• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka JBL TUNE230NC NAPPIKUULOKKEET

Liittynyt
06.12.2021
Viestejä
7
Tuote:JBL TUNE230NC
Tarjoushinta: 19€
Normaalihinta: 49€
Kauppa: TELIA
Voimassa:12.10.2024
Linkki: Telia JBL kuulokkeet


Kommentti tarjouksesta:
Koodilla ML2406132410 saa vielä tuosta hinnasta -15% eli yhteensä 16,15€


Screenshot_2024-10-12-00-05-07-46_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Nämä menikin heti puoliltaöin tilaukseen, kun joku eilisessä Telian tarjouslangassa näistä vinkkasi että olisi seuraavana vuorossa.
Kai sitä nyt 16€ hinnalla uskaltaa kympin tokmannin napit korvata, vaikka mitään hifikokemusta tuskin näilläkään saa. 🙃
 
No pitihän ne tilata. Mulla täsmälleen tuollaiset ollut päivittäisessä käytössä pian 2 vuotta (maksoin itse asiassa silloin 19 € oikeaa rahaa Elisan lahjakortin ansiosta), ja olen ollut tyytyväinen omassa käytössä. Erittäin sopivat korviini.

Nappien akut on vain alkaneet vähitellen lahoamaan, kun ei enää kestä juuri yli kahta tuntia jatkuvaa käyttöä, niin nytpä on edullinen refreshaus.

Noise cancelilta ei näissä kannata paljoa odottaa, mutta kyllä sekin jotain tekee.
 
Näissä on tietääkseni huono vastamelu ja ympäristön äänet kuuluu ikävästi läpi, mutta taitaa olla tämä(kin) päivän diili ihan asiallinen siitä huolimatta. Kuinka paljon 16 euron kuulokkeilta voi odottaa?
 
Näissä on tietääkseni huono vastamelu ja ympäristön äänet kuuluu ikävästi läpi, mutta taitaa olla tämä(kin) päivän diili ihan asiallinen siitä huolimatta. Kuinka paljon 16 euron kuulokkeilta voi odottaa?
Saa säädettyä vastamelua näissä JBL:n sovelluksen kautta. ANC:n saa myös pois päältä kokonaan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 374
Viestejä
4 438 564
Jäsenet
73 538
Uusin jäsen
ket0nen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom