- Liittynyt
- 03.04.2018
- Viestejä
- 1 352
No olen nimenomaan helpdeskissä töissä, mutta varsinaisia voimassaolevia sertifikaatteja ei ole yhtään tällä hetkellä.Mä olen myös vähän sillä kannalla että jos tarkoitat ns. normikäyttöä, etkä jotain Support-osaamista ja niihin liittyviä sertifikaatteja, niin ei tuollaista ehkä kannata mainita. Oletus on, että IT-alalla jokainen osaa käyttää käyttöjärjestelmiään niin hyvin että se osaaminen (tai sen puute) ei muodostu ongelmaksi.
Mietin lähinnä et jos listaan osaamisiin vain ne jutut joita olen töissä tehnyt vaikka viimeisen 2v aikana niin aika ohkainen lista on.
Normikäyttökin on niin suhteellinen käsite, jos itse flashää Android-puhelimeen uuden käyttöjärjestelmän niin onko se normikäyttöä?
Jenkit aina sanoo että suomalaiset peittelee omaa osaamistaan, niin sekö ei pidäkään paikkaansa tässä tapauksessa?
Ruotsin kielen tosin pudotin pois CV:stä koska vaikka jotenkin kirjoitettua ruotsia osaankin lukea, en kykenisi edes ruokakaupan kassalla palvelemaan asiakkaita ruotsiksi.