Irtokalustesuunnitelma

Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
72
Onko kokemuksia kerrostalokämpän suunnitelmien teettämisestä tai vinkkejä aiheeseen liittyen?

Olisi ajatuksena melko tyhjältä pöydältä uudehko kämppä sisustaa ja hankkia kalusteita 5-10k budjetilla. Olisi mukava hyödyntää ammattilaisen palveluja, mutta suhteessa budjettiin 1-2k arvoinen suunnittelu tuntuu liian suurelta. Toki aikataulua pidentämällä voisi budjettia kasvattaa ja hankkia tärkeysjärjestyksessä pikku hiljaa kalusteita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 090
Ikealla on näitä palveluita pikkurahalla.

Itse lähden siitä, että jos keittiökin menee uusiksi, ei budjetti riitä kuin Ikeaan. Niillä on rahoitusmahdollisuuksiakin.

--

Itsellä on Ikea-keittiö ja uuni oli paska, mutta muuten on toiminut hyvin.
Lisäksi helposti rivistö kaappeja eteiseen oli tonnin, niin kannattaa budjetoida useita tonneja, jos haluaa harmonista ulkonäköä. Itse tuhosin eteisestä kaikki vuosikymmenten aikana ostetut kalusteet (pl. yksi kaappi, joka meni kehitysapuun) ja ostin PAXia tilalle. Yleisesti laatu nousi, mutta parempaakin saisi, jos olisi enemmän rahaa.
Lisäksi kunnon kaupassa sohvakin voi olla useita tonneja, niin tuo sinun budjettisi on aika pieni.. Tämä tulee mieheltä, joka on samalla budjetilla sisustanut :)

--

Jos ihan pelkät irtokalusteet ostat, saatat selvitä sillä 5k, mutta on se nyt paljon hienompi, kun kaapit ja keittiön pistää uusiksi samalla.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
72
Tää asunto on 5 vuotta vanha, niin ei onneksi ole tarvetta pintarempalle. Onko yritysten omat palvelut liian klikkiytyneitä omiin tuotteisiin? Olen itseasiassa iskun suunnittelua vähän katsellut. Voihan se olla, että siltä pohjalta saisi punainen langan rakennettua ja voisi siltä pohjalta saman oloista ja väristä kalustetta haalia sitten kaupasta ku kaupasta.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
72
Jaa no voisi tuota ikean sisustussuunnittelua kokeilla ihan huvikseenki. En arvannut että se on noin edullista niillä. Kiitos vinkistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 053
Viestejä
4 190 176
Jäsenet
70 855
Uusin jäsen
Suiza58

Hinta.fi

Ylös Bottom