IPTV tv keskustelu

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Juuh nuo ovat välillä aikas villejä tapauksia, itse kanssa ihmettelin kun piirretyt on dubattu ruotsiksi.
tosin juniori kanava on suomeksi, mikä on harvinaista.
pääosin katselen uutisia jenkeistä sekä japanista, siellä tulee tsunami juttua tunnin verran livekuvana ja suomessa korkeintaan maininta uutisissa ja iltalehdissä juttu pieni jossa yksi jpg. ei kiva.
ihmettelen kovasti jakajaa, nyt on 24/7 kanavat pimeinä, vain yksi piirretty näkyy,
nooh tuo on samaa aika-kautta kuin muutenkin, viimeksi nhk piemeni mutta korean etelän kanavat tuli näkyviin, nyt toisinpäin, eli jaetaan välillä jotain muuta mutta sitten toiset ovat pimeinä.
Paha juttu vaan repeatit, eli Blaze kanavakin on hyvä, mutta on melkein aina loopissa, eli 15s:n pätkä tulee aina vaan uudestaan ja uudestaan :(
sitten välillä taas toimii normisti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
281
Ihan niinkuin olisit maksettu mainos, varmaan siks sulla nää iptv toimii. Kyse on kusetuksesta, jota ei viitsi huvikseen kokea, ei niinkään rahasta. Mulla oli cmore f1 2 vuotta, kiinnostus lopahti siihen. Ei viitsi sitä enää maksaa.
Laitteet toimii kyllä ihan hyvin, jotain minäkin näistä tiedän...
Ja tosiaan, jännä juttu, että en voinut 1 tähden arvostelua laittaa sinne iptv tarjoajan sivulle, bannasivat heti. Nyt toki ymmärrän kaikki 5 tähden arvostelut mutä siellä lähes pelkästään on.

En kommentoi tätä enää lisää, enkä seuraa ketjuasi.
Mitä nyt kommentoimatta tätä ketjua seurannut, niin ei @Memory nyt maksettu mainos kyllä ole.

Jos mainostetulla 30 €/vuosi hinnalla saa (tai jos homma ei toimi, niin ei saa) katsottua merkittävän määrän maailmanlaajuisia maksukanavia, niin eihän tuo voi perustua kuin laittomuuteen/tekijänoikeusrikkomuksiin. Sinänsä varmaan viranomaiset ja tekijänoikeusjärjestöt kohdistaa toimensa näiden palvelujen ylläpitään, ei käyttäjiin (elleivät toimi P2P- tai vastaavalla tekniikalla), mutta kyllähän tuon tilaaminen varmaan vertatuisi esimerkiksi huumeiden ostamiseen: mitään kuluttajanturvaa ei ole, eli on oikeastaan paha mennä kenellekään valittamaan tai vaatimaan oikeuksiaan, koska tuote itsestään on vähintäänkin sillä harmaalla, käytännössä ihan mustalla alueella. Toki kun nämä maksetaan useimmiten kuitenkin luottokortilla/PayPal, niin sitä kautta rahat voi saada takaisin, mutta kyllä itse näkisin tällaisesta maksamisen vähän lottokuponkina, eli jos et luvattua palvelua saa, niin eipä siitä kannata isompaa melua nostaa (toki täällä/foorumeilla voi huonosta kokemuksesta kertoa ei siinä mitään, mutta en esim. itse kehtaisi asuntolainapankista otettuun luottokorttiin liittyen alkaa tekemään valitusta luottokorttiyhtiölle, että "yritin ostaa laitonta tavaraa; haluan rahat takaisin").
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Mitä nyt kommentoimatta tätä ketjua seurannut, niin ei @Memory nyt maksettu mainos kyllä ole.

Jos mainostetulla 30 €/vuosi hinnalla saa (tai jos homma ei toimi, niin ei saa) katsottua merkittävän määrän maailmanlaajuisia maksukanavia, niin eihän tuo voi perustua kuin laittomuuteen/tekijänoikeusrikkomuksiin. Sinänsä varmaan viranomaiset ja tekijänoikeusjärjestöt kohdistaa toimensa näiden palvelujen ylläpitään, ei käyttäjiin (elleivät toimi P2P- tai vastaavalla tekniikalla), mutta kyllähän tuon tilaaminen varmaan vertatuisi esimerkiksi huumeiden ostamiseen: mitään kuluttajanturvaa ei ole, eli on oikeastaan paha mennä kenellekään valittamaan tai vaatimaan oikeuksiaan, koska tuote itsestään on vähintäänkin sillä harmaalla, käytännössä ihan mustalla alueella. Toki kun nämä maksetaan useimmiten kuitenkin luottokortilla/PayPal, niin sitä kautta rahat voi saada takaisin, mutta kyllä itse näkisin tällaisesta maksamisen vähän lottokuponkina, eli jos et luvattua palvelua saa, niin eipä siitä kannata isompaa melua nostaa (toki täällä/foorumeilla voi huonosta kokemuksesta kertoa ei siinä mitään, mutta en esim. itse kehtaisi asuntolainapankista otettuun luottokorttiin liittyen alkaa tekemään valitusta luottokorttiyhtiölle, että "yritin ostaa laitonta tavaraa; haluan rahat takaisin").
Pitää paikkaansa, ja miksi ei hyviä vihjeitä kierrätetä,
itselleni olisi toinen vaihto-ehto ollut 700e:n smart telkka.
wanhaan samppalinnaan ei tule enää päivityksiä ja vain juutuubi toimii.
en minäkään ymmärrä että jos ray:n jassoo menee 40e niin miksi polttaa päreet 25e:n takia?
meikälle iso raha mutta jos kohde on oikea niin maksan (jos rahaa on ylimääräistä) vaikka edellä olevan ostokset ettei se kuole nälkään.
kaikille tulee iso ilo, kerran edellä olevan kortti ei toiminut, mulla oli tilipäivä, herra voivotteli ja kassa voivotteli,
sanoin reippaasti kassalle, "lyö minun ostokset samaan mä maksan"
mies oli ihmeen nähnyt "herran jumala maksatko sää mun ostokset"?
vain 20e ei pahemmin vaikuta mun budjetissa, tulee sitä huonopiakin ostoksia tehtyä.
nooh, toisilla on erinlaiset prioriteetit elämässään :/

Kiitos tsempeistä @Pezqu :thumbsup:
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Pitäis hankkia bugittavan DNA hubin tilalle joku toimivampi Android boxi.
Onko suosituksia?
itse ostin torista "kaarnavako" nimiseltä myyjältä sain ohjeet kaupan päälle.
toimii hyvin ja on esi-asennettu jos tahtoo.

edit laitoin viestiä kaverille on private-osoite torissa tallessa juuri tuon takia, katsotaan onko hänellä suoraan antaa niin välitän sinulle.
monille sanonut että elisa viihdeboxin ja dna hubin käyttö on rikkaille, maksaa ab. 40e/kk.
kovasti elisa kauppaa mullekkin elisa-viihdettä, on tiukat kilpailut:
- saat boxin ilmaiseksi ilman postikuluja
- saat leffat ilmaiseksi 3kk.
- saat lahjakortin sokokseen 40e:n
- saat ilmaiseksi vuoden ajan

jne jne..
aina vaan sanon että kiitos ei, katson vain uutisia ja dokkareita tr99 iptv:stä ja maksan 20e/vuosi :)
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
tuossa minusta olisi hyväke vain 40e.
uudempi android mitä minulla, tosin on vähäsen muistia

1616595769126.png

1.jpg

2.jpg


Tuossa olisi kiinasta quad prosarilla jo
1616596045461.png


Sit jos laittaa 20taalaa lisää niin saa tuotuna viikon sisällä, kinuskit ovat fiksuja.
tämä on tosin jo aikas top laite :o
 

Liitteet

Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
508
Smart IPTV - appi rupesikin ilmottelemaan että kokeilujakso on päättynyt ja pitäisi maksaa 5,99€ jatkosta. Täytyypä vähän kaivella, josko toimisi jollain ilmaisellakin tai myyjä vastaisi jotain, kun mielestäni maksoin vuoden katseluoikeuden...
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Smart IPTV - appi rupesikin ilmottelemaan että kokeilujakso on päättynyt ja pitäisi maksaa 5,99€ jatkosta. Täytyypä vähän kaivella, josko toimisi jollain ilmaisellakin tai myyjä vastaisi jotain, kun mielestäni maksoin vuoden katseluoikeuden...
Onkos siulla se evybuysta ostettu NETV?
ei muuta kuin reklamaatiota että mitä hemmettiä.
Juuri itse äsken katselin Japanin NHK:n ruokakulttuuria omasta boxista.
Ilmoittele mitenkäs käy.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Onkos siulla se evybuysta ostettu NETV?
ei muuta kuin reklamaatiota että mitä hemmettiä.
Juuri itse äsken katselin Japanin NHK:n ruokakulttuuria omasta boxista.
Ilmoittele mitenkäs käy.
Samsungin telkkariin ei NeTV:tä saa ja käskivät asentaa tuon Smart IPTV:n, kuten jo kerroin.
Home IPTV pitäisi olla ilmainen, mutta video vuosi sitten olleesta versiosta osoitti sen aika bugiseksi. Vois kyllä kokeilla kuitenkin jos se olis kehittynyt.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Kokeilin tuota Home IPTV sovellusta ja osottautui käyttökelvottomaksi ainakin Samsungin 7-sarjalla.
Kanavaryhmittely puuttuu, eli kaikki kanavat on samassa nipussa.
Minkäänlaista kanavan kieli tai tekstitys valintaa ei myöskään ole.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
508
Smart IPTV - appi rupesikin ilmottelemaan että kokeilujakso on päättynyt ja pitäisi maksaa 5,99€ jatkosta. Täytyypä vähän kaivella, josko toimisi jollain ilmaisellakin tai myyjä vastaisi jotain, kun mielestäni maksoin vuoden katseluoikeuden...
evybuy'n vastaus oli, vaikka heidän ohjeessaan kehoitettiin lataamaan Smart IPTV -ohjelma, etteivät siitä ole vastuussa.
Mutta voin kokeilla myös heidän NETV-appia, johon tuli latauslinkki ja tunnukset. Olisi voinut olla ne jo alunperin.
Jatketaan testailua.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
evybuy'n vastaus oli, vaikka heidän ohjeessaan kehoitettiin lataamaan Smart IPTV -ohjelma, etteivät siitä ole vastuussa.
Mutta voin kokeilla myös heidän NETV-appia, johon tuli latauslinkki ja tunnukset. Olisi voinut olla ne jo alunperin.
Jatketaan testailua.
Juuh kuten kerroin niin mulla koko homma sai alkunsa kun samppa smartin pävityksen loppuivat, eikä näkynyt areena-ruutu tms.
eilenkin katsoin taas NHK:japseja, välillä tosin tippuu kanava veke, eli check channel, sitten steppaan seuraavaan ja takaisin niin päivityy..
toivottavasti saat toimimaan.
minulla varmaan paras mahdollinen kun on iptv boxi ja heidän netv softansa, sen kanssa ei ole ollut ongelmia.
Hyvää viikonloppua kaikille <3
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Tuossa on torista kaksikin iptv laitetta myynnissä

1.
1616843631396.png

1616843643971.png

H96 Max Plus 4G/32G TV Box
Uusi boxi jolla voit selata nettiä, lukea sähköpostia... katsella ilmaisia live TV kanavia.
1 x HD Cable
1 x Remote Control
1 x Power Adapter
1 x User Manual
H96 Max Plus RK3328 4GB RAM 32GB ROM
Android 8.1
4Kx2K
100M LAN 2.4G WIFI
USB3.0 VP9
H.265 HDR10
TV Box Mini PC
Support HD Netflix
4K Youtube
CPU: RK3328 Quad-Core 64bit Cortex-A53
GPU: Penta-Core Mali-450 Up to 750Mhz+
RAM: 4GB DDR3
ROM: EMMC 32GB
OS: Android 8.1
Ethernet: 100M LAN
WIFI: 2.4G
Video decode: VP9 H.265 HDR10

Android TV Box, Mynämäki

2.
1616843751410.png

1616843765218.png


Android TV Box
H96 Mini V8
Android 10 käyttöjärjestelmä.
2GB käyttömuistia
4K kuvanlaatu
Katso live tv lähetyksiä ympäri maailman.
Ohjelmia: TikTok,Yle Arena, Youtube, Netflix....Google Play.

Boxi on uusi
Mukana virtalähde johdot ja kaukosäädin.
40e

Android TV Box, Mynämäki

toivottavasti on tarvetta ja löytyy oikea, tästä 2:ssa näyttää olevan uudempi android
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
508
Xiaomi Mi TV Stickin ostin kakkostelkkariin, on varmempi valinta kuin miljoonat nimettömät tv-boksit.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Xiaomi Mi TV Stickin ostin kakkostelkkariin, on varmempi valinta kuin miljoonat nimettömät tv-boksit.
Varmaankin, minä katselin että 700e osarilla maksaa uusi smartti jota taas päivitetään peräti vuoden sitten käy kuten wanhan smartin
no updatea, eli heitä serriin :(
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Hmm, löysin aivan vahingossa 10 000:n kanavan joukosta
Da Vinci kanavan, tosin tässä vaiheessa Russian dubattu, eli Venäjän kanavan.
Tuossa on paljon BBC:n dokkareita, äsken tuli kelloista, automaatioista, historiasta.
vaikuttavin oli nukke joka kirjoitti puhtaalle paperille tekstiä mustekynällä, siis sulkakynällä.
taustalla oli valtava ratas-koneisto :o
Pitää katsoa mistä löytyisi alkuperäinen Da Vinci 24/7, kun ei ainakaan BBC:llä ole tuota valikoimassa.
joku google kertoi että Asian kanavissa voisi löytyä, on vaan melkoinen urakka alkaa katsomaan
kaikki suurimmat maat sekä niiden kanava-valikoimat lävitse, laitan sitten kunhan löydän.
muistaakseni tätä ei saa edes kaapelissa maksukanavana, joka ei tietenkään ole yllätys, mitäs sieltä saisi, edes rahalla :(

1617312364959.png


Oliko yllätys ettei tänne perifeiaan saa edes rahalla? ei ollut!!

1617312496278.png


No jooh, Romania, Vietnam tulee alkuperäisen Englanninkielen selostuksella
Romaniasta tulee oikeat aikataulun mukaisesti

"Da Vinci Kids | TV Schedule"
RUN:n alta tulee tiedettä ja tekniikkaa looppina, mutta pilattu dubbauksella
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Noniih, melkein kuukausi meni että NETV sai 24/7 kanavat toimimaan, on tuossa "hiemainen" urakka, ollaan vasta "c":llä alkavissa kanavissa joista pitää katsoa favoriteen uudet kiinnostavat wanhat kunnon klassikot, sitten kun ne siellä on kerran laitettu niin pysyy.

En kyllä voi kun nauraa katsellessani tavallisen kaapeli-tv:n tarjontaa verrattuna iptvhen, ei hyvää päivää :sfacepalm:
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Osaako joku neuvoa vaikka privaviestillä mikä olisi hyvä IPTV-ohjelma ja miten tähän lisätään noita esimerkiksi evybuysta ostettuja kanavia? Kiitos jo etukäteen :)
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Osaako joku neuvoa vaikka privaviestillä mikä olisi hyvä IPTV-ohjelma ja miten tähän lisätään noita esimerkiksi evybuysta ostettuja kanavia? Kiitos jo etukäteen :)
En tiedä "paras/hyvä" mutta varmaan tiedätkin heidän oma neuvoma NETV, se riittää miulle, sitten kun tekee kerran suosikki-listat niin joka vuosi kun uudistaa maksun niin sanoo että pidetään se vanha, muuten joutuu lontooksi selittämään että en nyt halua instata uudelleen softaa vaan jatkaa vanhaa.
kyllä ne ymmärtää kun tarpeeksi vääntää, iptv:stä pääosin katselen vain netv:tä, vaikka on areenat, youtube jne.
mulla on jotain muitakin valmiina mutta ne vaatii rekisteröinnin enkä siksi voi sanoa kuinka hyviä ne ovat.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Kiitos tästä, vielä kysymys että miten tilatut kanavat saadaan lisättyä tuohon ohjelmaan vai syötetäänkö jokin koodi ja kanavat tulevat automaattisesti listaan?
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Kiitos tästä, vielä kysymys että miten tilatut kanavat saadaan lisättyä tuohon ohjelmaan vai syötetäänkö jokin koodi ja kanavat tulevat automaattisesti listaan?
Tuo on aikas veemäinen temppu ekalle yrittämiselle.
ylhäällä rivissä on sydän, lukko jne. kolme kohtaa.
kun löydät kivan kanavan niin sinulla on n.5s aikaa painaa nuoli vasemmalle kaukkarista, sitten tulee sydämen kohdalle, painat ok, niin se muuttu oranssiksi.
sitten se on favorite-listalla, listan tehtyäsi, täytyy netv usein päivittää, kuten uudet kanavatkin, eli nuoli takaisin veke ja softan lopetus, sitten alusta taas netv päälle ja loading channel tms. tulee siihen , siitä sitten päävalikosta live juttuja taikka ihan favoriteja, niin ei tartte kaikki 10 000 kanavaa käydä läpitte että löytyy se suosikki.
sitten jos on vahingossa laittanut kanavan lukkoon niin lukon kuva on oranssilla, sitten jos koodi on hukassa niin se resetoidaan uudestaan valitsemalla se, sitten tulee sen oletus en muista oliko 111111 tms. se syötetään sitten uudestaan unlock ja annetaan toisen kerran ja kanavan lukko on veke.

Välillä meni hermot kun suosikki-kanava oli vahingossa lukossa, enkä löytänyt mistään edes evybuystä apua tuohon, kantapään kautta piti kokeilla.

Tässä kuvia.
Alkuvalikko.
Vasemmalla live eli kaikki 10 000 kanavaa.
IMG_5826.JPG

Toiseksi viimeinen on favorite
IMG_5829.JPG

Kanavan valittuaan tulee ylös tuo sydän , joka on mulla favoritena eli oranssina, kun menen nuoli vasemmalla sen päälle ja klikkaan ok:ta niin se häviää, sitten lukon kuva joka on aivan tarpeeton ja toolsit, joita en käytä koskaan.
alhaalla kanavan nimi-numero ja datan kulku, eli jos kanavalle mennessä tulee heti 300kbit/s. tms. niin aikas varmasti kanava näkyy.
Siis
1. otat tuon liven.
2. valitset haluamasi maan
3. valitset halutun kanavan selatessa
4. 5s:n aikana nuoli vasemmalle kapulasta ja sydämen kohdalla ok:ta, tms. sitä keskimmäistä nuolien välissä.
5. kun olet lisännyt tarpeeksi niin back:lla takaisin päävalikkoon ja sitten favorite-valikkoon.

Itse on tehnyt seinälle laser-tulostimella isot numerot että pääsen suoraan numeroilla bestis-kanaville, eikä tarvi selailla nuoli alaspäin/ylöspäin nappuloilla.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Kiitos tästä, vielä kysymys että miten tilatut kanavat saadaan lisättyä tuohon ohjelmaan vai syötetäänkö jokin koodi ja kanavat tulevat automaattisesti listaan?
Sinulle lähetetään aktivointi koodi... NetV:ssä muistaakseni käyttäjänimi ja salasana. Muissa sovelluksissa on muita menetelmiä aktivointiin.
Muista kuitenkin, että ne kanavat on sitten sidottu siihen laitteeseen mihin sen aktivoinnin teet. Eli jos haluat katsoa niitä toisella laitteella, pitää ne ensin vapauttaa edellisestä laitteesta. Muuten ne menee lukkoon ja niitä ei enään saa auki kuin ostamalla uuden paketin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Eilen viikonloppuna katselin 24/7 80-luvun leffoja, Smitsonian channelilta pitkän pätkän 1920 lähtien olevaa jenkkien lentotuki-aluksista faktaa, sitten Japanin NHK:n elämäntarinoita, on mukava katsella kun on Englanniksi puhuttu ja välillä txt:tkin.
ihanan rento ohjelmaa tulee, 24/7 Mork and Mindyä katselin, sitten ankkakronikkaa, konnankoukkuja kahdelle, alf:a, jonny 5-short circuittia ja onnenpäiviä,
voi että on mukavaa katsella uudestaan miten ennen tuli katsottua 70-luvulla pentuna hih.
oma kanava mm. ritari-ässälle, mutta ei esim. Street hawk:lle katuhaukalle, sekin oli mukava.
sitten eka avaruusleffa Buck Rogers on kanssa hieno, ei mitään ylimääräisiä tietokone-efektejä, ei niitä enää jaksa.
Sitten tietysti paikalliset uutiset jenkkilästä, kiinasta, koreasta, Japanista, venäjältä.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Mitäköhän tuon netv.apk löytyy? Oon selannut nettiä mutta en ole onnistunut löytämään tiedostoa
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
508
Kanavat katosi "Check playlist" onko muilla vai mahtaako tässä alkaa evybuy'lle reklamoimaan..
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Kanavat katosi "Check playlist" onko muilla vai mahtaako tässä alkaa evybuy'lle reklamoimaan..
Odotas kun katson.
minulla ainakin android boxi tekee tuota toisinaan tahallaan.
sitten kun otan virtapiuhan veke ja laitan takasin niin löytää
odotas sekunti

eih näy, ottaa kyllä airbnb:n muttei listaa.
tilapäinen häiriö.
kestää yleensä max.12h.
normaalia toimintaa, mitä olen seurannut.
kokeiles huomenna uudestaan, eiköhän futaa.
aiemminkin ollut n.8-12h:n tilapäisiä häiriöitä.
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Noniih, taas toimii, välillä on 8-12h:n katkoksia, unohdin mainita tuon että ne ovat normaaleja <3
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 142
Androidin IPTV softista paras ollut tähän asti Tivimate, premium versio maksaa 20€ mutta on kyllä loistava softa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
uusi elämä avautuu kun hommaa iptv:n, itse meinasin aikoinaan ostaa 700e:n smartin joka olisi ollut vuoden päästä out of update.
nyt on hyväke laite, veikeää vaan että softat ilmoittaa "puhelimesi on android 9.xx" :) hih luulee mun android iptv:tä puhelimeksi :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
830
Alkanut hieman houkuttaa vaihtaa vuosia palvellut Elisa Viihde johonkin toiseen palveluun. Mitä suosittelisitte? Käyttö on lähinnä perus TV:n käyttö tallennus ominaisuudella ja PC/mobiili -hallinnalla. Maxivision näyttäisi olevan digiboksin hankinnan jälkeen 12€/kk peruskanavat ja tallennuspalvelu.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Alkanut hieman houkuttaa vaihtaa vuosia palvellut Elisa Viihde johonkin toiseen palveluun. Mitä suosittelisitte? Käyttö on lähinnä perus TV:n käyttö tallennus ominaisuudella ja PC/mobiili -hallinnalla. Maxivision näyttäisi olevan digiboksin hankinnan jälkeen 12€/kk peruskanavat ja tallennuspalvelu.
en tiedä onko laitetta jolla voisi tallentaa hdmi:n kautta tulevaa dataa, sehän olisi paras.
itsellä iptv menee hdmi:llä telkkuun.
tosin NETV:ssä on tallennus mutta ei läheskään kaikille kanaville mikä on sääli :(
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
634
HDhomerun. sillä voi jakaa antennipistokkeesta tulevat kanavat(ilmaiset) ainakin 4 eri laitteelle kotiverkkoon.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Onko ketään kenellä tulisi palvelu Kaisanetin kuituverkon kautta, mutta käyttäisi jotain wifi-boksia. Kaisanet tarjoaa vain langan päähän laitettavia ja takaa kanaviensa toimivuuden vain niillä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Tavoitteena löytää IPTV-lähetys suomalaisille urheilukanaville HD-laadussa, eli Viaplay, C More jne.

Ehdotuksia?
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Tavoitteena löytää IPTV-lähetys suomalaisille urheilukanaville HD-laadussa, eli Viaplay, C More jne.

Ehdotuksia?
HD.stä en tiedä, mutta ainakin Suomen Viaplay kuullostaa tutulta, tosin ei urheilua ole, koska en seuraa sitä.
eiköhän toi ole softasta kiinni, karmea metsästys vaan :(
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 044
Viaplay on kyllä suoratoistopalvelu, en oikein tiedä miten siitä voisi iptv lähetystä olla
 
Liittynyt
26.08.2019
Viestejä
189
En saa Telialta ketään kiinni chatissa enkä puhelimitse, joten kysyn täältä. (varmaan saan oikeamman vastauksenkin)
Eli anopille pitäisi antennitalouteen saada Telian Digiboksi.
Käytössä on Telian 5G laajakaista Telian toimittamalla ZTEn reitittimellä. Onko todellakin niin, että jos digiboksia haluaa käyttää Wifillä, niin pitää vielä hankkia erikseen jokin toinen reititin Telialta?
Näin ainakin lukee heidän sivuillaan, että palvelureititin tarvitaan jos haluaa digiboksin ilman ethernettiä.

Ja toisekseen, kanavapaikkasivu näyttää, että Nelosen HD-kanavat olisivat siellä 20+ paikoilla. Jos näin on, niin saako kanavalistaa itse muokattua, että saisi Nelonen HD sinne mihin se kuuluu eli paikalle numero 4
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
Liittynyt
26.08.2019
Viestejä
189
@kootee89 Kyllä se näin on, että pitää olla se Telian oma reititin, jos meinaa WLANin kautta katsella.
Telian aspa taas sanoi äsken, että riittäisi tuo heidän myymä 5G reititin digiboksin wifikäyttöön...

No taisi homma kuivua kasaan muutenkin jo. Tarkoitus oli siis päästä eroon huonosti toimivasta ja kalliista Canal Digitalin satelliitista. Homma kuitenkin kaatuu siihen, että jää anopilla Formulat näkemättä matkailuautoreissuilla kun ei Telia Tvtä saa Samsungin telkkareihin kuten saa Canal Digital Gon josta Formulat on helposti katsottu tähän asti
 
Liittynyt
21.08.2017
Viestejä
6 851
@kootee89 sopimus poikki Canalin kanssa ja lautasen kääntäminen Astra 19.2e, niin RTL-kanavalta formuloiden katsominen täysin ilmaiseksi sekä ei tartte säätää VPN-yhteyden kanssa. Astra 19.2e ja Hotbird 13.0e tulee satoja kanavia ilmaiseksi, senkun anoppi valitsee katsottavaa matkalla

:srock::p
 
Liittynyt
26.08.2019
Viestejä
189
@kootee89 sopimus poikki Canalin kanssa ja lautasen kääntäminen Astra 19.2e, niin RTL-kanavalta formuloiden katsominen täysin ilmaiseksi sekä ei tartte säätää VPN-yhteyden kanssa. Astra 19.2e ja Hotbird 13.0e tulee satoja kanavia ilmaiseksi, senkun anoppi valitsee katsottavaa matkalla

:srock::p
Käytössä siis vain kotona Canal Digital ja matkailuautossa ei ole satelliittilautasta, vaan ihan normaali antenni ja nettiyhteys. Täytyy ehdottaa Chromecastia Telia TVn katsomiseen autossa.

Ja tosiaan heille kotiin tuo Telia TVn digiboksi olisi ainoa luotettava vaihtoehto television katseluun. Pienikin sade tai tuuli niin alkaa telkkari pätkiä. Ja valokuitua ei ole saatavissa, millä saisi kaapeli tv:n
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Höh, eilen taas katselin pitkään aikaa iptv:stä netv:stä, kesken kaiken kanavat jumii.
sitten sammutus ja uudestaa, serveriä ei löydy.
piti sitten buutata vdsl modeemi niin alkoi toimimaan.
ihme että pöytäkoneen netti toimi hyvin en tiedä miksi iptv välillä putoaa veke höh.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 742
@kootee89 sopimus poikki Canalin kanssa ja lautasen kääntäminen Astra 19.2e, niin RTL-kanavalta formuloiden katsominen täysin ilmaiseksi sekä ei tartte säätää VPN-yhteyden kanssa. Astra 19.2e ja Hotbird 13.0e tulee satoja kanavia ilmaiseksi, senkun anoppi valitsee katsottavaa matkalla

:srock::p
Valitettavasti tälle kaudelle F1 lähetysten yksioikeus myytiin Saksassa Saksan Sky Sportille. Kaikki kisat näkyvät Saksassa vain maksutelevision kautta. Pois lukien neljä kisaa kauden mittaan, jotka RTL kanava sai jollakin diilillä ostettua näytettäväksi maksuttomalla RTL sd-kanavalla myös satelliitin kautta.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 742
Käytössä siis vain kotona Canal Digital ja matkailuautossa ei ole satelliittilautasta, vaan ihan normaali antenni ja nettiyhteys. Täytyy ehdottaa Chromecastia Telia TVn katsomiseen autossa.

Ja tosiaan heille kotiin tuo Telia TVn digiboksi olisi ainoa luotettava vaihtoehto television katseluun. Pienikin sade tai tuuli niin alkaa telkkari pätkiä. Ja valokuitua ei ole saatavissa, millä saisi kaapeli tv:n
Pätkiikö siinä televisiossa kuva siis satelliittilähetyksissä? Jos satelliittilähetys pätkii, niin syynä on todennäköisesti hieman pielessä oleva lautasantennin suuntaus ja / tai liian pieni antenni.

Canal Digital jakaa Suomessa tilaajilleen maksutta niitä 65 senttisiä lautasantenneja. Ne on liian pieni eikä sadevaraa juuri ole. 50 eurolla saa ostettua vaikka Satshopista jonkun 88-110 senttisen lautasen ja paremman mikropään, jolla kuva näkyy lähes aina. Pois lukien kovimmat rankkasadekuurot.

Antennin suuntauksen taas saa kuntoon noin 5 euroa maksavalla analogisella satelliittipiipparilla.

Jos kuva pätkii tuulella, niin syynä taitaa olla se, että antenni on sijoitettu vaikka niin ylös antenniputkeen että se pääsee heilumaan melkoisesti.

Canal Digital on sen verran kallis ja sen verran vähän suomalaisia hd-kanavia, että parempi vaihtoehto taitaa olla joku iptv-palvelu. Siis jo kotona on nopea kiinteä nettiyhteys.

Lautasantennin voi hyödyntää maksuttomien lähetysten katsomiseen vaikka Astra 19E tai Hotbird 13E satelliiteista. Tosin vaatii uuden muutaman kymmenen euroa maksavan digiboksin, koska se Canal Digitalin oma boksi on kasa paskaa jos sillä yrittää katsella maksuttomia FTA lähetyksiä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 325
Viestejä
4 157 283
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
maurichia

Hinta.fi

Ylös Bottom