IPTV tv keskustelu

Liittynyt
01.02.2019
Viestejä
443
Tuli hommattua Evybuy:lta IPTV Nordic. Käytän Shieldillä IPTV Smarters Pro:ta kanavien katseluun, mitenhän tuohon saisi EPG:n toimimaan?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Tuli hommattua Evybuy:lta IPTV Nordic. Käytän Shieldillä IPTV Smarters Pro:ta kanavien katseluun, mitenhän tuohon saisi EPG:n toimimaan?
Juuri nyt ei oikein mitenkään. Nordicilla on jonkinlainen järjestelmämuutos meneillään ja noin 2-3 viikon ajan EPG on satunnaisesti toiminut osalla kanavista, mutta pääosin ei.
EPG osoite, jos haluaa käsin pakottaa, spoilerin takana.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 345
Nokia streaming box 8000 oli kyllä ihan loistava hankinta. 80€ hinta voi tuntua kovalta kun 50€ hinnallakin saa noita 4k tikkuja, mutta tuo kaukosäädin + liitännät on ehdottomasti hinta-eron arvonen. Tuon summan säästää jo pelkästään sillä että ei tartte ostaa OTG-splitteriä + USB verkkokorttia ja kaupanpäälle saa varmaan parhaimman kaukosäätimen mitä näissä laitteissa tulee mukana. Hieman piti tapella että sai vakio launcherin vaihdettu, mutta ohjeet alla pelasti tilanteen. Eli piti ADB komennolla disabloida vakio launcherin jolloin Home näppäin hyppäsi toiseen launcheriin automaattisesti. Button re-mapperit yms ei toimineet kunnolla vaan tämä alla oli ainut tapa saada toimimaan oikein.


Aikaisemmin itselläni oli ollut huonoja kokemuksia Android TV:stä, lähinnä hitauden takia, mutta tämä Nokia 8000 ei ole mitään hidasteluja vielä tullut eteen ja kaikki reagoi napinpainalluksiin heti ja ohjelmat aukeaa hyvin nopeasti.

@escalibur Mitään asetusta tuosta MAC osoitteesta ei löydy, mutta ainakin reitittimestä katsottuna MAC osoite täsmää sen kanssa mitä Nokian settingsit näyttävät. Mitenköhän tuota pystyisi testaamaan että vaihtuuko edes, muuta kuin kirjoittamalla tuon ylös ja tsekkaa viikon päästä uuestaan...?

Ainut ongelma mikä vielä on ratkaisematta, on se että miten helvetissä saisin Logitechin K400 plussan ääkköset toimimaan. Joku on vissiin saanut External Keyboard Helperin avulla ongelman fiksattu, mutta ei viitsisi maksaa 1.8€ siitä että pääsisi testaamaan.... Tuossa Logitechissä on se jees että siitä löytyy Androidille tarkoitetut näppäimet, mutta olisi varmaan pitänyt ostaa jenkki layoutilla jotta erikoismerkit täsmäis eikä tarttisi tämän ongelman kanssa tapella.

Edit: Tuli ladattua tuo External Keyboard Helper ja sillähän lähti pelittämään ääkköset ja erikoismerkit. Ainut vaan että silloin ei virtuaalinäppäimistö ilmesty, joka on toisaalta ihan hyväkin. Ja tuossa Nokian kaukosäätimessä kun on paljon ylimääräisiä nappeja, niin yhteen nappiin sai laitettu näppäimistön vaihdon, eli jos haluaakin kirjoittaa kaukosäätimellä virtuaalinäppäimistöllä, niin käy napin painalluksesta. Eli ongelma ratkottu.
 
Viimeksi muokattu:

Nuuka-ukko

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2022
Viestejä
14
Onko kellään tietoa milloin Nokia streaming box 8000 saa uuden android päivityksen?
 
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
142
Chromecastillä olisi tarkoitus saada kuva siirreltyä koneelta telkkariin, joka toisessa huoneessa Wifin yli.
Kyse olisi suljetusta Wifiverkosta, jolla ei siis pääsyä internettiin.

Yritin pikaseen säätää, mutta ei tuntunut onnistuvan. Antoi jotain erroria, että Wifissä ei yhteyttä internettiin. Käytin kyllä Chromecastin ulkoverkossa, jotta päivitti itsensä.

Onnistuuko toi mitenkään?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Chromecastillä olisi tarkoitus saada kuva siirreltyä koneelta telkkariin, joka toisessa huoneessa Wifin yli.
Kyse olisi suljetusta Wifiverkosta, jolla ei siis pääsyä internettiin.

Yritin pikaseen säätää, mutta ei tuntunut onnistuvan. Antoi jotain erroria, että Wifissä ei yhteyttä internettiin. Käytin kyllä Chromecastin ulkoverkossa, jotta päivitti itsensä.

Onnistuuko toi mitenkään?
Lyhyesti: ei.
Miracast-dongle tai AppleTV toimii.
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
330
Kuinkas tarkkaa Evybuy:sta ostetun IPTV nordicin kanssa on jos käyttää monesta IP:stä samaan aikaan? :) Varmaan on estetty?

Ekaa kertaa tulisi sunnuntaina eteen tämmöinen tarve..
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
316
Uskaltaako Evybuy.com:ista ostaa? Toimiiko samalta serveriltä kuin Nordicin kanssa? Se toimii ainakin tosi hyvin.
Testikoodit ovat kait tiskin alla? Pitää erikseen pyytää Whatsapilla tai telegramilla
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
330
Evybuy:sta ostettu lähinnä formuloita varten. Laitteena Shield ja softa Kodi.

Semmoinen huomio että tuolla on monesta kanavasta erikseen "FullHD" ja "HD"-versiot, mutta kyllä ne molemmat on oikeasti 720p.. FullHD vaan isommalla bitratella. Ihan muutama kanava oli aidosti 1080.

Osassa kanavista on alkuperäinen 1080i uudelleenpakattu 720p25:ksi, jolloin kuvanopeus puolittuu! Etenkin urheilussa tosi tökkivä. Mutta esim nämä kiinnostavimmat VSport-kanavat on kyllä 720p50 eli sulavalla liikkeellä.

Kodin kanssa satunnaisesti katkeaa, mutta korjaantuu kun vaihtelee hd/fullhd-välillä.. Joskus kokeilin puhelimessa VLC ja siitä Chromecastilla telkkaan, tällä kombolla ei pätkinyt yhtään. Eli voisi yrittää jotain Kodin puskurikokoa kasvattaa tms . Mutta sen verran harvoin katkoo että en ole jaksanut perehtyä.

Viaplay-ketjuja kun lukee niin tuntuu monella olevan pätkimisiä sielläkin... En pitäisi mahdottomana että katkoo vaan se IPTV-palveluun sisään menevä streami, mistä ne jakaa eteenpäin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 043
Kivittelisi että ne kaappaa sen dvb striimistä ennemmin kuin tuolta viaplayn kautta. Ainakaan satelliitin kautta siinä dvb striimissä ei ole ollut mitään vikaa.
 
Liittynyt
03.06.2022
Viestejä
69
Kyselen nyt tyhmiä, mutta kun tähän asti olen tyytynyt katsomaan lineaari-tv:tä harava-antennilla, kun tulee niin vähän katsottua telkkaria, niin olen ihan pihalla. Pystyykö webOS-pohjaiseen telkkariin "virittämään" kanavat netin yli ilman mitään bokseja tai tilauksia? Vissiin Nelosen kanavat on yksinoikeudella jossain Telian(?) verkossa. Ylen kanavat ovat suorina Areena-sovelluksessa, mutta onko ne mahdollista saada kanavapaikoille?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Kyselen nyt tyhmiä, mutta kun tähän asti olen tyytynyt katsomaan lineaari-tv:tä harava-antennilla, kun tulee niin vähän katsottua telkkaria, niin olen ihan pihalla. Pystyykö webOS-pohjaiseen telkkariin "virittämään" kanavat netin yli ilman mitään bokseja tai tilauksia? Vissiin Nelosen kanavat on yksinoikeudella jossain Telian(?) verkossa. Ylen kanavat ovat suorina Areena-sovelluksessa, mutta onko ne mahdollista saada kanavapaikoille?
Ei. Mutta tuolla LiveGo:n 26:lla eurolla vuodessa halvimmillaan jo saa sekä ilmaiset että myös sitten maksukanavat, jos vaan moraali taipuu siihen.
Ei ne sittenkään sen telkkarin kanavapaikoille mene, vaan töllöttimessä pitää aina avata iptv-sovellus, jolla käyttää.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Olen sitten taas kerran satasella kiitollinen iptv:lle.
skannasin favoriteja, löytyi hyvä leffa, toisen maailmansodan kullasta jne.
nooh, ensin kanavalistaa katsomaan mistä tulee vip is ruv
nooh, sitten katsomaan islannin tv-lähetystä mikähän tarina on kyseessä.
tosin jokainenhan osaa islantia!
nimen sain käännettyä suomeksi, kadonnut sähköhuone, Tanskalainen leffa 8 jaksoinen.
siitä sitten Tanskaan katsomaan, ei tärppää.
Siitä sitten databaseen katsomaan ei tärppää.
goolesta apuja, aivan säkällä löytyi oikea suomi nimi Kadonneen aarteen arvoitus ja vielä löytyi tuollainen erikoinesen hyvä sarja areenasta.
ei kun tippumaan ja huomenna ajan kanssa katsomaan kokonaan.
Tietty islanti väitti ettei ole asiaa tänne koska et ole islantilainen, vpn:ä auttoi tuossa että pääsin selaamaan telkka-kanavia.
sitten vielä jännitystä lisäsi että mikä hemmetin aika on islannissa kun suomessa on 23:00 :)

Pää-asia on että löytyi ja pääsen katsomaan sekä arkistoimaan tuon.
näin teen monen iptv:n ohjelman kohdalla, katson vain kanavan nimen ja siitä sitten duunaamaan.
jätän heti sen hetkisen katselun kesken..

Kuis muut?
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Kuinkas tarkkaa Evybuy:sta ostetun IPTV nordicin kanssa on jos käyttää monesta IP:stä samaan aikaan? :) Varmaan on estetty?

Ekaa kertaa tulisi sunnuntaina eteen tämmöinen tarve..
Jos oikein näin 00:30 ymmärsin kyssärin niin laitteen sijainnilla ei ole vaikutusta, katson omalla iptv:llä ohjelmia himassa ja viikonloput mökillä.
mutta laitteissa on joku mac tms. hömpötys, eli samaa username-salista ei saa laittaa kahteen eriin vehkeeseen.

Siis yksi laite yksi lisenssi, otat laitteet mukaan jos tahdot katsoa vaikka muualla kuin kotona.
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
330
Jos oikein näin 00:30 ymmärsin kyssärin niin laitteen sijainnilla ei ole vaikutusta, katson omalla iptv:llä ohjelmia himassa ja viikonloput mökillä.
mutta laitteissa on joku mac tms. hömpötys, eli samaa username-salista ei saa laittaa kahteen eriin vehkeeseen.

Siis yksi laite yksi lisenssi, otat laitteet mukaan jos tahdot katsoa vaikka muualla kuin kotona.
Ei kun tarkoitin siis samanaikaista katselua eri osoitteista.

Minulla ei ole mac-sidottu lisenssi. Tilausvaiheessa kun valkkaa "vlc" niin sieltä saa m3u-linkin mikä toimii esim androidin vlc-soittimella tai kodissa tms.

Olen usein käyttänyt ihan tuota samaa tunnaria monella eri androidilla ja kotona Kodilla ja hyvin se toimii, mutta ilmeisesti samanaikainen katselu ei ole mahdollista.

Olen itse asiassa siivonnut tuota m3u-tiedostoa hiukan että ei ole kuin suomikanavat jäljellä ja niistäkin osa turhemmista pois..
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Ei kun tarkoitin siis samanaikaista katselua eri osoitteista.

Minulla ei ole mac-sidottu lisenssi. Tilausvaiheessa kun valkkaa "vlc" niin sieltä saa m3u-linkin mikä toimii esim androidin vlc-soittimella tai kodissa tms.

Olen usein käyttänyt ihan tuota samaa tunnaria monella eri androidilla ja kotona Kodilla ja hyvin se toimii, mutta ilmeisesti samanaikainen katselu ei ole mahdollista.

Olen itse asiassa siivonnut tuota m3u-tiedostoa hiukan että ei ole kuin suomikanavat jäljellä ja niistäkin osa turhemmista pois..
Itse en kokeilisi katsoa kahdella laitteella yhtäaikaa, kun tässäkin threadissa on ollut esimerkki jossa käyttäjä on käsittääkseni logannut puhelimella ja telkulla samaan aikaan ohjatakseen telkkaria puhelimella? tjsp. Pari tuntia oli toiminut kunnes tunnukset oli lukittu.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Itse en kokeilisi katsoa kahdella laitteella yhtäaikaa, kun tässäkin threadissa on ollut esimerkki jossa käyttäjä on käsittääkseni logannut puhelimella ja telkulla samaan aikaan ohjatakseen telkkaria puhelimella? tjsp. Pari tuntia oli toiminut kunnes tunnukset oli lukittu.
Muistelen samaa, ja ko. henkilöltä meni herne syvälle nenään ja haukkui koko ketjun fake-mainokseksi :srofl:
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
IPVanishin vuoden tilaus umpeutui ja tilauksen uusiminen maksaisi lähemmäs 100€ vuosi Löysin netin syövereistä VPN Gate nimisen maksuttoman softan, muuten ilmainen mutta kerää käyttäjän lokitiedostot. Servereitä oli uskomaton määrä ja esimerkiksi Netflix toimii, uskaltaako kokeilla IPTV käytössä?
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
330
IPVanishin vuoden tilaus umpeutui ja tilauksen uusiminen maksaisi lähemmäs 100€ vuosi Löysin netin syövereistä VPN Gate nimisen maksuttoman softan, muuten ilmainen mutta kerää käyttäjän lokitiedostot. Servereitä oli uskomaton määrä ja esimerkiksi Netflix toimii, uskaltaako kokeilla IPTV käytössä?
Tästä on varmasti ollut kaikenlaista vääntöä, mutta yleinen näkemys on että IPTV on käyttäjälle laillinen kunhan striimiä ei tallenna tai jaa eteenpäin.

Eli sinänsä ei pitäisi olla tarvetta vpn:lle.

Muutenkin ihan https-streamejahan nuo on. Sehän on vahvasti salattu jo itsessään. Ulkopuolisen on mahdoton sanoa mitä dataa siinä kulkee. Se toki näkyy että mihin ip-osoitteeseen olet ottanut yhteyden, mutta esimerkiksi katsottu kanava ei paljastu.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Mulla ei toimi tämä IPTV ilman että käyttää jotakin VPN:ää. Ilman sitä ei kanavat näy ja esimerkiksi käyttämäni IPVanish toimii ainoastaan kahden maan kautta. Yhteytenä on DNA kaapeli.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Mulla ei toimi tämä IPTV ilman että käyttää jotakin VPN:ää. Ilman sitä ei kanavat näy ja esimerkiksi käyttämäni IPVanish toimii ainoastaan kahden maan kautta. Yhteytenä on DNA kaapeli.
Mulla taas meidän porukoiden wanhin iptv tr99 joku kinuski-boxi, kerran jo reboottasin sen ja asensin netv:n uusiksi, aikas usein netv:n käynnistämisen jälkeen alkaa urpo kyselemään uudestaan username passwordia :(
kapula on karmea, joutuu painamaan peukalo verillä että yleensä ottaa valinnan, uudemmat mitä olen sukulaisille hankkinut niin toimii kauniisti.
pitää varmaankin ostaa uusi maaliskuuksi 2023 kun uudistan tilin sitten vuodeksi eteenpäin.

En tiedä onko vikana purkki vaiko netv, mutta sukulaisilla futaa kauniisti.
musta tuntuu että purkki on paska.
maksoi siihen aikaan 60e posteineen.
on sillä kyllä katsottukin paljon, tai no, mikä on sitten paljon? joka päivä jonkun verran kun suomi-tv:stä tulee sontaa.
nyt suoraan kiinasta tilattuna tullit maksettuna n.40 jämpti hinta.

otin oikein wordiin favoritet talteen pari sivullista tuli kanavia jos ja kun laite sekoaa niin on favoritet edes tallessa, ettei tartte kaikkia metsästää uusiksi ulkomuistista, enkä tiedä paljonko kanavia oikein on netv:ssä, kun nettipaikka sanoo "10 000+" eli ainakin 10tonnia on, mutta paljonko päälle?
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 801
Mulla taas meidän porukoiden wanhin iptv tr99 joku kinuski-boxi, kerran jo reboottasin sen ja asensin netv:n uusiksi, aikas usein netv:n käynnistämisen jälkeen alkaa urpo kyselemään uudestaan username passwordia :(
kapula on karmea, joutuu painamaan peukalo verillä että yleensä ottaa valinnan, uudemmat mitä olen sukulaisille hankkinut niin toimii kauniisti.
pitää varmaankin ostaa uusi maaliskuuksi 2023 kun uudistan tilin sitten vuodeksi eteenpäin.

En tiedä onko vikana purkki vaiko netv, mutta sukulaisilla futaa kauniisti.
musta tuntuu että purkki on paska.
maksoi siihen aikaan 60e posteineen.
on sillä kyllä katsottukin paljon, tai no, mikä on sitten paljon? joka päivä jonkun verran kun suomi-tv:stä tulee sontaa.
nyt suoraan kiinasta tilattuna tullit maksettuna n.40 jämpti hinta.

otin oikein wordiin favoritet talteen pari sivullista tuli kanavia jos ja kun laite sekoaa niin on favoritet edes tallessa, ettei tartte kaikkia metsästää uusiksi ulkomuistista, enkä tiedä paljonko kanavia oikein on netv:ssä, kun nettipaikka sanoo "10 000+" eli ainakin 10tonnia on, mutta paljonko päälle?
Laita USB:llä näppis ja hiiri kiinni.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
899
Mulla taas meidän porukoiden wanhin iptv tr99 joku kinuski-boxi, kerran jo reboottasin sen ja asensin netv:n uusiksi, aikas usein netv:n käynnistämisen jälkeen alkaa urpo kyselemään uudestaan username passwordia :(
kapula on karmea, joutuu painamaan peukalo verillä että yleensä ottaa valinnan, uudemmat mitä olen sukulaisille hankkinut niin toimii kauniisti.
pitää varmaankin ostaa uusi maaliskuuksi 2023 kun uudistan tilin sitten vuodeksi eteenpäin.

En tiedä onko vikana purkki vaiko netv, mutta sukulaisilla futaa kauniisti.
musta tuntuu että purkki on paska.
maksoi siihen aikaan 60e posteineen.
on sillä kyllä katsottukin paljon, tai no, mikä on sitten paljon? joka päivä jonkun verran kun suomi-tv:stä tulee sontaa.
nyt suoraan kiinasta tilattuna tullit maksettuna n.40 jämpti hinta.

otin oikein wordiin favoritet talteen pari sivullista tuli kanavia jos ja kun laite sekoaa niin on favoritet edes tallessa, ettei tartte kaikkia metsästää uusiksi ulkomuistista, enkä tiedä paljonko kanavia oikein on netv:ssä, kun nettipaikka sanoo "10 000+" eli ainakin 10tonnia on, mutta paljonko päälle?
Olen melko varma, että vika on softassa.
Mulla tekee tuota samaa logout bugia uudella purkilla. Välillä riittää kun käynnistää netv:n uusiksi, niin se toimii. Välillä vaatii uudestaan laittaan tunnarit.
IPTV Stream Player saataa jokus vaatia paria restarttia ennen kun login pysyy päällä, mutta tätä tapahtuu vain jos on esim. jotain sarjaa kattonu ja sammuttanu laitteen lennossa tekkarin mukana.
IPTV Stream Playerin ainut ongelma on, että 90% kerroista, kun telkkaria ole yrittänyt suomesta katsoa, niin useilla kanavilla kuva on vihreä laatikko ja äänet kuulee taustalta. Kun käynnistää NeTV:n niin kanavat näkyy oikein.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Olen melko varma, että vika on softassa.
Mulla tekee tuota samaa logout bugia uudella purkilla. Välillä riittää kun käynnistää netv:n uusiksi, niin se toimii. Välillä vaatii uudestaan laittaan tunnarit.
IPTV Stream Player saataa jokus vaatia paria restarttia ennen kun login pysyy päällä, mutta tätä tapahtuu vain jos on esim. jotain sarjaa kattonu ja sammuttanu laitteen lennossa tekkarin mukana.
IPTV Stream Playerin ainut ongelma on, että 90% kerroista, kun telkkaria ole yrittänyt suomesta katsoa, niin useilla kanavilla kuva on vihreä laatikko ja äänet kuulee taustalta. Kun käynnistää NeTV:n niin kanavat näkyy oikein.
mulla taas mökillä, jossa on wlan niin kyselee username-passwordia, mutta kun lähden hakee irto-usb näppistä niin se onkin mennyt eteenpäin, ja toimii kunnolla :(
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Millä palvelulla näkyy Viaplay:t parhaiten? Testaillut monia ja mistään ei tunnu tulevan Viaplayn lähetykset läpi ja ToucanIPTV status antaa erroria.


E: Esimerkiksi nyt Viaplaylta pyörii WPT Tampere turnaus ja Extra kanavia on tarjolla ~40 niin miten pitäisi löytää oikea kanava?
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Millä palvelulla näkyy Viaplay:t parhaiten? Testaillut monia ja mistään ei tunnu tulevan Viaplayn lähetykset läpi ja ToucanIPTV status antaa erroria.


E: Esimerkiksi nyt Viaplaylta pyörii WPT Tampere turnaus ja Extra kanavia on tarjolla ~40 niin miten pitäisi löytää oikea kanava?
NEtv:ltä olen asentanut viaplayt kun sieltä tulee muistaakseni formulat, mitä broidi tykkää katsoa.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Millä palvelulla näkyy Viaplay:t parhaiten? Testaillut monia ja mistään ei tunnu tulevan Viaplayn lähetykset läpi ja ToucanIPTV status antaa erroria.


E: Esimerkiksi nyt Viaplaylta pyörii WPT Tampere turnaus ja Extra kanavia on tarjolla ~40 niin miten pitäisi löytää oikea kanava?
Näkyyhän tuo Tampere WPT hyvin sekä LiveGo / NETV että Nordic1 / PeoplesTV / Iptvworld palveluissa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Niin millä kanavalla? Testissä nyt Evybuy:n se Nordic paketti ja sillä ei ainakaan löydy.
Pitää katsoa kohta kotona, kun itse vihaan sporttia niin ei ole laitettuna.
uskoisin että löytyy Suomen alta ja sieltä VIAPLAY KOHTA, jollen väärin muista.
Niitä viaplay juttuja on monta kanavaa Suomen maan alta.

Ensin live, siitä ylhäältä valitaan Finland/Suomi ja sieltä puolessa välillä listaa.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Pitää katsoa kohta kotona, kun itse vihaan sporttia niin ei ole laitettuna.
uskoisin että löytyy Suomen alta ja sieltä VIAPLAY KOHTA, jollen väärin muista.
Niitä viaplay juttuja on monta kanavaa Suomen maan alta.

Ensin live, siitä ylhäältä valitaan Finland/Suomi ja sieltä puolessa välillä listaa.
Mulla on n. 40 eri Viaplay lähetystä täällä, mutta suurimmassa osassa ei näy mitään niin mietein miten pitäisi löytää tuo oikea.

Sen lisäksi Eurosportin lähetykset vain Ruotsiksi, kun otin tuon Evybuy Nordic IPTV paketin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Niin millä kanavalla? Testissä nyt Evybuy:n se Nordic paketti ja sillä ei ainakaan löydy.
Viaplay extra 17 HD tolla LiveGo:lla.
Mulla on n. 40 eri Viaplay lähetystä täällä, mutta suurimmassa osassa ei näy mitään niin mietein miten pitäisi löytää tuo oikea.

Sen lisäksi Eurosportin lähetykset vain Ruotsiksi, kun otin tuon Evybuy Nordic IPTV paketin.
LiveGo on ihan halvimmasta päästä, ei siltä sentään liikoja kannata liikoja odottaa. Lähetykset löytää kokeilemalla, eli jokainen feedi pitää vaan käydä läpi.
N1 tämäkin tapahtuma sitten taas löytyy helpommin eventseistä, tosin vain Ruotsin ja Tanskan feedi näyttää toimivan, Suomen on offline.

Ja juu, LiveGo:lla on Ruotsin Eurosportit Finlandiankin alla. N1 taas on sitten ihan oikeat suomiversiot.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Viaplay extra 17 HD tolla LiveGo:lla.
Kiitos oli sama.

LiveGo on ihan halvimmasta päästä, ei siltä sentään liikoja kannata liikoja odottaa. Lähetykset löytää kokeilemalla, eli jokainen feedi vaan läpi.
N1 tämäkin tapahtuma sitten taas löytyy helpommin eventseistä, tosin vain Ruotsin ja Tanskan feedi näyttää toimivan, Suomen on offline.
Mikä näistä sitten laadukkain? Jos N1 maksaa 50€ vuosi niin lasken sen vielä edulliseksi.

ja mites tuo Toucan?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Kiitos oli sama.


Mikä näistä sitten laadukkain? Jos N1 maksaa 50€ vuosi niin lasken sen vielä edulliseksi.
Jos näihin lähtee, niin pohjoismaisesta ja erityisesti urheilun näkökulmasta N1 on laadukkain kaikista niistä, mitä itse olen kokeillut, mutta saa siitä maksaa about satkun vuodessa.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 742
Home - Number One ?

Näyttää että olisi 50€/vuosi
Kuulostaa epäilyttävän halvalta.

N1 / Peoplestv ja millä muilla nimillä sitä samaa kakkua myydään maksaa yleensä aina noin sadasta eurosta vuodessa ylöspäin. Aliexpressistä sen voi saada alle satasella sopivalta myyjältä kun laittaa tilausosoitteeksi esim. Singaporen tai San Marinon tms. jossa ei alveja tunneta. Sitten taas Peoplestv brändillä se maksaa enemmän.

Livego on sitten hintalaatusuhteeltaan paras. Noin 25 euroa vuosi.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Kuulostaa epäilyttävän halvalta.

N1 / Peoplestv ja millä muilla nimillä sitä samaa kakkua myydään maksaa yleensä aina noin sadasta eurosta vuodessa ylöspäin. Aliexpressistä sen voi saada alle satasella sopivalta myyjältä kun laittaa tilausosoitteeksi esim. Singaporen tai San Marinon tms. jossa ei alveja tunneta. Sitten taas Peoplestv brändillä se maksaa enemmän.

Livego on sitten hintalaatusuhteeltaan paras. Noin 25 euroa vuosi.
LiveGo on muuten ihan jees, mutta bitratet varsinkin palloilulajien kannalta heikot, lisäksi fhd-kanavilta ei pääosin tule fhd-resolla, vaan perus-hd:na.
Erityisesti jos tykkää katsoa projektorilla tai isolla televisiolla N1 tarjoaa huomattavasti paremman kuvanlaadun.
Sen sijaan LiveGo:n hinta on tosiaan täysin lyömätön.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Mikä N1 siis tarkka nimi on ja mikä osoite?
Nordic channels tarjosi tämmöst, kuin "appfactory.group"


Okei, nyt taisi löytyä oikea. Toucanin testi nyt käytössä ja osoite muotoa iptvworld.ml. Striimien laatu, bufferointi nopeus ja kattavuus ihan eri luokkaa.
Mistä tän nyt siis saisi halvimmalla? Koittanut kaivaa aliexpressistä, mutta ei löydy mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
Voisko joku laittaa vaikka privana linkin siitä oikeasta N1 palvelusta ja PeoplesTV:sta? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla, tällä hetkellä käytössä ovat NETV ja Dino joihin olen ollut ihan tyytyväinen. En tiedä johtuuko uuden telkkarin säädöistä, IPTV:stä vai mistä kun esimerkiksi jalkapalloa katsoessa osa kentästä pikselöityy.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Voisko joku laittaa vaikka privana linkin siitä oikeasta N1 palvelusta ja PeoplesTV:sta? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla, tällä hetkellä käytössä ovat NETV ja Dino joihin olen ollut ihan tyytyväinen. En tiedä johtuuko uuden telkkarin säädöistä, IPTV:stä vai mistä kun esimerkiksi jalkapalloa katsoessa osa kentästä pikselöityy.
Mulle kanssa.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Hienoa, chekkasin ja löysin Japanin ylen kanavan NHK:n uudella nimellä, turhaan olin sitten katsomassa vuoden :(
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
422

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
Anteeksi että kysyn, mutta eikö netv:ssä näy footbollia?
itse en tosin katso mitään urheiluita ja omat boxini olen tilannut kiinasta suoraan, vatit maksettu ja lopullinen hinta n. 50e free internatiol shipping..
Alista minäkin olen boxit tilannut aina.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
Anteeksi että kysyn, mutta eikö netv:ssä näy footbollia?
itse en tosin katso mitään urheiluita ja omat boxini olen tilannut kiinasta suoraan, vatit maksettu ja lopullinen hinta n. 50e free internatiol shipping..
Alista minäkin olen boxit tilannut aina.
Netv bittivirta, siis kuvanlaatu ei oikein riitä jalkapalloon tai jääkiekkoon, eikä oikein muuhunkaan urheiluun. Muun televisio-ohjelman kyllä. Ja vaikka se Livego / netv maksaa vain n. 26 euroa vuosi, niin jos käyttö on urheilun katsominen, kannattaa ennemmin maksaa se n. satanen vuodessa nordicista, jossa bittivirta, reso ja kuvanlaatu muutenkin on parempi, samoin urheilutarjonta laajempi.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 660
@Jan11 ahaa, kiitos vinkistä, onko väliä sitten onko joku wanha purkki vaiko pitääkö olla 4K purkki?
mun uudet purkit mainostavat itseään 4K, en tajua kyllä näistä mitään ja sen huomaa :)
minusta paras leffa on vhs-rahinalla oleva, kuten älppäreissäkin pitää olla iän tuomaa rahinaa hih.
 
Liittynyt
01.03.2018
Viestejä
172
Komppaan kanssa Jan11a. Kattelin pari päivää trialilla noita livego / netv lähetyksiä ja testasin sen jälkeen tän iptvworldin mitä myydään monella nimellä (Nordicone, Toucan, Peoplestv) niin järjetön ero kuvanlaadussa ja yleisessä käyttö nopeudessä myös.
Leffavalikoima myös hyvä suomalaisilla tekstityksillä ja lisäksi pornoa tulee yli sadalta kanavalta 24/7. :thumbsup:

Hinta oli 93€/vuosi eli 7,75€/kuukausi.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 055
@Jan11 ahaa, kiitos vinkistä, onko väliä sitten onko joku wanha purkki vaiko pitääkö olla 4K purkki?
mun uudet purkit mainostavat itseään 4K, en tajua kyllä näistä mitään ja sen huomaa :)
minusta paras leffa on vhs-rahinalla oleva, kuten älppäreissäkin pitää olla iän tuomaa rahinaa hih.
Ei ole mistään boksista kiinni, vaan se livego/netv palvelun tarjoama lähetys-stream on enemmän pakattua ja kuristettua, siinä on enemmän digitaalista kohinaa, yksityiskohdat erottuu heikommin, ja on heikompi liiketoisto.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 299
Viestejä
4 156 703
Jäsenet
70 406
Uusin jäsen
Eppupelaa

Hinta.fi

Ylös Bottom