IPTV tv keskustelu

Noi GoogleTV-tikut on halvin vaihtoehto ja boxit yleensä hieman kalliimpia.
Tikku on pienempi/huomaamattomampi, kun boxiin taas saa yleensä mm. ethernetin ja ulkoisen kovalevyn suoraan kiinni.

Samoja laitteita eri nimellä/merkillä.
Täällä kivijalkaliikkeistä esim. ihan Power myy Strong ja nykyään Thomson -brändillä noita.
Jos haluaa jonkun euron säästää, niin tilaa Saksan Amazonista.

Kiitti oikeista ketjuista - laitoin tosiaan viestin heti ensimmäiseen ketjuun missä mainittiin Google Streamer. Jatkan tutkimista ja hyvä, kun on vaihtoehtoja.

Viimeksi muokattu:
Taas on matalana strong. Mikähän sielä oikein mättää, onkohan bernice joutumassa gulaggiin kavereidensa kanssa kun ei oikein toimi. Otin livego kaveriks ja ollut kyllä todella hyvä ainakin tähän asti.
tämmöstä se halpojen kanssa on. mulla kanssa livego backuppina.
koitetaan kestää tätä järkytystä. ;)

Propleema. Onko mitään konstia saada n1 palvelun n1 play stand up kanavaa toimimaan kunnolla? Näkyy korkeintaan minuutin hyvin ja sitten vetää jatkuvasti jumiin. Netistä se ei ole kiinni,sen vaihtoehdon voi laskea pois.
Harmittaa kun kanavahan olisi todella hyvä ja on suomisubit ja kaikki.
Onko kyseistä kanavaa muualla,minkähän kanava tämä oikeastaan edes on? :)

Propleema. Onko mitään konstia saada n1 palvelun n1 play stand up kanavaa toimimaan kunnolla? Näkyy korkeintaan minuutin hyvin ja sitten vetää jatkuvasti jumiin. Netistä se ei ole kiinni,sen vaihtoehdon voi laskea pois.
Harmittaa kun kanavahan olisi todella hyvä ja on suomisubit ja kaikki.
Onko kyseistä kanavaa muualla,minkähän kanava tämä oikeastaan edes on? :)
N1 alkuiset kanavat on heidän itse luomiaan kanavia, jotka pyörittävät tiettyä ohjelmalistaa. Eli eivät ole oikeita kanavia eikä niitä löydy muista palveluista (joillain toki voi olla vastaavia tarjolla).

N1 alkuiset kanavat on heidän itse luomiaan kanavia, jotka pyörittävät tiettyä ohjelmalistaa. Eli eivät ole oikeita kanavia eikä niitä löydy muista palveluista (joillain toki voi olla vastaavia tarjolla).
Tätä vähän ajattelinkin että on vaan joku koottu soittolista. Kun vaan saisi tuon toimimaan vielä kunnolla :)

Statistiikka

Viestiketjuista
264 153
Jäsenet
75 385
Uusin jäsen
Wonderi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom