IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

striimi loppui, no can do.
etsi toinen kanava, joissakin se jatkui ihan loppuun asti.

Kanavaltahan se lähetys jatkui ainakin pidempään kuin mihin asti itse jaksoin katsoa.

en kyllä ymmärrä miten jengillä ei SEARCH toimi?

Nämä ovat aloittelijoille ehkä vähän vaikeita asioita, jos on aikaisemmin aina tottunut siihen, että virallisessa palvelussa klikkaa vain suoraan listasta ja sitten katsotaan sitä. Mutta onhan se hakutoiminto kyllä ihan pahuksen näppärä toiminto. 😉
 
Otin N1:n testiin ja hyvin on pelittänyt. Samsungin telkkarilla IPTV Smarters Pro -sovelluksella katselen ja yksi asia arveluttaa. Siinä on Parental Control kaikelle k18-sisällölle, mutta kun sitä ei itse pääse säätämään. Nyt on muun muassa kohde nimeltä "Recently Added" ja sinnehän pamahtelee välillä uusia pornokanavia. Eikä niitä saa mitenkään lukon taakse.

Onko tuo nyt playerin ominaisuus vai syöttävän pään juttuja? Ja pääseekö siitä eroon? (en ainakaan itse mitään asetusta moiselle löytänyt).
 
Otin N1:n testiin ja hyvin on pelittänyt. Samsungin telkkarilla IPTV Smarters Pro -sovelluksella katselen ja yksi asia arveluttaa. Siinä on Parental Control kaikelle k18-sisällölle, mutta kun sitä ei itse pääse säätämään. Nyt on muun muassa kohde nimeltä "Recently Added" ja sinnehän pamahtelee välillä uusia pornokanavia. Eikä niitä saa mitenkään lukon taakse.

Onko tuo nyt playerin ominaisuus vai syöttävän pään juttuja? Ja pääseekö siitä eroon? (en ainakaan itse mitään asetusta moiselle löytänyt).
Pyydä myyjää poistamaan pornokanavat sinun tilauksestasi (ellet nyt jostain syystä halua pitää niitä lukkojen takana)
 
Heitetäänpäs tänne pientä infopakettia ja listaa avoimista IPTV-palveluista, sekä vähän mitä parhaimmista löytyy laadullisesti.

Kaikista palveluista turha edes kirjotella, kun niitä on aivan liikaa ja osa suoraan copypaste vaan muista palveluista, sekä iso osa kanavista nimeltä, laadulta ja viiveeltä samaa luokkaa. Suurin osahan näistä palveluista vaan rahastaa hölmöiltä rahat pois, toki jotkut kanavalistat saattaa olla nätimmin muutamassa palvelussa ja sitten vuoden hinta pomppaakin sieltä kympistä parista, sinne viiteen kymppiin tai sataseen saakka. Testattuja palveluita ovat: N1, LiveGO, Strong, Trex, B1G, Dream4K, Magnum, Storm, Zevo, Neo4k, LionOTT, GoldenOTT, MegaOTT, Sansat, Dino, Promax, Ultra8K, Pearlip ja muutamat muut pienemmät, mutta nää nyt on avoimessa ostossa kaikille milloin vain.

N1, LiveGO tietysti kaikille täällä tunnetuimmat ja löytyy kaikki tarvittava suomalaiselle, mutta N1 hintansa puolesta on vaikea suositella satasen hinnalla, vaikka laadullisesti löytyy 1080p60fps osasta kanavista tai vähintään 720p60fps ja ihan kelpo bitratella. LiveGO hintansa puolesta on kelvollinen, toki laadullisesti pikkasen heikompi osa kanavista ja vähän sekavaisempi, mutta neljä kertaa halvempi hinta voittaa jo N1 rahastuksen. Suurimpina palveluina Strong, Trex, Dream, B1G ja Magnum haastaa hyvin näitä ja eritoten kolme ensimmäistä isoimpina palveluina tarjoaa lähes kaiken mahdollisen.

Dream noin 12e vuosihinnallaan nousee helposti kärkeen, sillä kaikki mahdollinen löytyy ja eritoten kaikki urheilu löytyy, oli sitten raaka lähetys 1080p60fps tai 720p60fps, sekä bitratetkin hyvässä kunnossa. USA, UK ja Kanadan kaikki urheilukanavat löytyy yhtä hyvällä tai paremmalla laadulla, kuin suurimmalla osalla muista ja viiveetkin isossa osassa kanavista vain 20-40s luokkaa. Suomen osalta sitten löytyy peruskanavien lisäksi Viaplay, Ruutu, MTV:n maksulliset, niin eipä tätä parempaa pakettia löydy.

Trex/Strong tulee takaa aika tasoissa ja näistä löytyy sitten lähes kaikki ja vuosihinta pyörii siinä vajaassa 20e. Kuvanlaadun suhteen aika samaa, toki random kanavia vähän enemmän ja varakanavia myös, mutta osa viiveeltään vähän laahaa kauempana. Dreamin tavalla kaikki sama löytyy paitsi Ruudun lähetykset puuttuu. Trex hivenen parempi omasta mielestä, mutta hankala vertailla näitä 50 000+ kanavan jättejä.

Suurin osa on testailtu urheilun näkökulmasta ja tietty vähän peruskanavia myös. Leffojen ja sarjojen suhteen turha mitään kirjotella, kun suurimmista palveluista lähes kaikki samat löytyy ja playerista riippuen sitten voi netistä latailla pyörimään mitkä tekstitykset vain. Paras tapahan se on aina testailla ite ja ostella vaikka kuukaudeksi kokeiluun jollain eurolla tai kahdella esim. G2G, niin näkee miten omaan käyttöön sopii ja näitähän voi ostella vaikka kolme suosituinta vuodeksi kokeiluun ja silti puolet halvempi mitä N1 on. Myös näistä palveluista saa kuitenkin helposti iptveditoreilla tehtyä omat hienot kanavalistat tai sitten myyjästä riippuen pyytää vaan itselle toivotut maat, niin ei isommatkaan palvelut haittaa. Pisteet toki N1 siitä, että ovat saaneet myytyä paljon kalliimmalla mitä muut myy omia palveluitaan ja varsinkin tän foorumin avustuksella!
 
Heitetäänpäs tänne pientä infopakettia ja listaa avoimista IPTV-palveluista, sekä vähän mitä parhaimmista löytyy laadullisesti.

Kaikista palveluista turha edes kirjotella, kun niitä on aivan liikaa ja osa suoraan copypaste vaan muista palveluista, sekä iso osa kanavista nimeltä, laadulta ja viiveeltä samaa luokkaa. Suurin osahan näistä palveluista vaan rahastaa hölmöiltä rahat pois, toki jotkut kanavalistat saattaa olla nätimmin muutamassa palvelussa ja sitten vuoden hinta pomppaakin sieltä kympistä parista, sinne viiteen kymppiin tai sataseen saakka. Testattuja palveluita ovat: N1, LiveGO, Strong, Trex, B1G, Dream4K, Magnum, Storm, Zevo, Neo4k, LionOTT, GoldenOTT, MegaOTT, Sansat, Dino, Promax, Ultra8K, Pearlip ja muutamat muut pienemmät, mutta nää nyt on avoimessa ostossa kaikille milloin vain.

N1, LiveGO tietysti kaikille täällä tunnetuimmat ja löytyy kaikki tarvittava suomalaiselle, mutta N1 hintansa puolesta on vaikea suositella satasen hinnalla, vaikka laadullisesti löytyy 1080p60fps osasta kanavista tai vähintään 720p60fps ja ihan kelpo bitratella. LiveGO hintansa puolesta on kelvollinen, toki laadullisesti pikkasen heikompi osa kanavista ja vähän sekavaisempi, mutta neljä kertaa halvempi hinta voittaa jo N1 rahastuksen. Suurimpina palveluina Strong, Trex, Dream, B1G ja Magnum haastaa hyvin näitä ja eritoten kolme ensimmäistä isoimpina palveluina tarjoaa lähes kaiken mahdollisen.

Dream noin 12e vuosihinnallaan nousee helposti kärkeen, sillä kaikki mahdollinen löytyy ja eritoten kaikki urheilu löytyy, oli sitten raaka lähetys 1080p60fps tai 720p60fps, sekä bitratetkin hyvässä kunnossa. USA, UK ja Kanadan kaikki urheilukanavat löytyy yhtä hyvällä tai paremmalla laadulla, kuin suurimmalla osalla muista ja viiveetkin isossa osassa kanavista vain 20-40s luokkaa. Suomen osalta sitten löytyy peruskanavien lisäksi Viaplay, Ruutu, MTV:n maksulliset, niin eipä tätä parempaa pakettia löydy.

Trex/Strong tulee takaa aika tasoissa ja näistä löytyy sitten lähes kaikki ja vuosihinta pyörii siinä vajaassa 20e. Kuvanlaadun suhteen aika samaa, toki random kanavia vähän enemmän ja varakanavia myös, mutta osa viiveeltään vähän laahaa kauempana. Dreamin tavalla kaikki sama löytyy paitsi Ruudun lähetykset puuttuu. Trex hivenen parempi omasta mielestä, mutta hankala vertailla näitä 50 000+ kanavan jättejä.

Suurin osa on testailtu urheilun näkökulmasta ja tietty vähän peruskanavia myös. Leffojen ja sarjojen suhteen turha mitään kirjotella, kun suurimmista palveluista lähes kaikki samat löytyy ja playerista riippuen sitten voi netistä latailla pyörimään mitkä tekstitykset vain. Paras tapahan se on aina testailla ite ja ostella vaikka kuukaudeksi kokeiluun jollain eurolla tai kahdella esim. G2G, niin näkee miten omaan käyttöön sopii ja näitähän voi ostella vaikka kolme suosituinta vuodeksi kokeiluun ja silti puolet halvempi mitä N1 on. Myös näistä palveluista saa kuitenkin helposti iptveditoreilla tehtyä omat hienot kanavalistat tai sitten myyjästä riippuen pyytää vaan itselle toivotut maat, niin ei isommatkaan palvelut haittaa. Pisteet toki N1 siitä, että ovat saaneet myytyä paljon kalliimmalla mitä muut myy omia palveluitaan ja varsinkin tän foorumin avustuksella!
Se vaan on sen hintansa väärti ainakin minusta.

Syitä on pari. Ensinnäkin suomalaiselle työssäkäyvällä on yleensä lopulta ihan sama maksaako palvelu 25€ vai 100€ vuodessa. Se pomppu ns. virallisiin sitten on monelle ainakin henkisesti liikaa, kun alettaisiin olla n. toista tonnia vuodessa hinnoissa.

En osaa sanoa missä itselläni menisi raja, mutta varmaan pysyisin n1:n asiakkaana, vaikka tuplaisivat hinna nykyisestä ja muut pitäisi hintansa ennallaan.

Syy on tietenkin laiskuus. N1 eventit on niin kätevä tapa katsoa, että niistä N1:ssä ihan mielellään maksaa. Ja sehän se taitaakin olla, millä ne asiakkaistaan kiinni pitää. Ja toki toimintavarmuus on tärkeä itselleni.

En siis oikeasti muista koska olisin katsonut urheilua TV-kanavalta, kun sitä varten pitäisi joko päiväitellä ohjelmalistausta tai viitsiä tsekata nettisivuilta miltä kanavalta nyt mikäkin laji ja matsi/kisa tulee. Ei vaan viitsi.

Muilla voi olla muita perusteita. Mulla se on nuo.
 
Se vaan on sen hintansa väärti ainakin minusta.

Syitä on pari. Ensinnäkin suomalaiselle työssäkäyvällä on yleensä lopulta ihan sama maksaako palvelu 25€ vai 100€ vuodessa. Se pomppu ns. virallisiin sitten on monelle ainakin henkisesti liikaa, kun alettaisiin olla n. toista tonnia vuodessa hinnoissa.

En osaa sanoa missä itselläni menisi raja, mutta varmaan pysyisin n1:n asiakkaana, vaikka tuplaisivat hinna nykyisestä ja muut pitäisi hintansa ennallaan.

Syy on tietenkin laiskuus. N1 eventit on niin kätevä tapa katsoa, että niistä N1:ssä ihan mielellään maksaa. Ja sehän se taitaakin olla, millä ne asiakkaistaan kiinni pitää. Ja toki toimintavarmuus on tärkeä itselleni.

En siis oikeasti muista koska olisin katsonut urheilua TV-kanavalta, kun sitä varten pitäisi joko päiväitellä ohjelmalistausta tai viitsiä tsekata nettisivuilta miltä kanavalta nyt mikäkin laji ja matsi/kisa tulee. Ei vaan viitsi.

Muilla voi olla muita perusteita. Mulla se on nuo.
Niinhän se yleensä menee, että jos johonkin tottuu, on siitä hankala luopua. Tietenkin vähän hassua maksella näistä laittomista palveluista enemmän mitä kuuluisi, mutta kaikki tekee miten ite haluaa.

Noista suosituimmista löytyy kyllä viaplayn, maikkarin ja telian eventit ihan samalla tavalla kuin N1 ja muutamasta löytyy myös ruudun, eli ihan vaan se ettei näistä palveluista löydy tarpeeksi infoa pitää täältä ihmisiä N1 parissa.
 
Niinhän se yleensä menee, että jos johonkin tottuu, on siitä hankala luopua. Tietenkin vähän hassua maksella näistä laittomista palveluista enemmän mitä kuuluisi, mutta kaikki tekee miten ite haluaa.

Noista suosituimmista löytyy kyllä viaplayn, maikkarin ja telian eventit ihan samalla tavalla kuin N1 ja muutamasta löytyy myös ruudun, eli ihan vaan se ettei näistä palveluista löydy tarpeeksi infoa pitää täältä ihmisiä N1 parissa.
Ei ole mitään mikä kuuluisi maksaa. Markkinataloudessa kukin maksaa mitä haluaa, ja jokaisella on oma hintakynnyksensä.

Itse olen kokeillut eri palveluita. N1 verrattuna omassa vaatii vähintään kahden-kolmen muu palvelun kombinaation, muuten aina joku palvelu puuttuu. TV-kanavapuolelle en edelleenkään aio mennä, kun katson vain urheilua.
Toki tulee halvemmaksi vielä kahdella-kolmella halvalla palvelulla. Mutta se käyttämisen vaiva kasvaa sitten jo samaksi, kuin tilata useampi virallinen palvelu (juu, kuulun niihin joilla nekin on olleet), kun muuten joutuu palveluntarjoajaa vaihtamaan sovelluksen valikosta, jolloin aina lataa kanavalistan ja ohjelmaoppaan uusiksi tai sitten käyttämään useampaa sovellusta.

Sen verran on kuitenkin annettava propseja, että jos urheilua seuraava halpaa varapalvelua tai kakkospalvelua kuitenkin miettii niin siinä käyttötarkoituksessa Dream voisi olla järkevämpi kuin livego. Itse en taida enää varapalvelua pitää, tarve siihen alkaa olla poistunut.

Ja toisaalta varmasti on niin, että jos tän jutun ydin on harrastaa ja tutkia mahdollisuuksia, niin silloin varmaan enemmän on enemmän, eli samalla rahalla enemmän palveluita tuottaa itselle enemmän mielenkiintoista tutkittavaa ja säädettävää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei, mistä hommaatte livegon nykyään? Loppu pahus juuri tänään. Laitoin cyberbuyhun viestiä mutta maksu vaikutti hieman haastelliselta.
 
Ei ole mitään mikä kuuluisi maksaa. Markkinataloudessa kukin maksaa mitä haluaa, ja jokaisella on oma hintakynnyksensä.

Itse olen kokeillut eri palveluita. N1 verrattuna omassa vaatii vähintään kahden-kolmen muu palvelun kombinaation, muuten aina joku palvelu puuttuu. TV-kanavapuolelle en edelleenkään aio mennä, kun katson vain urheilua.
Toki tulee halvemmaksi vielä kahdella-kolmella halvalla palvelulla. Mutta se käyttämisen vaiva kasvaa sitten jo samaksi, kuin tilata useampi virallinen palvelu (juu, kuulun niihin joilla nekin on olleet), kun muuten joutuu palveluntarjoajaa vaihtamaan sovelluksen valikosta, jolloin aina lataa kanavalistan ja ohjelmaoppaan uusiksi tai sitten käyttämään useampaa sovellusta.

Sen verran on kuitenkin annettava propseja, että jos urheilua seuraava halpaa varapalvelua tai kakkospalvelua kuitenkin miettii niin siinä käyttötarkoituksessa Dream voisi olla järkevämpi kuin livego. Itse en taida enää varapalvelua pitää, tarve siihen alkaa olla poistunut.

Ja toisaalta varmasti on niin, että jos tän jutun ydin on harrastaa ja tutkia mahdollisuuksia, niin silloin varmaan enemmän on enemmän, eli samalla rahalla enemmän palveluita tuottaa itselle enemmän mielenkiintoista tutkittavaa ja säädettävää.
Kannattaa edelleen miettiä mistä palveluista on kyse ja mihin/mistä tässä maksetaan. Ei sitä mitään palvelua tarvi näin paljon puolustella täällä kenellekkään, vaikka siitä maksaisi kuinka paljon ja olisi kuinka kiva jälleenmyyjä.

Samat eventit edelleen löytyy N1 puolelta ja myös esim. Dreamista ja Trexistä, toki jälkimmäisestä ei löydy ruudun eventtejä. Näissäkin palveluissa monet lähetykset pyörii samoilla servereillä, että ennemmin säästetyt rahat laittaa tukemaan vaikka jotain hyvää.
 
En kyllä Dream 12kk ole löytänyt alle 24$ mistään ja pitänyt aina livegon kanssa samanhintaisena. Mistä löytyy 12e/12kk?

Sama juttu ja monet sitäkin näyttävät myyvän vajaat 50€/vuosi.

Nyt vaan linkkiä kehiin siitä halvasta hinnasta, niin päästään testaamaan onko se oikeasti niin hyvä kuin N1. Jos on, niin ei se tuolla 12€:n vuosihinnalla mikään no-brainer ole vaihtaa halvempaan.

Samat eventit edelleen löytyy N1 puolelta ja myös esim. Dreamista ja Trexistä, toki jälkimmäisestä ei löydy ruudun eventtejä.

No siinähän tuli heti deal-breaker Trexin suhteen. Minulla kun on jo yksi muuten ihan hyvä palvelu, jossa ei ole Ruutu-eventtejä (Strong).

Noin muutenkaan nuo palvelut eivät kuitenkaan ole toisiaan korvaavia, jos ei siis halua katsoa juuri muuta kuin suosituimpia kotimaisia urheilupalveluita, tai joitain suosituimpia ulkomaan kanavia (joita toki löytyy todella paljon). Ulkomaan vähän erikoisimmissa kanavissa ja eventeissä noissa on kaikissa eroavaisuuksia. Sitten, kun mennään VOD-puolelle, niin eroja löytyy jo enemmänkin. Esim. Strongissa on paljon sellaista, jota N1:ssä ei ole - tai etenkään Livegossa - mutta toisaalta N1:ssä on myös jotain sellaista, jota Strongissa ei ole. Esim. tanskalaista mestariteosta Lars Von Trierin Rigetia, tai vaikkapa brittiläistä Prime Suspectia ei Strongista löydy, mutta N1:stä löytyi molemmat ja Livegostakin se Riget - tosin N1:ssä ruåtsalaisittain kirjoitettuna Riket.

Lähinnä nuo eri palvelut, kuten olen joskus aikaisemminkin todennut, ovat mielestäni toisiaan täydentäviä. Etenkin silloin, jos joku palvelu ei toimi ollenkaan ja joku elämää suurempi urheilutapahtuma olisi juuri alkamassa. Se on sitten oma lukunsa, jos/kun joku ei halua maksaa satasta vuodessa, niin sitten ei vaan maksa. Jos haluaa halvalla päästä, niin eipä joku Livego/Dream -kombo maksa (jos jostain saa sen linkin sinne 12€/vuosi tarjoajaan) kuin kolme-neljäkymppiä vuodessa ja siinä on sitten se backup-palvelukin olemassa.
 
En kyllä Dream 12kk ole löytänyt alle 24$ mistään ja pitänyt aina livegon kanssa samanhintaisena. Mistä löytyy 12e/12kk?
Mogi kyllä kertoi siitä raamatullisessa postauksessaan, eli, G2GpisteCOM. Meni meikäläiseltäkin ohi että viuhui.

Mitä nopeasti kattelin niin Gpayt eikä Paypallit toimi kun olet hankkimassa iptv:tä, joten muita kikkoja on esim. isoimman Dream-myyjän ehdottama Skrill.

Kiitos myös @Mogi :lle aiheen avaamisesta. ;)
 
Sama juttu ja monet sitäkin näyttävät myyvän vajaat 50€/vuosi.

Nyt vaan linkkiä kehiin siitä halvasta hinnasta, niin päästään testaamaan onko se oikeasti niin hyvä kuin N1. Jos on, niin ei se tuolla 12€:n vuosihinnalla mikään no-brainer ole vaihtaa halvempaan.
Ei sitä hirveästi voi olla perehtynyt näihin, jos ei suosituimpia ostopaikkoja tiedä ja ihan tuolta infopaketin alhaalta löytyy myös nimeltä tämä sivusto, eli uudestaan lukasemaan. Aiemminkin ollu keskustelua täällä noista sivuista.

Ainahan sitä jostain pystyy mainitsemaan tämmösissä palveluissa, oli se sitten N1 sekavat Kanadan urheilukanavat, Sky Sportsin viiveet tai Telia Eventtien toimivuus. Muutenkin tuossa käytiin enemmän kanavien ja urheilun puolesta, niin ei yllätä jonkun satunnaisen skandi tuotoksen puuttuminen jostain palvelusta ja jostain ei.
 
Syy on tietenkin laiskuus. N1 eventit on niin kätevä tapa katsoa, että niistä N1:ssä ihan mielellään maksaa. Ja sehän se taitaakin olla, millä ne asiakkaistaan kiinni pitää. Ja toki toimintavarmuus on tärkeä itselleni.
Vanha kunnon ikiselitys, eventit. Nuokin alkaa olemaan jo lähes jokaisella palveluntarjoajalla jollain tavalla toimivat, joten tuokin "syy" on kokenut valtavan inflaation.
Olin N1 asiakas vuosia vuosia sitten, kun siirryttiin cardsharingista iptv:n puolelle ja kun tää homma oli vielä sen verran lasten kengissä, ettei täällä ollut juurikaan tietoakaan näistä hommista. Silloin tuo oli selkeästi ja ylivoimaisesti parasta mitä oli tarjolla pohjolaan. Nykyään tilanne vaan on se, että kaikki muut on parantanut hiljalleen toimintaansa, kehittynyt ja kehittyy edelleen, kun N1 on jäänyt ns. kukkulan kuninkaana paikoilleen. Se ei ole millään mittarilla enää tänä päivänä mitenkään ylivertainen, mutta ratsastaa edelleen entisaikojen meriiteillä. N1 on täysin ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden.
En siis oikeasti muista koska olisin katsonut urheilua TV-kanavalta, kun sitä varten pitäisi joko päiväitellä ohjelmalistausta tai viitsiä tsekata nettisivuilta miltä kanavalta nyt mikäkin laji ja matsi/kisa tulee. Ei vaan viitsi.
Eventit ei myöskään itsekseen päivity ilman kanavalistan, tai epg:n päivitystä, joten myös se epg päivittyy samalla. Ei ole vaikeaa, eikä vie vaivaa, kun kaikki tapahtuu automaattisesti.
 
ei yllätä jonkun satunnaisen skandi tuotoksen puuttuminen jostain palvelusta ja jostain ei.

Tuohan on mitä anteeksiantamattominta sivistymättömyyttä ja silkkaa kulttuurillista välinpitämättömyyttä!!! 😉

Britit taas sitten eivät kuulu Skandinaviaan, kuten tanskalaiset toki kuuluvat. 🙄
 
Vanha kunnon ikiselitys, eventit. Nuokin alkaa olemaan jo lähes jokaisella palveluntarjoajalla jollain tavalla toimivat, joten tuokin "syy" on kokenut valtavan inflaation.
Olin N1 asiakas vuosia vuosia sitten, kun siirryttiin cardsharingista iptv:n puolelle ja kun tää homma oli vielä sen verran lasten kengissä, ettei täällä ollut juurikaan tietoakaan näistä hommista. Silloin tuo oli selkeästi ja ylivoimaisesti parasta mitä oli tarjolla pohjolaan. Nykyään tilanne vaan on se, että kaikki muut on parantanut hiljalleen toimintaansa, kehittynyt ja kehittyy edelleen, kun N1 on jäänyt ns. kukkulan kuninkaana paikoilleen. Se ei ole millään mittarilla enää tänä päivänä mitenkään ylivertainen, mutta ratsastaa edelleen entisaikojen meriiteillä. N1 on täysin ylihinnoiteltu ominaisuuksiin nähden.

Eventit ei myöskään itsekseen päivity ilman kanavalistan, tai epg:n päivitystä, joten myös se epg päivittyy samalla. Ei ole vaikeaa, eikä vie vaivaa, kun kaikki tapahtuu automaattisesti.
Mähän ajattelen hinta-asian juuri toisinpäin: selvästi paremmasta palvelusta niillä reunaehdoilla, mitkä itselläni on, voisin maksaa enemmänkin mitä nyt n1:sta maksan. Vaikka tuplat. Jos sellainen löytyisi.

Ei mulla siis niin suurta kiintymystä nordicciin ole, ettenkö vaihtaisi jos löytyisi omaan käyttööni parempi. Vaikka olisi kalliimpiakin.

Mutta lähes yhtä hyvä ja halvempi - en pidä edes vaihtoehtona.


(Edit: eventtien, kanavalistan ja epg:n päivitys liittyi siihen usean palvelun käyttöön: palvelusta toiseen vaihdettaessa joutuisi aina odottamaan päivittymisen. On juu automaattista, mutta se kumminkin tuppaa kestämään minuutin verran, joka on tyhjää odottelua. Yhdellä odotat vain sen yhden kerran.)
 
Viimeksi muokattu:
Testattuja palveluita ovat: N1, LiveGO, Strong, Trex, B1G, Dream4K, Magnum, Storm, Zevo, Neo4k, LionOTT, GoldenOTT, MegaOTT, Sansat, Dino, Promax, Ultra8K, Pearlip

Dream noin 12e vuosihinnallaan nousee helposti kärkeen, sillä kaikki mahdollinen löytyy

Trex/Strong tulee takaa aika tasoissa ja näistä löytyy sitten lähes kaikki ja vuosihinta pyörii siinä vajaassa 20e

Ei sitä hirveästi voi olla perehtynyt näihin, jos ei suosituimpia ostopaikkoja tiedä ja ihan tuolta infopaketin alhaalta löytyy myös nimeltä tämä sivusto, eli uudestaan lukasemaan. Aiemminkin ollu keskustelua täällä noista sivuista.

Etsin kärkinimi Dreamin kokemuksia tästä ketjusta, enkä löytänyt ainuttakaan. Ihan sama jos on ollut aiemmin kokemusta, mutta jos löytyy tuollainen kärkipään vaihtoehto 12€:lla ja kaksi muuta alle 20€:lla, niin olisi mielestäni hyödyllistä laittaa jotain suhteellisen luotettavan myyjän linkkiä kehiin, mistä kaikki muutkin voivat näitä tilata.

Ite ainaki mieluusti ostan hyvän palvelun 12€:lla vuodeksi, vaikka testimielessä, mutta tuo kuulostaa lähinnä ylimieliseltä, että N1 saa lokaa niskaan ja halvalla löytyy yhtä hyvää, mutta pitkien tarinoiden jälkeen moni tuskin tietää vieläkään, mistä niitä saa kätevästi tilattua.

Eli kuittailun sijaan voisit kertoa ne suosituimmat ostopaikat, josta tilaaminen hoituu yhtä näppärästi, kuin esim Livego evybuysta ja N1 smartiusesta. G2G esim dream- hakusanalla ja ilman sitäkin näyttää niin hämyiseltä tuubalta, ettei kovin paljoa houkuttele. Jos tilaaminen tuolta on varmahkoa ja helppoa, niin kuittailujen sijaan ohjeet olis ihan kivat etenkin näille 12€:n ja muille alle 20€:n tuotteille. Jos edes osa noista pitää paikkaansa ja ilmaisee tiedot asiallisesti, niin tuohan olisi aloituspostauksen arvoista tietoa muillekin.

Edit: "Aiempaa keskustelua" G2G:sta löytyi viiden viestin verran ja kaikissa muissa, paitsi sinun viesteissä suositeltiin lähinnä välttämään kyseistä paikkaa.

Jos näistä tilauksista löytyy tosiaan jotain lisäinfoa, niin saa todellakin jakaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eli kuittailun sijaan voisit kertoa ne suosituimmat ostopaikat, josta tilaaminen hoituu yhtä näppärästi, kuin esim Livego evybuysta ja N1 smartiusesta. G2G esim dream- hakusanalla ja ilman sitäkin näyttää niin hämyiseltä tuubalta, ettei kovin paljoa houkuttele.
Sieltä vaan G2G:stä Dream testiin, ostoa perään jos siltä tuntuu ja kerro meille muille miten kävi. Eiköhän kaikilta myyjiltä saa sen 24h testitunnuksen niin ainakin pääsee testaamaan. Jokainen ymmärtää että jos livego maksaa resellerille kympin niin ne halvimmat resellerit on just näitä "hämyisimpiä". Nämä resellerit ketkä laittaa nettisivua pystyyn yms. luonnollisesti haluavat isomman katteen, kun kulutkin ovat isommat. Siitä mitä Dream maksaa resellerille ei ole tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Sieltä vaan G2G:stä Dream testiin, ja kerro muille miten kävi. Eiköhän kaikilta myyjiltä saa sen 24h testitunnuksen. Jokainen ymmärtää että jos livego maksaa myyjälle kympin niin ne halvimmat resellerit on just niitä "hämyisimpiä". Nämä resellerit ketkä laittaa nettisivua pystyyn yms. luonnollisesti haluavat isomman katteen, kun kulutkin ovat isommat.
Ainakin Aliexpressissa oli sitä, että toimittavat kyllä Livegon, mutta se oli 3kk vaan voimassa 12kk sijaan. Ostajan turva mennyt taas jo umpeen niin ei voinut mitään.
 
Sieltä vaan G2G:stä Dream testiin, ostoa perään jos siltä tuntuu ja kerro meille muille miten kävi. Eiköhän kaikilta myyjiltä saa sen 24h testitunnuksen niin ainakin pääsee testaamaan. Jokainen ymmärtää että jos livego maksaa resellerille kympin niin ne halvimmat resellerit on just näitä "hämyisimpiä". Nämä resellerit ketkä laittaa nettisivua pystyyn yms. luonnollisesti haluavat isomman katteen, kun kulutkin ovat isommat. Siitä mitä Dream maksaa resellerille ei ole tietoa.

Ei kai tuohon mitään 24h:n kikkailuja tarvi. Jos "sieltä" tai ylipäätään jostain löytyy kyseinen Dream 12€:lla vuodeksi niin siinähän on vuosi aikaa testata pilkkahintaan. Jos tuo mainostettu hinta on revitty jostain hämyiseltä yksittäiseltä myyjältä, jota ei kukaan edes linkitä ja sieltä voi saada mitä sattuu saamaan, niin informaatioarvo yleiseen keskusteluun lähentelee nollaa ja tuollaisen suositteleminen on kohtalaisen vastuutonta.

Mistä ja miten se ketjun lukijoille suositeltu 12€:n Dream nyt löytyy vai löytyykö sitä mistään?
 
Ei kai tuohon mitään 24h:n kikkailuja tarvi. Jos "sieltä" tai ylipäätään jostain löytyy kyseinen Dream 12€:lla vuodeksi niin siinähän on vuosi aikaa testata pilkkahintaan. Jos tuo mainostettu hinta on revitty jostain hämyiseltä yksittäiseltä myyjältä, jota ei kukaan edes linkitä ja sieltä voi saada mitä sattuu saamaan, niin informaatioarvo yleiseen keskusteluun lähentelee nollaa ja tuollaisen suositteleminen on kohtalaisen vastuutonta.

Mistä ja miten se ketjun lukijoille suositeltu 12€:n Dream nyt löytyy vai löytyykö sitä mistään?
Ainakin tuo aiemmin mainittu g2g näyttää n. 12€/12kk. En ole testannut tilausta, joten ei tietoa muuten toiminnasta.
IMG_1285.jpeg
 
N1 whatsapp henkilö ei hyväksy enää Paypal maksua.. On kuulemma suljettu hänen kaikki hänen "sähköpostinsa"
Miten olette hoitaneet maksun jos PayPal ei käy. Ei innostaisi antaa luottorkorttitietoja suoraan maailmalle
 
N1 whatsapp henkilö ei hyväksy enää Paypal maksua.. On kuulemma suljettu hänen kaikki hänen "sähköpostinsa"
Miten olette hoitaneet maksun jos PayPal ei käy. Ei innostaisi antaa luottorkorttitietoja suoraan maailmalle
Viimeksi lopulta onnistui Paypalilla vastaavan selityksen jälkeen, kun sanoin että en tilaa muulla maksutavalla.
 
G2G hakusanalla Dream 4k, top 3 myyjät hintahaarukka 12-13€ vuodeksi. Selvittämiseen meni aikaa 2 minuuttia.

Tätä keskustelua vuoden seuranneena voi olla parempi, että pysytte noissa än ykkösissä ja livegossa ja postailette tänne surutta kaikki myyjät ja urlit. Ihmettelette sitten kun urlit hakataan yksitellen alas ja hommat ei toimi ollenkaan tai pätkii.

Livego on toiminut ihmeen hyvin urlien osalta. Toki kohdemarkkina on pienempi ja on ollut tutkan alla osittain senkin vuoksi. Tänä keväänä tosin saitte esimakua tulevasta kun useita urleja meni alas. Toi on maailmalla yleistä ja suosituimpien palveluiden kohdalla urleja vedetään alas usein. Noissa erottuu sitten ne hyvät myyjät huonoista. Omilla sellereillä urlit vaihtuu harvoin ja homma toimii. Siihen syynsä, että nuo forumit missä itse pyörin noudattaa tiukkaa linjaa, myyjiä ei nimetä, urleja ei mainita eikä levitetä. Jos urlin tartee se pyydetään omalta selleriltä.
 
N1 whatsapp henkilö ei hyväksy enää Paypal maksua.. On kuulemma suljettu hänen kaikki hänen "sähköpostinsa"
Miten olette hoitaneet maksun jos PayPal ei käy. Ei innostaisi antaa luottorkorttitietoja suoraan maailmalle
Yksi vaihtoehto on toki hommaa Wise tai vastaava virtuaaliluottokortti ja kuolletat sen kortin/vaihdat uuteen maksun jälkeen.

G2G hakusanalla Dream 4k, top 3 myyjät hintahaarukka 12-13€ vuodeksi. Selvittämiseen meni aikaa 2 minuuttia.

Tätä keskustelua vuoden seuranneena voi olla parempi, että pysytte noissa än ykkösissä ja livegossa ja postailette tänne surutta kaikki myyjät ja urlit. Ihmettelette sitten kun urlit hakataan yksitellen alas ja hommat ei toimi ollenkaan tai pätkii.

Livego on toiminut ihmeen hyvin urlien osalta. Toki kohdemarkkina on pienempi ja on ollut tutkan alla osittain senkin vuoksi. Tänä keväänä tosin saitte esimakua tulevasta kun useita urleja meni alas. Toi on maailmalla yleistä ja suosituimpien palveluiden kohdalla urleja vedetään alas usein. Noissa erottuu sitten ne hyvät myyjät huonoista. Omilla sellereillä urlit vaihtuu harvoin ja homma toimii. Siihen syynsä, että nuo forumit missä itse pyörin noudattaa tiukkaa linjaa, myyjiä ei nimetä, urleja ei mainita eikä levitetä. Jos urlin tartee se pyydetään omalta selleriltä.
Puhut kuin tämä olisi joku kartellin suurin salaisuus :D Ihan kun viranomaiset ei osaa googlata noita täysin samoja G2G-myyjiä ja toki erikseen on kutsuperäiset IPTV-palvelut joita itsekkin käytän N1 ohessa. Se taas, että puhuu asioista kuin kartellin suurimpana salaisuutena ja kartellin asekersanttina niin hohhoijaa.
 
Ei kai tuohon mitään 24h:n kikkailuja tarvi. Jos "sieltä" tai ylipäätään jostain löytyy kyseinen Dream 12€:lla vuodeksi niin siinähän on vuosi aikaa testata pilkkahintaan. Jos tuo mainostettu hinta on revitty jostain hämyiseltä yksittäiseltä myyjältä, jota ei kukaan edes linkitä ja sieltä voi saada mitä sattuu saamaan, niin informaatioarvo yleiseen keskusteluun lähentelee nollaa ja tuollaisen suositteleminen on kohtalaisen vastuutonta.

Mistä ja miten se ketjun lukijoille suositeltu 12€:n Dream nyt löytyy vai löytyykö sitä mistään?
En nyt ymmärrä miten mikään voi olla näin vaikeata sulle. Sivusto jossa jälleenmyyjät myyvät IPTV-palveluita on jo tänne ilmoitettu monta kertaa, sitten kirjoitetaan hakuun palvelun nimi ja valitaan se. Lopulta valitaan listasta paras jälleenmyyjä ja jolla on eniten palautteita, sillä palautteiden määräkin näkyy nätisti käyttäjillä siinä nimen alla.

Ei sitä oo mikään pakko mitään ostaa, jos se ei itse onnistu ja varsinkin jos googlaus ei onnistu hakemaan kokemuksia. G2G on suosittu kauppa ollut pitkin internettiä jo jonkun aikaa ja tietenkin se on yhtä harmaalla alueella kuin esim. G2A, jonkun jälleenmyyjän whatsapista ostaminen tai random nettisivulta.
 
Viimeksi muokattu:
N1 whatsapp henkilö ei hyväksy enää Paypal maksua.. On kuulemma suljettu hänen kaikki hänen "sähköpostinsa"
Miten olette hoitaneet maksun jos PayPal ei käy. Ei innostaisi antaa luottorkorttitietoja suoraan maailmalle
Kaveri viime viikolla osti N1 ja myyjä WA:n kautta ohjas ostaan täältä tämmösen astian:

Ei ongelmia, tunnarit tuli ja homma pelaa mutta hankalaksi on mennyt viime aikoina.
 
Ainakin Aliexpressissa oli sitä, että toimittavat kyllä Livegon, mutta se oli 3kk vaan voimassa 12kk sijaan. Ostajan turva mennyt taas jo umpeen niin ei voinut mitään.
Sen voimassaoloajan kyllä näkee esim. m3u4u:sta - tai jostain iptv-sovelluksista kuten ylempänä on kommentoitu.
Kaveri viime viikolla osti N1 ja myyjä WA:n kautta ohjas ostaan täältä tämmösen astian:

Ei ongelmia, tunnarit tuli ja homma pelaa mutta hankalaksi on mennyt viime aikoina.
Mäkin sain whatsapp-yhteystiedon kaverilta, joka taas oli saanut sen kaveriltaan. Vastaavanlainen ostoproseduuri (livegolla). Parilla tutulla kun oli homma toiminut niin uskalti itsekin tilata "auto fm-transmitterin". Ei mitään tietoa mistä whatsapp-yhteystieto oli alkujaan löydetty, mutta homma toimi ja hintakin ok.
 
Viimeksi muokattu:
Siihen syynsä, että nuo forumit missä itse pyörin noudattaa tiukkaa linjaa, myyjiä ei nimetä, urleja ei mainita eikä levitetä.

Jep, mitäpä sitä tietoa levittämään. Mieluummin lukee useammalta foorumilta salamyhkäisiä vihjauksia, että kaikkihan sen tietää ja itsellä se on, mutta eipäs sen enempää levitetä.

IMG_20260605_122157.jpg

Jos jollaki on ollut esim jo pitkään eri palveluita samalta myyjältä, niin uskallatteko kertoa, että mikä se näistä Dream 4K:ta myyvistä on? Jos vaikkapa täältä useampi tyyppi on käyttänyt saman myyjän montaa eri palvelua, niin siitähän olisi jo paljon yleistä hyötyä ja moni voisi näillä hinnoilla uskaltaa tilatakin.

Kuva on siis Dream 4K 12kk sivulta:

 
Ainakin Aliexpressissa oli sitä, että toimittavat kyllä Livegon, mutta se oli 3kk vaan voimassa 12kk sijaan. Ostajan turva mennyt taas jo umpeen niin ei voinut mitään.
Monista playereista näkee sen voimassaolon heti kun lyö tunnukset sisään. Saatan olla vähän tyly, mutta jos näissä sokeasti luottaa eikä ymmärrä tsekata saman tien, on ehkä vähän ansainnutkin sen oppituntinsa.
 
N1 whatsapp henkilö ei hyväksy enää Paypal maksua.. On kuulemma suljettu hänen kaikki hänen "sähköpostinsa"
Miten olette hoitaneet maksun jos PayPal ei käy. Ei innostaisi antaa luottorkorttitietoja suoraan maailmalle

Kaveri viime viikolla osti N1 ja myyjä WA:n kautta ohjas ostaan täältä tämmösen astian:

Ei ongelmia, tunnarit tuli ja homma pelaa mutta hankalaksi on mennyt viime aikoina.

Kaveri maksoi mulle tuon "öljykannun" tilauksen vuodeksi Apple Paylla. Ei ongelmia ja homma sujui hyvin.
 
Kerro vaan rohkeasti se nimimerkki ja kokemukset siitä, niin ei tarvi arvuutella jokaista asiaa erikseen. Onko esim 30 posia ja 0 negaa parempi ku 57 500 posia ja 1 000 negaa niinku tuolla ylimmäisellä vaihtoehdolla?
Pitää myös ymmärtää, että 1000 negan joukkoon mahtuu vähintään +900 sellaista kädetöntä, joka ei ymmärrä näistä mitään ja ensimmäinen reaktio on myyjälle negaa.
Jos ei myöskään itse pysty päättelemään, että keneltä mahdollisesti uskaltaa lunastaa testiä 6kk/12kk, niin on ehkä myös parempi olla olla sotkeutumatta näihin.
 
Kerro vaan rohkeasti se nimimerkki ja kokemukset siitä, niin ei tarvi arvuutella jokaista asiaa erikseen. Onko esim 30 posia ja 0 negaa parempi ku 57 500 posia ja 1 000 negaa niinku tuolla ylimmäisellä vaihtoehdolla?
Kyllä tosta jonkinnäköinen kuva pitäs hahmottua kun kattelet milloin tili on luotu, kenellä on eniten myyntejä, kuka on keskittynyt myymään pelkästään iptv palveluita, kenellä on vähiten negatiivisia palautteita, lueskelet myyjien saamia negatiivisia palautteita sekä myyjän mahdollisia respondeja niihin.
 
Viimeksi muokattu:
Pitää myös ymmärtää, että 1000 negan joukkoon mahtuu vähintään +900 sellaista kädetöntä, joka ei ymmärrä näistä mitään ja ensimmäinen reaktio on myyjälle negaa.

Ottamatta kantaa siihen, että kuinka kädettömiä ne +900 negailijaa ovat olleet, niin kyllähän se siitäkin voi kertoa, että myyjä ei hoida noita ongelmatilanteita kovinkaan asiallisesti.

Tosin sitäkin voisi miettiä, että jos tilaa jonkun hämärän palvelun 12€:lla vuodessa, että voi itse jättää maksamatta pari sataa kuukaudessa virallisista palveluista, niin kuinka tiukka moraali sillä myyjällä sitten mahtaa olla. 🤔

Jos ei myöskään itse pysty päättelemään, että keneltä mahdollisesti uskaltaa lunastaa testiä 6kk/12kk, niin on ehkä myös parempi olla olla sotkeutumatta näihin.

Erittäin hyvin muotoiltu. 👍
 
Pitää myös ymmärtää, että 1000 negan joukkoon mahtuu vähintään +900 sellaista kädetöntä, joka ei ymmärrä näistä mitään ja ensimmäinen reaktio on myyjälle negaa.

Näin minäkin ajattelisin, mutta tuossa yllä tuli vihjailua katseen kääntämisestä sellaisten myyjien suuntaan, joilla ei ole negatiivisia palautteita ollenkaan. Pidän tuota jokseenkin kummallisena, koska nimenomaan joku yli 99% posia todella isolla otannalla menee omissa papereissa heittämällä edelle.

Jos ei myöskään itse pysty päättelemään, että keneltä mahdollisesti uskaltaa lunastaa testiä 6kk/12kk, niin on ehkä myös parempi olla olla sotkeutumatta näihin.

Onko laittaa mitään omaa suositusta tai kokemusta myyjästä kehiin vai onko parempi pitää salaisuutena?

Laittamani kuvan viidestä nimimerkistä valitsisin ensimmäisenä GamingHub_ koska negojen määrä on alle puoli prosenttia, tili ei ole ihan uusi (luotu 6/23), otantaa löytyy ihan hyvin ja myyjä myös vastailee negoihin, mikä kertoo aktiivisuudesta ihan kivasti.

Onko hyvin vai huonosti päätelty?

Jos hyvin, niin en ihan pääse kärryille miksi sitä on niin vaikea kertoa täällä niiden, joilla on kokemusta jo valmiiksi. Mieluummin moititaan muut aloittelijoiksi ja höpistään ties mitä muuta, kuin sanotaan suoraan mistä se palvelu olisi suhteellisen luotettavasti tilattavissa.

En ole koskaan tuon kautta mitään ostanut, mutta pitää katsoa jos viikonlopun aikana jaksaisi tilailla, niin voin kertoa esim maksutavoista sun muista, koska kokemuksia omaavilta sellaista näyttää olevan aivan turha kysyä. Vastauksina näyttää tulevan lähinnä nollapostauksia.

Tässä linkki äkikseltään luotettavalta näyttävän myyjän "sivustolle", josta löytyy myös muita IPTV-palveluita:

 
Tässä linkki äkikseltään luotettavalta näyttävän myyjän "sivustolle", josta löytyy myös muita IPTV-palveluita:

Vaikuttaa hyvältä. 👍

Tää vaikuttas kans nopeella vilkaisulla asialliselta (tunnus tosin luotu 7/25). Paha tosin sanoa onko esim. laittanut ostajalle "vaihdossa" (resellerille) ilmaisen 24h testitunnuksen. Paremmat prosentit tuolla sun myyjällä näyttäis olevan. 24h aikana pitää sit valittaa, jos haluu refundin (kannattanee varmistaa vielä myyjältä ennen ostoa).
1000039702.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo tilauspuuhakaan ollut mitenkään niin yksinkertainen homma. Dream 4K on nyt kuitenkin tilattu G2G-sivustolta tilin luomisen jälkeen, mainitsemaltani GamingHub_ myyjältä. Luottokortti, Paypal ja Google Pay ilmoittivat, että IPTV- juttuja ei voi maksaa niillä. Valitettavasti tuo ei ilmoittanut ennen, kuin kokeilun jälkeen voiko jollain maksaa. Paypal meni kokeilun jälkeen harmaaksi. Google Pay oli perusvärillä, mutta meni kokeilemisen jälkeen harmaaksi. Homma meinasi jäädä toistaiseksi siihen, koska ei olisi kiinnostanut luoda esim Skrill- tai Neteller- tiliä ilman varmuutta siitä toimiiko ne edes maksuvälineenä.

Tunnistin kuitenkin Rapid Transferin nimeltä ja maksoin sitten sillä S-pankin kautta. Maksoi kuluineen 14,08€. Ei mennyt varmaan minuuttia, kun tuli tunnukset ja noin kymmenen eri serverilinkkiä.

Ei siis lähelläkään mitään itsestäänselvyyttä tämä tilaustouhu, eikä varmaankaan ole tarkoitettu niille, jotka haluavat perinteisempiä maksuvaihtoehtoja.

Päivittelen käyttökokemuksia tähän perään...

Ensituntumaltaan ihan järkyttävä sekamelska, jossa määrä korvaa laadun ja lähinnä silmiin sattuu katsella kanavien nimeämisiä ja hakutuloksia sarjoista jne.

Pistokokeena esim Game of Thronesia löytyy haulla 22 eri tulosta, joissa osassa vaikuttaa olevan kiinnipoltettua siansaksaa, osassa pelkkä viimeinen kausi tms, erilaatuisia pätkiä, ei suomitekstejä tarjolla ainakaan muutamassa, mitä kokeilin. Plussaa siitä, että löytyi 4K- versio, joskin vakiona ranskaksi dubattu.

N1:ssa vastaava 4K- versio löytyy lähes välittömästi ja tarjolla eri kielisiä tekstejä jumalaton määrä.

The Pittistä löytyy 4K- versio eli plussat siitä, mutta esim Breaking Badista ei löydy 4K:ta haulla ja jos sitä ei kirjoita nimen perään, niin saa tarjolle paljon ryönää valittavaksi, kuten GoT:n osaltakin.

Iso plussa siitä, että löytyy Ruudun sarjat ja elokuvat, vaikka juuri minä en niillä mitään teekään.

Millään ilmaisella playerilla tällaista sekasikiötä ei varmastikaan kannata katsella, vaan noin 99,9% ryhmistä saa piilottaa saman tien, jotta pysyy edes joku järki tuossa näkyvillä olevien vaihtoehtojen määrässä.

Tottakai 14€:n arvoinen setti itsessään, mutta näyttäisi, että omassa käytössä tuo tulee olemaan mikäli Livegosta tai N1:sta ei löydy esim 4K-versiota jostain, mutta Dream 4K:sta löytyy. Jos vastaavia The Pittin kaltaisia tapauksia löytyy muutama vuodessa niin kaippa tuolle voi lievän suosituksen antaa jopa näiden kahden lisukkeena.

Liveurheilun laatua täytyy vielä vertailla paremmalla ajalla.

Toistaiseksi vaikuttaa kuitenkin siltä, että ero N1:seen on kuin yöllä ja päivällä ja ketjussa on suositeltu ihan aiheesta reippaasti eniten N1+Livego- komboa

Taidan ostaa vielä Strongin, kun siitä aiemmin haaveilin, niin katsellaan muuttuuko mielipide mihinkään suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 683
Viestejä
5 235 350
Jäsenet
83 348
Uusin jäsen
pakkomielle

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom