- Liittynyt
- 28.07.2022
- Viestejä
- 949
Jos joku Norja voitti kanadan niin ei tätä minään ihmetekona voi pitää. Ihan ok suoritus kuitenkin.
Olympia pronssi ihan jees.. tosiasia ettei suomi pärjää usa/kanada kun parhaat mukana.
Yritätkö implikoida, ettei esimerkiksi Kanadalla olisi ollu tänä vuonna huippujoukkue kisoissa? Yhtälailla voidaan toki alkaa luettelemaan suomalaisia tähtipelaajia, jotka eivät olleet kisoissa mukana - jos siis tälläiseeen merkityksettömään pippelinmittailuun halutaan lähteä.
Muutenkin tämä iänikuinen huutelu Skoda Cupista ja suomalaiskansallinen, vahingoniloon ja vähättelyyn perustuva perusnegatiivinen asenne taitaa kertoa enemmän näistä itkupilleistä kuin joukkueesta, pelaajista tai itse kisoista. Perus teiniangstikin herättää vähemmän myötähäpeää.

Ei siellä toki mitään Sundin-tyyppisiä mörköjä enää ole ollut aikoihin.