IPTV tv keskustelu

Liittynyt
28.09.2023
Viestejä
13
Ihan mielenkiinnosta, miksi castaisit kun voisit käyttää niitä suoraan tuolla laitteella?
Tämä käyttö ei tule omaan kotiini. Osoitteen hallitsija ei halua harmaan alueen "asennuksia" kotiinsa mutta hyväksyy jos toiminta tapahtuu mun oman puhelimen kautta‍. Toki en tiedä muuttaako tuo pelkkä castaus asiaa kun joudun kuitenkin käsittääkseni käyttään talon wlania
 

Memory

Tukijäsen
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
2 690
Nyt toimi netv, eilen näemmä serverit alhaalla, hyvä, häästin 60e.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
127
Scandinavian iptv Nordic.
Onko muilla ollut taas ongelmaa? Minulla ei ole tänään näkynyt, ei lataa listaa ja suosikit kansiossa olevat ei toimi
 
Liittynyt
07.04.2023
Viestejä
8
Eipä ole toiminut viime aikoina IPTV Smarters Pro sovelluksen kautta, playback erroria pukannut. Onko muilla samoja ongelmia? Ihan paska sovellus... ja nyt tais mennä tunnuksetkin lukkoon :mad:

PC+VLC yhdistelmällä koitin myös, mutta en saanut toimimaan. Suosituksia miten saa Windowsilla toimimaan?
 
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
11
Näistä takaportin sisältävistä android TV streemaus boxeista on selvinnyt lisää tietoa.


When you buy a TV streaming box, there are certain things you wouldn’t expect it to do. It shouldn’t secretly be laced with malware or start communicating with servers in China when it’s powered up. It definitely should not be acting as a node in an organized crime scheme making millions of dollars through fraud. However, that’s been the reality for thousands of unknowing people who own cheap Android TV devices.

In total the researchers confirmed eight devices with backdoors installed—seven TV boxes, the T95, T95Z, T95MAX, X88, Q9, X12PLUS, and MXQ Pro 5G, and a tablet J5-W
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
252
Scandinavian iptv Nordic

Näkyykö tuon kautta suomi -sarjoja?
Tarkoitan niitä mitä Viaplayn ja Cmoren kautta näytetään.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
21
Onko muilla ollut tökkimistä viimepäivinä (N1)? Eilen jäätyi ohjelmat varmaan 5 sekunnin välein.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
58
N1 myös pimeä. Tälläinen tuli vastaukseksi.
Dear All - We are expecting a planned maintenance to upgrade our system to enhance your experience with us. Not all users will be impacted so it may still work for some!

For those who are impacted the expected maintenance will be done TODAY 10:00 AM (GMT +2) and will last approximately 2-3 Hours.

We will announce when the update is underway!

In this time we ask for your patience and understanding! // N1 Team.

Edit: Nyt tuli että pitäis olla ohi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.08.2023
Viestejä
13
Moi, olen livegon tilaaja, ja hieman pettynyt. Esim HBO sarjoista mm Bosch puuttuu tarjonnasta kokonaan. Lisäksi aikaisemmin törmännyt ruudun lähetysten kanssa ongelmiin/puutteisiin ja eilen päätin kokeilla josko voisin katsoa mestistä tai f-liigaa mutta mikään ruudun +30 kanavista ei näyttänyt mitään lähetystä. Kuis esim tuo N1 näiden osalta? Onko N1 parempi tarjonta kun livego:lla? Olen lukenut täältä että monilla on nuo molemmat, mutta tulkinnut että se johtuu enemmän siitä että jonpikumpi tarjoajista on silloin tällöin "pimeenä". Kannattaako siis ostaa esim smartiusen kautta tuo N1 n 100e/v tuon halvan livegon rinnalle? Käytän IPTV Espert-softaa MacBook Airilla, joka toimii suht ookoo. Olisiko jollain suositella parempaa sovellusta Mäkille? Kiittäen etukäteen asiallisista vastauksista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 941
Jos Bosch kiinnostaa, Amazon Prime Videon saa alle 11 euroa/vuosi Amazon.pl sivulta.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 941
Kiitos vastauksesta. Lähinnä tarjonta ylipäätään kiinnostaa, ei pelkkä Bosch. Eli onko N1 tarjonta laajempi vs livego (esim sarjojen, Ruutu+ yms osalta)?
Oli ennen N1 ja nyt LiveGO. Omassa käytössä ei ihmeemmin eroja, mutta käytän aika vähän loppujen lopuksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
54
Terve kaikille! Nordic1 ollut nyt käytössä viikon ajan ATV:lla. Onko muilla samaa ongelmaa että esim eiliset (29.9) Mestis pelit ei näkynyt missään? Liiga pelit näkyi normaalisti ja taas tämänpäivän Mestis pelit puuttuu kokonaan C More Events osiosta.
Onkos kellään tietoa mistä Mestis matsit näkisi?
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
PeoplesTV soppari päättyy vajaan kuukauden kuluttua ja ajattelin pienen tauon jälkeen kokeilla miten pelkällä LiveGo:lla pärjää. Onko noissa eri LiveGo-paketeissa eroja kun osassa on tuo Nordic-maininta?
 
Liittynyt
18.09.2023
Viestejä
6
Olen tässä testaillut eri palveluja mitä löytyy. Täytyy sanoo et myyjiä on hyviä sekä huonojakin. Huonointa palvelua sai broprod myyjältä suuttui kun laittoi viestiä sinne. Kokyshopissa sain kyllä hyvää palvelua ja antoi alennustakin normi hinnasta. iptvoutsore olis ollut itellä hyvä mut ei voinut maksaa paypallilla vaan antoi ihan muita vaihtoehtoja. Paysera ja payoneer oli mihin kuulemma pitäis maksaa ei mulla tälläsiä ole. Viaplus oli kyllä mielenkiintoinen mut ei onnistunut maksu sinne. Tosin nyt tuli sähköpostiin ohjeet tosin noin reilun viikon myöhässä.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
480
Näkyykös Liiga mistään mtv-muutoksen jälkeen? LiveGo:sta ei tän päivän peliä näytä tulevan ja nordicstream1 kanavalistauskaan ei näytä.
 
Liittynyt
15.04.2023
Viestejä
64
Onko LG:n telsulle jotain hyvää äppiä? Nykyisessä soittimessa ei pysty vaihtamaan tekstityksiä esim. sarjoissa. Tai sitten en vaan osaa :lol:. Puhelimeen latasin Televizon ja siihen olen tyytyväinen.

Vai täytyykö tässä ostaa esim. Chromecast niin saa noi play-kaupan sovellukset käyttöön. Ilmeisesti play-kaupassa paljon parempi valikoima soittimia, kuin esim LG:n sovelluskaupassa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
248
Nanomid on ainoa, mihin oon saanut tekstit toimimaan ja, että pystyy itse valitsemaan ne. 10 € "elinikäinen" tilaus sillä. Montaa olen LG:n Storen kautta kokeillut, mutta en ole muissa saanut toimimaan tekstityksiä.
 
Liittynyt
15.04.2023
Viestejä
64
Nanomid on ainoa, mihin oon saanut tekstit toimimaan ja, että pystyy itse valitsemaan ne. 10 € "elinikäinen" tilaus sillä. Montaa olen LG:n Storen kautta kokeillut, mutta en ole muissa saanut toimimaan tekstityksiä.
Kiitos tiedosta :).
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
128
Livego ja ei näy kuin liiga fhd kanavat. Hd:ssa joku testi ruutu vaan piipittää. Miksei noille 6 ja 7 kanaville ole fhd kanavaa? Perkele jää JYPin pelit näkemättä...
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
3
Pätkiikö muilla N1 livet? Lähes jokaisella kanavalla mitä kokeilin pyörii lähetys jonkun aikaa, kunnes sitten alkaa bufferoimaan ja pyörii taas hetken, jonka jälkeen sama toistuu. Yle TV1 oli tässä poikkeus, eikä pätkinyt sinä aikana kun testailin, mutta esimerkiksi MTV3 jäätyili. Aiemmin ei ole ollut vastaavaa.
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
49
Pätkiikö muilla N1 livet? Lähes jokaisella kanavalla mitä kokeilin pyörii lähetys jonkun aikaa, kunnes sitten alkaa bufferoimaan ja pyörii taas hetken, jonka jälkeen sama toistuu. Yle TV1 oli tässä poikkeus, eikä pätkinyt sinä aikana kun testailin, mutta esimerkiksi MTV3 jäätyili. Aiemmin ei ole ollut vastaavaa.
Täällä ainakin pätkii, alkoi noin 30min sitten pätkimään
 
Liittynyt
21.10.2023
Viestejä
3
Täällä ainakin pätkii, alkoi noin 30min sitten pätkimään
Itsellä käytössä IPTV Smarters Pro. Panin merkille että sovellus lataili TV Guidea loputtomiin. Kävin asetuksista kytkemässä guiden pois päältä kokonaan ja sen jälkeen on toiminut moitteettomasti. Liekkö sitten sattumaa, mutta oli miten oli, niin itsellä jälleen pelittää kanavat.
 
Liittynyt
25.01.2022
Viestejä
163
Olen varmaan jo viikon hämmästellyt, kun livego:on ei ole tullut uusia leffoja taikka sarjoja Tivimatea käytettäessä, vaikka olen koittanut manuaalisestikin päivittää. Eilen sitten koitin IPTV Smarters pro:ta, ja siellä oli listoilla esim Estonia-sarjan kaksi ensimmäistä osaa, joita tivimatella ei löytynyt. Mistäköhän mahtaa johtua?
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 941
Onko mahdollista tyhjentää metadata ja ladata uusiksi, eli ns. hakea uusin luettelo tarjolle?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
54
Onko näitä IPTV palveluita mahdollista ladata ja käyttää VLC-playerin kautta? Sain siis käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun linkkinä joka näyttää playlistiltä, mutta kun yritän ladata sen VLC-soittimeen, koko sovellus kaatuu. Onko jollain vinkkejä tähän saako tätä toimimaan tietokoneella?

Käyttäjätunnus, salasanat yms toimivat hyvin ja normaalisti IPTV-smarters sovelluksella.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
248
Olet varmaan saanut jonkun urlin toimittajalta? Sen laitat selaimen verkko-osoitekenttään ja lataat tiedoston. Sitten vaan VLC:ssä:

Näkymä -> soittolista, raahaa tiedosto siihen

Kyllä tuo itsellä on playta painaessa lähtenyt hakemaan kanavia luetteloon
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 943
Onko näitä IPTV palveluita mahdollista ladata ja käyttää VLC-playerin kautta? Sain siis käyttäjätunnuksen ja salasanan palveluun linkkinä joka näyttää playlistiltä, mutta kun yritän ladata sen VLC-soittimeen, koko sovellus kaatuu. Onko jollain vinkkejä tähän saako tätä toimimaan tietokoneella?

Käyttäjätunnus, salasanat yms toimivat hyvin ja normaalisti IPTV-smarters sovelluksella.
Se VLC ei taida hanskata oikein niin isoa soittolistaa kuin se m3u lista on. Voi olla listalla luokkaa 10 tuhatta tv-kanavaa ja VOD-videota.

Listan voi ladata ja editoida teksieditorilla (notepad++ tms.) sellaiseksi ettei siinä ole kuin halutut kanavat. Silloin toiminee VLC:ssäkin ok.

Tai sitten lataa vaikka "IPTV Smarters Pro"ohjelman windowsille ja katselee sillä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
54
Se VLC ei taida hanskata oikein niin isoa soittolistaa kuin se m3u lista on. Voi olla listalla luokkaa 10 tuhatta tv-kanavaa ja VOD-videota.

Listan voi ladata ja editoida teksieditorilla (notepad++ tms.) sellaiseksi ettei siinä ole kuin halutut kanavat. Silloin toiminee VLC:ssäkin ok.

Tai sitten lataa vaikka "IPTV Smarters Pro"ohjelman windowsille ja katselee sillä.
Joo huomasin saman ettei kone tai soitin pysty avaamaan noin suurta tiedostoa kun kanavia yli 10 000. Hyvä jos sitä voisi pienentää jollain niin saisi näkymään vain halutut kanavat :)

Ai Windowsille on olemassa joku IPTV Smarters sovellus? Elin siinä uskossa että äpit löytyy vain älypuhelimiin ja telkkareihin :confused:
 
Liittynyt
15.01.2019
Viestejä
42
N1 näyttäs taas näkyvä vain osa chämppäri matseista discovery sport + finland valikon alla. Tutkailin tarkemmin ihan orkkis discovery appiä ja niillä ei tosiaan näy kaikki pelit. Eli Cmore/katsomo näyttää nykyään ainoastaan kaikki ja jakaa vain osan discoverylle (varmaan joku heidän välinen sopimus)

Pistin N1 myyjälle whatsapissa kehitystoivetta, että eikö olisi mahdollista saada cmore sport valikon alle kaikki cmoren sport eventit. Nythän sinne tulee ainoastaan liiga/mestis pelit. Ennen oli discoveryn alla sitten kaikki muut, mutta ei näköjään enään kaikkia.

Laittakaahan muutkin samaa toivetta niin josko saataisiin cmore valikon alle kaikki niiden sport eventit. Tuskin on kovin mahdotonta napata sieltä muutkin laji striimit kun kiekkokin onnistuu
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom