IPTV tv keskustelu

Hommasin ilmaiseen kokeiluun Nordic Onen, mutta kun yritän avata saadun linkin vlc:llä, niin vetää vaan koko ohjelman jumiin. Eikö vaan koneessa tehot riitä vai mikä lienee vikana?
Tuo mitään tehoja koneelta kaipaa. Jos on anroid luuri, niin lataa siihen Televizo ja testaa sillä onko linkki toimiva.
 
Jaa, aika monessa paikkaa sitä vaan suositeltiin niin sillä ihmettelin. No täytyy pyytää uusi koodi jossain vaiheessa ja testata jollain toisella.
Saatettiin sitä itse streamin playeriksi suositella. Mutta ei ihan varmasti itse listan handlerisoftaksi…

Eihän siinä ole edes mitään varsinaista ”iptv” ui:ta sellaisia varten. Joku ikkuna jossa kaikki paska samassa läjässä tms.
 
Ketjua kun olen lueskellut niin selvästi suurin osa käyttää näitä iptv palveluita juurikin suomalaisten urheilulähetysten katsomiseen.

Itseä kiinnostaisi eniten taas mahdollisimman laaja valikoima eri maiden kanavia hyvällä laadulla ja myös mahdollinen elokuva/sarja tarjonta mieluusti 4k laadulla.

Mikä palvelu tuohon olisi hyvä?

Tämä, Ruotsi, Englanti, Usa, Venäjä, Ukraina, Japani, E-korea jne ovat mulla favorissa.
näillä pärjää, jos tahtoo väkisin tsiikata leffoja taikka dokkareita niin sitten smarter pro ja siinä tekstit.
 
Muissa olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä mutta winkkarille uskallan suositella Open-TV
Käytän itsekin tuota sen vähän mitä pitää koneella katsella.

Iptv ui on puoliok. Mutta itse playerina toimii täysin unix-kaulapartatason commanlinejäte mpv. Ei siinä ole mitään keyboard-shortcut helppejä, monikanavaäänet ei toimi edes etäisesti tunkkamatta conffis-filuja jne.

Viimeisin asennus yhteen windows 11 koneeseen ei saanut koko mpv:tä auki. En jaksanut selvittää mikä sillä tällä kertaa oli hätänä.
 
Mutta itse playerina toimii täysin unix-kaulapartatason commanlinejäte mpv.
Heh, vai että commanlinejäte [sic]. Erikoinen näkökanta tyypiltä, joka toivoisi maailman toimivan asmilla. mpv tekee juuri sen mitä pyydetään ja tekee sen parhaiten. Keyboard shortcut helppi gearit löytyy kun painaa i ja 4.
 
Heh, vai että commanlinejäte [sic]. Erikoinen näkökanta tyypiltä, joka toivoisi maailman toimivan asmilla. mpv tekee juuri sen mitä pyydetään ja tekee sen parhaiten. Keyboard shortcut helppi gearit löytyy kun painaa i ja 4.
En ole koodannut yhtään tuotetta toimimaan command lineltä. Oli asmi tai ei käytössä. Teen työkseni laitteita joita ihan kaikki ihmiset voi käyttää. Erikoista tai ei.

Mikä sinulle on parasta ei välttämättä kaikille ole. Voin vakuuttaa että kun 70+v isäni käyttää näitä iptv-palveluita, hän ei ikinä pysty tekemään sitä mpv:llä. Surkeampaa softaa ei hänen näkökulmastaan pysty olemaan.
 
En ole koodannut yhtään tuotetta toimimaan command lineltä. Oli asmi tai ei käytössä. Teen työkseni laitteita joita ihan kaikki ihmiset voi käyttää. Erikoista tai ei.

Mikä sinulle on parasta ei välttämättä kaikille ole. Voin vakuuttaa että kun 70+v isäni käyttää näitä iptv-palveluita, hän ei ikinä pysty tekemään sitä mpv:llä. Surkeampaa softaa ei hänen näkökulmastaan pysty olemaan.
Isäni on myös 70+v ja hänellä tuskin olisi vaikeuksia käyttää mpv:tä. Ymmärrän kyllä, ettei kaikki siihen kykene, mutta mikään jäte mpv ei ole.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 337
Viestejä
4 427 344
Jäsenet
73 319
Uusin jäsen
Linde_8

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom