Muokkaan tekstiä helpommin luettavaksi kun kerkiän, "lääkkeet"
En jutellut kaikkea mitä koin 2-3 kk sitten, totesin vaan, että pistin itseäni järjestykseen aika rankalla tavalla ja sain sen ongelman selätettyä.
Mun pääsano suoraan tämmöistä vittuilua: "Nyt me ei tiedetä enään kuka sä tai sä tai sä oot ja jos teet näin tain näin, niin sen jälkeen kukaan ei enään tiedä ketä kukin on, sun pitää liikkua, tehdä sitä mitä meinasitkin, eikä tehdä sitä mitä toinen ajatteli tekevänsä. Kaikkea tuon kompinaation rajoissa tuli tekstiä monta viikkoa"
Ei onneks koko ajan, mutta paljon
Puhalsin pelin poikki rikkomalla kaikki lupaukset ja tekemällä päin vastoin.
Sun ajatus, mä luulen tietäväni mitä sanot tai kysyt, voiko ihminen sekoittua itsensä kanssa, eli toisin sanoen nykyinen minä menee nukkumaan ja aamulla sen piti tehdä jotain asioita, niin aamulla herätessäsi et tee mitään mitä aijoit tehdä vaan teet jotain muuta. Esim niitä asioita mitä toinen halusi tehdä.
Käytetään ajatusta edellinen minä niin ei mene aivan HC:eeksi.
-Loppujen lopuksi en ole satavarma 100%, että ainoastaan identiteetti/mieli/tajunta vaihtui. TAI pystyisi vaihtumaan. Sen verran on kova/hyvä muisti, mutta niitä asioita on turha tuoda esille, asia saa jäädä epäselväksi. Tuntui että jotkut asiat sai tehdä kahteen kertaan..
Uskon, että meni monet kerrat sekaisin identiteetti, aamulla ei aina tiennyt mitä oli tekemässä. Mulla meni identiteettiä sekaisin yön aikana ja valveilla ollessani. Yön aikana tapahtuva toiminta oli ehkä pahempi.
Päivän aikana tapahtuva vastaava sekaantuminen identiteetille oli helpompi käsitellä, koska pysy paremmin mukana ja oireet ehkä enemmään, hajamielisyys ja askel väärään suuntaan ja asian tajuaminen ja korjaus siihen.
** Liittyneekö tämä tajunnan tilan muutos buddhalaiseen mediaatioon, jossa tämä mielen luoma vankila pyritään poistamaan mietiskelyllä?
MUN ajatusmaailmassani, jossa "kuulen"/tajuan ääniä, puhutaan zen miehestä, myöhemmin Z-Ukosta, ja muistakin jonkin nimen saanneesta, mutta isoimman roolin otti "HÄN" oli vaan pelkkää "hän" "HÄN" -kyllä hän tietää ja nytkähdys, nythkähdys..
Lopuksi tein väittämän, josta aloin pitää kiinni, päänsisällä oleva ääni on omani, riippumatta siitä kuinka monta niitä pystyn PINpoittaamaan, ainoa kuka pysty tietämään kaiken olen minä itse kun puhutaan itsestäni oli kysymyksessä mikä tahansa kerros tai mikä tahansa ed. elämäni tekemäni asia. Ja niitä asioita on ollut paljon...
Ainoa mistä en voi olla täysin varma, miksi olen aloittanut tämän edellisissä elämissäni, tiedän vaan, että oon joutunut siivoamaan tätä sotkua todella monta kertaa ja joskus valitsen erilaisen suunnan.
Hulluus, ihmettelin miksi olisin niin tehnyt ja pohdin, että jotain sieltä on tultava jos pistää itsensä hulluuden alaiseksi.
Jossain lukemassani saitissa oli kommentti, oman kirjoituksen jälkeen.. huomasin, että jos riistää unet ja alkaa sekoilemaan niiden matrojen kanssa ja pistää itsensä hulluksi voi saavuttaa ruumiiista irtautumista ja jotain muuta varmasti//nopeasti..
Mutta mitä Hyötyä siitä on ?? -on jäänyt epäselväksi, ainoa mikä kiinnostaa on tulevaisuus.
Mutta se viimeinen lausahdus, tiedän myös jollakin tavalla miksi kaikki on käytyläpi ja miksi tähän on mennyt miljoonia kertoja. Ei mikään lyhyt tai pitkä matkakaan, ikuisessa maailmassa.
Syy miksi joudun tekemään tätä niin en tiedä antaako itsesuojeluvaisto periksi ja kertoisin siitä tässä julkisesti.