Omalla yrityksellä on edelleen yksi pääasiakas, joka kattaa suurimman osan työtulosta, ja jonka työt pystyisin hoitamaan arviolta n. 2-4 tunnissa per päivä. Periaatteessa jos nuo hommat tekisi päivittäin junassa, niin sitten voisi keskittyä palkkatöihin rauhassa, eikä palkkatöiden "taloudellinen menetyskään" olisi enää ongelma.Jos 2 päivää viikossa on koko sen 6kk ajan, niin kannattaa miettiä haluaako viettää sen 10 tuntia viikossa työmatkoihin / onko rahallinen korvaus siihen riittävä. Ja voiko nuita matka-aikoja hyödyntää jotenkin järkevästi? Tuohon on kyllä vaikea ottaa kantaa, kun yrittäjyys / palkkatyöt on jo itsessään niin henkilökohtainen makuseikka. Toisaalta usein uusien korttien katsominen on usein ollut hyvästä urakehitykselle... miten helppoa on palata yrittäjäksi, jos homma ei maistukaan?
Kokonaan en yrittäjyydestä halua enkä rahallisesti edes pysty irtautumaan, eli jos uudella työnantajalla olisi jotain tätä vastaan, niin sitten en noita töitä pysty aloittamaan. Eli periaatteessa se "turvaverkko" pysyy aina taustalla.
Sen kyllä tiedän että koko hommassa ei taloudellisesta eikä aika/raha -näkökulmasta ole oikeastaan järkeä, ellei laske jotain odotusarvoa mahdolliselle urakehitykselle. Itse pesti vaan houkuttaa niin kovasti, että tuota tekisi melkein ilmaiseksi, sen verran kiinnostavia juttuja olisi luvassa.