Muokataan nyt sen verran että onko Jimm'sin alle 1000e konepaketit OK. Eipä siellä hirveästi ole valinnanvaraa.
Muokkaus kaksi: eli olisiko ainoa järkevä tämä toisen ketjun
Jimm's Best Bang for Buck 2018 v1,pelitietokone
Jimm's Best Bang for Buck 2018 v1, pelitietokone - 999,00€
Muokkaus kolme: näyttöksi onko tämä OK. Tuo "low-blue-light" ominaisuus on hyvä, mutta onko tämä vain myyntipuhetta vai ihan oikea etu?
BenQ 24" ZOWIE XL2411P, 144Hz e-Sports -monitori, musta *Tarjous,normaalihinta 299€!* - 269,00€
Hei,
Olen nyt päätynyt ostamaan Jimm'siltä valmiin konepaketin. Oletan että he eivät hirveästi ryövää lisähintaa, mutta sanokaa ihmeessa jos näin on.
Kone olisi 9-vuotiaan pojan eka pelikone. Kokeilua ja tutustumista uuteen maailmaan. Ihan mopoa ei viitsisi hommata joten ajattelin 800e + näyttö/näppis/hiiri/muuta? +-100e on ihan OK. Mielellään tasapainoinen kokoonpano joten en ole niin nuuka hinnan suhteen.
Pääseekö alle 1000e? Mikä näyttö ja hiiri/näppäimistö olisi hyvä?
Mielellään kaikki yhdestä paikasta eli Jimm'siltä. Helpottaa isää huomattavasti.
Poika saa sitten itse kasailla mitä haluaa kun/jos innostuu.
Tämä jouluksi kotiin.
Kiitos kaikesta avusta!
Muokkaus kaksi: eli olisiko ainoa järkevä tämä toisen ketjun
Jimm's Best Bang for Buck 2018 v1,pelitietokone
Jimm's Best Bang for Buck 2018 v1, pelitietokone - 999,00€
Muokkaus kolme: näyttöksi onko tämä OK. Tuo "low-blue-light" ominaisuus on hyvä, mutta onko tämä vain myyntipuhetta vai ihan oikea etu?
BenQ 24" ZOWIE XL2411P, 144Hz e-Sports -monitori, musta *Tarjous,normaalihinta 299€!* - 269,00€
Hei,
Olen nyt päätynyt ostamaan Jimm'siltä valmiin konepaketin. Oletan että he eivät hirveästi ryövää lisähintaa, mutta sanokaa ihmeessa jos näin on.
Kone olisi 9-vuotiaan pojan eka pelikone. Kokeilua ja tutustumista uuteen maailmaan. Ihan mopoa ei viitsisi hommata joten ajattelin 800e + näyttö/näppis/hiiri/muuta? +-100e on ihan OK. Mielellään tasapainoinen kokoonpano joten en ole niin nuuka hinnan suhteen.
Pääseekö alle 1000e? Mikä näyttö ja hiiri/näppäimistö olisi hyvä?
Mielellään kaikki yhdestä paikasta eli Jimm'siltä. Helpottaa isää huomattavasti.
Poika saa sitten itse kasailla mitä haluaa kun/jos innostuu.
Tämä jouluksi kotiin.
Kiitos kaikesta avusta!
Viimeksi muokattu: