Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vähänkään enemmän pöllyttelee tuolla niin haukkuuhan sen hintansa takaisin.Itse laskin, että 3 vuoteen maksaa itsensä takaisin + ei ikinä lopu paine kesken (paitsi kun vehje lahoaa)Tuli myös ostettua tuo Xpert malli Jimm's:n alesta. Pelkkää positiivista sanottavaa verrattuna paineilmapullojen kanssa leikkimiseen, paitsi hinta totta kai, vaikka sen arvoinen onkin.
Laitan kaverit maksamaan tuon, sillä ajattelin tarjota sitä lainaksi paineilmapullon hinnalla. Win-win
Varmasti jokainen, jolla tuollaista on mahdollista/järkevää säilyttää noin tekeekin. Kerrostaloyksiössä kompura on aika haasteellinen pidettävä, joten tämä on oiva vekotin näihin.Itte suihkinu kompuralla 2bar säädöllä puhtaaks läppärit jne.. mieluiten vedenerotin väliin ennen airboy pilliä.
Samoin, kun sisältävät vielä erittäin ikäviä kasvihuonekaasuja.vituttaa nuo paineilmapullot ja niiden kanssa tuhraaminen.
Kyllä maarToimisiko tämä ILP sisäyksikön puhdistamiseen myös?
tai sitten jotain hiustenkuivaajaa verrattuna compucleaneriin?
E: esimerkiksi 2600W lehtipuhallin olisi myös halvempi, sillä luulisi ainakin pölyjen lähtevän: Lehti-imuri/-puhallin LBS 2600
Kaverilla oli jostain kiinan maalta tilattu tollanen akku malli. En muista minkä merkkinen oli ja makso jotain 30e verran, mutta sen puhallusteho oli lähinnä kärpäsen pierua vastaava.Onko kukaan testannut vastaavia "piuhattomia" vehkeitä? Jostain syystä tulee nettiä monesti selatessa kiinakauppojen tms mainoksia noista ladattavista. Ja amazonillakin kyllä on jotain myynnisä. Eli minkälaatuisia ovat kohtuuhintaiset?
SamaMiten keritte tän johdon säilytystä varten? Voisin olettaa, että löytyy useampia eri tapoja
Itse kieputan laitteen ympäri ja lopuksi pistokkeen kahvan reiästä läpi
Miten keritte tän johdon säilytystä varten? Voisin olettaa, että löytyy useampia eri tapoja
Itse kieputan laitteen ympäri ja lopuksi pistokkeen kahvan reiästä läpi