• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Seuraavat bannit Facebookiin taas askelta lähempänä. Viimeisimmät bannit tulleet juurikin tuosta kiihkoilevasta jeesustelusta.

Joko olisi aika saada pysyvä eläintenpitokielto.

jt.PNG
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Näemmä uskovaiset ovat kaikki yhtä sekopäisiä, kun tsemppaillaan porukalla, olettaen että ei ole trollausta mukana.
Demonit ovat faktaa vaikket olisi henk.koht niihin törmännytkään. Eikä se kristillinen versio tietenkään välttämättä ole se oikea, vaan vaikka interdimensionaalinen harmaa-matrixadmin tjsp. Se, että kristityt käyttävät sanaa paholainen ei tee näistä entititeeteistä epäfaktaa.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
Demonit ovat faktaa vaikket olisi henk.koht niihin törmännytkään. Eikä se kristillinen versio tietenkään välttämättä ole se oikea, vaan vaikka interdimensionaalinen harmaa-matrixadmin tjsp. Se, että kristityt käyttävät sanaa paholainen ei tee näistä entititeeteistä epäfaktaa.
ddd0ykim.jpg

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Seuraavat bannit Facebookiin taas askelta lähempänä. Viimeisimmät bannit tulleet juurikin tuosta kiihkoilevasta jeesustelusta.

Joko olisi aika saada pysyvä eläintenpitokielto.

Mä en ainakaan näe noita, en kyllä ole Tuksun kavereissakaan. Mahdolliset kaverit voisivat vähän ilmoitella noista saatanallisista säkeistä, niin saisi jo neljännet bannit:D Sitten takaisin instaan piiloon jatkamaan höpöttelyään kateellisista näädistä, ja taas askel kohti psykoosia:lol:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Taitaa luuhata nykyään jonkun Veijon tms. kämpässä Porvoon suunnilla?

Ääkköset on taas kadoksissa suuren maailman merkiksi ja eikös ensimmäinen kuva ole autosta, eli JT asuu autossa sekä loisii "miehensä" luona jonka kanssa ensi kesänä pidettävät häät on peruttu koska Veijo ei ole uskovainen?

vbnvn.PNG
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Myhyssä joku heitti viestitulvan sekaan väitteen, että kyseessä olisi Loviisan kunnan omistama vuokrakämppä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Jos on Veijon asunto, niin on kyllä erikoinen tapaus. Asua vuosikausia vain toisten omistamissa kämpissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Joku kaupungin kämppä se taitaa olla, Loviisassa kirkon takana. Muistaakseni osoitekin ollut jossain jo esillä, mutta en tietenkään muista sitä nyt. Vois tehdä kesäreissun Loviisaan joskus ja yrittää bongata Tunkin:rofl::confused2:



Ps. tuo ei ole simpukka, vaan ihan läskiä vaan:smoke:
 

AHPU

VHM
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
549
No nyt on photoshop skillit kohillaan...:vihellys: Kyllä täytyy tosi tarkasti tutkia pikseleitä että huomaa muokatuksi:facepalm:
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Ilmeisesti ei ole Facebookista bannissa kun viimeisin viesti on 16.toukokuulta.

En jaksanut sen tarkemmin katsoa mitä on sinne kirjoitellut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Ei oo bannissa tosiaan, en oo ees jaksanut vilkaista. Hymyn puolelta eilen nopeasti vilkaisin mitä uutta, eipä mitään.

Tuosta kuvasta, Johannahan on aina sanonut olevansa muuntautumiskykyinen:btooth:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 900
Läski-Kalunainen saanut ehtoollista. Minkä helvetin takia puukolla huitominen ei mene aina tapon yrityksenä?

Henna Kalinainen sai vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä – Vuosi ja 10 kuukautta keittiöveitsellä lyömisestä

"Helsingin käräjäoikeus on tänään tiistaina antamallaan päätöksellä tuominnut tosi-tv-julkkisena tunnetun Henna Kalinaisen 1 vuoden ja 10 kuukauden mittaiseen vankeusrangaistukseen." "Käräjäoikeus määräsi tuomion ehdollisena, jonka lisäksi se ei ole vielä lainvoimainen. Kalinainen voi halutessaan valittaa tuomiosta hovioikeuteen."
Niin mistä sarjasta se tämä oli lähtösin? Ei nimi oikein sano mitään mulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Tulee kohta viikko täyteen etten oo ehtinyt seurata Tunkin tai muiden ääliöiden touhuja. Tuskin oon menettänyt paljoakaan.. pitää jossain kohtaa pikalukea viimeisimmät juorupalstalta..:eek:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690


Aika muhku, ja toi kuva on vanha. Mikä noita ämmiä vaivaa noin yleensäkin? Julkisuus ei oo nähtävästi hyväksi kuin harvalle, ja sitten sinne pitää päästä hinnalla millä hyvänsä - ja lopputulos jos on jotain tuollaista, niin miten meni noin omasta mielestä...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mulla on mennyt yli viikko, etten ole ehtinyt seurata hymyn juorupalstaa ollenkaan. Joten siellä on varmaan satoja viestejä lukematta.

Jos joku ystävällinen voisi referoida mitä viimeiseen viikkoon on sisältynyt. En todellakaan ala kahlaamaan koko tunkiota läpi:shy::tup:
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
943
Aika muhku, ja toi kuva on vanha. Mikä noita ämmiä vaivaa noin yleensäkin? Julkisuus ei oo nähtävästi hyväksi kuin harvalle, ja sitten sinne pitää päästä hinnalla millä hyvänsä - ja lopputulos jos on jotain tuollaista, niin miten meni noin omasta mielestä...
Kai se menee niin että sillon parikymppisenä voi rillutella aika huoletta (ja uskon että esim Kalinainen on tehnyt sillon jotain treeniä ja huolehtinut kropasta). Sillon kuitenkin määrät on yleensä pienempiä ja jos ny puhutaan yksittäisitä päivistä tai vaikka viikoistakin niin homma on jotenkin tasapainossa. Ainakin mitä itse muistaa niin 20v moni juhli päivän-kaks tai kolme ja sen jälkeen ainakin muutama päivä normi-elämää ja jopa urheilua. Ei tuota voi yleistää esim Kalinaisen tapaukseen mutta monesti on noin että tuossa iässä se kroppa vielä kiinnostaa..

Sitten kun ikää tulee muutamia vuosia enemmän ja homma lähtee täysin laukalle niin kroppa ei pysy mukana. Kalinainen varmaan turvonnut jotain 30kg vajaassa 10 vuodessa? Nämä julkimot kuitenkin taitaa bilettää 4-7pvä/vko, reilusti alkoholia, roskaruokaa ja muut päihteet ja mielialalääkkeet siihen päälle. Ei yhtään kunnollisia taukoja tai välipäiviä. Jos oot juonu monta päivää putkeen niin kuntoilu ei nappaa, mieli on tietysti maassa ( = mielialalääkkeet?)..siitähän noustaan helpoiten uudella päihdesatsilla ja roskaruualla. Eli mä luulen että kyseessä on vaan monta vuotta käsittämättömän huonoja elintapoja ja liikkumista ei yhtään.

Kalinainenkin taitaa olla vasta 30v (eikä ehkä ihan Tuksun tasolla sekoiluissa, lööppien perusteella) eli muutaman kuukauden ryhdistäytymisellä näyttäisi täysin toisennäköiseltä. Mutta nyt on kesä joten mukavempaa ehkä käydä ensin terdellä..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Kai se menee niin että sillon parikymppisenä voi rillutella aika huoletta (ja uskon että esim Kalinainen on tehnyt sillon jotain treeniä ja huolehtinut kropasta). Sillon kuitenkin määrät on yleensä pienempiä ja jos ny puhutaan yksittäisitä päivistä tai vaikka viikoistakin niin homma on jotenkin tasapainossa. Ainakin mitä itse muistaa niin 20v moni juhli päivän-kaks tai kolme ja sen jälkeen ainakin muutama päivä normi-elämää ja jopa urheilua. Ei tuota voi yleistää esim Kalinaisen tapaukseen mutta monesti on noin että tuossa iässä se kroppa vielä kiinnostaa..

Sitten kun ikää tulee muutamia vuosia enemmän ja homma lähtee täysin laukalle niin kroppa ei pysy mukana. Kalinainen varmaan turvonnut jotain 30kg vajaassa 10 vuodessa? Nämä julkimot kuitenkin taitaa bilettää 4-7pvä/vko, reilusti alkoholia, roskaruokaa ja muut päihteet ja mielialalääkkeet siihen päälle. Ei yhtään kunnollisia taukoja tai välipäiviä. Jos oot juonu monta päivää putkeen niin kuntoilu ei nappaa, mieli on tietysti maassa ( = mielialalääkkeet?)..siitähän noustaan helpoiten uudella päihdesatsilla ja roskaruualla. Eli mä luulen että kyseessä on vaan monta vuotta käsittämättömän huonoja elintapoja ja liikkumista ei yhtään.

Kalinainenkin taitaa olla vasta 30v (eikä ehkä ihan Tuksun tasolla sekoiluissa, lööppien perusteella) eli muutaman kuukauden ryhdistäytymisellä näyttäisi täysin toisennäköiseltä. Mutta nyt on kesä joten mukavempaa ehkä käydä ensin terdellä..
29 on Hennalla ikää.

Henna Kalinainen käräjillä törkeästä pahoinpitelystä - miesystävä sairaalaan saatuaan 8-senttisen haavan keittiöveitsestä: ”Suunnattomasti verta”

Kyllä se väkivaltainen puoli sieltäkin löytyy. Painonsa puolesta Tuksuluokassa, vielä kymmenen vuotta lisää niin saa nähdä mitä tuostakin tulee lopulta.

Henna 17v

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 900
Kai se menee niin että sillon parikymppisenä voi rillutella aika huoletta (ja uskon että esim Kalinainen on tehnyt sillon jotain treeniä ja huolehtinut kropasta). Sillon kuitenkin määrät on yleensä pienempiä ja jos ny puhutaan yksittäisitä päivistä tai vaikka viikoistakin niin homma on jotenkin tasapainossa. Ainakin mitä itse muistaa niin 20v moni juhli päivän-kaks tai kolme ja sen jälkeen ainakin muutama päivä normi-elämää ja jopa urheilua. Ei tuota voi yleistää esim Kalinaisen tapaukseen mutta monesti on noin että tuossa iässä se kroppa vielä kiinnostaa..

Sitten kun ikää tulee muutamia vuosia enemmän ja homma lähtee täysin laukalle niin kroppa ei pysy mukana. Kalinainen varmaan turvonnut jotain 30kg vajaassa 10 vuodessa? Nämä julkimot kuitenkin taitaa bilettää 4-7pvä/vko, reilusti alkoholia, roskaruokaa ja muut päihteet ja mielialalääkkeet siihen päälle. Ei yhtään kunnollisia taukoja tai välipäiviä. Jos oot juonu monta päivää putkeen niin kuntoilu ei nappaa, mieli on tietysti maassa ( = mielialalääkkeet?)..siitähän noustaan helpoiten uudella päihdesatsilla ja roskaruualla. Eli mä luulen että kyseessä on vaan monta vuotta käsittämättömän huonoja elintapoja ja liikkumista ei yhtään.

Kalinainenkin taitaa olla vasta 30v (eikä ehkä ihan Tuksun tasolla sekoiluissa, lööppien perusteella) eli muutaman kuukauden ryhdistäytymisellä näyttäisi täysin toisennäköiseltä. Mutta nyt on kesä joten mukavempaa ehkä käydä ensin terdellä..
Kun vertaa niihin bilehileisiin mitä tunsi kun oli 18-20 niin kyllähän niistä ahkerimmille tytöille on käynyt niin että kymmenessä vuodessa on vyötärön kurvit kääntyneet toisinpäin. Joten melko normi homma.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 809
Tuoretta juhannuskuvaa Suomen tunnetuimmasta glamour-artistista.



 
Viimeksi muokattu:

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Kohublondi Johanna Tukiainen aiheutti hämmennystä sunnuntaina (1.7.) Helsingin Kaivopuistossa. Kuohuviiniä terassilla nautiskellut Johanna käänsi katseita persoonallisilla tanssiesityksillään, jotka Johanna kohdisti eritoten puolisolleen Veijolle, joka istuskeli terassilla hänen seuranaan.

- Tanssiesityksiä jatkui noin tunnin ajan, välillä mattolaiturilla ja välillä Rantakadulla, Seiskalle kerrotaan.

Lähde:

Johanna Tukiainen hämmensi Helsingin aurinkoterassilla: kiihkeitä tanssiesityksiä Veijo-rakkaalle koko kansan edessä - katso video!

 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Tuommoista heilumistahan Johkun tanssit on aina olleet. Ihan maksullisia esityksiä myöten.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 740
En oo kattonu, enkä ajatellutkaan katsoa tuksun tanssimista. Pidän kyvystäni saada erektio.
 

Mikro-Make

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
Yleensä lyön lyötyä, potkin maassa makaavaa ja yllytän (melkoisen menestyksekkäästi) itseterminaatioon mutta rajansa kaikella. Tämä täti on aikanaan ollut sen näköinen ja niin fiksu, että olisi kelvannut kyselemättä noinabout vähän yli sadalle prosentille kaikista täällä notkuvista turhannyplääjistä. Sitten on vaan suksi tökännyt ja isosti, eikä edes loppujen lopuksi niin kauan aikaa sitten. En katso enää aiheelliseksi vittuilla, en kyllä sääliäkään. Mutta nauramaan en enää pysty. Raja on niin hiuksenhieno - milloin nauraa ja milloin kunnioittaa hiukan ja antaa toisen edes hetken vetää henkeä ja kasata itseään. En ole koskaan sanonut enkä tuntenut aiemmin että pitäisi lopettaa tai edes höllätä mutta nyt tuntuu siltä että mun vitsit tästä ihmisestä loppuvat. Ei pysty enää, olkoon rauhassa mun puolesta ja toivon hänelle kaikkea hyvää elämässä.
Ajatelkaapa omalle kohdalle, ei enää itse Jeesuskaan auta ja nörtitkin vittuilee täysin avoimesti ja armotta. Jos joku pystyy sanomaan että olisi saanut samaa paskaa itse ja maksaisi vaan vanhoja velkoja niin ok, antaa mennä ja mä voin vaikka auttaa. Mutta käsittääkseni kellään täällä roikkuvalla ei ole mitään tuollaista takana. Ei Tuksu ole kai mikään paha ihminen, eikä ansaitsee kaikkea tätä mitä nyt saa. Antakaa olla.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
JOhannan upea showkeikkaharjoitusvideo nähtävissä oheisesta linkistä, tällä tanssibiisivideolla nähdään ammattitanssijan vuosien tinkimättömän uurastuksen työn tulos.

 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 141
JOhannan upea showkeikkaharjoitusvideo nähtävissä oheisesta linkistä, tällä tanssibiisivideolla nähdään ammattitanssijan vuosien tinkimättömän uurastuksen työn tulos.

Meinasin aikaisemmin linkata kun oli vasta facebookissa tämä, mutta en sitten tohtinut.

Kiitos tästä ja btw mikä kissa. Hypnoottisen kaunista.

Edit. Ei ole muuten yhtään lihava
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 604
Viestejä
4 185 674
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom