IPTV tv keskustelu

Ostin tuon LiveGon 3kk, lisäsin sen M3U osoitteen Hot Playeriin. Se toimi hetken kunnes nyt ilmoittaa että pitkän latauksen päätteeksi että "Your list that you uploaded is not valid"
Minulla uusin LG 75" ja Livego kanavat ollut monta vuotta ja selaimena Smarters Pro ja hyvin pelaa, katson lähinnä urheilukanavia.

Käyttääköhän kukaan Espanjasta LiveGota, en saa millään pelaan Espanjan servereitä vaikka aspa laittaa aina uusia kokeiltavaksi. Nyt joutuu omien VPN-servereitten kautta käyttään suomiservereitä ja ne toimii kuin junan vessa. UHF ja iPhone ja Appletv, Anteron telkun Televizio.

Käyttääköhän kukaan Espanjasta LiveGota, en saa millään pelaan Espanjan servereitä vaikka aspa laittaa aina uusia kokeiltavaksi. Nyt joutuu omien VPN-servereitten kautta käyttään suomiservereitä ja ne toimii kuin junan vessa. UHF ja iPhone ja Appletv, Anteron telkun Televizio.
Toimii kyllä, tai ainakin näin sieltä minulle raportoitiin, kun uusia tunnareita ja serveriä laitettiin.

Espanjassa taitavat blokkailla ahkeraan noita IPTV-domaineja.
Helpoin varmaan käyttää VPN päällä jatkuvasti jonkun hyväksi todetun (=nopea) maan kautta.
Livegolla on myös maa-lukitus. Sitä maata joudut sitten käyttämään jatkuvasti jonka kautta ensimmäisen kerran palveluun yhdistät.

Espanjassa taitavat blokkailla ahkeraan noita IPTV-domaineja.
Helpoin varmaan käyttää VPN päällä jatkuvasti jonkun hyväksi todetun (=nopea) maan kautta.
Livegolla on myös maa-lukitus. Sitä maata joudut sitten käyttämään jatkuvasti jonka kautta ensimmäisen kerran palveluun yhdistät.
Ei ole livegolla mitään lukitusta.

IMG_20241211_113801.jpg
Hitto, lakkas kaikki näkymästä.
Smartiuselta elokuussa otettu vuoden lisenssi

Koita sitä aabb.is:ää? Pari vuotta sitten tuo oli se default smartiusen url. Käytän itse edelleen.
Tuota kokeilin ei toiminu, sammutin reitittimen, molemmat toimii 😂 .

Mutta hitto televizo sovellus hukkas kaikki suosikkilistat. Voi keles, mistä sitä enää muistaa mitä sarjoja oli suosikeissa odottamassa uusia jaksoja 😭

Viimeksi muokattu:
IPTV Smarters Prota olen käyttänyt Tizenissä. Suomitekstejä siihen ei oikein saa, mutta ilmainen. Mielellään ottaisin myös parempia vaihtoehtoja vastaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 201
Jäsenet
74 773
Uusin jäsen
Jurska

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom