Suomen turhat julkkikset ja niiden edesottamukset

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
401
Tuli näistä turhista julkkiksista mieleen tämä Maria Veitola, kuka helvetti se on ja miksi sitä pakotetaan niin perkeleesti näissä päivälehdissä joka päivä? Maria Veitola teki sitä ja tätä, kyseinen naaras näyttää vielä aneemiselta anoreksikolta(anteeksi).
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Tuli näistä turhista julkkiksista mieleen tämä Maria Veitola, kuka helvetti se on ja miksi sitä pakotetaan niin perkeleesti näissä päivälehdissä joka päivä? Maria Veitola teki sitä ja tätä, kyseinen naaras näyttää vielä aneemiselta anoreksikolta(anteeksi).
Tuomas Enbuske ja Maria Veitola, ihan vaan habituksen perusteella valittu "älykkötoimittajiksi" xD
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Tuomas Enbuske ja Maria Veitola, ihan vaan habituksen perusteella valittu "älykkötoimittajiksi" xD
Ja oli tai tulee yökylässä Maisa Torpalla... Sitten Masked Singer joka alkaa muuten huomenna, eiköhän se siellä taas ole pukeutumassa vähintäänkin omituisesti tuomaristossa. On taas näitä mitkä vois korvata toisella, eikä todellakaan ainoa lajissaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Mitenhän tuon Dannyn ja Helmin juttu lähtee etenemään. Erika lähti, kun sai julkisuutta. Nyt kuviossa Helmi 19v. Tämä nuori kotiapulainen lähteekin nyt laulustudiolle, jos siitä saisi laulajan leivottua.

Dannyn siivellä toki, kun konsepti näyttää toimivan.

 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Raha ratkaisee, saa julkisuutta ja pääsee jetsetpiireihin.

Seuraavaksi luemmekin sitten seiskasta Helmin huumeongelmista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 703
Kolme vuotta aktin jälken lortto päätti haastaa Salmisen oikeuteen. Viestien perusteella ei tuolloin paljoa haitannut sekstailut.

Emmä tiä, mutta joku vuosi taka perin hajoilin tälle ei-edes-etäisesti katu-uskottavan, pappa-betalar-suhteilla wannabe-räppäriksi kivunneen jäbyn "kusipää"-hitille



No, onpahan nyt edes vähän krediittiä :tup:
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894

Aiemmin ollut esillä maisan versio, jossa Latvala hyppi vieraissa ja tästä Maisa masentui ja haki itselleen sielun kumppanin. Tässä vähän Latvalan versiota tapahtumista.
Ja tämä tuli jotenkin yllätyksenä? Latvala ja torppa kyllä sopii tähän ketjuun, molemmat yhtä idiootteja
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
498
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 223
Tyrkky Sara Sieppi luuli, että on korona. Oli silti ravintolassa. :confused:

"Juontaja ja sometähti Sara Sieppi, 29, on joutunut käymään koronatestissä. Sieppi kertoo asiasta Instagram-sivunsa stoorissa.

– Yritän ottaa takas elämästä kiinni. Olin siis eilen 99 % varma, että mul on korona. Kävin heti testeissä ja tulos tuli jo illalla ja se oli onneksi negatiivinen, Sieppi kertoo stoorissaan.

Tarkkanäköisiä someseuraajia jäi kuitenkin askarruttamaan, miksi Sieppi teki somepäivitystään ravintolasta käsin, vaikka oli kertomansa mukaan vasta eilen käynyt koronatestissä. Sieppi koki tarpeelliseksi selittää tilanne auki juurta jaksain.

– Mä haluun nyt korjata sen verran, että mulla ei siis ole mitään flunssan oireita. Mulla oli alkuviikosta tosi väsynyt, vetämätön ja semmoinen erikoinen olotila – semmoinen, että mä olin varma, että mulla on korona, Sieppi selventää.

Siepin seuraajat pohtivat muun muassa sitä, miksi tämä ei ole karanteenissa, tai käytä maskia ravintolassa asioidessaan.

– Koronavilkku ei hälyttänyt, kukaan mun läheisistä ei oo koronassa, eikä tosiaan ole mitään flunssan oireita. En ole siis flunssaisena pyörimässä ympäriinsä.

– Halusin tarkistaa, että mulla on kaikki varmasti hyvin, koska omassa päässä miettii kaikkia pahimpia skenaarioita, enkä halua missään nimessä tartuttaa muita. Niin kävin vaan kattoo, että kaikki on ok, ja kaikki oli ok, Sieppi kuittaa Instagramissa."


 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Onkos tää Sieppi nyt yhtään parempi kuin paljon parjattu Belörffi? Molemmilla huulet tankattu täyteen tuottamaan...no sanotaanko eroottista mielihyvää kumppanille. Päässä lienee yhtä paljon järkeviä ajatuksia, ne kun näiltä laskee yhteen niin pääsee ehkä keskiverron dalmatialaisen tai mopsin tasolle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Tyrkky Sara Sieppi luuli, että on korona. Oli silti ravintolassa. :confused:

"Juontaja ja sometähti Sara Sieppi, 29, on joutunut käymään koronatestissä. Sieppi kertoo asiasta Instagram-sivunsa stoorissa.

– Yritän ottaa takas elämästä kiinni. Olin siis eilen 99 % varma, että mul on korona. Kävin heti testeissä ja tulos tuli jo illalla ja se oli onneksi negatiivinen, Sieppi kertoo stoorissaan.

Tarkkanäköisiä someseuraajia jäi kuitenkin askarruttamaan, miksi Sieppi teki somepäivitystään ravintolasta käsin, vaikka oli kertomansa mukaan vasta eilen käynyt koronatestissä. Sieppi koki tarpeelliseksi selittää tilanne auki juurta jaksain.

– Mä haluun nyt korjata sen verran, että mulla ei siis ole mitään flunssan oireita. Mulla oli alkuviikosta tosi väsynyt, vetämätön ja semmoinen erikoinen olotila – semmoinen, että mä olin varma, että mulla on korona, Sieppi selventää.

Siepin seuraajat pohtivat muun muassa sitä, miksi tämä ei ole karanteenissa, tai käytä maskia ravintolassa asioidessaan.

– Koronavilkku ei hälyttänyt, kukaan mun läheisistä ei oo koronassa, eikä tosiaan ole mitään flunssan oireita. En ole siis flunssaisena pyörimässä ympäriinsä.

– Halusin tarkistaa, että mulla on kaikki varmasti hyvin, koska omassa päässä miettii kaikkia pahimpia skenaarioita, enkä halua missään nimessä tartuttaa muita. Niin kävin vaan kattoo, että kaikki on ok, ja kaikki oli ok, Sieppi kuittaa Instagramissa."


Mmm... Miss suomi kun perintöprinsessana nousi kuitenkin missiksi, meikkitaiteilija, seurustellut Roope Salmisen kanssa. On siinä ansioita kerrakseen. Niin ja julkkis BB osallistuja myös.

Belorffin kanssa ihan samaan sarjaan kuuluu. Josta puheenollen, kai peruskoulu ehkä suoritettu.

Näistä voi tulla vielä tulla tulevaisuuden Tukiaisia, kunhan ikää tulee ja mikään ei onnistu eikä kenellekään kelpaa. Jos siis kukaan edes muutaman vuoden päästä muistaa, kunnon wt.
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Siepille tulee vielä burn outti. Liikaa stessaa netti jonnejen huutelusta. Ja sitä ei kenenkään terve järkisen pää kauaa kestä.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Siepille tulee vielä burn outti. Liikaa stessaa netti jonnejen huutelusta. Ja sitä ei kenenkään terve järkisen pää kauaa kestä.
Oma valintahan tuo on, jos haluaa sitä somea harrastaa ja kommentteja lukea. Mutta julkisuushan on se joka näitä elättää, eli mitä enemmän puhutaan ja kommentoidaan niin parempi. Siksi eivät sulje tilejä ja lopeta kommenttien lukemista.
 

ollyz

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
592
Olikos se Hirviniemi joka jossain gaalassa heitti läpän: "Vesa Keskisen silmäpussit on isommat kuin mun kivespussit." :p
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 825
Vesa ostanut lambon. Kiva oli havaita ettei ollut kun positiivisiä kommentteja tuolla. Vesa Keskinen hankki taas uuden Lamborghinin: harvinaisella autolla hintaa yli miljoona euroa!
Olipa hämmentäviä kommentteja. Mihin ne kaikki perinteiset kateelliset suomalaiset ovat kadonneet?
Ja ei, en lukisi Vesaa kyllä itsekkään turhaksi julkkikseksi. Eikös nyt turhan julkkiksen ensimmäinen määritelmä ole jo se että on itse tuonut itsensä tyrkylle vailla mitään todellisia meriittejä/saavutuksia?
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
Eikös Hjallis ole itseoikeutettu Trump? Mukana myös päivänpolitiikassa ja matkalla tasavallan presidentiksi. Viimeisellä ei faktaperusteita, sry
Vesa ja Hjallis voisi molemmat asettua presidenttiehdokkaiksi. Olisi kyllä vaikea toisella kierroksella päättää kumpaa äänestäisi.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Ei oo ei. Vesa tuo itseänsä julki ja saa näkyvyyttä kaupalleen. Kukaan ei muuten tietäis jotain tuurin kyläkauppaa hevonvitun perseessä jos ei Vesa olisi julkkis. Julkisuus on hyvästä jos se ei nyt ihan johonkin pedofiili touhuihin tai vastaavaan liity
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Henkilöbrändin kautta mainostaminen on osa Vesan bisnestä ja se on hyvä siinä. Ei se huvikseen sekoile. Vesa on ennenkaikkea matkailu- ja elämysbisneksessä, vaikka sillä vähittäis-, tukkukauppaa ja maahantuontia onkin.

Ei mikään turha julkkis tyyliin miss helsinki v. 2016.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 126
Pitääkö nyt alkaa jännittämään mistä Sohville löytyy uusi kultamuna..? :hmm:
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
498
Toi Janita Lukkarinen on ollut kuoleman porteilla jo vuosia ja tänään oli taas iltasanomissa kuinka on taas kuolemassa ja oli pyytänyt ystävän äitiä järkkäämään hänelle joulun ennen joulua koska ei välttämättä selviä jouluun saakka. Onkohan tosta mitään todisteita että tyypillä on edes jotain kuolemaan johtavaa syöpää? Vanhin "minulla on vain kuukausi elinaikaa"- haastis on melkei parin vuoden takaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 679
Viestejä
4 188 642
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom