- Liittynyt
- 29.09.2017
- Viestejä
- 3 298
Kokemuksia jäähdytysnesteen vaihtamisesta.
Esim. Onko joku vaihtanut jäähdytysnestettä VW 1.2 TSI EA111 moottoriin, esim. Golf 6?
Katsoin joku tovi sitten tuubista, niin yhdellä oli hieno ilmauslaite? ja toinen vaan puristeli letkuja.
Tyhjennysproppuako ei ole, vaan pitää irrotella letkuja?
Esim. Onko joku vaihtanut jäähdytysnestettä VW 1.2 TSI EA111 moottoriin, esim. Golf 6?
Katsoin joku tovi sitten tuubista, niin yhdellä oli hieno ilmauslaite? ja toinen vaan puristeli letkuja.

Tyhjennysproppuako ei ole, vaan pitää irrotella letkuja?