IPTV tv keskustelu

Aika monta kertaa käyty tässäkin säikeessä läpi, että wifi kuuseen ja piuhalla kiinni, niin tökkimiset loppuu erittäin suurella todennäköisyydellä. Näissä jo pelkkä 100M yhteys piuhalla pyyhkii 1G wifillä lattioita 6-0.
Perus suoratoistot yms. saattaa toimia 100% ilman ongelmia wifillä ja silti IPTV:t bufferoi.
Toisin sanoen näihin on ihan validi neuvo, että ne omat laitteet ensin kuntoon.

Aika monta kertaa käyty tässäkin säikeessä läpi, että wifi kuuseen ja piuhalla kiinni, niin tökkimiset loppuu erittäin suurella todennäköisyydellä. Näissä jo pelkkä 100M yhteys piuhalla pyyhkii 1G wifillä lattioita 6-0.
Perus suoratoistot yms. saattaa toimia 100% ilman ongelmia wifillä ja silti IPTV:t bufferoi.
Toisin sanoen näihin on ihan validi neuvo, että ne omat laitteet ensin kuntoon.
Mihin tuossa Chromecast 4k palikassa se johtolaitetaan ilman että pitää ostaa joku kiinalainen malvarespyadwarevirusmodulaattori

Aika herran haltuun se näissä on, omalla 4k chromecastilla ei ole ongelmia vaikka onkin wifillä.
Olen sanonut ennenkin itsekin. Olen käyttänyt näitä aina wifillä. Nolla wifistä johtuvaa ongelmaa. Muutenkin ei ole mitään teknistä syytä etteikö nämä toimisi wifillä. Ellei se wifi ole ”huonossa kunnossa”. Ehkö se wifi on helpompi säätää ”huonoon kuntoon” kuin kaapeli. Mutta ei ole mitään syytä etteikö näitä voisi wifillä käytellä.

Pääsääntöisesti sama homma kuin yllä eli toiminu tosi hyvin myös wifillä (tp-link deco x60 mesh). Ehkä tosiaan se wifin laatu sitten ei nuissa ongelmatapauksissa ole riittävä. Satunnaista puskurointia esiintyynyt tasaiseen oli kaapelin nokassa tai wifissä tässä talossa.

Olen ilkeä ja sanon että tsekatkaa laittenne, nettinne yms. Livego toiminut itellä aina ongelmitta (ehkä sitte sopivaan aikaan kattelen)
Saat olla ilkeä, se on ihan fine. Laitteesta/sovelluksesta riippumatta vain Eurosportit pätkii. Ja tosiaan pöytäkone gigasen kuidun päässä kiinni ja silti pätkii ja pätki ennen kuittuakin DNA kaapelimodeemin perässäkin. Mutta voihan se silti olla omista laitteista kiinni vielä :(

Statistiikka

Viestiketjuista
265 346
Jäsenet
75 623
Uusin jäsen
zennuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom