Jimm's Python 3060, pelitietokone

Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
4 187
Heikko tarjoushinnallakin.
Osista ja kasauspalvelulla saat pian varmasti useitakin ehdotuksia, mutta valmiskoneista proshopin vastaava antaa paremmin rahalle vastinetta:

Win 10/11 avaimen saa vitosella huutonetista:

Edit: Näköjään nyt perkeleen pitkä odotusaika, joten eiköhän joku huomenissa laita paketin kasaan sulle kun datatronicin sivut ovat taas pystyssä.
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
307
Ryzen 5600, RX 6700 XT:
841€ (BF tarjouksena sen saa nyt kasattuna ja käyttöjärjestelmä asennettuna +0€)
Jos tahtoo RGB valoja, sellainen kotelo maksaa noin 70€.
ja emo taitaa maksaa noin 100€. eli hintaa tulis lisää noin 50€.
Joku muu voi ne RGB ehdotukset tehdä.



Kyllä nyt tulevaisuutta varten voi sen verran panostaa että rikkoo tonnin budjetin 40€ ja ostaa
koneen jossa tuore Ryzen 7600. samaan AM5 kantaan voi myöhemmin päivittää prossun, AMD tukee kantaa ainakin vuoteen 2025 asti.
koneen hinta 1040€. (BF tarjouksena sen saa nyt kasattuna ja käyttöjärjestelmä asennettuna +0€)
Edit: tämäkin RGB kotelolla ja emolla noin +60€.

19€ säästää kun ostat koneen ilman näytönohjainta ja tilaat näyttiksen Jimmsistä ja lisäät itse


ps: jos 100% BF kasaus+käyttöjärjestelmän asennus -alennus on menny ohi.
pitää kasaus vaihtaa tähän:
ja alennuskoodi kohtaan kirjoittaa:
iotech-kasaus
ja sitten itse asentaa windowsin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
6
Ryzen 5600, RX 6700 XT:
841€ (BF tarjouksena sen saa nyt kasattuna ja käyttöjärjestelmä asennettuna +0€)
Jos tahtoo RGB valoja, sellainen kotelo maksaa noin 70€.
ja emo taitaa maksaa noin 100€. eli hintaa tulis lisää noin 50€.
Joku muu voi ne RGB ehdotukset tehdä.



Kyllä nyt tulevaisuutta varten voi sen verran panostaa että rikkoo tonnin budjetin 40€ ja ostaa
koneen jossa tuore Ryzen 7600. samaan AM5 kantaan voi myöhemmin päivittää prossun, AMD tukee kantaa ainakin vuoteen 2025 asti.
koneen hinta 1040€. (BF tarjouksena sen saa nyt kasattuna ja käyttöjärjestelmä asennettuna +0€)
Edit: tämäkin RGB kotelolla ja emolla noin +60€.

19€ säästää kun ostat koneen ilman näytönohjainta ja tilaat näyttiksen Jimmsistä ja lisäät itse


ps: jos 100% BF kasaus+käyttöjärjestelmän asennus -alennus on menny ohi.
pitää kasaus vaihtaa tähän:
ja alennuskoodi kohtaan kirjoittaa:
iotech-kasaus
ja sitten itse asentaa windowsin.

Tuo kasaamasi 1040€ kiinnostelee kyllä. Mites, onko tuo nyt sellainen mihin pitää ostaa windows lisenssi itse? Ja miten usb -paikat, wlan? Löytyykö ne, vai pitääkö ostaa sovittimet?
Lähinnä juuri näissä itse kasatuissa mietityttää se, että on kaikki ne mitä nyt pelaamiseen / sujuvaan käyttöön tarvitsee. Ettei mene sitten +200 € kun olen joulun jälkeen tilailemassa lisää tilpehööriä koneeseen :D
Eli onko tuo sellainen, että jos laitan tilaukseen niin on käytännössä w11 lisenssiä vaille valmis setti, ja ei muuta kuin kovaa ajoa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
307
Asrock B650M Pro RS WiFi emo maksaa tuolla noin 170€.
Eli 50€ enemmän.
Siinä emossa kyllä myös Bluetooth.

Jos tarttee pelkän wifin, halvemmaksi tulee ostaa wifi USB tikku, esim

Windowsin lisenssi pitää ostaa.
Huutonetistä noin 5€.

Lähinnä juuri näissä itse kasatuissa mietityttää se, että on kaikki ne mitä nyt pelaamiseen / sujuvaan käyttöön tarvitsee. Ettei mene sitten +200 € kun olen joulun jälkeen tilailemassa lisää tilpehööriä koneeseen :D
Hiiri, näppäimistö ja tietty näyttö puuttuu.
muuten tuossa on kaikki.


Edit: täällä on kotelosta kuva:

Eli siinä on edessä päällä 1x USB 2.0 ja 2x USB 3.0
Emon takapaneelin USB:t näet kun katsot emon kuvia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
6
Okei, mahtavaa! Kiitos paljon! Eiköhän mennä tuolla setillä ja ostan tuohon wifiin ton tikun vain.
Osaatko vielä sen verran auttaa, että jos haluaa vaihtaa tuon kopan sellaiseen missä on sivuikkuna ja valot, niin mikä olisi siihen sopiva?
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
307
122€ halvasta emosta puuttuu RGB valojen ohjaus.
Eli sitten kannattaisi ottaa tuo 172€ Pro RS wifi emo.

Siinä wifi, Bluetooth ja RGB valojen ohjaus.
Koteloksi ehkä:
Tuossa on RGB kotelotuulettinet.
Jos ei osta emoa jossa RGB headerit, tuossa kotelossa pyörii automaattiset efektit tai ne saa pois päältä.
Emosta käsin jos tahtoo säätää, niin sitä varten kalliimpi emo jossa RGB ohjaus.

Prossu cooleri ostoskorissa oli tavallinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
6
Tarkoitatko siis, että tuo DEEPCOOL AG400 täytyy myös vaihtaa johonkin toiseen kotelon lisäksi?
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
307
Tarkoitatko siis, että tuo DEEPCOOL AG400 täytyy myös vaihtaa johonkin toiseen kotelon lisäksi?
Jos tahtoo lisää valoa, niin kyllä.
Ja sitten viimeistään tarttee sen emon jossa RGB ohjaus.
ja poika varmaan muutenkin tahtoo itse ohjaa valoja, joten parempi ottaa se kalliimpi emo.

Semmonen RGB prossujäähy taitaa olla myös hieman kalliimpi. +10€?
edit: nyt oli vain pari euroa kalliimpi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.11.2023
Viestejä
6
Kiitos paljon avustasi! Prossun vaihdoin vielä tuohon AMD Ryzen 5 7600X versioon kun tuossa toisessa oli yli kuukauden toimitusaika.
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
307
Joko tilasit.
Tarjous ramit myytiin loppuun.
Myös siltä varalta jos joku meinaa ostaa saman, niin toiset ramit pitää valita.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 211
Viestejä
4 330 640
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom