Vähän siitä kiinni, mitä ostaa. Itse näkisin, että tarjoustuotteet ovat hyvin hinnoiteltuja, kohtuuhintaisia bundleja löytyy - mutta sitten yleinen hintataso on kalliimpi esim. virtalähteiden ja m.2 SSD-levyjen kohdalla. Koteloita taas löytyy mielestäni kohtuuhintaan ja niissäkin on hyviä diilejä.
Itsekin päivitin konettani viime aikoina ja Jimm'siltä tarttui mukaan tähän päivitykseen muistit. Myös AM4-emolevy on ollut siellä hyvään hintaan veljelle, varsinkin, kun sain Asukselta kiristettyä cashbackin. Ja näytönohjaimien mukana on tullut pelikoodia (jotka tosin olen myynyt).
Omassa päivityksessä vielä oli kyse siitä, että lähes kaikki muut julkaisi BF-tarjouksensa aikaisemmin, kuin Jimm's. Minimoin riskin, ja ostin mistä halvimmalla sain, heti kun niitä sai. Prosessori Proshop, muistit Jimm's ja emolevy Datatronic (+ jäähy Amazon.de).
Jimms rahastaa maineellansa. Tänäpäivänä datatronic on usein edullisin, etenkin jos haluaa valmiiksi kasattuna.
Tässä on se, että Jimm'sissä kasaus on 89€ ja Datatronicissa 0€. Se on jo itsessään hirmuinen ero.
--
Tässä vähän tuntuu, että aiheettomasti vähän lyödään Jimm'siä, kun esim. Verkkokauppa.com on rahastanut maineellaan vuosia ja sieltä en kokoaisi koko konetta ikinä. Toki ei Jimm's ole enää halvin, mutta se voi muuttua ja ei siellä nyt järjettömiä ole nuo hinnat.
Ei taida tässä kuitenkaan kilpailija mollata Jimm'siä, vaan joku, joka on oikeasti saanut koneensa halvemmalla muualta. Ei siinä mitään, se on taitolaji ja saa Datatronicissakin koottua kalliin/huonon koneen, jos ei osaa. Lisäksi siellä on jotenkin paremmin hanskassa se, että tilataan paljon halpoja hittituotteita ja myydään voluumilla, ei suurilla katteilla.
Itse jatkan Datatronicin ja Jimm'sin asiakkaana, ihan hyviä kauppoja kaikki. Ja myös muiden suomalaisten ATK-puljujen, kuten vaikka Multitronicin ja Verkkokauppa.com:issakin kävin ostamassa paistinpannun