IPTV tv keskustelu

Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
128
Onko kukaan onnistunut castaamaan Nordic Onea Chromecastiin? Yritän Android-tabletista castata Chromecast Ultraan, sovelluksena Smarters IPTV Pro.

Ymmärtääkseni ongelma on se, että Nordic Onen striimi on ts-muodossa, mitä Chromecast ei tue.

EDIT: Striimin loppuosasta kun vaihtaa HLS:n päälle (eli &type=m3u_plus&output=m3u8), niin näyttää pääsevän vähän pidemmälle. Ei siltikään onnistu castaus.

EDIT2: Tarpeeksi kauan kun yritti niin tuolla HLS-tekniikalla onnistui castaus :comp:
Itselläni tuo toimii aina vain hetken ja sitten cast katkeaa.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
Elokuvat elokuvakirjastosta. Jos ei ole suomitekstejä, niin external-playerinä käyttää esim. sitä VLC-playeriä jolla pystyy hakemaan tekstit, jos vain toistettavaan nimikkeeseen subit löytyy.

Vaikka täällä moni Televizoa, Tiviä tms hehkuttaakin kovasti, niin IPTV Smartersin Pro-version saa ilmaiseksi ainakin androidiin ja sillä onnistuu esim. tuon VLC:n käyttäminen elokuviin/sarjoihin. On hyvinkin selkeä sovellus varsinkin leffojen/sarjojen osalta. Omassa käytössä tuo on syrjäyttänyt nuo edellä mainitut.
Ehkä syy IPTV Smartersin vähäisempään käyttäjäkuntaan on myös siinä, että tuota ei saa suoraan storesta ladattua, joten joutuu nähdä vähän vaivaa saadakseen sen asennettua.

Androidille sellaisia perus appeja, joita itse tullut käytettyä:
IPTV Smarters
TiviMate
OTT Navigator
Televizo
GSE IPTV
Annatko vähän ohjeita iptv smarters pron lataamiseen. Tuli niin paljon kaikenlaisia linkkejä ja kysyttiin luottokorttia etten tiedä mikä on oikea tapa.

Entä miten VLC playeriin haetaan tekstit? Jos leffa aukeaa vaikka ruotsinkielisellä tekstillä, miten suomenkieliset "haetaan"
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Annatko vähän ohjeita iptv smarters pron lataamiseen. Tuli niin paljon kaikenlaisia linkkejä ja kysyttiin luottokorttia etten tiedä mikä on oikea tapa.
Kyllähän se ensimmäinen Googlesta löytyvä linkki on täysin validi: IPTV Smarters App is a fabulous video streaming player

Sieltä kelaat alaspäin ja löytyy latauslinkki (Androidille): download - IPTV Smarters Pro

Vielä kun kelaat alaspäin niin löytyy linkki, mistä saa tuon Premium-version ilmaiseksi: Shopping Cart - Smarters Pro
 
Liittynyt
25.01.2022
Viestejä
163
Ei hemmetti, kiitos vinkistä! Soittimessa on tosiaan valikko jonka kautta saa helposti ladattua tekstit (automaattisesti tai manuaalisesti kausi/jakso). Näitä ilman Suomisub-sarjoja on aika paljon omalla listalla ja tuohon Rogue Herosiin sain oitis oikeat tekstit.
Helpatkaas vähän. Ilmeisesti olen hieman yksinkertainen, mutta miten ja mistä vlc osaa hakea tekstit automaattisesti? Selasin valikoita, mutta en mitään selkeää kohtaa löytänyt. Osassa leffoja ja sarjoja ei tosiaan ole suomisubeja vakiona mukana, joten millä kikkakolmosella tuon saa toimimaan?
 
Liittynyt
25.01.2022
Viestejä
163
Helpatkaas vähän. Ilmeisesti olen hieman yksinkertainen, mutta miten ja mistä vlc osaa hakea tekstit automaattisesti? Selasin valikoita, mutta en mitään selkeää kohtaa löytänyt. Osassa leffoja ja sarjoja ei tosiaan ole suomisubeja vakiona mukana, joten millä kikkakolmosella tuon saa toimimaan?
Vastaanpa nyt itselleni, kun vahingossa löysinkin oikean kohdan. Sieltä tekstitysten valinnasta painettiin kolmiota yläkulmasta ja siellä se latauskohta sitten oli.
 
Liittynyt
18.04.2022
Viestejä
130
IPTV Smarters PRO ja livego tilaus, monet kun kehuu tuota appia niin ihmettelen että onko ainoastaan mulla ongelma 2 eri tv:llä/chromecastilla/android puhelimella sarjojen selailussa? Sarjoja ei siis voi selata niinkuin normaalisti esim televizossa vaan sarjavalikon kun aukaisee niin kaikki sarjojen episodit näkyvät yhtenä oksennuksena jokainen episodi omana kuvakkeenaan. Muuten kyllä ois ihan OK appi vaan tuossa menee itellä raja :p
 
Liittynyt
04.09.2023
Viestejä
3
Tuon LiveGon kautta tuskin kannattaa olettaa jenkkien yliopistourheilua (nyt syksyllä lähinnä jenkkifutis, ja talvella koripallo) näkevänsä kuten toimintansa lopettaneessa ESPN Playerissä, mutta onko kenelläkään suosituksia, miltä (jos miltään) kanavilta voisi mahdollisesti katsoa NFL:ää, MLB:tä, ja NBA:ta, vai rajoittuuko urheilutarjonta lähinnä perinteiseen potkupalloon ja jääkiekkoon?

Sivuhuomautuksena ainakin itsellä kesti viikonlopun yli saada AB:n myyjältä ne tunnukset, eli viivettä niissä toisinaan saattaa esiintyä muutama päivä.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 580
Tuon LiveGon kautta tuskin kannattaa olettaa jenkkien yliopistourheilua (nyt syksyllä lähinnä jenkkifutis, ja talvella koripallo) näkevänsä kuten toimintansa lopettaneessa ESPN Playerissä, mutta onko kenelläkään suosituksia, miltä (jos miltään) kanavilta voisi mahdollisesti katsoa NFL:ää, MLB:tä, ja NBA:ta, vai rajoittuuko urheilutarjonta lähinnä perinteiseen potkupalloon ja jääkiekkoon?

Sivuhuomautuksena ainakin itsellä kesti viikonlopun yli saada AB:n myyjältä ne tunnukset, eli viivettä niissä toisinaan saattaa esiintyä muutama päivä.
Nordic One näyttää tarjoavan aika hyvin noita pyytämiäsi urheilulajeja, en toki ole itse kokeillut niiden toimivuutta.

Kanavalista on esim. täällä nähtävissä: Vårt utbud – English - Nordicstream.one (huom. tuolta palvelua ei kannata ostaa, sen saa halvimmillaan noin 90€/vuosi hinnalla. Esim. Smartiusen kautta ja toimitus käytännössä välittömästi). Kurkkaa mm. US Live EVENTS / ESPN+ ja US Sports -ryhmät.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Kannattaa kokeilla myös tuota MX Playeriä VLC:n ohella mikäli tulee ongelmia, yhtälailla pystyy lisäämään tekstit netin kautta. Mulla sekosi jälkimmäinen tekstityksen kanssa mutta tuo MX toimi moitteetta kun testailin.
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
70
IPTV Smarters PRO ja livego tilaus, monet kun kehuu tuota appia niin ihmettelen että onko ainoastaan mulla ongelma 2 eri tv:llä/chromecastilla/android puhelimella sarjojen selailussa? Sarjoja ei siis voi selata niinkuin normaalisti esim televizossa vaan sarjavalikon kun aukaisee niin kaikki sarjojen episodit näkyvät yhtenä oksennuksena jokainen episodi omana kuvakkeenaan. Muuten kyllä ois ihan OK appi vaan tuossa menee itellä raja :p
Itsellä sarjat näkyvät omasta mielestä niin selkeänä, kuin vain voi toivoa. Onko sinulla samanlainen näkymä?
(Livego + Android käytössä.)


Screenshot_2023-09-04-11-50-33-804_com.nst.iptvsmarterstvbox.jpgScreenshot_2023-09-04-11-50-43-883_com.nst.iptvsmarterstvbox.jpg
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
171
Tuon LiveGon kautta tuskin kannattaa olettaa jenkkien yliopistourheilua (nyt syksyllä lähinnä jenkkifutis, ja talvella koripallo) näkevänsä kuten toimintansa lopettaneessa ESPN Playerissä, mutta onko kenelläkään suosituksia, miltä (jos miltään) kanavilta voisi mahdollisesti katsoa NFL:ää, MLB:tä, ja NBA:ta, vai rajoittuuko urheilutarjonta lähinnä perinteiseen potkupalloon ja jääkiekkoon?
StreamQ:ta voisin suositella tähän. LiveGo:ta parempi kuvanlaatu ja siellä on groupattuna jenkkiurheilun eri matsit yhteen paikkaan. Ei tarvii alkaa selailee ohjelmaoppaita, kun ne on helposti listattuna.

Otin äskettäin tilaukseen ja tähän mennessä tyytyväinen. Hinta vuodessa oli 74€. Tilauksen jälkeen sain 10% alennuskoodin, mut koska kyseessä refelinkki, niin sitä voi halutessaan kysellä multa privana.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 136
Tuon LiveGon kautta tuskin kannattaa olettaa jenkkien yliopistourheilua (nyt syksyllä lähinnä jenkkifutis, ja talvella koripallo) näkevänsä kuten toimintansa lopettaneessa ESPN Playerissä, mutta onko kenelläkään suosituksia, miltä (jos miltään) kanavilta voisi mahdollisesti katsoa NFL:ää, MLB:tä, ja NBA:ta, vai rajoittuuko urheilutarjonta lähinnä perinteiseen potkupalloon ja jääkiekkoon?

Sivuhuomautuksena ainakin itsellä kesti viikonlopun yli saada AB:n myyjältä ne tunnukset, eli viivettä niissä toisinaan saattaa esiintyä muutama päivä.
Nordic1. Toki maksaa enemmän kuin livego.
 
Liittynyt
04.09.2023
Viestejä
3
Kiitokset kaikille kolmelle vastauksista ja ehdotuksista. Tavoitteenani on kuitenkin pitää IPTV:n katselu mahdollisimman pienen taloudellisen riskin touhuna, joten en ainakaan toistaiseksi ole hankkimassa tuon LiveGon lisäksi muita kanavapaketteja. Alkuperäisellä kysymykselläni oli tarkoitus tiedustella esim. NFL:n näkyvyyttä eurooppalaisten tarjoajien kautta, mutta nyt paremmalla ajalla kelasin läpi USA:n yli tuhannen kanavan listaa, ja yritin sieltä haarukoida suosikkilistalle potentiaalisimmat vaihtoehdot jenkkiurheilun seuraamiseksi. Tuleva viikonloppu sitten näyttänee minkälaiseksi arpomiseksi jonkun tietyn ottelun löytäminen menee, eli näyttääkö vaikkapa CBS Cleveland paikallisen Brownsin ja Cincinnati Bengalsin välisen pelin, vai onko lähetys nähtävissä NFL:n kanavien kautta, jos ylipäätään on.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 795
Kiitokset kaikille kolmelle vastauksista ja ehdotuksista. Tavoitteenani on kuitenkin pitää IPTV:n katselu mahdollisimman pienen taloudellisen riskin touhuna, joten en ainakaan toistaiseksi ole hankkimassa tuon LiveGon lisäksi muita kanavapaketteja. Alkuperäisellä kysymykselläni oli tarkoitus tiedustella esim. NFL:n näkyvyyttä eurooppalaisten tarjoajien kautta, mutta nyt paremmalla ajalla kelasin läpi USA:n yli tuhannen kanavan listaa, ja yritin sieltä haarukoida suosikkilistalle potentiaalisimmat vaihtoehdot jenkkiurheilun seuraamiseksi. Tuleva viikonloppu sitten näyttänee minkälaiseksi arpomiseksi jonkun tietyn ottelun löytäminen menee, eli näyttääkö vaikkapa CBS Cleveland paikallisen Brownsin ja Cincinnati Bengalsin välisen pelin, vai onko lähetys nähtävissä NFL:n kanavien kautta, jos ylipäätään on.
Katsopa esim tuolta löytyykö haluamallesi ottelulle lähetyksiä.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
878
Alkuperäisellä kysymykselläni oli tarkoitus tiedustella esim. NFL:n näkyvyyttä eurooppalaisten tarjoajien kautta, mutta nyt paremmalla ajalla kelasin läpi USA:n yli tuhannen kanavan listaa, ja yritin sieltä haarukoida suosikkilistalle potentiaalisimmat vaihtoehdot jenkkiurheilun seuraamiseksi. Tuleva viikonloppu sitten näyttänee minkälaiseksi arpomiseksi jonkun tietyn ottelun löytäminen menee, eli näyttääkö vaikkapa CBS Cleveland paikallisen Brownsin ja Cincinnati Bengalsin välisen pelin, vai onko lähetys nähtävissä NFL:n kanavien kautta, jos ylipäätään on.
Täältä on myös helppo katsoa, että mitkä kanavat näyttävät mitäkin peliä ja sitten sen mukaan selaamaan kyseisiä kanavia kanavalistalta läpi:

 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
31
Onko nyt niin että tuohon chromecast with google tv laitteeseen ei saa enää ladattua tuota iptv smarters appia?
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
@hooman
Itsellä oli hieman taistelua Chromecast 4K:n käyttöönotossa. Ei löytynyt kaupasta IPTV Smartersia joten ajattelin että APK:n saa nätisti laitteeseen. Ekaksi asetuksista lupa asentaa tuntemattomia sovelluksia tms kohta, sitten APK-installer ja sille sitten Chromecastin asetuksista lupa päälle. Eihän tuo noin onnistunut, asensin sitten developer-softan joka löytyi sekin kaupasta, otin kyseisen kehittäjätilan käyttöön ja luvat sieltä päälle. Tuolla keinoin onnistui lopulta asentaa Smarters :)
Ihan ekaksi asenna APK-installer ja Send files to tv Chromecastille ja puhelimeen, lataile puhelimella asennettavien softien tarvittavat APK-tiedostot ja mene puhelimen lataukset-valikkoon ja valitse jaa ja tuolla Send files to tv ohjelmalla sitten vaan chromecastiin. Tässä suora linkki itse Smartersin APK:hon: https://www.iptvsmarters.com/smarters.apk
 
Liittynyt
20.04.2021
Viestejä
31
@hooman

Ihan ekaksi asenna APK-installer ja Send files to tv Chromecastille ja puhelimeen, lataile puhelimella asennettavien softien tarvittavat APK-tiedostot ja mene puhelimen lataukset-valikkoon ja valitse jaa ja tuolla Send files to tv ohjelmalla sitten vaan chromecastiin. Tässä suora linkki itse Smartersin APK:hon: https://www.iptvsmarters.com/smarters.apk
Onnistuuko iphonella mitenkään?
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Liittynyt
15.01.2019
Viestejä
42
televizossa kun avaa videon ja siitä asetuksista saa valittua open external player. Mitä pitäs tapahtua ? Lataa vaan videon uudestaan, mutta en saa valita esim jo asennettua vlc eikä itse televizo apin asetuksissa ole mitään external player asetusta.

Televizo äpillä ei ilmeisesti pääse mitenkään opensubtitlestä hakeen tekstejä ? Jos ois saanu ton vlc pelaan niin sitä kautta ois onnistunu
 
Liittynyt
15.01.2019
Viestejä
42
televizossa kun avaa videon ja siitä asetuksista saa valittua open external player. Mitä pitäs tapahtua ? Lataa vaan videon uudestaan, mutta en saa valita esim jo asennettua vlc eikä itse televizo apin asetuksissa ole mitään external player asetusta.

Televizo äpillä ei ilmeisesti pääse mitenkään opensubtitlestä hakeen tekstejä ? Jos ois saanu ton vlc pelaan niin sitä kautta ois onnistunu
Smarters antaa valita vlc soittimeksi, mutta mikään video ei lähde pylriin vlc:llä silti. Omalla soittimella kyllä
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
926
Kokeilin varsin ottaa tuota smarterssia testiin, mutta se sivu ei lähettäny varmistus mailia.
Tein puhelimella uusiksi tilauksen, niin sain bannit sivulle.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Smarters antaa valita vlc soittimeksi, mutta mikään video ei lähde pylriin vlc:llä silti. Omalla soittimella kyllä
Kokeileppa asentaa MX player siihen Smartersiin, mulla on ollut testissä ja tekstitykset ovat toimineet todella hyvin. Ainoa kummallisuus se että bufferoi muutamaan otteeseen per jakso ja joutuu jonkin aikaa odottelemaan että jatkaa toistoa, tuon pystyy antamaan anteeksi kun muuten toimii sujuvasti.
 
Liittynyt
15.01.2019
Viestejä
42
Kokeileppa asentaa MX player siihen Smartersiin, mulla on ollut testissä ja tekstitykset ovat toimineet todella hyvin. Ainoa kummallisuus se että bufferoi muutamaan otteeseen per jakso ja joutuu jonkin aikaa odottelemaan että jatkaa toistoa, tuon pystyy antamaan anteeksi kun muuten toimii sujuvasti.
Mulla herjaa, että tekstityksiä ei voida tallentaa. Tarkista kirjoitusoikeudet. Ja vaikka kehittäjätilassa koittaa niin sama homma. En tiiä miten tossa sais noi kirjoitusoikeudet sit annettua.
 
Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
4
Itselläni ollut nyt puoli vuotta Nokia 8010 + N1 + Tivimate kombo ja pelannut odotuksiin nähden tosi hyvin. Isoin miinus Nordic1:sessä on se, että "C more Events FI" striiimejä ei näy sekä colllege jefumatsien striimit eivät aukea "US LIVE EVENTS / ESPN+":n kautta. Joutuu aina etsimään oikean kanavan.
Ovatko muut kohdanneet samankaltaisia ongelmia? Yritin kovistella myyjää Telegramin kautta, mutta vielä ei mitään muutosta ole ollut näkyvissä. :lol:
 
Liittynyt
04.09.2023
Viestejä
3
Itselläni ollut nyt puoli vuotta Nokia 8010 + N1 + Tivimate kombo ja pelannut odotuksiin nähden tosi hyvin. Isoin miinus Nordic1:sessä on se, että "C more Events FI" striiimejä ei näy sekä colllege jefumatsien striimit eivät aukea "US LIVE EVENTS / ESPN+":n kautta. Joutuu aina etsimään oikean kanavan.
Ovatko muut kohdanneet samankaltaisia ongelmia? Yritin kovistella myyjää Telegramin kautta, mutta vielä ei mitään muutosta ole ollut näkyvissä. :lol:
Puhun toki vain LiveGon listoista IPTVSmartersProlla Nordic1:n sijaan, mutta mielestäni tuo on enemmän ominaisuus kuin ongelma, koska katseluun käytettävät ohjelmistot eivät ole ESPN Playerin kaltainen nettisivu(sto) jolla päivittyvästä listasta voi klikata haluamaansa linkkiä, vaan ne sisältävät ymmärtääkseni (enemmän tai vähemmän?) kiinteitä kanavapaikkoja joilla sitten näkyy mitä näkyy. Ja vuositilauksen hintaan nähden olen ainakin itse valmis hyväksymään sen pienen vaivan, että joudun tarkistamaan lähettävän tahon ESPN:ltä, ja etsimään/valitsemaan kanavan sen mukaan, esim. eilen illalla katsoin Coloradon ja Nebraskan välisen yliopistojenkkifutismatsin suosikkilistalle lisätyltä alueelliselta Foxilta.

Muokkaus: Tai siis, kai niitä kanavien nimiä on mahdollista muokata, mutta ottaen huomioon ESPN:n lähettämien otteluiden määrän se olisi helvetillinen vaiva aina tapahtumien vaihtuessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.09.2023
Viestejä
4
Puhun toki vain LiveGon listoista IPTVSmartersProlla Nordic1:n sijaan, mutta mielestäni tuo on enemmän ominaisuus kuin ongelma, koska katseluun käytettävät ohjelmistot eivät ole ESPN Playerin kaltainen nettisivu(sto) jolla päivittyvästä listasta voi klikata haluamaansa linkkiä, vaan ne sisältävät ymmärtääkseni (enemmän tai vähemmän?) kiinteitä kanavapaikkoja joilla sitten näkyy mitä näkyy. Ja vuositilauksen hintaan nähden olen ainakin itse valmis hyväksymään sen pienen vaivan, että joudun tarkistamaan lähettävän tahon ESPN:ltä, ja etsimään/valitsemaan kanavan sen mukaan, esim. eilen illalla katsoin Coloradon ja Nebraskan välisen yliopistojenkkifutismatsin suosikkilistalle lisätyltä alueelliselta Foxilta.

Muokkaus: Tai siis, kai niitä kanavien nimiä on mahdollista muokata, mutta ottaen huomioon ESPN:n lähettämien otteluiden määrän se olisi helvetillinen vaiva aina tapahtumien vaihtuessa.
Joo, näinpä juuri. Aika pieni vaiva tuo. Itsellä on ollut tämä käytössä: College Football TV Schedule Vaikka urlista voisi päätellä muuta, niin tämä näyttää aika kattavasti kaikki matsit.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 136
Minkä palveluntarjoajan kautta näkyy SM-liigan kaikki pelit parhaimmalla kuvalaadulla?
CMore tai Liigapassi varmaan on tohon oikea vastaus.

Mutta kyllä tietenkin molemmilla n1 (n.100/vuosi) ja livego (n.25/vuosi) näkyy. N1 on parempi laatu minusta. Mutta n. nelinkertainen hintakin. Jonkun kerran kaudessa nuo toki on alhaalla tai pätkii. Samalla saa koko maailman hokit, urheilut ja televisiokanavat.

Eli jos haluaa vetää varman päälle, hankkii molemmat. Tai sen CMoren tai Liigapassin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 370
Discovery+ Sport Hockey maksaa 25,99€/kk ja näkyy Liigapassin matsin poislukien UHD kanava. Voi ottaa esim kaverin kanssa puokkiin sillä samaa lähetystä voi katsoa kaksi eri käyttäjää.
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
Discovery+ Sport Hockey maksaa 25,99€/kk ja näkyy Liigapassin matsin poislukien UHD kanava. Voi ottaa esim kaverin kanssa puokkiin sillä samaa lähetystä voi katsoa kaksi eri käyttäjää.
IPTV:n kautta nyt oli tarkoitus Liigaa katsoa, ihan hinnan takia. N1 mulla jo on, mutta en sieltä vielä löytänyt kaikki liigakanavia, ehkä päivittyvät viikon aikana. Muistaakseni cmorella olivat tyyliin liiga1, liiga2 jne. Tuota Discovery plussaa en myöskään löytänyt N1:ä.
 
Liittynyt
15.01.2019
Viestejä
42
IPTV:n kautta nyt oli tarkoitus Liigaa katsoa, ihan hinnan takia. N1 mulla jo on, mutta en sieltä vielä löytänyt kaikki liigakanavia, ehkä päivittyvät viikon aikana. Muistaakseni cmorella olivat tyyliin liiga1, liiga2 jne. Tuota Discovery plussaa en myöskään löytänyt N1:ä.
N1:llä Liigakanavia löytyy telia liiga 1-7 kanavat, mutta eipä niillä ole merkitystä kun itse peli striimit tulee pelipäivinä discovery+ sport fi valikon alle. Sieltä näkyi viime kaudella kaikki loistavasti.

(loppukaudesta tulivat myös cmore sport fi alle lisäksi).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2023
Viestejä
199
vähän tässä jännittää miten käy liiga pelien N1 10.10 mtv muutoksissa vai käykö kuinkaan, vaikuttaa varmaan eniten tuleeko discoverylle tässä mitään muutoksia liigan suhteen jos kerta pelit tulleet discovery+sportin FI alta...
 
Liittynyt
19.11.2020
Viestejä
68
N1:llä Liigakanavia löytyy telia liiga 1-7 kanavat, mutta eipä niillä ole merkitystä kun itse peli striimit tulee pelipäivinä discovery+ sport fi valikon alle. Sieltä näkyi viime kaudella kaikki loistavasti.

(loppukaudesta tulivat myös cmore sport fi alle lisäksi).
Mistä tuo Discovery+ sport.fi valikko löytyy?
Itse löysin Lukko-HPK:n vain C More Sport 1:n kautta.
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
135
Mulla on tällainen näkymä PeoplesTV+Smarters kombolla Liigan ja jenkkiurheilun osalta. Otettu kännykän screenshottina, tv:n kautta näkyy pidempi lista tuossa vasemmalla. Aika looginen ja mukava käyttää.
 

Liitteet

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 136
Ei kyllä näy itselläni edelleenkään.
Server URL : http://nordic.stable.tel:8080

Onko mulla tilaus väärään nordiciin?
Ilmeisesti tuolta pitää tilata oikea Nordic One: iptv nordic iptv nordic one iptv Germany iptv Italian iptv
Joo, tuo on väärä. Oikean N1:n palvelinosoite alkaa http://iptvworld.nl/2095
Sitä moni täällä tilailee nykyisin smartiuse.com -myyjältä. Peoplestv myy samaa ja tunnukset toimii sekä heidän oman restream-palvelinosoitteen että iptvworld-palvelinosoitteen kanssa.
Mutta on niitä jälleenmyyjiä kymmeniä elle satoja muitakin.

Edit. Ja siinä oikeassa N1:ssa pelit on siis:
- Discovery+ Sport Fi alla (paras laatu)
- CMore Events alla
- Finland / Telia Liiga 1-7 ja UHD kanavilla, sekä CMoren kanavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.09.2023
Viestejä
2
Näkyykö jollain iptv:llä mestiksen kaikki pelit? Testasin eilen iptvfinlandia ja siellä ei ainkaan minusta ollut kuin cmoren kolme urheilukanavaa vai ilmestyvätkö vasta, kun otteluita on käynnissä? Kiitos vastauksista.
 
Liittynyt
23.01.2023
Viestejä
29
Joo, tuo on väärä. Oikean N1:n palvelinosoite alkaa http://iptvworld.nl
Sitä moni täällä tilailee nykyisin smartiuse.com -myyjältä. Peoplestv myy samaa ja tunnukset toimii sekä heidän oman restream-palvelinosoitteen että iptvworld-palvelinosoitteen kanssa.
Mutta on niitä jälleenmyyjiä kymmeniä elle satoja muitakin.

Edit. Ja siinä oikeassa N1:ssa pelit on siis:
- Discovery+ Sport Fi alla (paras laatu)
- CMore Events alla
- Finland / Telia Liiga 1-7 ja UHD kanavilla, sekä CMoren kanavilla.
Varmasti myös muita N1 urleja on kuin tuo iptvworld.nl
Mulla ainakin clientsportals.com ja täysin sama kansiorakenne playlistilla kuin tuossa kuvasit. Tilaus tehty NordicOneIPTV.com – NordicOne IPTV Nordic1 IPTV
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 136
Varmasti myös muita N1 urleja on kuin tuo iptvworld.nl
Mulla ainakin clientsportals.com ja täysin sama kansiorakenne playlistilla kuin tuossa kuvasit. Tilaus tehty NordicOneIPTV.com – NordicOne IPTV Nordic1 IPTV
Jep. Kuten mainitsin esimerkin peoplestv-kohdalla, niin jos käytössä on restream-serveri, niin se voi olla nimeltään mikä tahansa muukin. Mutta tuo iptvworld toimii kaikilla n1 palveluilla suoraankin. Esim. todennäköisesti sulla sitten toimisi omilla tunnuksillasi tuon palvelinosoitteen lisäksi myös tuo iptvworld-osoite:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 980
Viestejä
4 273 558
Jäsenet
71 585
Uusin jäsen
villejok

Hinta.fi

Ylös Bottom