Mikä olisi paras jäähdytin otsikon prosessorille, ylikellotettu 5.0ghz asti joten nykyisellä (cryhorig h7) lämmöt menevät lähelle 100c.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jimms:illä maksoi melkein 30e tuo delid tool niin saako jostain halvemmalla? ja varmaan nestemetallit väliin jos tuon avaa?Kannattaa delidoida jos et jo ole, tippuu lämmöt noin 30c jos yhtään samaa kaavaa menee kuin 3770k meni.
Itse laitoin aikoinaan nestemetallit muttei se pakko ole. Jos päädyt nestemettalleihin niin kannattaa suojata ympärillä olevat pintaliitoskomponentit ja paljaat mettalli kohdat vaikka kynsilakallaJimms:illä maksoi melkein 30e tuo delid tool niin saako jostain halvemmalla? ja varmaan nestemetallit väliin jos tuon avaa?
varmaan järkevämpää laittaa jotakin parempaa tahnaa sinne niin ei mene vahingossa rikki jos metallia joutuu väärään paikkaan, millä tuon "kannen" saan takasin kiinni vai haittaako jos jää auki?Itse laitoin aikoinaan nestemetallit muttei se pakko ole. Jos päädyt nestemettalleihin niin kannattaa suojata ympärillä olevat pintaliitoskomponentit ja paljaat mettalli kohdat vaikka kynsilakalla
Sen voi liimata vaikka pikaliimalla mutta itse jätin irti. Socetti kuitenkin tukee sitä aika hyvin, ainut vaikeus oli saada pysymään sulkemisen aikana paikoillaanvarmaan järkevämpää laittaa jotakin parempaa tahnaa sinne niin ei mene vahingossa rikki jos metallia joutuu väärään paikkaan, millä tuon "kannen" saan takasin kiinni vai haittaako jos jää auki?
Kannattaa käyttää työkalua niin pienempi mahdollisuus rikkoa, jollain foorumilaisella oli jossain vaiheessa kiertävä delid työkalu mutta tuo 30€ on kuitenkin huomattavasti halvempi kuin joku vesijäähdytys setti tai noctuanin cooleriJimms:illä maksoi melkein 30e tuo delid tool niin saako jostain halvemmalla? ja varmaan nestemetallit väliin jos tuon avaa?