Terveisin TTVK ryMTV3 ei tietääkseni tue Venäjää, toisin kuin venäläisille saitille piraatti-iptv lähetyksistä maksava pöljäke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terveisin TTVK ryMTV3 ei tietääkseni tue Venäjää, toisin kuin venäläisille saitille piraatti-iptv lähetyksistä maksava pöljäke.
Asiallinen keskustelu on mielestäni ok mutta näitä täysin turhia, ilman perusteita olevia ja yksipuolisia provoiluviestejä tulisi välttää foorumilla kuin foorumilla.MTV3 ei tietääkseni tue Venäjää, toisin kuin venäläisille saitille piraatti-iptv lähetyksistä maksava pöljäke.
Laita urlin TS:n tilalle m3u8Kaverilla on android puhelin ja siinä tuo iptv smarters sovellus ja chromecastiin kanavan yhdistäminen onnistuu mutta kuva jää puhelimeen ja television ruudulle tulee cast logo. Oliskohan kellään mitään vinkkiä tähän? Kaikista muista mahdollisista suoratoistopalveluista yms castaus onnistuu kyllä. Tähän vielä lisäyksenä että 3.gen chromecast jos sillä on vaikutusta
tällä ei ollut vaikutustaLaita urlin TS:n tilalle m3u8
No nämähän on jokaisen omia valintoja. Monesti se syy löytyy edelleenkin sieltä omista nettiyhteyksistä, tai käytetyistä sovelluksista.Kai se pitää ottaa kanavat virallista kautta. Hermot menee näihin kun mikään ei toimi ja mitään ei saa tehdä asian korjaamiseksi. Katselkoot muut ympyrän pyörimistä ruudulla 2 eurolla /kk. Toimivuudesta kannattanee jotain maksaakin.
Samsungin Tizen telkussa iptv smarters pro valmiina mutta ei toimii. Url, tunnari ja salasana oikein mutta tulee virheilmo authorization failed for above host.
Itse jouduin muokkaamaan osoa jotta sain omassa sampan telkussa toimimaan. Luurissa ja koneella toimii (http://iptvworld.ml) mutta telkussa (http://iptvworld.xyz).Samsungin Tizen telkussa iptv smarters pro valmiina mutta ei toimii. Url, tunnari ja salasana oikein mutta tulee virheilmo authorization failed for above host.
Jaa s posti kuitista näkyy että välityspalkkio on 3.99€ , olikohan koko ongelman ydin tuossa, ei siitä ainakaan mitään selkeää herjaa tullut.Linkitin tuonne visan ja käytin paypal saldoa johon olin tallettanut hieman yli tarvittavan summan, nyt maksu onnistui mutta saldo näyttää nollaa ja luottokortilta lähti 2.99€ voitelurahaa, on tää aikamoista paskaa...
Tämä tullut kaverillekkin nordic onessa ja ei toimi muillakaan apeilla. Google näyttää myös että servut alhaalla. Toimiiko muilla?Samsungin Tizen telkussa iptv smarters pro valmiina mutta ei toimii. Url, tunnari ja salasana oikein mutta tulee virheilmo authorization failed for above host.
Katso viesti 1274.Tämä tullut kaverillekkin nordic onessa ja ei toimi muillakaan apeilla. Google näyttää myös että servut alhaalla. Toimiiko muilla?
Kiitos! Mennyt ohi vaikka ketjua seuraillutkin mitä kerennytKatso viesti 1274.
Joo. Itse yritin aloittaa Better Call Saulia mut VLC:n logo lähinnä pyöri eikä mikään muu. Edelleen kaipaisin neuvoa, miten ihmeessä Smarters pro:lla näen nuo kaudet ja jaksot jotenkin järkevästi. Nyt pikkuikonissa näkyy vain kauden numero, mutta en minä ainakaan löytänyt mitään nappulaa kaukosäätimestä millä tosta saisi irti jakson numeron.Onko muilla ongelmia N1 sarjojen ja leffojen kanssa? Bufferoi ihan jokainen mitä koittaa katsoa. Itse live kanavat toimii kyllä ilman mitään ongelmaa.
Onko muilla ongelmia N1 sarjojen ja leffojen kanssa? Bufferoi ihan jokainen mitä koittaa katsoa. Itse live kanavat toimii kyllä ilman mitään ongelmaa.
Maksa PayPalilla.Smartius.com maksu ei mene läpi. Luottokortti antaa virheilmoituksen "card type is not supported"
Muuta vaihtoehtoa en löydä kuin luottokortin.Maksa PayPalilla.
Muuta vaihtoehtoa en löydä kuin luottokortin.
Riittää kyllä että ihan vain suljet sovelluksen luurista, koneelta tai tv:eestä. Voit toistaa vain yhdessä laitteessa kerrallaan. Eli kahdessa ei voi olla samaa aika päällä "lähetystä".Laitoin vasta livegon. Olen lukenut keskustelun historiaa mutta pari asiaa jäänyt epäselväksi. Jos käyttää toisellakin laitteella niin miten pitää hoitaa uloskirjautuminen ensin. Televisiossa tivimatepro enkä sieltä löydä logout:tia. Ajaako saman jos poistaa "enable playlist" käytöstä? Toinen on chromecast. Jos laitan myös puhelimeen niin pitäisikö pystyä chromecastaan älytelevisioon jossa sisäinen chromecast vai vaatiiko jonkun boksin jota sitte vois myös kuljettaa mukana jos haluaa castata jossain muualla?
Riittää kyllä että ihan vain suljet sovelluksen luurista, koneelta tai tv:eestä. Voit toistaa vain yhdessä laitteessa kerrallaan. Eli kahdessa ei voi olla samaa aika päällä "lähetystä".
Jostain syystä tuo IPTV pätki wifillä, vaikka kaikki muut suoratoistopalvelut toimikin ilman ongelmia samaisella GoogleTV-tikulla.
Vaikea se oli uskoa, että wifi olisi ollut syyllinen, kun kaikki muu toimi ilman ongelmia, mutta loppui tosiaan ne ongelmat samantien, kun sai tikun piuhan päähän.
Player settings -valikosta löytyy, jos sinne asti pääsee asetuksista. Noin siis Androidilla, ei tietoa LG:n rajallisista asetuksista.
Ompa jännä että noin herkästi menee. Ei itselläkään ole televisiossa mitään mahdollisuutta sulkea sitä sovellusta kunnolla vaan aina mennyt vain pois siitä kotinäyttöön tai toiseen sovellukseen. Kerran oli vahingossa 2 striimiä päällä yhtäaikaa, koska itse katsoin tietokoneella ja vaimo avasi televisiosta vahingossa toisen. Tietokoneella ollut striimi katkesi samantien kun televisiosta avattiin toinen. Siinä on jonkinlainen suojaus että ei voi edes katsoa kahta yhtä aikaa vaikka haluaisi. Livego siis täälläkin käytössä. Mitään lukituksia tai varoituksia ei ole tullut.Ei riittänyt minulla vaan meni lukkoon. Tai en tiedä "suljinko" sitten oikein sovelluksen kun painoin vaan tv:n back-nappia ja avasin uuden sovelluksen. Ehkä se jää pyörimään sitten taustalle? On siinä joku "exit app"-nappi jos sitä kautta sitten ei menisi lukkoon jos uskaltaisi kokeilla taas.
Itellä jumitti testivaiheessa kun ajattelematta vaihdoin laitetta. Luulen että televisiossa sovelluksesta toiseen vaihtaminen ei riitä. Lähinnä siksi että kun palaa tivimateen niin se aukeaa siitä missä se on lopettaessa ollut ni ei varmaankaan täysin loggaudu ulos.
Siinä on välillä viive, että miten se yhteys "katkeaa".Itellä jumitti testivaiheessa kun ajattelematta vaihdoin laitetta. Luulen että televisiossa sovelluksesta toiseen vaihtaminen ei riitä. Lähinnä siksi että kun palaa tivimateen niin se aukeaa siitä missä se on lopettaessa ollut ni ei varmaankaan täysin loggaudu ulos.
Ei tarvitse millään tavoin loggautua ulos miltään laitteelta. Voit olla kirjautuneena niin moneen laitteeseen, kuin sieltä kotoa/mökiltä tms. löytyy.Laitoin vasta livegon. Olen lukenut keskustelun historiaa mutta pari asiaa jäänyt epäselväksi. Jos käyttää toisellakin laitteella niin miten pitää hoitaa uloskirjautuminen ensin. Televisiossa tivimatepro enkä sieltä löydä logout:tia. Ajaako saman jos poistaa "enable playlist" käytöstä? Toinen on chromecast. Jos laitan myös puhelimeen niin pitäisikö pystyä chromecastaan älytelevisioon jossa sisäinen chromecast vai vaatiiko jonkun boksin jota sitte vois myös kuljettaa mukana jos haluaa castata jossain muualla?
IPTV Smartersin heikkous on juurikin tuo, ettei sen kanssa kaikki tekstit toimi, vaikka ne löytyisikin.LG smartTV, iPTV Smarters Pro ja N1. Onko tämä epäyhtälö saada tekstitykset pelaamaan? Yritin etsiä vastausta, mutta en onnistunut löytämään.
Toimiiko joku muu softa paremmin LGn töllöissä kuin Smarters Pro? Siis tekstitysten kannalta.
LG smartTV, iPTV Smarters Pro ja N1. Onko tämä epäyhtälö saada tekstitykset pelaamaan? Yritin etsiä vastausta, mutta en onnistunut löytämään.
Toimiiko joku muu softa paremmin LGn töllöissä kuin Smarters Pro? Siis tekstitysten kannalta.
IPTV Smartersin heikkous on juurikin tuo, ettei sen kanssa kaikki tekstit toimi, vaikka ne löytyisikin.
Nanomid on ilmeisesti yksi hyvä LG:n töllöihin, mutta se on maksullinen. Tais siinä trial olla ainakin aikoinaan, joten voi testailla ensin toimintaa.
SS IPTV tais olla ilmainen, mutta ainakin jossain vaiheessa se tökki ison play-listin kanssa. Eikä tainnut sekään osata kaikkia tekstejä.
Vaihtoehto noille aktivointimaksuille on sitten hommata se android-tikku TV:n kaveriksi. Maksaa vähän enemmän, kuin se aktivointi, mutta vaihtoehdot kasvaa reilusti appien suhteen.
Porukka on täällä puhunut chromecast with googletv boksista. Voiko tämän kautta siis chromecastata puhelimen jossa hommat pyörii vai onko apit ladattava ja pyöritettävä ite boksista?
Mutta onnistuuko laitteen kautta esim nordic1 castaus? Mulla onnistuu kotona suoraan puhelimesta televizo apilla 2v vanhaan älytelkkariin(sisäinen chromecast)kun aukaisee vlc playerilla mutta ei onnistu hellun luona perus chromecast laitteen kautta vähä vanhempaan lg telkkuun.Itse käytän Chromecast with Google TV boxia sen omilla apeilla. Voi ladata vaikka tietokoneen selaimen kautta Play kaupasta ne apit mitä haluat asentaa. Toki sillä rajoituksella että selaimessa ja Chromecastissa pitää olla sama Google tunnus.
Hanki Google Chromecast + Google TV 4K 59€+pk tai Xiaomi Mi TV Stick 4K n.44€+pk.Eilen taas iptv n.5vuotta vanha tilttasi, siis netv tilttaisi, pitää tänään katsoa missä mennään.
viimeksi piti uinstall softa ja laittaa takaisin sitten toimi jälleen.
nytkin käynnistyy netv logoon mutta jää musta ruutu
juutuubia sitten katsonut senkin edestä, on vanhin laite mitä olen hankkinut.
pitää kohta varmaankin investoida uuteen masiinaan ovh. 60e
Hyvin toimi ainakin itselläni.Eilen oli taas N1:lla C more events FI ihan tyhjä, vaikka tsämppäriä sieltä pitäisi tulla. Samoja havaintoja muilla? Lähestyin nyt omaa palveluntarjoajaa, katsotaan..
Hyvin toimi ainakin itselläni.
Täytyy sen verran ottaa takaisin, että katsoin vain Napoli-pelin ja hieman Manu-peliö, eli suoraan kanavilta tulleita.Okei eli sulla siis näkyi tuolla kyseisessä kansiossa kaikki matsit?
Täytyy sen verran ottaa takaisin, että katsoin vain Napoli-pelin ja hieman Manu-peliö, eli suoraan kanavilta tulleita.
Jep,sori. Just heränneenä luin päin persettä.Juu, sellaiset toki mullakin olisi näkynyt, mutta olin kiinnostunut Arsenalin pelistä.