- Liittynyt
- 28.06.2017
- Viestejä
- 5 940
Jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden vituttaa jo etukäteen firmojen (joilla ei ole mitään tekemistä joukkueen kanssa, oikeat sponsorit erikseen) linkkariin ensi viikolla julkaistavat postaukset. Tietäjät tietää mitä sieltä tulee. Saatanan rinkirunkkaajat (pun intended)! 
Ja eiköhän joku HK osta Hesarin etusivun vaan onnitellakseen vaikka samalla mainostaa itseään. Mutta näinhän se menee…voittajilla riittää kavereita.

Ja eiköhän joku HK osta Hesarin etusivun vaan onnitellakseen vaikka samalla mainostaa itseään. Mutta näinhän se menee…voittajilla riittää kavereita.

