• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

IPTV tv keskustelu

Musta helpommalla pääsee, kun antaa sen iptv:n olla siinä maassa, missä eniten viettää aikaa (esim Suomi). Ja reissuissa sitten vpn sen maan servereille (esim. Suomi). Tai mikä tahansa muu maa. Muutenkin maailmalla julkisissa ja hotellien verkoissa se VPN tulee pidettynä päällä, niin ei juuri aiheuta ylimääräistä vaivaa.

Ja siihen liittyen multa suositus sveitsiläiselle Proton VPN:lle. Servereitä on hyvin tarjolla. Mutta paljon muitakin hyviä on tarjolla, vaikkapa Mullvad.
Joo, itellä vaan oli käytössä tuolloin Freedome joka ei ole paras vaihtoehto kun asemapaikkana oli Thaimaa ja sieltä käsin kiertelin Aasiaa.

Hei, sellainen kyssäri kun nyt on maxilla meneillään nuo u20 kisat, niin onko porukalla livego sitä max kanavaa?
Suomen pelit olen kyllä pystynyt katsomaan tv5 kautta, mutta jos haluaisi katsoa muita pelejä tai "ilman mainoksia" niin en ole otse löytänyt max kanavaa.

Live tv puolelta löytyy ihan kanavalista finland- HBO MAX&discovery+, mutta ei ole max kanavaa.

Käytössä samsung tv, iptv smarters pro sovellus ja kännykässä smarters pro premium sovellus. Vaikken usko että tähän on väliä tuolla appillä

Suomen pelit olen kyllä pystynyt katsomaan tv5 kautta, mutta jos haluaisi katsoa muita pelejä tai "ilman mainoksia" niin en ole otse löytänyt max kanavaa.
En ole itsekään sieltä löytänyt mitään joten olen katsellut Kanadan TSN-kanavien kautta näitä, kuten Spengler Cupiakin aiemmin. Mutta siellä on mainoksia.

En ole itsekään sieltä löytänyt mitään joten olen katsellut Kanadan TSN-kanavien kautta näitä, kuten Spengler Cupiakin aiemmin. Mutta siellä on mainoksia.
Aivan. 🙂 Joo no ei ne mainokset nyt niin vakavaa ole ja varsinkin suomen peleissä kun olen katsonut tv5 lähetystä niin mainokset tulee pelissä olevien taukojen aikaan, mutta tietysti erätauoilla spekulointia jatkavat max kanavalla ja tv5 mennään mainoksille 😁
Mutta hyvä tietää että tuolta ainakin näkee muutkin pelit.👍🏻

Sellaisen huomasin tuossa kun puuceella katselen IPTV expert softalla niin tosiaan nuo FHD kanavat tuntuvat vähän jökkivän, HD versiot toimii hyvin mutta laatu varmaan 720p. Välillä tuntuu auttavan kun sulkee lähetyksen ja käynnistää uudelleen. Mutuilisin että riippuen lähetyksen kuormituksesta (kuinka moni muu samaa katselee) määrittelee tuota toimivuutta. Jotkut maikkarin urheilukanavien syövereistä löytyvät eventit ei puskuroi ollenkaan vaikka ovat FHD laadulla.

edit. IPTV vasta-alkaja itsekin. Sunnuntaina ostin tuon N1 ja livego palvelun testiin. Ajoittaisesta puskuroinnista huolimatta sanoisin jo tässä vaiheessa että jokaisen euron arvoinen kyllä. PC:llä tosiaan IPTV expert premium ja varalla MyIPTVplayer, android telkassa Tivimate

Vastataan nyt samalla tähän kun itsellä oli alkuun hieman ongelmia tuon EPG:n kanssa. Esim. MyIPTVplayerissä on mahdollista syöttää manuaalisesti IPTV-listan URL sekä toiseen kohtaan EPG urli. Jos joku ei tiennyt niin EPG urli on se sama mikä laitetaan tuohon IPTV-listan kenttään, mutta urlin lopusta otetaan kaikki merkit pois salasanan viimeisiin merkkiin asti ja alun 'get' metodin paikalle vaihdetaan 'xmltv' . Tuollain sain näkymään EPG:n tossa MyIPTVplayerissä.

edit. korjattu 'xlmtv' -> 'xmltv'
Tämä oli mennyt alunperin ohi, mutta hyvä ohje EPG:n saamiseksi, kiitos.

Onko kellään mahdollisesti tuoreehkoa kutsua NXT:n Discordiin? Olen jostain syystä poistanut ko palvelimen itseltäni ja se oli kuitenkin hyvin toimiva ja luotettava tietolähde.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 565
Jäsenet
75 217
Uusin jäsen
coolflat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom