemmän tovin.Mä en jaksa enää sitä huutoa nappaan sen laukun ja alan viemään sitä käytävälle.Silloin se alkaa huutaan jotain Jeesuksen Kristuksen veren nimessä paholainen poistu ja huitoo mun naaman edessä jotain käsi merkkejä.Katoin sillain et? No sanoin,että Jeesus sua ei auta sinussa on pahahenki,se henki mitä se uskovainen nainen sanoi sinussa olevan sä oot ihan selvä Jezebel,silloin se kävi mun päälle.Töni ja repi takista ja huusi vitun ruma ämmä sä et mun laukkuun koske,mulla on sentään monen tonnin turkki pääl mihin sulla ei oo ikinä varaa.Mä oon pyhästä hengestä mä en oo Jezebel en todellakaan ole,mua suojelee Jeesus ja Jumala puhuu mulle,Jumala ei puhuis ,jos mussa olis paha henki.Sanoin,että joo monesti psykoosis saattaa nähdä ja kuulla kaikkea ja jopa luulla itse Jumalan puhuvan.Silloin se yritti tarrata hiuksista kiinni,mutta se on niin hidas liikkeinen,että väistin vain ja olin nyt sen takana ja nappasin niskasta kiinni ja talutin käytävään ja löin oven kiinni ja lähdin samalla ulos.Se huutaa täysiä käytävässä ja hississä yksinään,vaikka olin jo rappusissa melkein käytävän ulko ovella.Jeesuksesta huutaa ja Jezebelistä.

Kävelin autolle ja se huutaa pihalla,ykskään video,kun leviää mä teen susta ilmotuksen ja poliisit tulee hakeen sut kotoa linnaan.Olin vaan hiljaa ja menin autoon ja odotin,kun mun mies oli juuri tulossa.Näin mun miehen tulevan ja se pysähty autolla Johannan kohalle ja sanoi jotain ja sen jälkeen Johanna lähti juokseen.Jääköön sanomatta mitä se mun mies Johannalle sano.

Elikkä tässä nyt on totuus tapahtuneesta,jotain voi uupua niin kuin sanoin en muista kaikkea.Mulle on ihan sama mitä ihmiset luulee tai uskoo.Ikinä en tule olemaan Johannan kanssa tekemisissä ja jokainen normaali järjellä varustettu tajuaa miksi en,kun on lukenut tämän tekstin.Johanna on mulle ilmaa tämän jälkeen.Se voi tekstailla,mutta en vain vastaa.Facebookissa se ei muhun yhteyttä edes saa.Eiköhän se lopu,kun en vastaa.Kaikesta tästä kertomastani on videokuva mikä on tässä tämän tekstin alla.Se tukee,mun tarinaa et kaikki meni sanasta sanaan näin.Johanna on patologinen valehtelija ja se ei ole mikään uskovainen.Uskovainen ihminen ei käyttäydy noin tai käytä tuollaista kieltä.Johanna puolustaa tätä tekoa sillä,että hän on vain ihminen ja saa myös suuttua.Johanna on haukkunut KAIKKI sen jäljellä olevat tuttavat siis ihan jokaisen,kuinka kaikki on kateellisia.Eniten Johanna on katkera siskolleen ja se puhuu todella pahasti siitä.Johanna on myös Facebookissa valehdellut koko tämän kuvion, niin kuin tiesin sen tekevänkin,siksi kuvasin tämä kaiken.Sanoin,että jos antaa meidän olla rauhassa mä annan sen olla.En puhu,kirjoita tai laita videoita minnekkään.Johanna ei halunnut ilmeisesti mennä tätä tietä,koska herjaa Facebookissaan (kiitos teille tuntemattomat ketkä olette kopioinut mulle tekstit ja laittanu inboxiin).Veijo ei varmasti kuvakaappauksista huolimatta hylkää Johannaa.Johanna on narsisti ja osaa puhua ja puhuttaa.Veijo on liian heikko päästääkseen irti,en ymmärrä miksi.No karma kuittaa ja toivon,että mun ei tarvii ikinä enää nähdä tai kuulla Johannasta yhtään mitään.Mä kyllä opin tästä ja kantapään kautta.Tämä meän ”ystävyys” oli tässä.Kiitos kaikille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
41
Miksi Tuksu ei koskaan vertaa itseään häneen:


Ulkonäön puolesta ovat nykyään lähellä toisiaan....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Miksi Tuksu ei koskaan vertaa itseään häneen:


Ulkonäön puolesta ovat nykyään lähellä toisiaan....
En olisi kyllä Jennaksi tunnistanut:eek: Miten voikin olla noin paljon samaa näköä, valitettavasti. Muuta yhteistä ei sitten löykään. Tuksu on nykyään niin laitosvalmista kamaa, mutta sitä se avohoito on.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
182
Johan oli tarina tossa pari viestiä ylempänä. Jos edes puolet tai neljäsosa jutusta on totta, niin Tuksulla on ongelmia ja pahoja sellaisia. Hygieniatason ollessa tollainen, niin oma hajuaisti on melkein "kuollut".

Onko Veijo oikeasti niin varakas, että voi maksella toisten toilailuja?
Vai käytetäänkö hänen sinisilmäisyyttään vain törkeästi hyväksi?
Uskooko Veijo oikeasti pystvänsä muuttaa aikuisen ihmisen..?

Patologinen valehtelija?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Johan oli tarina tossa pari viestiä ylempänä. Jos edes puolet tai neljäsosa jutusta on totta, niin Tuksulla on ongelmia ja pahoja sellaisia. Hygieniatason ollessa tollainen, niin oma hajuaisti on melkein "kuollut".

Onko Veijo oikeasti niin varakas, että voi maksella toisten toilailuja?
Vai käytetäänkö hänen sinisilmäisyyttään vain törkeästi hyväksi?
Uskooko Veijo oikeasti pystvänsä muuttaa aikuisen ihmisen..?

Patologinen valehtelija?
Jutun kirjoittajalla meni kuppi nurin Tuksun kanssa, ja päätti avautua kerralla ja kunnolla. Kirjoittaja kemissä ja Tuksu hesassa niin pahempia kostoreissuja ei tarvi pelätä.
Kyllähän samanlaista tekstiä on tullut moneltakin taholta, joten melko luotettavana pidän.

Mitä Veijoon tulee, niin joku oli laskeskellut että tuo suhde on maksanut noin 53k€ mukaanlukien jenkkireissun sairaalakulut, lentelyt edestakaisin, ja paljon muuta. Sakkoja maksettu 4000€ ettei akka joudu vankilaan, vuokria 15ke...
Arvioitu laskema löytynee, mutta pitäisi lukea useampi sata sivua, ja se on vaan arvio. Eli siinä meni vanhan poikamiehen kaikki säästöt. Työpaikka jäi sentään. Jotkut spekuloi aspengeria, mutta totuuttahan ei kukaan taida tietää.
Pelkkää hyväksikäyttöä ja päälle haukkumiset.

Muutenhan Tuksun kirjoitukset lievimmilläänkin on seuraavaa tasoa, ollut jo pitkän aikaa:


seinäkalenteri myynnissä; olivat niin kysyttyjä että tilasin extra erän! Kalenterin pinta on laminoitu, koko; pituus 31cm ja leveys 30cm. Kalenterin mukana tulee kaulakoruja, kuten kuvassa lähtee lapsille suloiset korut Tilaus sekä Johannan ja Loran Glamour Dolls keikat: Johann@dollsdancers.fi. Tai FB inboxiini. Raamattuja lähetän ilmaiseksi traktaattien kanssa.
Pari tuntia sitten lähti menemään postipakettina useita tilauksia; valitettavasti ristikaulakorut loppuivat kesken, mutta lähetän niitä jälkikäteen teille, mm. Fia L os H, lähetin lapsellesi suloisen korun, toivottavasti hän pitää siitä! ”Ask me about Jesus” lähti lahjana sitä toivoneelle naiselle, se tulee nyt jälkikäteen joululahjana ja yllätyksenä! Raamatut lähtivät tietysti ilmaisena, kiitos tuesta jota saan tähän työhön! Jokaiseen kirjeeseen laitoin kristillisiä traktaatteja myös. Niitäkin oli minulla enää todella vähän; mutta pääsanoma tulee niissä täysin selväksi! Jumala puhui minulle syksyllä ja Hän sanoi, että mun pitää pelastaa taivaaseen nyt kiireellä niin monta sielua kuin mahdollista. Yritän………nöyränä ja Herran armossa, toimin Hänen lähettiläänään.

Palaan Suomeen takaisin 20.1 ja 21.1 voi suoraan paikan päällä ravintola vapari Heinolassa ostaa vielä tämän vuoden kalentereitani! Postitus tulee TODELLA kalliiksi, huh huh…….kun kalenterin koko on niin suuri että ne pitää lähettää postipakettina eikä tavallisena kirjeenä. Paikan päällä ostaminen on kaikkein parasta; tervetuloa Heinolaan sitten kaikki! Jos teitä kiinnostaa kristilliset paidat, niin ottakaa yhteyttä inboxiini. Kristillisiä traktaatteja ja Raamattuja lähetän tietysti ilmaiseksi; niistä EI missään nimessä saisikaan ottaa rahaa!

Yleensä maailmanloppu tulee ja jeesuksen vereen, juttelee jumalan kanssa, kaikki joutuu helvettii, jeesuksen häät karitsan kanssa, ylöstempaus, älkää ottako mikrosirua, kaikki raha katoaa maailmasta, obama on viimeinen presidentti, kateelliset ihmiset blaa blaa, yhtään en oo ottanut.

Se nyt vaan on vähän sekaisin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Viestin 3 kuvassa on normaalit nuoret, joten mitä hittoa sen jälkeen oikein tapahtui?
http://www.city.fi/suhteet/sokkotreffit/2655

Tuo juttu tulikin uutena, tai siis 2009 ollut nuo deitit. Mitähän tuota ennen, Tuksun vanhemmat pakkasi kamansa, Jasminen ja Joelin ja häipyivät tukholmaan joskus 02-04. Tuksu ja Julia jäi jollakseen bilettämään. Siinä tapahtui varmaan paljonkin päihteilyä, huoraamista. Tuksu seurusteli erään tyypin kanssa, siskokset matkusteli ulkomailla, siellä juotiin ja nussiittiin... samaa tapahtui kotimaassakin. nönnöö... sitten -08 tulikin Kanerva case, ja loppu onkin ollut sitten alamäkeä. Vuosiluvut heitin ulkomuistista, joten voi olla vähän heittoa, eikä sillä niin väliä ole lopputuloksen kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Tuo City-lehden juttu on julkaistu 7.5.1999.
Katos joo:D mä katoin vaan kommenteista vuosilukua. Olishan jo kuvasta pitänyt nähdä Tuksu oli parikymppinen ja asui vielä kotona jollaksessa. En kyllä tiedä paljoakaan mitä -99 - 04 välillä on tapahtunut, kun dollscancers on perustettu. Varmaan paljonkin painokelvotonta. Ja paljon on asioita mistä ei kukaan puhu totuudenmukaisesti. Jotain lipsahduksia toki on, mutta eipä niistä kannata edes mainita kun ei ole tietoa.
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
Miksi Tuksu ei koskaan vertaa itseään häneen:


Ulkonäön puolesta ovat nykyään lähellä toisiaan....

Ompa Jennasta tullu kaamean näköinen.
Tuosta tulikin mieleeni että mitäköhän näiden ex pornotähtien kakarat mahtaa tykätä kun netissä ehkä selailevat pornoa ja törmää aika-ajoin kuviin esim omasta äidistään naamat ja muut röörit täynnä spermaa jne?

Onkohan asiasta mitään dokkaria tehty esim jenkeissä
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Ihme jos ei olisi. Mutta onkohan sillä kuuluisimmalla 'lapsipornotähdellä' lapsosia. Noita pätkiähän katseltiin aikanaan kaverin isän kirjahyllyn päältä löytyneiltä VHS-kaseteilta luokkakavereiden kanssa. Oli tyttöjä ja poikia rivissä ihmettelemässä. Ala-asteella oltiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Ihme jos ei olisi. Mutta onkohan sillä kuuluisimmalla 'lapsipornotähdellä' lapsosia. Noita pätkiähän katseltiin aikanaan kaverin isän kirjahyllyn päältä löytyneiltä VHS-kaseteilta luokkakavereiden kanssa. Oli tyttöjä ja poikia rivissä ihmettelemässä. Ala-asteella oltiin.
Kuka se kuuluisin on? Mmm.. jotain VHS juttuja tullut katseltua kavereiden kanssa. Kuuluisia nimiä ei nyt tule mieleen, josko olisi edes mokomiin kiinnittänyt huomioita.

Ompa Jennasta tullu kaamean näköinen.
Tuosta tulikin mieleeni että mitäköhän näiden ex pornotähtien kakarat mahtaa tykätä kun netissä ehkä selailevat pornoa ja törmää aika-ajoin kuviin esim omasta äidistään naamat ja muut röörit täynnä spermaa jne?

Onkohan asiasta mitään dokkaria tehty esim jenkeissä
Nyt kun mainitsit, niin kookletin Jenna Jamesonin, ja videohaulla löytyy niin paljon matskua ettei ole mitään mahdollisuuksia etteikö lapsukaiset törmäisi äitiinsä ja vieraisiin setiin jotka vähän panee menemään. Jos eivät itse, niin eiköhän koulukaverit vähintään pidä asiasta huolen ettei pääse unohtumaan. En kyllä jenkkimediaa seuraa noilta osin että miten siviilissä menee kenelläkin, sielläkin omat keltaiset lehdistönsä...

Vertailun vuoksi Ron Jeremysta ainakin on dokkareita ja muita tehty. Kai silläkin muksuja on, mutta en muista että lapsia olisi mainittu missään yhteydessä, ainakaan nimeltä tms.
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
siis mikä "lapsipornotähti" ? Tracy Lords vai? Se aloitti 16 vuotiaana jo pornoleffoissa panemisen
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
No niin tietenkin:facepalm: Miten en muka muistanut, no en muistanut.

Hieman kornia puhua oikeista tähdistä Tuksu ketjussa. Kun ei voi mitenkään verrata edes samana vuosisatana.:bored:
Muistanko oikein että Ron Jeremyn jossain haastattelussa suomessa, Ronille näytettiin Tunkin kuvaa ja kysyttiin että panisitko vai et - niin Ron sanoi jotta ei, tai ei ehkä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
182
Jennalla on oikeasti ollut rahaa ja kohtuu paljon.

Tuksulle ei taas mikään rahamäärä varmaan riittäisi...

Pakko se on myöntää, että Tuksun nykyinen tila lähinnä ihmetyttää ja säälittää. 10-20:ntä vuotta sitten kaikki oli OK, ainakin ulkoisesti. Nyt asiat ovat miten ovat, mutta hän tuntuu elävän vielä tuota mennyttä aikaa jolloin hommat oli toisin. Jos johonkin uskoo tarpeeksi vahvasti niin siitä tulee totta?

Ehkäpä se vankilareissu olisi Tuksun pelastus. Siellä on osaavia duunareita jotka ovat nähneet paljon pahempaa kuin hän, eikä siellä pystyisi pakenemaan todellisuutta. Ei olisi viinaa eikä lääkkeitä, paitsi jälkimmäisiä lääkärin luvalla ja valvonnassa. Siellä olisi myös päivärytmi joka auttaisi.

Kysymys kaikille: voidaanko tässä Tuksun tapauksessa enään auttaa/ohjata?
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Taisi juna mennä aikaa sitten. Onhan siitä siskonsakin kuolemasta jo kauan. Eikä siitäkään taidettu mitään oppia.
 

CalEpitan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 702
Kysymys kaikille: voidaanko tässä Tuksun tapauksessa enään auttaa/ohjata?
Alkoholistin voi parantaa vain alkoholisti ihan itse, omatoimisesti. Kukaan ulkopuolinen taho ei pysty parantamaan toista ihmistä alkoholismista, millään "avulla" tai lässyttämällä.

Joulun alla juuri eräs kaverini kuoli. Ei suoraan alkoholiin mutta alkoholilla oli osuutta asiaan. Diabetes ja väkijuomat ei ole kovin turvallinen yhdistelmä. Vuosikausia hänellekin koitettiin sanoa että ollaan huolissaan hänestä emmekä halua että hän kuolee (oli tosi kiva ihminen) mutta viina vei voiton.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
91
Ompa Jennasta tullu kaamean näköinen.
Tuosta tulikin mieleeni että mitäköhän näiden ex pornotähtien kakarat mahtaa tykätä kun netissä ehkä selailevat pornoa ja törmää aika-ajoin kuviin esim omasta äidistään naamat ja muut röörit täynnä spermaa jne?

Onkohan asiasta mitään dokkaria tehty esim jenkeissä
Netflixissä on ainakin sellainen keskinkertainen halpisdokkari kuin After Porn Ends jossa haastatellaan muutamaa ex-staraa.
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Totta kai on lopettanut, koska hashtagissakin lukee niin!!1
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 646
Johanna on nykyään salaliittoteoreetikko?
Ja evankelista, uudestisyntynyt kristitty, uskossa jo 14v lähtien, yahven valittu, raitis, selvä:confused2: Sopivasti sekava. Sen jutut on sellaista kakkaa ettei niitä edes voi lukea. MT ongelmaiset ihmiset voivat olla ikäviä joissain tapauksissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 801
Kumpi kertoo ihmistä enemmän. Itse Johanna vai tätä ilmiötä jatkuvasti ylläpitävä kulttuuri.
Itse näen Tukiaisen ehkä enemmän olevan yhteiskunnan tekosia, kuin hänen itsensä.

Aikamme luomus ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
41
Kumpi kertoo ihmistä enemmän. Itse Johanna vai tätä ilmiötä jatkuvasti ylläpitävä kulttuuri.
Itse näen Tukiaisen ehkä enemmän olevan yhteiskunnan tekosia, kuin hänen itsensä.

Aikamme luomus ;)
Ja jostain syystä aikaamme kuuluu myös henkilökohtaisen vastuun vältteleminen. Tukiainenkin on sitä mieltä, että on yksinäinen ja rahaton vain ja ainoastaan kateellisten ihmisten takia, omissa toimissa ei ole mitään vaikutusta näihin asioihin.
Kyllä ongelma on ihan hänessä itsessään. Sitten on tietysti tämä toinen puoli, eli vammaisten pilkkaaminen. Joskus muinoin opetettiin, ettei se ole fiksua, mutta sama vika pätee näihinkin apinoihin Yhteiskunnan syytä kaikki, itsessä ei ole mitään vikaa.

Anteeksi avautuminen :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 467
Viestejä
4 163 047
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom