Isojen tiedostojen lataus OneDrivestä

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Kuinka ihmeessä OneDrivestä on tarkoitus ladata isoja tiedostoja? Minulla on ollut jo vuosikausia sama ongelma ja taas se tuli eteen kun pitäisi ladata tiedostoa toisen henkilön OneDrivestä. Joka kerta lataus keskeytyy ja lataukseen tulee vain "peruutettu".

Onko muut huomanneet ongelmia filujen latauksessa? Miten ihmeessä tuon voi kiertää?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 195
Kuinka ihmeessä OneDrivestä on tarkoitus ladata isoja tiedostoja? Minulla on ollut jo vuosikausia sama ongelma ja taas se tuli eteen kun pitäisi ladata tiedostoa toisen henkilön OneDrivestä. Joka kerta lataus keskeytyy ja lataukseen tulee vain "peruutettu".

Onko muut huomanneet ongelmia filujen latauksessa? Miten ihmeessä tuon voi kiertää?
Minkä kokoisista tiedostoista nyt puhutaan? Gigoista, kymmenistä, sadoista? Onedriven tiedoston maksimikoko on 250GB, joten ei pitäis olla ongelma. Mutta se voi vaikuttaa millä clientillä sitä yrität ladata ja mitä kautta. Isot tiedostot siirtyy luotettavimmin tietty OD-sovelluksen kautta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Minkä kokoisista tiedostoista nyt puhutaan? Gigoista, kymmenistä, sadoista? Onedriven tiedoston maksimikoko on 250GB, joten ei pitäis olla ongelma. Mutta se voi vaikuttaa millä clientillä sitä yrität ladata ja mitä kautta. Isot tiedostot siirtyy luotettavimmin tietty OD-sovelluksen kautta
40gt. Outoa kun mulla on aina ollut ongelmia. Mitä tarkoitat OD-sovelluksen kautta? Millainen sovellus? Pääseekö sillä siis johonkin toiseen OneDriveen samaisesta linkistä millä nettiselaimella ladataan?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 195
40gt. Outoa kun mulla on aina ollut ongelmia. Mitä tarkoitat OD-sovelluksen kautta? Millainen sovellus? Pääseekö sillä siis johonkin toiseen OneDriveen samaisesta linkistä millä nettiselaimella ladataan?
En ole itse koskaan noin isoja tiedostoja siirrellyt niin ei ole kokemusta, "joidenkin gigojen" tiedostot on kyllä siirtyneet ongelmitta tähän saakka myös nettiselaimen kautta ladatessa. Ja OD-sovelluksella tarkoitin siis OneDriven sovellusta tietokoneella.

Ainakin mitä nyt itse testailin niin kun lisäsin toisen tilin kautta kansioon jaon itselleni ja kävin nettikäyttöliittymässä painamassa "Lisää omaan Onedriveen niin jaettu kansio ilmestyi suoraan mun onedrive-kansioon tietokoneelle jossa sitä pystyi käyttämään ihan kuin mitä tahansa onedrive-kansiota. Jostain kun luin juttua noista onedriven suurten tiedostojen tuesta niin siellä varoiteltiin että isot tiedostot kannattaa käsitellä sovelluksen kautta toimivuuden varmistamiseksi, eivät välttämättä toimi selainkäyttöliittymän kautta.

Aiemminhan tuolla taisi olla tiedostojen kokorajoituksena 15GB ja se muutettiin kesällä 2020 100 gigaan ja tänä vuonna 250 gigaan, joten puolisentoista vuotta sitten 40 gigan tiedostot eivät ole toimineetkaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 074
Viestejä
4 226 163
Jäsenet
71 165
Uusin jäsen
Anger

Hinta.fi

Ylös Bottom