IPTV tv keskustelu

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 056
Ei kyllä löytynyt Iptv Smarters Pro. Nokian valikoista eikä PlayKaupasta.
Pro
Lite
Kotisivut ja apk:
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
316
Onkos muilla ongelmia Leadcool tilauksen kanssa. Näyttäisi, että kirjautumistunnarit eivät toimi tms. APP:n uudelleen latausjaan ei auta..
Tuki vastasi, että ovat rajoittaneet katselun vain Suomeen. Olen nyt ulkomailla, eli vika siinä. Mutta VPN näyttäisi toimivan.
Lupasivat vaihtaa maan, kun vaan ilmoitan sen.
Niin, onkohan muillakin toimittajilla vastaava rajoitus?
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
546
Onko tullut tietoon jo, esiintyykö tossa uudessa Nokia 8010:ssä sitä samaa HDR-bugia kuin Nokia 8000:ssa eli että HDR-telkkareiden kanssa käyttäessä laite pakottaa HDR-tilan ja tän kanssa joutuu aina säätämään?
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
316
Tuki vastasi, että ovat rajoittaneet katselun vain Suomeen. Olen nyt ulkomailla, eli vika siinä. Mutta VPN näyttäisi toimivan.
Lupasivat vaihtaa maan, kun vaan ilmoitan sen.
Niin, onkohan muillakin toimittajilla vastaava rajoitus?
Tuli tuelta vastaus, että resetoivat liittymän. Serverin osoite muuttui. Ilmeisesti on jostakin syystä ollut tarve eriyttää eri maiden käyttäjät omiin ryhmiin.
Käyttäjän tunnarit pysyvät kuitenkin ennallaan. Katsotaan miten toimii, kunhan ehdin kokeilla.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
810
Tuli tuelta vastaus, että resetoivat liittymän. Serverin osoite muuttui. Ilmeisesti on jostakin syystä ollut tarve eriyttää eri maiden käyttäjät omiin ryhmiin.
Käyttäjän tunnarit pysyvät kuitenkin ennallaan. Katsotaan miten toimii, kunhan ehdin kokeilla.
Palvelu lukittuu siihen maahan, jossa se aktivoidaan käyttöön (=kirjaudutaan ensimmäistä kertaa palveluun ja aletaan jotain katsomaan).
Kun tulet Suomeen, nii se ei sitten taas enää toimi täällä, jos sen nyt lukitset taas tuen avustuksella johonkin toiseen maahan.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Huomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa joko Chromecast HD tai Xiaomin 4K palikka. Lopullista päätöstä en ole vielä tehnyt, varmaankin Chromecast olisi luotettavampi valinta mutta toisaalta Xiaomissa olisi 4K resoluutio. GoogleTV käyttiksestä olen tykännyt TV:ssä, Shieldissä oli Android joka toimi yhtälailla sulavasti.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 056
Huomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa joko Chromecast HD tai Xiaomin 4K palikka. Lopullista päätöstä en ole vielä tehnyt, varmaankin Chromecast olisi luotettavampi valinta mutta toisaalta Xiaomissa olisi 4K resoluutio. GoogleTV käyttiksestä olen tykännyt TV:ssä, Shieldissä oli Android joka toimi yhtälailla sulavasti.
Ostin black fridayna yhden tuollaisen CCGTV HD:n.
Käytössä ei ole mitään eroa tai lagia vrt. 4K versioon (mulla ollut sellainen jo pitkään). Toki johtunee siitäkin, että mm av1-koodekkituki tuuttaa kevyempää tavaraa.

Joka tapauksessa, jos telkku tai projektori on FHD eikä 4K, niin tuo HD-tikku on ihan hyvä valinta.
Jos taas on 4K, niin silloin sitten tikkukin 4K.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 655
Huomenna olisi tarkoitus käydä ostamassa joko Chromecast HD tai Xiaomin 4K palikka. Lopullista päätöstä en ole vielä tehnyt, varmaankin Chromecast olisi luotettavampi valinta mutta toisaalta Xiaomissa olisi 4K resoluutio. GoogleTV käyttiksestä olen tykännyt TV:ssä, Shieldissä oli Android joka toimi yhtälailla sulavasti.
Yksi vaihtoehto lisää, Roku Streaming Stick 4K. Itsellä käytössä Roku Express 4K. Amazonin sivuilla lukee toimii ainoastaan Saksassa, ei pidä paikkaansa (ainakaan omalla kohdalla). Hyvin toimii ja parkuu suomalaisessa himassa. Näppärä, nopea, säätöjä löytyy yms.

App löytyy myös, jos haluaa kaken yms. kapulaansa. The Roku App (Official) - Apps on Google Play
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.01.2019
Viestejä
71
No oikeastaan ne järkevät vaihtoehdot on LiveGo ja Nordic1. Tai sitten joltain muulta myyjältä.
Jälkimmäinen on tyyriimpi, mutta paljon parempi ja myös tarjonnaltaan laajempi.

Sovelluksista suosittuja on esimerkiksi monen mielestä se paras Tivimate (itse en diggaa), Televizo (käytän pääosin tätä) ja Iptv Smarters Pro. Viimeksimainitulla on mun silmiin paras kuvanlaatu natiiviplayerilla, mutta Televizon käyttöliittymä on minusta kivempi.

Paljon muitakin hyviä on.

Onko tuos livegossa cmoret ym? Katoin et ky tarjoukses 25e
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
46
No oikeastaan ne järkevät vaihtoehdot on LiveGo ja Nordic1. Tai sitten joltain muulta myyjältä.
Jälkimmäinen on tyyriimpi, mutta paljon parempi ja myös tarjonnaltaan laajempi.

Sovelluksista suosittuja on esimerkiksi monen mielestä se paras Tivimate (itse en diggaa), Televizo (käytän pääosin tätä) ja Iptv Smarters Pro. Viimeksimainitulla on mun silmiin paras kuvanlaatu natiiviplayerilla, mutta Televizon käyttöliittymä on minusta kivempi.

Paljon muitakin hyviä on.
Löytyykö jostain järkevää kanavapakettia, minkä maksaa paypalilla? Ei oikein houkuttaisi luottokorttia suoraan naputella hämäräsivustoille.
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
133
Löytyykö jostain järkevää kanavapakettia, minkä maksaa paypalilla? Ei oikein houkuttaisi luottokorttia suoraan naputella hämäräsivustoille.
Ärrältä prepaid mastercard ja sillä maksu. Toimii normaalin luottokortin tapaan.


Edit: Tästä tosiaan aikaa kun käyttänyt, mutta luulisi ettei mikään ole muuttunut.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
46
Tuolta Nordicista sai myyjän kiinni chätillä / whasupilla ja sain maksettua paypalilla. Otin 3kk setin testiin, näyttää toimivan ihan hyvin. Televizo appi käytössä Nokian boksilla. Jostain syystä tuo Televizon 6e maksun suorittaminen jää jumittamaan eikä onnistu puhelimella ja selaimella kokeiltuna, mutta pitää kokeilla myöhemmin uudestaan. Kiitoksia kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille vinkeistä :)
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
524
Tuolta Nordicista sai myyjän kiinni chätillä / whasupilla ja sain maksettua paypalilla. Otin 3kk setin testiin, näyttää toimivan ihan hyvin. Televizo appi käytössä Nokian boksilla. Jostain syystä tuo Televizon 6e maksun suorittaminen jää jumittamaan eikä onnistu puhelimella ja selaimella kokeiltuna, mutta pitää kokeilla myöhemmin uudestaan. Kiitoksia kaikille tähän ketjuun kirjoittaneille vinkeistä :)
Vieläkö toimii, ja millaiset kokemukset ?
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
Onko tuo yllä mainittu Nordic järkevin jos futista mielis seurata? Ajatus ois suoraan viime vuoden sampan töllöstä seurailla, ettei mitää bokseja nyt aluksi ainakaan ole.

Tai on mulla Mi Box 3(?) jossain laatikossa pyörimässä.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Onko tuo yllä mainittu Nordic järkevin jos futista mielis seurata? Ajatus ois suoraan viime vuoden sampan töllöstä seurailla, ettei mitää bokseja nyt aluksi ainakaan ole.

Tai on mulla Mi Box 3(?) jossain laatikossa pyörimässä.
Riippuu varmaan mitä futista ja millä selostuskielellä tykkää katsella.

Eihän tuo mahdottoman kallis ole kokeilla vaikka 1-2 kuukauden tilauksella.
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
96
Riippuu varmaan mitä futista ja millä selostuskielellä tykkää katsella.

Eihän tuo mahdottoman kallis ole kokeilla vaikka 1-2 kuukauden tilauksella.
No siis tuolta löytyy kaikki isoimmat futissarjat, ja melkein kaikilla mahdollisilla kielillä. Ei ole sellaista urheilutapahtumaa vielä löytynyt, mitä nordic1:stä ei olisi löytynyt. Yleensä suomeksi/englanniksi ja hyvällä laadulla.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
No siis tuolta löytyy kaikki isoimmat futissarjat, ja melkein kaikilla mahdollisilla kielillä. Ei ole sellaista urheilutapahtumaa vielä löytynyt, mitä nordic1:stä ei olisi löytynyt. Yleensä suomeksi/englanniksi ja hyvällä laadulla.
Voi se olla tuon kanssa vähän hiljaista jos johonkin japanilaiseen futikseen tykästynyt ja niiden sarjaa tykkää seurata tai jotain tiettyä Etelä-Amerikan tai Afrikan kansallista sarjaa. Silloin kannattanee muuta vaihtoehtoa iptv:n palveluntarjoajaksi katsella.

Hyvin tuo sen sijaan riittää jos jotain pohjoismaista jalkapalloa tykkää seurata, brittifutista, bundesliigaa, Serie A-sarjaa tai Espanjan liikaa tai vaikka MLS sarjaa P-Amerikasta tai yliopistojen socceria.

Varmaan sata kertaa enemmän jalkapalloa tuolta NordicOne iptv-palvelusta näkyy kuin yksi ihminen pystyy katsomaan vaikka sitä kaiken valveillaoloaikansa katselisi. Jääkiekon osalta tilanne on lähes yhtä toivoton että ei tunnit vain riitä elämässä kaiken katsomiseen.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Toimiiko toi (yllä mainittu)nordic one iptv että nettisivuilta tilaan paketin ja LG töllöön lataan nordic iptv-sovelluksen ja se on siinäkö??

Pitänee ladata LG telkkariin joku iptv-sovellus. Siinä vaikka listaa mitä kokeilla:


iptv-sovellukseen syötetään sitten se ostettu iptv-tilaus m3u-osoite, jossa on mukana se oma käyttäjätunnus ja salasana osana osoitetta.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
46
Vieläkö toimii, ja millaiset kokemukset ?
Lyhyesti sanottuna, tosi hyvät kokemukset hintaansa nähden. Jotkut kanavat ovat joskus lagittaneet, mutta 99% ajasta ei ole ollut mitään ongelmia. Hinta-laatusuhteeltaan aivan lyömätön paketti. Itse pääasiassa katsonut jääkiekkoa, valioliigaa ja ralleja tähän menessä. Palvelussa on myös VOD kamaa, eli voit katsoa sarjoja ja elokuvia alusta loppuun omaan tahtiin. Erittäin paljon hyviä sarjoja ja elokuvia löytyy.

Toki jos joku urheilutapahtuma tulee juuri siltä kanavalta mikä sattuu juuri sillä hetkellä bugittamaan, niin onhan se ärsyttävää. Yksi jääkiekkomatsi on jäänyt katsomatta kun se oma matsi tuli juuri siltä ainoalta kanavalta mikä lagitti sillä hetkellä.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
46
Onko tuo yllä mainittu Nordic järkevin jos futista mielis seurata? Ajatus ois suoraan viime vuoden sampan töllöstä seurailla, ettei mitää bokseja nyt aluksi ainakaan ole.
En tiedä järkevimmästä, mutta kyllähän tuolta kaikki mahdollinen futis löytyy ja homma tuntuu toimivan hyvin. Ota joku 3kk tilaus testiin kuten itse tein.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 056
En tiedä järkevimmästä, mutta kyllähän tuolta kaikki mahdollinen futis löytyy ja homma tuntuu toimivan hyvin. Ota joku 3kk tilaus testiin kuten itse tein.
Urheilun suhteen parasta näissä on, että kaikki isommat kansainväliset liigat ja urheilutapahtumat löytyvät usean maan palveluista vähän eri lafkojen striimeinä, niin käytännössä sitten aina löytyy se toimiva laadukas striimi jostain, vaikka se suomalainen joskus harvoin tökkisikin.

Toki kotimaan sarjoissa näin ei tietenkään ole.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Hienoa että täällä on myöskin asiantuntijoita, itse osaan käyttää vain iptv-boxia ja netv:tä, siinä kaikki.
Omani on jo 4vuotta vanha ja temppuilee vähäsen, favorista liveen mennessä ei aina tule heti vaan odottamalla selattavat maat.
en viitsi vaivautua ostamaan uutta boxia 40e:lla kun kerran toimii minun käytössäni.
välillä teen checkin ja tarkistelen uusia kanavia ympäri ämpäri maailmaa.
Esim. Venäjän ylen kanava on kiva, vaikkei mitään ymmärrä, yksi kuva vastaa tuhatta sanaa.
Sitä kun ei pakotteiden vuoksi saa mistään operaattorilta kuulemma maksukanavana enää....

Netflixin Saksan kanavat ovat kivoja mutta pilattu, Saksassa kaikki leffat dubataan, eikä niitä oikein viitsi katsella pahemmin.
Nauratti eilen telkassa, C-moren sporttikanava n.40e/KUUKAUSI.
ja netv 27e/VUOSI :D hah...

tässä on edessä taas helmikuun 20, investointi, pitää maksaa vuodeksi etiä päiin.

Täällä on sen verran professional-juttua että olen itse rookiena pudonnut kyydistä ajat sitten :)

Kaveri tulee perjantaina, pitää sille opettaa sen iptv:n netv:n käyttöä, kun on ihan kädetön,
pitää antaa A4 paperi ja käskeä merkkaamaan kaikki ylös, muuten siitä ei tule mitään jollei käytä niin ei tule harjoiteltua.
eikä tule mitään että minä laitan 10 kavavaa suosikeikin ja saatavana on yli 10 000 kanavaa, mutta ei osaa laittaa suosikeikin...
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Toki jos joku urheilutapahtuma tulee juuri siltä kanavalta mikä sattuu juuri sillä hetkellä bugittamaan, niin onhan se ärsyttävää. Yksi jääkiekkomatsi on jäänyt katsomatta kun se oma matsi tuli juuri siltä ainoalta kanavalta mikä lagitti sillä hetkellä.
Jos kyseessä oli jääkiekon SM-liiga, niin CMoren kiekkokanavien lisäksi kannattaa kokeilla Discoveryn tapahtumakanavia. Niiltä näkyy samat ottelut.

VOD leffojen ja sarjojen osalta kannattaa kokeilla iptv-soittimena televizo nimistä sovellusta. Siinä nimittäin toimii hyvin ne automaattiset tekstitykset.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Oon ollut kyllä tyytyväinen PeoplesTV:hen, seuraan paljon urheilua ja tässä on oikeastaan kaikki. Leffoja ja sarjoja tulee myös katsottua aika paljon, oikeastaan ainoat miinukset ovat ettei kaikissa sarjoissa ole suomi-tekstejä mm Sopranos olisi ollut kiva katsoa pitkän tauon jälkeen, samoin The Wire, Rogue Heroes ym. Vastapainoksi uusia sarjoja mm. Mahtisormus ja House of the Dragons löytyy Suomi subeilla.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
46
Jos kyseessä oli jääkiekon SM-liiga, niin CMoren kiekkokanavien lisäksi kannattaa kokeilla Discoveryn tapahtumakanavia. Niiltä näkyy samat ottelut.

VOD leffojen ja sarjojen osalta kannattaa kokeilla iptv-soittimena televizo nimistä sovellusta. Siinä nimittäin toimii hyvin ne automaattiset tekstitykset.
Kiitoksia vinkistä, Discoveryä en tajunnutkaan katsoa. Itsellä tosiaan tuo televizo käytössä ja tekstitykset pelaavat hyvin.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
En tiedä järkevimmästä, mutta kyllähän tuolta kaikki mahdollinen futis löytyy ja homma tuntuu toimivan hyvin. Ota joku 3kk tilaus testiin kuten itse tein.
Otin 1kk testiin, maksu Paypalilla onnistui kun pisti myyjälle whatsapis viestiä. Harmittaa vaan kun Paypal otti tuosta 4€ välistä, mutta ens kerralla sit varmaan luottokortilla.

Testasin nopeasti puhelimella toimivuuden mutta tänään tarvii viritellä tuo telkkariin.
 

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 952
Testasin nopeasti puhelimella toimivuuden mutta tänään tarvii viritellä tuo telkkariin.
Kannattaa muistaa että noissa saa katsoa vain yhdellä laitteella kerrallaan (yhdestä IP:stä).

Jos katsoo esim. TV:stä (oma/kiinteä netti) ja samaan aikaan joku katselee mobiilinetin kautta vaikka toisessa huoneessa/reissussa samoilla tunnuksilla niin IPTV palvelun tarjoaja huomaa sen niin yleensä tulee jo parissa tunnissa bännit palveluun ja menetät rahasi sekä katselu oikeutesi.

Silloin on turha kysellä rahojaan takaisin..

Jos haluaa välttämättä useammalle katselulaitteelle oikeudet niin jotkut palveluntarjoajat tarjoavat sitä lisähintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
Kannattaa muistaa että noissa saa katsoa vain yhdellä laitteella kerrallaan (yhdestä IP:stä).

Jos katsoo esim. TV:stä (oma/kiinteä netti) ja samaan aikaan joku katselee mobiilinetin kautta vaikka toisessa huoneessa/reissussa samoilla tunnuksilla niin IPTV palvelun tarjoaja huomaa sen niin yleensä tulee jo parissa tunnissa bännit palveluun ja menetät rahasi sekä katselu oikeutesi.

Silloin on turha kysellä rahojaan takaisin..

Jos haluaa välttämättä useammalle katselulaitteelle oikeudet niin jotkut palveluntarjoajat tarjoavat sitä lisähintaan.
Ok hyvää nippelitietoo, katsoin tosiaan duunissa puhelimella ja myöhemmin telkusta himassa monta tuntia myöhemmin niin ei tullut päällekkäisyyksiä.

Latasin muuten ton IPTV Smartersin pari vuotta vanhaan Samsungiin, näyttää toimivan hyvin niin en lähtenyt muita testaamaan.
 
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
524
Ok hyvää nippelitietoo, katsoin tosiaan duunissa puhelimella ja myöhemmin telkusta himassa monta tuntia myöhemmin niin ei tullut päällekkäisyyksiä.

Latasin muuten ton IPTV Smartersin pari vuotta vanhaan Samsungiin, näyttää toimivan hyvin niin en lähtenyt muita testaamaan.
20230203_104215.jpg

Mitäs tässä pitää tehdä, jotta pääsis jatkamaan, olis tarkoitus kokeilla Nordic1 palveluntarjoajaa ilmaisella testi vuorokaudella.

Tunnukset on tehty iptv smarters sivulla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
299


Mitäs tässä pitää tehdä, jotta pääsis jatkamaan, olis tarkoitus kokeilla Nordic1 palveluntarjoajaa ilmaisella testi vuorokaudella.

Tunnukset on tehty iptv smarters sivulla.
Ensimmäiselle riville haluamasi nimi kanavalistalle. Toiselle Nordic1-listan käyttäjätunnuksesi ja kolmannelle saman listan salasana. Viimeiselle sitten tuo Nordic1-listan URL-osoite.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
224
Onko linuxille jotain iptv smarters tapaista clienttia ? vlc toimii toki mutta esim. smarters on mielestäni paljon mukavampi käyttää
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.08.2019
Viestejä
524
Noh, menin sitten kämmäämään, klikkailin Nordicin kokeilu tilausta ja vahingossa laitoin vielä kuukauden kokeilunkin.. unohtu myös se mac osoite siitä

No hetken päästä tulee maili että tuossa ois linkki jolla maksaa kuukauden jakso. Vastasin siihen että kävi kämmi, ja halusin vain sen ilmaisen kokeilun, ja laitoin siihen sen mac osoitteen....

4 tuntia ja ei mitää vastausta... Uusi päivän kokeilu tilaus sisään, mac osoitteen kanssa ...

Vastaus mailiin että asiaa on ruvettu työstämään ja siinä se. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen...

Tuskinpa sitä ilmaista kokeilua saa enään
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Noh, menin sitten kämmäämään, klikkailin Nordicin kokeilu tilausta ja vahingossa laitoin vielä kuukauden kokeilunkin.. unohtu myös se mac osoite siitä

No hetken päästä tulee maili että tuossa ois linkki jolla maksaa kuukauden jakso. Vastasin siihen että kävi kämmi, ja halusin vain sen ilmaisen kokeilun, ja laitoin siihen sen mac osoitteen....

4 tuntia ja ei mitää vastausta... Uusi päivän kokeilu tilaus sisään, mac osoitteen kanssa ...

Vastaus mailiin että asiaa on ruvettu työstämään ja siinä se. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen...

Tuskinpa sitä ilmaista kokeilua saa enään
Suosittelen kokeilemaan myös tuota PeoplesTV:tä:
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
133
Mitäs VPN palvelua ihmiset käyttävät IPTV:n kanssa? Express VPN on omassa käytössä toiminut varsin mallikkaasti.
 

Hiikeri

Team Intel
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
1 952
On siellä, mulla oli NordicStream.One ja nyt iptv.world (Nordic edition) joissa molemmissa jotain 6-7000 leffaa ja päälle tuhansia eri sarjoja Suomi teksteillä.

Worldissä nyt 19658 leffaa mutta Multisub hakemistoissa yhteensä ~8000 joissa on ~80% Suomi tekstit, siis mainittu arvioni eli 6-7000 leffaa teksteillä.
Toki jotkut samoja kun on erikseen 4K Multisub hakemisto. Jossain 4K versiossa ei ollut tekstejä niin katsoin FHD versiona jossa tekstit oli.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
höh, eilen toimi iptv netv softa tänään ei :(
katsoin evybuysta sekä omista tilauksista niin 26.02 menee vasta umpeen, ehkä käynyt joku kämmi siellä, laitoin viestiä.
vdo toimii ok. mutta live ja favoritet eivät näy ollenkaan :(
kerran aiemmin resetoinut purkin ja laittanut uudestaan favoritet, oli iso homma enkä ala heti tekemään sitä uudestaan..
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
443
IPTV Smarters Pro + livego (Evybuy) + Samsung QE65Q70AAXXH
20230205_143903.jpg

Mitenhän saisin (automaatti?)teksitykset pois päältä? Näkyy Usa & Can -kanavilla.
Smarters:n valikoista on nappaistu "Active subtitle" pois, mutta ei ole vaikutusta asiaan
 
Liittynyt
20.10.2020
Viestejä
133
IPTV Smarters Pro + livego (Evybuy) + Samsung QE65Q70AAXXH

Mitenhän saisin (automaatti?)teksitykset pois päältä? Näkyy Usa & Can -kanavilla.
Smarters:n valikoista on nappaistu "Active subtitle" pois, mutta ei ole vaikutusta asiaan
Olin muutama viikko sitten jenkeissä ja huomasin, että muutamilla kaapelikanavilla oli oletuksena tekstitykset päällä. Olisiko niin, että IPTV tarjoaja striimaa kanavaa tekstityksillä jolloin tekstit ovat liimattuna suoraan lähteestä?
 
Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
443
Olin muutama viikko sitten jenkeissä ja huomasin, että muutamilla kaapelikanavilla oli oletuksena tekstitykset päällä. Olisiko niin, että IPTV tarjoaja striimaa kanavaa tekstityksillä jolloin tekstit ovat liimattuna suoraan lähteestä?
Se voi olla juurikin noin. Häiritsee melkoisesti nuo tekstit, kun sijaitsevat missä milloinkin ja tulevat isolla viivellä.
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
31
Morjesta, miltä palveluntarjoajalta löytyy discoveryn kanavat ja suomen viaplay/v sport kanavat?
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
200
Morjesta, miltä palveluntarjoajalta löytyy discoveryn kanavat ja suomen viaplay/v sport kanavat?
Nordic1 löytyy ainakin Viaplayn kanavat sportteineen ja Discovery+Discovery science.
Noita Discoveryn kanavia en ole juuri katsellut, ja en tiedä tuleeko sieltä ihan 24/7 ohjelmaa, äsken oli ainakin offline.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Hyvää palvelua, ehkä tulee evybuyista joskus jotain lauantaina laitoin epostin että tili ei futaa vaikka maksettu 26.02 saakka.
eivät vielä ole vastaneet mitään, pitää kohta ostaa uusi, on se kummaa touhua.
enkä satasella ole laittanut kahteen laitteeseen samaa koodia, kuten eräälle täällä kävi :(
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 560
Viestejä
4 166 325
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom