• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksesä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka IQUNIX F97 Variable X RGB Cherry Brown/TTC Gold Pink

Liittynyt
30.04.2022
Viestejä
7
Tuote: IQUNIX F97 Variable X RGB Cherry Brown/TTC Gold Pink
Tarjoushinta: 149,99€
Normaalihinta: 245-260€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: ?
Linkki: IQUNIX F97 Variable X RGB Cherry Brown -näppäimistö, valkoinen/harmaa/violetti 149,99
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Hyvän oloinen 96%-kokoluokan mekaaninen näppäimistö, itse tilasin TTC Gold Pink -kytkimillä.
 
Liittynyt
15.08.2018
Viestejä
74
Kommentti tarjouksesta: Hyvän oloinen 96%-kokoluokan mekaaninen näppäimistö, itse tilasin TTC Gold Pink -kytkimillä.
Itse tilasin samanlaisen ja samantien palautin. Näppis keikkui pöydällä (oli kiero) ja jotkut näppäimet eivät toimineet ollenkaan.
 
Liittynyt
30.04.2022
Viestejä
7
Itse tilasin samanlaisen ja samantien palautin. Näppis keikkui pöydällä (oli kiero) ja jotkut näppäimet eivät toimineet ollenkaan.
Sulle on täytynyt tulla joku maanantaikappale, tai sitten itsellä käynyt tuuri. Itse olen todella tyytyväinen näppäimistön laatuun, kaikki näppäimet toimivat sekä istuu jykevästi pöydällä, ainut keikunta mitä tapahtuu on kun painaa kulmista joissa on nuo kumitassut, jotka antavat vähän periksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
252 592
Viestejä
4 394 396
Jäsenet
73 035
Uusin jäsen
iituliina

Hinta.fi

Ylös Bottom