IPTV tv keskustelu

Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Näinhän se on ettei pari euroa kuukaudessa maksavasta LiveGosta tai edes kymmenisen euroa kuukaudessa maksavasta N1/ PeoplesTV paketeilta voi odottaa täydellisyyttä. Kun ajattelee että sisältää esimerkiksi kuukaudessa maksavat C More rapiat 30€ Viasat 40€ Netflix 10+€ HBO 10+€ Apple TV 10+€ jne (valtava määrä eri palveluita plus tuhannet leffat).
Tietty se harmittaa ettei joku juttu toimi mutta ainakaan itse en tosiaankaan odota täydellisyyttä palveluntarjoajilta tai näiltä toisto-ohjelmilta, kaikki riippuu siitä riittävätkö itsellesi ja omalla kohdalla vastaus on kyllä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
928
Itse kun pääasiassa katson englanninkielistä sisältöä, niin tekstityksien saatavuus on aikalailla yks ja sama.
Jos muutaman maatunnuksen alta ei FHD leffaan löydy suomitekstejä, niin katson sitten 4K:na ilman.
Toki olishan se kiva jos esim. Ukrainan uutisia vois katsoa edes enkkuteksteillä, mutta eipä niissä tuppaa sellaisia olemaan.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Näinhän se on ettei pari euroa kuukaudessa maksavasta LiveGosta tai edes kymmenisen euroa kuukaudessa maksavasta N1/ PeoplesTV paketeilta voi odottaa täydellisyyttä. Kun ajattelee että sisältää esimerkiksi kuukaudessa maksavat C More rapiat 30€ Viasat 40€ Netflix 10+€ HBO 10+€ Apple TV 10+€ jne (valtava määrä eri palveluita plus tuhannet leffat).
Tietty se harmittaa ettei joku juttu toimi mutta ainakaan itse en tosiaankaan odota täydellisyyttä palveluntarjoajilta tai näiltä toisto-ohjelmilta, kaikki riippuu siitä riittävätkö itsellesi ja omalla kohdalla vastaus on kyllä.
Just näin. Muutama eri playeri ja molemmat, N1 sekä LiveGo, niin kyllä niillä pärjää, kun on valmis pieneen jatkuvaan säätämiseen. En suosittelisi näitä kovin mukavuudenhaluiselle tai säätämistä inhoavalle ihmiselle, enkä ainakaan sellaiselle, jonka mielestä homman pitää yksinkertaisesta vaan aina toimia.

Kenenkään ei siis pidä näiltä odottaa virallisten palveluiden toimimisen varmuutta. Eikä käytön helppoutta. Ne viralliset kun vaihtelemalla salauksia ja kanavapaikkoja sun muita, sekä viranomaisavulla tietenkin yrittävät tehdä piraattipalveluntarjoajille homman mahdollisimman vaikeaksi ja epävakaaksi.
Vähän Risto Dufvaa mukaellen on todettava, että ”Joo, ja väitän, että ihan tahallaan yrittävät sitä estää.”
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
19
Näkyykö cmoren loppumisen jälkeen noi liigan pelit jotka eivät tule MTV sport-kanavilta jossain? Ainakin viime viikolla livegolla noi vanhat liiga-kanavat antoivat pelkkää virheilmoitusta.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Näkyykö cmoren loppumisen jälkeen noi liigan pelit jotka eivät tule MTV sport-kanavilta jossain? Ainakin viime viikolla livegolla noi vanhat liiga-kanavat antoivat pelkkää virheilmoitusta.
N1:llä näkyy kaikki, liigakierroksen lisäksi myös mestis.
Edit. Myös LiveGo:lla näkyy liigakierros Live Finland Sports Events alla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2017
Viestejä
30
Eilen ei MTV Katsomo Sportin alta käynnistyneet ne pari striimiä jotka siellä oli, ja taisi olla ensimmäinen päivä vissiin kun Cmorea ei oikeasti enää ole? Tähän asti ollut katsomon rinnalla. Samat lähetykset käynnistyivät kun kävi Discovery+ Fi alta laittamassa päälle.

E: Tänään näkyy jo, toimii moitteetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Eilen ei MTV Katsomo Sportin alta käynnistyneet ne pari striimiä jotka siellä oli, ja taisi olla ensimmäinen päivä vissiin kun Cmorea ei oikeasti enää ole? Tähän asti ollut katsomon rinnalla. Samat lähetykset käynnistyivät kun kävi Discovery+ Fi alta laittamassa päälle.

E: Tänään näkyy jo, toimii moitteetta.
Ja on muuten oikein hyvä juttu, että nyt on palvelun sisällä kahdelta eri tarjoajalta. Jos yksi bragaa, saattaa toinen toimia.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
NETV:stä vähäsen omaa kokemusta
-------------------------

Olen ottanut omaan suosikki-kanavalistaani.
Näistä maista kanavia
- suomi
- ruotsi
- britit
- usa
- saksa
- islanti
- eesti
- ukraina
- cccp

välillä eteläkoreaa.

sitten jos ja kun on aikaa tsekkaan mitä uutta löytyy liven puolelta, on siinä viihdettä kun käy yli 10 000 kanavaa ja sitten leffat läpitte.
NETV:stä sen verran että kannattaa valita fontiksi, SUURIN, muuten on fitsin kakkaa katsoa kanavalistaa ja muuta pienellä präntillä.

Yleensä se NETV alkaa tökkii, kun menet joskus LIVE:een niin tulee vain musta ruutu, sen saa korjattua seuraavasti:
- näppää eka logo live
- klikkaa tasaseen nuoli-alaspäin 2 kertaa sekunnissa, sitten tulee n.5-10s:n päästä ylhäälle live-maat.

Sitten mutta on tosi harvoin favoritet menneet nollille, kyllä, se vituttaa.
ei muuta kuin uusiksi, siksi olen kirjoittanut txt:ään ja tulostanut favoritet käsin..

Välillä ei mitkään kanavat anna dataa, on vain 0kt/s.
Siihen monesti auttaa kun menee NETV:stä veke ja käynnistää sen uudestaan.

Kerran jouduin kokeilee että dellasin koko NETV:n ja asensin uudestaan tikulta.
Kerran jouduin buuttaa koko vehkeen, kestää n. 1-3h, eli ei kiireisen miehen hommaa.

Välillä kinuksi ei vaan yksinkertaisesti sitten jaa milleen serverille eli voi olla päivän pari ettei NETV futaa ollenkaan

Välillä jollei ole muuta tekemistä niin chekkaan NETV:n valikosta sarjoja, ei lopu viihde kesken :)

Koodin syöttämiseen paras on irto-usbi näppis, tuo kaukkarin oma sekoilu on sieltä ja syvältä.
-------------------------------------------------------------------------
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
NETV:stä vähäsen omaa kokemusta
-------------------------

Olen ottanut omaan suosikki-kanavalistaani.
Näistä maista kanavia
- suomi
- ruotsi
- britit
- usa
- saksa
- islanti
- eesti
- ukraina
- cccp

välillä eteläkoreaa.

sitten jos ja kun on aikaa tsekkaan mitä uutta löytyy liven puolelta, on siinä viihdettä kun käy yli 10 000 kanavaa ja sitten leffat läpitte.
NETV:stä sen verran että kannattaa valita fontiksi, SUURIN, muuten on fitsin kakkaa katsoa kanavalistaa ja muuta pienellä präntillä.

Yleensä se NETV alkaa tökkii, kun menet joskus LIVE:een niin tulee vain musta ruutu, sen saa korjattua seuraavasti:
- näppää eka logo live
- klikkaa tasaseen nuoli-alaspäin 2 kertaa sekunnissa, sitten tulee n.5-10s:n päästä ylhäälle live-maat.

Sitten mutta on tosi harvoin favoritet menneet nollille, kyllä, se vituttaa.
ei muuta kuin uusiksi, siksi olen kirjoittanut txt:ään ja tulostanut favoritet käsin..

Välillä ei mitkään kanavat anna dataa, on vain 0kt/s.
Siihen monesti auttaa kun menee NETV:stä veke ja käynnistää sen uudestaan.

Kerran jouduin kokeilee että dellasin koko NETV:n ja asensin uudestaan tikulta.
Kerran jouduin buuttaa koko vehkeen, kestää n. 1-3h, eli ei kiireisen miehen hommaa.

Välillä kinuksi ei vaan yksinkertaisesti sitten jaa milleen serverille eli voi olla päivän pari ettei NETV futaa ollenkaan

Välillä jollei ole muuta tekemistä niin chekkaan NETV:n valikosta sarjoja, ei lopu viihde kesken :)

Koodin syöttämiseen paras on irto-usbi näppis, tuo kaukkarin oma sekoilu on sieltä ja syvältä.
-------------------------------------------------------------------------
Suurin osa noista liittyy sun boksiin ja sen softaan.
Ei itse streamiin (netv = livego).
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
Suurin osa noista liittyy sun boksiin ja sen softaan.
Ei itse streamiin (netv = livego).
Erinlaisia androit boxeja ja toi NETV:n uusin softa, niin bugaa huolella.
olen kokeillut eri boxeilla viidellä niin samaa juttua .
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 333

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
IPTV palvelutkin mainittu Ylen uutisessa:


Lopussa se uutisen oleellisin osuus:
Juuh mutta kun välillä ei saa esim. leffaa mistään muusta kuin mustasta-pörssistä.
Itse olisin ollut aikoinaan valmis maksamaan 50e Marsin Aikakirjat Trilogiasta mutta kun ei saa niin ei saa.
Ehkä uninversium mgm:n negoilta voisi saada.
On kunnon avaruus-klassikko, perustuu kirjaan 50-luvulta, että ei sen uudempaa :)

Mitä tehdä kun ei rahallakaan saa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 333
Juuh mutta kun välillä ei saa esim. leffaa mistään muusta kuin mustasta-pörssistä.
Itse olisin ollut aikoinaan valmis maksamaan 50e Marsin Aikakirjat Trilogiasta mutta kun ei saa niin ei saa.
Ehkä uninversium mgm:n negoilta voisi saada.
On kunnon avaruus-klassikko, perustuu kirjaan 50-luvulta, että ei sen uudempaa :)

Mitä tehdä kun ei rahallakaan saa?
Tuo on varmaan aika harvinaislaatuinen tapaus jos ei edes ostamalla löydy jotain teosta. Olisko voinut jostain ebaystä löytyä jos ei muualta? Muutenhan on kyllä yleistä että jotain vanhaa elokuvaa tai sarjaa ei suomessa toimivista suoratoistopalveluista löydy (tai suomesta katsottaessa).

Mutta mitä tulee noihin IPTV-palveluihin niin itse kyllä mielellään maksaisin tietyistä sisällöistä jos niiden lisäksi ei olisi pakko ottaa esim. koko viaplayn tarjontaa kun sitä ylimääräistä sisältöä ei kuitenkaan tarvitse tai tule katsottua.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
Tuo on varmaan aika harvinaislaatuinen tapaus jos ei edes ostamalla löydy jotain teosta. Olisko voinut jostain ebaystä löytyä jos ei muualta? Muutenhan on kyllä yleistä että jotain vanhaa elokuvaa tai sarjaa ei suomessa toimivista suoratoistopalveluista löydy (tai suomesta katsottaessa).

Mutta mitä tulee noihin IPTV-palveluihin niin itse kyllä mielellään maksaisin tietyistä sisällöistä jos niiden lisäksi ei olisi pakko ottaa esim. koko viaplayn tarjontaa kun sitä ylimääräistä sisältöä ei kuitenkaan tarvitse tai tule katsottua.
Juuh, samaa kastia on "Harvinainen" ellei jopa mahdoton, jos joku kaipaa niin Dallasin koko sarja taikka edes yksi jakso Suomenkielen teksteillä.
Itse varmaankin olen sen verran harvinainen ettei näitä pahemmin ole löytynyt, mitä olen itseä kiinnostavia etsinyt.
Ei edes VHS-Beta kasetilla ole, puhumattakaan mistään dvd:stä, kun ei ole niin ei ole.
ja piraattikaman myynti on kielletty, jos joku MGM:llä vetää filmistä oman kopion Blueraylle niin ei sitä saa missään laillisesti myydä :(
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Erinlaisia androit boxeja ja toi NETV:n uusin softa, niin bugaa huolella.
olen kokeillut eri boxeilla viidellä niin samaa juttua .
Mutta siis ei ole mitään syytä käyttää juuri sitä netv -softaa. Se livego/datoo -palvelu, mikä siinä on, toimii kyllä kaikilla muillakin iptv soitin-appseilla, mitä androidille nyt sitten onkin.
Joissa kyllä jokaisessa on sitten taas omat puutteensa.
 
Liittynyt
17.07.2023
Viestejä
4
Moro!
IPTV ollut mietinnässä pitkään, ja metin että onko softaehdotuksia samsungin telkkarille? IPTV ohjelmia siellä näytti olevan useampia, mutta ajattelin että täällä on varmaan jollain ihan vinkkiä mikä toimii hyvin. Tärkeintähän olisi että tuo livego toimisi ja kivahan se ois jos tekstityksetkin saisi näkymään.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
127
Moro!
IPTV ollut mietinnässä pitkään, ja metin että onko softaehdotuksia samsungin telkkarille? IPTV ohjelmia siellä näytti olevan useampia, mutta ajattelin että täällä on varmaan jollain ihan vinkkiä mikä toimii hyvin. Tärkeintähän olisi että tuo livego toimisi ja kivahan se ois jos tekstityksetkin saisi näkymään.
Itse käytän televisio kanaville "Iptv smarters pro:ta", ylivoimaisesti selkein käyttää. Tämä ei näytä tekstejä elokuviin. Joten elokuvat katson "nordic iptv player:lla", joka kylläkin maksaa. Tuo osaa myös näyttää elokuvien kuvasuhteet oikein vrt muihin, ainakin minun Samsung TV:ssa.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
598
Minkäs nordic 1 palvelun maksu onnistuu nykyisin helposti PayPalin kautta? Vanha menossa umpeen ja pitää ottaa uusi mutta haluaisin käyttää ko. maksumuotoa.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Minkäs nordic 1 palvelun maksu onnistuu nykyisin helposti PayPalin kautta? Vanha menossa umpeen ja pitää ottaa uusi mutta haluaisin käyttää ko. maksumuotoa.
Ainakin PeoplesTV:n kautta on aina pystynyt hoitamaan paypalilla, käy tsekkaa
Edit. Muista käyttää black friday alennuskoodia joka löytyy viestissä hieman ylempänä.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
598
Ainakin PeoplesTV:n kautta on aina pystynyt hoitamaan paypalilla, käy tsekkaa
Edit. Muista käyttää black friday alennuskoodia joka löytyy viestissä hieman ylempänä.
En kyllä nyt heti löydä kuinka tuolla pystyisi maksamaan paypallilla. Kun menee maksuun niin tulee luottokortti vaan?
On tuolla PayPal ikonit mainoksessa mutta en tiedä mistä sen saa maksuun...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
En kyllä nyt heti löydä kuinka tuolla pystyisi maksamaan paypallilla. Kun menee maksuun niin tulee luottokortti vaan?
On tuolla PayPal ikonit mainoksessa mutta en tiedä mistä sen saa maksuun...
Oon aina hoitanut tilauksen chatin kautta ja antavat sitä kautta sitten maksulinkin, sitten vaan käydä maksamassa ja kuitata asiakaspalvelijalle että maksettu. Antavat siinä samalla sitten tunnukset.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 957
Minkäs nordic 1 palvelun maksu onnistuu nykyisin helposti PayPalin kautta? Vanha menossa umpeen ja pitää ottaa uusi mutta haluaisin käyttää ko. maksumuotoa.
Lähetät viestin WA:lla samalle henkilölle kuin miltä sait aiemmin tunnukset, kerrot monen kk paketin haluat ja pyydät summan ja hänen PayPal tunnuksen, käyt maksamassa ja saat tunnukset WA:n
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Minkäs nordic 1 palvelun maksu onnistuu nykyisin helposti PayPalin kautta? Vanha menossa umpeen ja pitää ottaa uusi mutta haluaisin käyttää ko. maksumuotoa.
Smartiuse ja PeoplesTV, molemmat. Smartiusen sivulla on ohje sopia asiasta wa:ssa ja puhelinnumero sitä varten.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
93
Pitäiskö 50 megan netin riittää näihin IPTV-palveluihin eli pullonkaula olisi muualla jos tökkii? Vai auttasko 100 megainen oikeesti?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Pitäiskö 50 megan netin riittää näihin IPTV-palveluihin eli pullonkaula olisi muualla jos tökkii? Vai auttasko 100 megainen oikeesti?
50M kiinteä (kuitu tai kaapelimodeemi) riittää, vaikka kyllä nämä välillä tökkii gigasella valokuidullakin. Mutta oma kokemus on, että mobiililaajakaistalla tökkii sitten huomattavasti useammin. 50M mobiililaajakaistan ongelma ei liene sen nopeus vaan mobiilin yleinen epävakaus ja sen matala resurssiprio: esim. 300m saa tukarilta operaattorista riippue 4-6 kertaisen resurssin.

Mutta tosiaan, ei nämä erityisen luotettavia ja vakaita ole, vaan näihin on suhtauduttava siten että hyväksyy sen että kanavia tulee ja menee, lähetykset toimii tai tökkii.

N1 on vakaampi ja luotettavampi ja laadultaan parempi kuin LiveGo, mutta myös sitten tyyriimpi.
Itse menen molemmill, niin todennäköisyys nähdä haluamani on ihan hyvä.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
394
N1 on vakaampi ja luotettavampi ja laadultaan parempi kuin LiveGo, mutta myös sitten tyyriimpi.
Itse menen molemmill, niin todennäköisyys nähdä haluamani on ihan hyvä.
[/QUOTE]
Tilasin testin tuohon N1:seen. Kysymys, millä apilla tuo toimii parhaiten, käytössa on LG:n uusin -23 vm tv.
Siihen pitäisi saada kuvaa, saisiko ohjeita jos jollakin on kokemusta?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 954
N1 on vakaampi ja luotettavampi ja laadultaan parempi kuin LiveGo, mutta myös sitten tyyriimpi.
Itse menen molemmill, niin todennäköisyys nähdä haluamani on ihan hyvä.
Tilasin testin tuohon N1:seen. Kysymys, millä apilla tuo toimii parhaiten, käytössa on LG:n uusin -23 vm tv.
Siihen pitäisi saada kuvaa, saisiko ohjeita jos jollakin on kokemusta?
[/QUOTE]

Luet tästä ketjusta viimeiset 15+ sivua, niin eiköhän siinä ole neuvoja.

Parhaiten taitaa toimia kuitenkin jos hommaa Google TV 4k Chromestin tai vastaavan Nvidian aparaatin. Toki tuolla LG:n sovelluksillakin se toimii. Tekstit voi olla haaste ja 30, 60 Hz kuvataajuus ja 24 Hz kuvataajuus.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Tilasin testin tuohon N1:seen. Kysymys, millä apilla tuo toimii parhaiten, käytössa on LG:n uusin -23 vm tv.
Siihen pitäisi saada kuvaa, saisiko ohjeita jos jollakin on kokemusta?
Nanomid (n. 10€) on hyvä, mutta ei sitä tietystikään sen tunnin kokeilun takia kannata ostaa.
Kokeiluun varmaan iptv smarters pro ilmaisena, ja huomioi sen, että sillä sovelluksella nyt vaan on vaikeuksia tekstitysten kanssa (=ei toimi kaikissa). Muutenhan se on ihan erinomainen sekin.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Viitsisikö joku testata että toimiiko LiveGolla The Vikings-sarjan suomenkielinen tekstitys/toisto? Mulla tekee Sparkle niin että melkein heti tulee source error, Smarters ja Televizo puolestaan hyppivät useamman minuutin kohtia yli.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Blackfridayn androidboksitarjouksia, loistovehkeitä iptv-palveluiden käyttöön.

Chromecast with Google TV 4K (tunnetusti toimiva ratkaisu):
Verkkis 54,99€ + postit 4,90€. Googlen oma verkkokauppa 56,99€ ja ilmainen toimitus.

Chromecast with Google TV HD: (hitaampi, itse en suosittelisi, mutta toisaalta jos ei 4k telkkaria tai ole aikomustakaan lähivuosina sellaista hankkia, niin tällä voi sniiduilla).
Verkkis 34,99€ + postit 4,90€. Googlen oma verkkokauppa 34€ ja ilmainen toimitus.

Nokia Streaming box 8000 (tästä itse jo aiemmin luovuin, tuntui hitaalta vaikka periaatteessa samaa rautaa kuin CC with GTV 4K):
Verkkis 42,99€ + postit 4,90.

Nokia Streaming box 8010 (näistä suositeltavin ja tehokkain laite IMHO, mutta toki sitten hintakin selvästi korkein):
Amazon.de 89,99€. Amazonissa ilmaiset postit yli 100 euron tilauksiin, eli samalla kannattaa tilata jotain muutakin.
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
otin äsken tuon Smartiuse kautta. Hienosti toimi asiakaspalvelu :)
Itse kun ostan EvyBuy:ltä niin sinne ei käy paypal kun se tahtoo vetää mania välistä.
annan pelkän automaattikortin numeron + turvanumeron ja sieltä se lähtee kivasti tililtä
mutuna sanon ettei automaattikorttia voi ryöstää jos antaakin numerot + turvanumeron, en tiedä, luulen niin.

Tosin eihän automaattikorttiakaan peri-aatteessa voi vetää miinukselle, kerran meni, firman piti ottaa katevaraus, otti sen, mutta meni viikko eikä toimittaneet sitä pankkiin niin katevaraus palautui
tilille, maksoin sillä laskun ja sitten firma toimittikin pankkiin varauksen, niin tili meni kauniisti -30e:lle, elämässä ei mikään ole mahdotonta :)
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Itse kun ostan EvyBuy:ltä niin sinne ei käy paypal kun se tahtoo vetää mania välistä.
annan pelkän automaattikortin numeron + turvanumeron ja sieltä se lähtee kivasti tililtä
mutuna sanon ettei automaattikorttia voi ryöstää jos antaakin numerot + turvanumeron, en tiedä, luulen niin.

Tosin eihän automaattikorttiakaan peri-aatteessa voi vetää miinukselle, kerran meni, firman piti ottaa katevaraus, otti sen, mutta meni viikko eikä toimittaneet sitä pankkiin niin katevaraus palautui
tilille, maksoin sillä laskun ja sitten firma toimittikin pankkiin varauksen, niin tili meni kauniisti -30e:lle, elämässä ei mikään ole mahdotonta :)
Sen sun kortin voi veloittaa koska tahansa nollille asti, jos olet antanut kaikki tiedot. Niin kauan, kun se kortti vaan voimassa on.
 
Liittynyt
24.11.2023
Viestejä
7
Heippa! Mitä kautta suosittelette IPTV:n ottamaan? Tarkoituksena kattoa monipuolisesti urheilua ja etenkin liigaa. Mitä halvempi sen parempi, vaikka joutuisikin vähän säätämään. Nyt tähän asti ollut joku itänaapurin palvelu. Ja tarkotus ois tykille Appletv:n kautta heijastaa.
 
Viimeksi muokattu:

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
Sen sun kortin voi veloittaa koska tahansa nollille asti, jos olet antanut kaikki tiedot. Niin kauan, kun se kortti vaan voimassa on.
Hyvä tietää, luulin että tämä pätee vain pankki-luotto-korteille eikä atm-korteille joissa ei ole luotto.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Heippa! Mitä kautta suosittelette IPTV:n ottamaan? Tarkoituksena kattoa monipuolisesti urheilua ja etenkin liigaa. Mitä halvempi sen parempi, vaikka joutuisikin vähän säätämään. Nyt tähän asti ollut joku itänaapurin palvelu. Ja tarkotus ois tykille Appletv:n kautta heijastaa.
Oliko kolme viestiä ylempänä N1 tilauksen paikat? N. 100 euroa vuosi.
LiveGo maksaa 23-24 euroa vuosi, mutta en kyllä tykin kanssa käyttäisi. Se heikompi laatu kun häiritsee sitä enemmän, mitä isompi kuva. Mutta esim getvbuy.com sen saat tilattua.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Entäpä mikä on paras app appletv:seen?
En tiedä, mikä on paras, mutta pääosin itse menen Apple tv 4K kanssa Iptv Smarters pro:lla (joka toisin kuin Smarters lite hanskaa hyvin myös kaikki tekstitykset ompulla). 5,99€/vuosi on nykyinen hinta.

Lisäksi asennettuna on GSE player (ruma käyttöliittymä, muuten hyvä) ja IptvX.

Monen Apple tv:n appsin käytettävyys on heikompi kuin Androidin (mikä on todella omituista, koska käyttöliittymähännon yleensä ompun vahvuus).
Mutta oman kokemuksen mukaan kuvanlaatu ja streamien vakaus on sitten kyllä parempi. Ja erityisesti liiketoisto (katson paljon urheilua).
 
Liittynyt
05.04.2021
Viestejä
133
Mulla on ollu varmaan viimeset 4 vuotta Livego, koska sillon sille ei ollut mitään haastajaa. Yritän nyt saada N1 testitilausta, mutta oisko jollain antaa lyhyttä yhteenvetoa eroista? Esim. Livegolla suomalaiset urheilukanavat ei yleensä tule 1080p vaan 720p vaikka se pusketaan 1080p katsojalle. Onko muita, jotka olisi vaihtanut Livegosta N1?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Mulla on ollu varmaan viimeset 4 vuotta Livego, koska sillon sille ei ollut mitään haastajaa. Yritän nyt saada N1 testitilausta, mutta oisko jollain antaa lyhyttä yhteenvetoa eroista? Esim. Livegolla suomalaiset urheilukanavat ei yleensä tule 1080p vaan 720p vaikka se pusketaan 1080p katsojalle. Onko muita, jotka olisi vaihtanut Livegosta N1?
Eniten N1 voittaa juuri siinä, että urheilut tulee pääosin 1080p ja 50 fps tai sitten 720p ja 50 fps.
Vrt. Livego:lla se on harvinaisempaa, siellä pääosin on 720 ja 25fps tai 576 ja 25fps. Ja silti useammin pätkimisongelmia. Mutta on se sitten toki myös paljon halvempi.
Ja minusta siis tuo 50 vrt 25 fps on oikeasti iso juttu urheilun kanssa. Paljon isompi kuin asia kuin reso. Ja on se myös luotettavampi ja vakaampi kuin LiveGo.
Lisäksi sitä urheilua on laajemmin ja luotettavammin tarjolla kuin Livego

N1 on myös laajempi kanava-, leffa- ja sarjatarjonta. Ja enemmän suomeksi tekstitettyjä tarjolla. Jos se nyt sitten jotakuta kiinnostaa.

Varmimmin sporttinsa saa katsottua, kun on molemmat palvelut. LiveGo on niin halpa, että minusta se vaan on sama pitää se varalla, jos joskus sattuu N1 olemaan alhaalla tai joku haluaa katsoa muuta matsia mitä itse katsoo.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
104
Eniten N1 voittaa juuri siinä, että urheilut tulee pääosin 1080p ja 50 fps tai sitten 720p ja 50 fps.
Vrt. Livego:lla se on harvinaisempaa, siellä pääosin on 720 ja 25fps tai 576 ja 25fps. Ja silti useammin pätkimisongelmia. Mutta on se sitten toki myös paljon halvempi.
Tuo nyt oli ehkä noin vuosi sitten noin, mutta kyllä ne urheilut ( liiga, mtv sportit, v sportit, jos noita meinataan) pääsääntöisesti livegossaki (720p) 50 fps nykyään on.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Tuo nyt oli ehkä noin vuosi sitten noin, mutta kyllä ne urheilut ( liiga, mtv sportit, v sportit, jos noita meinataan) pääsääntöisesti livegossaki (720p) 50 fps nykyään on.
Kävin tsekkaamassa, ja olet tosiaan oikeassa. FPS on urheilun osalta nostettu pääosin viiteenkymmeneen.
Mutta peruskanavat näemmä usein edelleen 25fps, esim. Yle, jolta kanssa urheilua kuitenkin jonkin verrankin tulee. Noh. Se on vain pieni miinus.
 
Liittynyt
30.08.2023
Viestejä
13
Edit. Myös LiveGo:lla näkyy liigakierros Live Finland Sports Events alla.
Mistä tämä "kanava" löytyy? Itselläni käytössä Livego ja IPTV Expert appi iOS:illa enkä tuollaista löytänyt. Myös täällä paljon puhuttu Discovery+ on itselleni täysi mysteeri. En löydä sitä mistään. Voiko eri äpit näyttää eri sisiältöä LiveGon osalta?
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 148
Mistä tämä "kanava" löytyy? Itselläni käytössä Livego ja IPTV Expert appi iOS:illa enkä tuollaista löytänyt. Myös täällä paljon puhuttu Discovery+ on itselleni täysi mysteeri. En löydä sitä mistään. Voiko eri äpit näyttää eri sisiältöä LiveGon osalta?
Kategorioissa. Live Finlandin vieressä on Live Finland Sports Events. (Ja nämä molemmat siis Live Denmark ja Live Iceland välissä).
Ja ne Discovery+ Sport kategoriat on sitten taas siinä toisessa palvelussa (N1). Niitä ei ole LiveGo:ssa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 466
Viestejä
4 283 466
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom