Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä edes kuulostanut usan kansallislaululta, hirveää v..........Mitä vittua, USAn kansallislaulu. Eihän ne edes pelaa. Ja jotain helvetin lippuja. Ne ei edes pelaa.
Sori epäselvyys, jep, näin (argetiina 2 - espanja 1)MAtsi on Espanja - Argentiina. Tarkoitatko, että Argentiina voittaa? Eli 1-2 veikkaat.
25 minuuttia tämä väliaikatauko on. Mitä minä sanoin.
Maailmanluokan artisteja ja hieno show. Eipä siinä yksittäinen negamielipide paina.Olis edes jotain kunnon musiikkia, mutta ei.

Se kerrottiin jo studiossa. 25min. Ei mitään 17min kuten jotkut täälläkin virheellisesti julisti.Löikö kukaa kelloa kauan kestää puoliajassa, unohin itse laittaa.
Juu on todella kamalaa valitusta, kun jalkapallon fanit haluavat katsoa jalkapalloa eikä jotain väliaikamusiikkia. Ei tolla oksennuksella ole mitään tekemistä jalkapallon kanssa, ja vielä tuollaista täysin mitäänsanomatonta geneeristä paskamusiikkia. Ei viihdyttänyt ainakaan mua, jalkapallo kyllä viihdyttää.Kauhea valitus kun jotain perinteistä poikkeavaa. Urheilu on loppupileissä viihdettä.
Jep, väliajalla tulee kuunnella hiljaa kirkkomusiikkia, istua hiljaa, ja odottaa. Kyllähän se matsi edelleen tuossa keskiössä on, ei siitä ole otettu mitään pois.Juu on todella kamalaa valitusta, kun jalkapallon fanit haluavat katsoa jalkapalloa eikä jotain väliaikamusiikkia. Ei tolla oksennuksella ole mitään tekemistä jalkapallon kanssa, ja vielä tuollaista täysin mitäänsanomatonta geneeristä paskamusiikkia. Ei viihdyttänyt ainakaan mua, jalkapallo kyllä viihdyttää.
Mun puolesta tehkööt jenkit mitä lystää väliajalla, mutta sitten kun sitä taukoa aletaan pidentämään täysin koko touhuun kuulumattoman shown nimissä niin todellakin on liikaa.Jep, väliajalla tulee kuunnella hiljaa kirkkomusiikkia, istua hiljaa, ja odottaa. Kyllähän se matsi edelleen tuossa keskiössä on, ei siitä ole otettu mitään pois.
Eiköhän molempien mielipiteet tulleet jo selväksi. Keskitytään matsiin, ok?Mun puolesta tehkööt jenkit mitä lystää väliajalla, mutta sitten kun sitä taukoa aletaan pidentämään täysin koko touhuun kuulumattoman shown nimissä niin todellakin on liikaa.
Madonna oli maailmanluokan artisti +30 vuotta sitten ja JB olisi kannattanut ottaa joku messiin joka osaa soittaa skittaa, yhtä viihdyttävää kun Nykäsen Matti aikoinaan.Maailmanluokan artisteja ja hieno show. Eipä siinä yksittäinen negamielipide paina.
No kusisista paskaa on että muutetaan sääntöjä kesken pelin. Sen nyt pitäs olla jokaiselle ihan selvää. Eikä ole eka kerta tässä turnauksessa. Tarvitiin jenkit paskomaan säännöt tässäkin.Eiköhän molempien mielipiteet tulleet jo selväksi. Keskitytään matsiin, ok?
Ja on edelleen, vaikkei ehkä niin pinnalla enää olekaan. Myös fanit vanhenee, ei ole rakettitiedettä ymmärtää tämä. Ihan sama homma näissä Rockin jättiläisissä. Sellaisia artisteja vain ei enää tule. Shakira yksi viimeisiä siitä vuosikymmenten sukupolvesta.Madonna oli maailmanluokan artisti noin 30 vuotta sitten ja JB olisi kannattanut ottaa joku messiin joka osaa soittaa skittaa, yhtä viihdyttävää kun Nykäsen Matti aikoinaan.
Vissiin kertoi itse ottelun tylsyydestä se, ettö suurimmat tunteet tuntuu syntyvän jostain väliaikashowsta ja muutamasta ekstraminuutistaNo kusisista paskaa on että muutetaan sääntöjä kesken pelin. Sen nyt pitäs olla jokaiselle ihan selvää. Eikä ole eka kerta tässä turnauksessa. Tarvitiin jenkit paskomaan säännöt tässäkin.
17minuuttia oli FIFAn virallinen ilmoitettu aika25 minuuttia tämä väliaikatauko on. Mitä minä sanoin.
Mikä jäi epäselväksi? Se kesti todellisuudessa pitempään: Raju sääntörikkomus – Näin pitkään MM-finaalin puoliaika kesti17minuuttia oli FIFAn virallinen ilmoitettu aika
Olisi se jotenkin väärin jos Argentiinalle menisi kun eivät yhtään mitään saa aikaanMiten Argentiina voi voittaa kun yli 64 min. pelattu eikä yhtään maalinteko paikkaa?
Maali roikkuu jo ilmassa!
![]()
Ei jäänyt, vaan virallinen ilmoitus oli 17minuuttia. Silloin varmaan oletus on että se ei ole sen yli.Mikä jäi epäselväksi? Se kesti todellisuudessa pitempään: Raju sääntörikkomus – Näin pitkään MM-finaalin puoliaika kesti
Hyvin pellaavatargenttiina pelaa jatkettua jalkapalloa. Väkivaltapalloa. vankilajengiläisiä ilmeisemmin moni heillä
Mitä jos lukisit sen linkkaamani uutisen ja lopettaisit jo vihdoin jankkaamasta siitä 17 minuutista. Se raja ylittyi, elä sen kanssa.Ei jäänyt, vaan virallinen ilmoitus oli 17minuuttia. Silloin varmaan oletus on että se ei ole sen yli.
Ei sillä itselle ole mitään merkitystä, en katsonut väliaikashowta.Mitä jos lukisit sen linkkaamani uutisen ja lopettaisit jo vihdoin jankkaamasta siitä 17 minuutista. Se raja ylittyi, elä sen kanssa.
Minulle on aivan se ja sama katsoitko shown vai et. Ilmeisesti et vieläkään tajunnut lukea sitä linkkiä. Juuri tätä aihetta se käsittelee, laajemmin kuin tuo sinun jankkaamisesi.Ei sillä itselle ole mitään merkitystä, en katsonut väliaikashowta.
Ilmeisesti sulle ei mene kaaliin se että jos kisajärjestäjä ilmoittaa että kesto on 17 minuuttia niin silloin sen ei pitäisi silloin ollu 25 minuuttia.
No sehän olisi hoitunut vain sillä että jätät vastaamatta.Eiköhän molempien mielipiteet tulleet jo selväksi. Keskitytään matsiin, ok?
Eiköhän nämä kaikki pelaa seurajoukkueissa huomattavasti enemmän, aika turhaa kitinää.Ihan liikaa pelejä tuohon noin 5 viikkoon, alkaa näkyä kentällä.
Pakkohan se on kun ei ole muuten mitään jakoa, no Yamal tekee kohta maalin, veikkaan 101 minuuttia.argenttiina pelaa jatkettua jalkapalloa. Väkivaltapalloa. vankilajengiläisiä ilmeisemmin moni heillä
Mikä pointti tämä on olevinaan? Minä en saisi ilmaista kantaani siinä missä joku muu saa? Öö, ei jatkoon.o sehän olisi hoitunut vain sillä että jätät vastaamatta.![]()
No ei tässä nyt mitään sikaa ole pelattu. Kyseessä kuitenkin finaali niin hipaisusta pidä ottaa poisEhkä rumin peli mitä jalkapalloa kattonut.
argenttiina pelaa niin rumaa että vaikea tehdä espanjan maaleja ;D
kunhan luetaan aamulla, kun argenttiinalaiset riehuu ties missä pettymystään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.