Jäähdytysnesteen vaihtaminen

Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
3 298
Kokemuksia jäähdytysnesteen vaihtamisesta.

Esim. Onko joku vaihtanut jäähdytysnestettä VW 1.2 TSI EA111 moottoriin, esim. Golf 6?

Katsoin joku tovi sitten tuubista, niin yhdellä oli hieno ilmauslaite? ja toinen vaan puristeli letkuja. :hmm:

Tyhjennysproppuako ei ole, vaan pitää irrotella letkuja?
 
Nesteet ulos, uudet sisään, auto käyntiin, lämppäri täysille ja sitten lisäilee nestettä kun paisari vajoaa ja välillä voi antaa kierroksia.

Toki jos on kauheasti jotain sähköisiä termareita ja pumppuja, niin voi olla eri vaatimukset?
 
jos siellä on väärän tyyppistä niin letkut vaan auki puutarhaletkulla huuhtelua
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 078
Viestejä
5 239 716
Jäsenet
83 440
Uusin jäsen
ttumppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom