Jäähdytin i5-7600K:lle

Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
798
Mikä olisi paras jäähdytin otsikon prosessorille, ylikellotettu 5.0ghz asti joten nykyisellä (cryhorig h7) lämmöt menevät lähelle 100c.
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
759
Kannattaa delidoida jos et jo ole, tippuu lämmöt noin 30c jos yhtään samaa kaavaa menee kuin 3770k meni.
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
759
Jimms:illä maksoi melkein 30e tuo delid tool niin saako jostain halvemmalla? ja varmaan nestemetallit väliin jos tuon avaa?
Itse laitoin aikoinaan nestemetallit muttei se pakko ole. Jos päädyt nestemettalleihin niin kannattaa suojata ympärillä olevat pintaliitoskomponentit ja paljaat mettalli kohdat vaikka kynsilakalla
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
798
Itse laitoin aikoinaan nestemetallit muttei se pakko ole. Jos päädyt nestemettalleihin niin kannattaa suojata ympärillä olevat pintaliitoskomponentit ja paljaat mettalli kohdat vaikka kynsilakalla
varmaan järkevämpää laittaa jotakin parempaa tahnaa sinne niin ei mene vahingossa rikki jos metallia joutuu väärään paikkaan, millä tuon "kannen" saan takasin kiinni vai haittaako jos jää auki?
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
759
varmaan järkevämpää laittaa jotakin parempaa tahnaa sinne niin ei mene vahingossa rikki jos metallia joutuu väärään paikkaan, millä tuon "kannen" saan takasin kiinni vai haittaako jos jää auki?
Sen voi liimata vaikka pikaliimalla mutta itse jätin irti. Socetti kuitenkin tukee sitä aika hyvin, ainut vaikeus oli saada pysymään sulkemisen aikana paikoillaan
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
759
Jimms:illä maksoi melkein 30e tuo delid tool niin saako jostain halvemmalla? ja varmaan nestemetallit väliin jos tuon avaa?
Kannattaa käyttää työkalua niin pienempi mahdollisuus rikkoa, jollain foorumilaisella oli jossain vaiheessa kiertävä delid työkalu mutta tuo 30€ on kuitenkin huomattavasti halvempi kuin joku vesijäähdytys setti tai noctuanin cooleri
 
Liittynyt
10.12.2022
Viestejä
759
Itse vetäsin mattoveitellä. Moni sai joitain johtimia poikki ja tapettua cpu:n mutta silloin ei tainnut olla noita työkaluja :cool:
 
Liittynyt
02.11.2020
Viestejä
798
mattoveitsellä en ehkä kehtaa avata, katsotaan jos jostain löytyisi halvemmalla tuo työkalu. 30€ on kyllä halvempi kuin uusi jäähdytin.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 337
Viestejä
4 157 659
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom