Se on niin että maksaisin kohtuudella mutta kun esim. ruotsin pari hullua kanavaa maksaa 12e, iptv:llä näen kaikki svedujen kanavat.
sitten Pohjois - Etelä koreoiden sekä Japanin kanavat, mistä saa jollei saa satelliitti-antennia seinään? ei mikään operaattori kuulemma anna.
Sitten tulee "joo joo"-selityksiä, joita en todellakaan usko.
Esim. mtv:n scifi, lasten, sarja jne kanavapaketit lopetettiin "kun ei ole tarpeeksi tilaajia" hah.
ainoa kunnon scifi kanava mistä tuli leffoja aina vuodelta 1950 kirjasta tehdyn pohjalta Marsin aikakirjat, tosi hyvä.
höpö höpöä vaan vedota "ei ole tarpeeksi tilaajia" no kait ei ole jos min. tavoite on 8 miljoonaa 5miljoonaisessa suomessa
Kyllä joku saame-uutiset kannattaa pitää vaikkei ole 8 miljoonaa "katsojaa" höpöjä puhuvat
Sitten jenkkien uutiset 12 kanava sekä TCM The Classic Movies, ei näy paketeista, jos tulee ja räätälöidään sopiva paketti minulle niin kyllä maksan 200euroa vuodessa tuon 20e:n sijaan, jos saan kaikki favoritet näkymään.
jossain oli muuten juttua että Italian iptv-serveri oli postattu, onneksi multa tulee jenkkien kautta.
sitten on kanavissa vielä että iptv ei välillä toimi ollenkaan vuorokauteen välillä joku kiva kanava ei vaan lähetä ollenkaan tällä hetkellä.
mistä sitten maksaa? iptv on melko epävarma rakkine, sitten vähän väliä tulee 100Mt netilläkin että "loading" rinkula.
Sitten nämä maksukanavat ovat "kivoja"
aikoinaan Päijät-Visiolta otin saloran koodarin purkajan ja Filmnet paketin, ei tullu viikkoon suomi-tekstejä.
poltin päreeni ja menin firmaan laatikon kanssa, kertoivat fiksuna:
"meidän sopimuksessa EI lue että pitää olla tekstitys suomeksi, se on vain ILMAINEN lisäominaisuus".
sinne jätin boxin ja sanoin että pitäkää tunkkinne.
Sitten jos ja kun maksan suomalaiselle operaattorille niin suomi-textit ovat ehdottomat, eikä ne ala näitä kustantamaan.
Antennia ei vaan kaikkialle saa jos on näköesteitä tuohon suuntaan, sitten on vielä kateelliset naapurit, itse laitoin kerrostalon alakerroksen (asuttiin pohjakerroksessa) 1.80m:n antennin oli piilossa, kukaan ei oikein sitä tiennyt, sitten tuli asukas kokous, "juuh, heti kun antenni tuli niin minun vhs-videot hajosivat" yms. foliohattu-juttuja, ei helvetti mitä stooria, yx naapuri sanoikin että ovat vain kateellisia.
Yritin sanon että jaetaan signaali koko talolle, niin ei kelvannut